Nixona 316is
Tātad, 2011. gada 1. decembrī ieguvu autovadītāja apliecību un sāku aktīvi meklēt auto... Sākumā skatījos uz otrajiem Golfiem utt., bet čoms visu laiku mani mēģināja pierunāt, lai pērku E36, kas tepat vienam citam čomam stāv garāžā un netiek lietots, jo pats atrodas UK un ir iegādāts cits auto. Apsvēru šo domu un uzjautāju auto īpašniekam vai nevēlas tirgot... Apjautājos par auto stāvokli un tas bija OK - vasarā bija ieta skate un neizgāja dēļ sīkumiem. Auto ielika garāžā, domāja taisīt, bet uzradās labs piedāvājums citam auto un iegādājās to.
http://content22-foto.inbox.lv/albums/n ... i/316i.png
Nolēmu, ka jāņem... 13. decembrī braucu pakaļ auto. Daudz neskatīju, jo auto bija zināms un centos to pielaist, bet nesanāca, jo aķis bija nosēdies... Tad pamanīju, ka nav numuri, bet domāju, ka tie ir vienkārši noņemti un mājās stāv... Noskaitīju auto īpašnieka mammai 250ls par auto un vilku auto uz māju.
Par auto: BMW E36 316i '92 pre-facelift Brokatrot metallic krāsā ar M40B16 dzinēju un klaudzošiem kompensatoriem - sliktākais, kas var būt. Bampers tika noņemts, jo nebija vilkšanas cilpas un tas tāpat turējās uz pāris samoreziem... Vilku aiz balkas.
Šīs lampas šeit nonāca, jo oriģinālās notirgoja un šīs vienkārši ielika vietā.
Salons arī pilns ar ekstrām. Tās pašas dienas vakarā uzzināju, ka auto numuri ir ielikti CSDD glabāšanā... Īpašnieks UK, numuri CSDD - nice.
Pārāk nepārdzīvoju, jo tāpat vajadzēja laiku, lai auto sagatavotu skatei... Kamēr īpašnieka mamma taisīja pilnvaru, lai varētu izņemt numurus, tikmēr es ķīlēju auto, lai izietu skati.
Noslīpēju un piekrāsoju rūsu aizmugurējam vākam (ko tagad nedaudz nožēloju, jo tā rūsa tur nebija nemaz tik liela kā tagad tā krāsa izskatās), nopūtu nāsis melnas, nomainīju motoram eļļu un filtru, nopirku normālas aizmugurējās lampas, priekšējos pagriezienus un nedaudz apjātu M pakas aizmugurējo bamperu. Ilgi tas M pakas bampers pie manis nebija, jo nākamajā dienā samainīju to pret komplektu ar pre-facelift bamperiem ideālā stāvoklī. Tas nekas, ka es tik činīju vizuālo un tā, bet auto pats tā īsti nemaz negāja... Vaļā leca tikai ievelkot un kad gāja, tad tikai šķaudīja un spļaudīja.
Aizvilku pie čoma uz garāžu un tur sāku meklēt vainu. Ieliku jaunas sveces un nomainīju trubiņu, kas iet no tukšgaitas regulatora uz šprici, jo tā vilkās ciet, kad deva gāzi... Un nu, jau varēja vismaz skaidu noraut. :lauki: Prāts mierīgs, ka būs gājējs... Nomazgājam un dzenam garāžā. Pienāca pirmais lielais sniegs un gribējās izvest Zuzi pastaigā... Lukturi izņemti, jo vajadzēja vienu sataisīt, lai var noregulēt un pie reizes arī pārjaucu un iztīrīju abus.
Nomainīju degvielas filtru un vajadzēja testdraivu... Iedevu māsai arī pamēģināt un te ir rezultāts. Vispār jau veiksmīgi, jo varēja būt kāda no tām priedēm. Bet tā, tikai bampers, balka un haube nedaudz ielocīta... Labi, ka lukturi nebija iekšā.
Vēl pa šo laiku biju veiksmīgi ticis vaļā no tām tūninga aizmugurējām lampām... Ieliku sludinājumu, ka pārdodu vai mainu pret kādām citām E36 rezerves daļām - viens čalis atsaucās un tiku pie priekšējiem amortiņiem, jauniem bremžu diskiem un klučiem + vēl šādas tādas daļas no priekšējās piekares deva līdzi. Samainīju priekšējo labo amortiņu, jo tas man bija izsists.
Bija jau pagājis mēnesis kopš auto iegādes brīža un tad arī dabūju numurus... Aizlienēju no čoma ziemas riepas un gatavojos braukt uz skati. Un tad sāka kāpt motora temperatūra un vārīties augšā. Atgaisoju entās reizes, izņēmu termostatu utt., bez panākumiem - visu laiku vārās augšā.
Beigās ieliku jaunu termostatu, pareizi atgaisoju un viss aizgāja.
Beidzot biju gatavs braukt uz skati... Pirms skates vēl iebraucu pie senča sametināt spārnus. Sametināja, uzklāja špakteli, pieslīpēja un tā... Viss uz ātru roku, jo spārnus tāpat vajag jaunus/citus.
Grunteni tik brutāli uzpūtu, jo spārni bija caurumaini... Tagad tikai sāku nožēlot, jo tie rūsas burbuļi uz durvīm nemaz nebija tik lieli, durvīm nevajadzēja to grunteni pūst.
Skatē dabūju divus divniekus - par riepām (priekšā protektors bija uz robežas) un par kreiso ārējo šarnīru... Domāju, ka ies trakāk. Tad trakoju un visādi citādi baudīju ziemas priekus. Uzliku ziemas go hard drift edišen bamperus. Pataisnoju rokas arī uz ezera... Skills ir jūtami audzis ar RWD un uz FWD vairs nevēlos pārsēsties... Ja nu tikai vienīgi krosā. Tikmēr slidinājos, slidinājos līdz daslidinājos. Izstūma purnu un pretī nāca liels, sasalis sniega valnis.
Pāris stundu laikā tas viss izskatījās šādi, jo vajadzēja uz skolu braukt. Un vakarā jau bija patīkamāks skats. Braukājos un sapratu, ka jātiek vaļā no tās mēneša skates, kamēr vēl kautkas nav sasists. Tad nu, iepirku priekšējās lampas ar visām eņģeļacīm, jaunus priekšējos pagriezienus un šarnīru... Sākumā negribēju tās eņģeļacis, bet pa lētu naudu dabūju tās lampas un ieliku pamēģināt kā izskatās ar eņģeļacīm, tagad pat iepatikās. Biju gatavs iet atkārtoto skati - šarnīrs nomainīts, riepas atkal aizņēmos no čoma, tikai šoreiz no cita un tiešām labas visas četras. Eņģeļacis arī atvienoju uz skati un ieliku gabarītiem spuldzes... Ilgi pētīja tās lampas un prasīja vai nedegot tie riņķi, bet beigās palaida un teica, lai nākošgad, kad eju, ņemu ārā. Tad nu, tagad ir skate uz gadu.
Piemērīju diskus... Nu jau, tajā auto ir saskatāms kautkāds potenciāls. Ilgi domāju ko darīt ar aizmugurējiem lukturiem un beigās notonēju visus sarkanus. Dzīvē izskatās labāk, kā bildēs™ Tumsā atpakaļgaitā gan grūti braukt.
Visu laiku bija tā, ka auto ik pa laikam rīstījās, negāja un slāpa nost... Domāju, ka nekas nopietns - gaisa masas mēritājs vai tukšgaitas regulators, kamēr auto neizbeidzās pavisam.
Pus mašīnu pārjaucu, meklējot vainu, līdz nonācu pie tā, ka svecēm nav dzirksteles. Tagad uzliku citu sadalītāju ar visu rotoru un iet bez problēmām.
Itkā, ik pa brīdim, tukšgaitā ir pārāk zemi apgriezieni un gurst, bet tad vienā brīdī atkal viss aiziet... Ir aizdomas, ka jānomaina tukšgaitas regulatoram tā truba, jo man tagad tāda galīgi šaubīga ar daudz savienojumiem/līkumiem uzlikta.
Par nākotnes plāniem nemāku neko daudz teikt... Zinu tik, ka tuvākajā laikā jātiek uz pacēlāja, jo aizmugurē kreisajā pusē parādījusies mistiska graboņa(kad nedod gāzi, ir neitrālajā vai izspiests sajūgs). Vēl plānoju pārlasīt bremzes, t.i, aizmugurē jaunus bremžu lokus un priekšā jaunus bremžu diskus ar klučiem.
Vajadzētu arī iegādāties eņģeļacīm invertoru, jo vienai lampai izbeidzās... Tagad atvienoju abus.
Salonam vajag beņķus un vēl pāris sīkumus un tad tas būs OK stāvoklī.
Par vizuālo domāšu tad, kad būs liekākas finanses, jo pagaidām viss, kas ir, aiziet degvielā. :shura_students:
Sākumā tiešām domāju, ka pie mazākās izdevības to auto pārdošu, jo neapmierināja degvielas patēriņš... Aukstajā laikā bija kādi 12l/100km (ja ne pat vairāk), bet tagad jau kādi 8l/100km. Var jau būt, ka pēc kāda laika nopārdodu un vietā paņemu ko spēcīgāku, jo cik gan ilgi braukšu ar to M40B16 triperi, kam patēriņš daudz neatpaliek no tāda 2.5.
Lielu paldies varu teikt lietotājam Tomash par garāžas aizdošanu un pārējo, kā arī, paldies Uģim, kas arī palīdzēja ar problēmu risināšanu utt!
Ilgi domāju, vai ir vērts taisīt šo topiku, bet beigās nenocietos un uztaisīju... Rakstīju šo visu kādas 3h un ceru, ka kāds izlasīs un būs interesanti.
http://content22-foto.inbox.lv/albums/n ... i/316i.png
Nolēmu, ka jāņem... 13. decembrī braucu pakaļ auto. Daudz neskatīju, jo auto bija zināms un centos to pielaist, bet nesanāca, jo aķis bija nosēdies... Tad pamanīju, ka nav numuri, bet domāju, ka tie ir vienkārši noņemti un mājās stāv... Noskaitīju auto īpašnieka mammai 250ls par auto un vilku auto uz māju.
Par auto: BMW E36 316i '92 pre-facelift Brokatrot metallic krāsā ar M40B16 dzinēju un klaudzošiem kompensatoriem - sliktākais, kas var būt. Bampers tika noņemts, jo nebija vilkšanas cilpas un tas tāpat turējās uz pāris samoreziem... Vilku aiz balkas.
Šīs lampas šeit nonāca, jo oriģinālās notirgoja un šīs vienkārši ielika vietā.
Salons arī pilns ar ekstrām. Tās pašas dienas vakarā uzzināju, ka auto numuri ir ielikti CSDD glabāšanā... Īpašnieks UK, numuri CSDD - nice.
Pārāk nepārdzīvoju, jo tāpat vajadzēja laiku, lai auto sagatavotu skatei... Kamēr īpašnieka mamma taisīja pilnvaru, lai varētu izņemt numurus, tikmēr es ķīlēju auto, lai izietu skati.
Noslīpēju un piekrāsoju rūsu aizmugurējam vākam (ko tagad nedaudz nožēloju, jo tā rūsa tur nebija nemaz tik liela kā tagad tā krāsa izskatās), nopūtu nāsis melnas, nomainīju motoram eļļu un filtru, nopirku normālas aizmugurējās lampas, priekšējos pagriezienus un nedaudz apjātu M pakas aizmugurējo bamperu. Ilgi tas M pakas bampers pie manis nebija, jo nākamajā dienā samainīju to pret komplektu ar pre-facelift bamperiem ideālā stāvoklī. Tas nekas, ka es tik činīju vizuālo un tā, bet auto pats tā īsti nemaz negāja... Vaļā leca tikai ievelkot un kad gāja, tad tikai šķaudīja un spļaudīja.
Aizvilku pie čoma uz garāžu un tur sāku meklēt vainu. Ieliku jaunas sveces un nomainīju trubiņu, kas iet no tukšgaitas regulatora uz šprici, jo tā vilkās ciet, kad deva gāzi... Un nu, jau varēja vismaz skaidu noraut. :lauki: Prāts mierīgs, ka būs gājējs... Nomazgājam un dzenam garāžā. Pienāca pirmais lielais sniegs un gribējās izvest Zuzi pastaigā... Lukturi izņemti, jo vajadzēja vienu sataisīt, lai var noregulēt un pie reizes arī pārjaucu un iztīrīju abus.
Nomainīju degvielas filtru un vajadzēja testdraivu... Iedevu māsai arī pamēģināt un te ir rezultāts. Vispār jau veiksmīgi, jo varēja būt kāda no tām priedēm. Bet tā, tikai bampers, balka un haube nedaudz ielocīta... Labi, ka lukturi nebija iekšā.
Vēl pa šo laiku biju veiksmīgi ticis vaļā no tām tūninga aizmugurējām lampām... Ieliku sludinājumu, ka pārdodu vai mainu pret kādām citām E36 rezerves daļām - viens čalis atsaucās un tiku pie priekšējiem amortiņiem, jauniem bremžu diskiem un klučiem + vēl šādas tādas daļas no priekšējās piekares deva līdzi. Samainīju priekšējo labo amortiņu, jo tas man bija izsists.
Bija jau pagājis mēnesis kopš auto iegādes brīža un tad arī dabūju numurus... Aizlienēju no čoma ziemas riepas un gatavojos braukt uz skati. Un tad sāka kāpt motora temperatūra un vārīties augšā. Atgaisoju entās reizes, izņēmu termostatu utt., bez panākumiem - visu laiku vārās augšā.
Beigās ieliku jaunu termostatu, pareizi atgaisoju un viss aizgāja.
Beidzot biju gatavs braukt uz skati... Pirms skates vēl iebraucu pie senča sametināt spārnus. Sametināja, uzklāja špakteli, pieslīpēja un tā... Viss uz ātru roku, jo spārnus tāpat vajag jaunus/citus.
Grunteni tik brutāli uzpūtu, jo spārni bija caurumaini... Tagad tikai sāku nožēlot, jo tie rūsas burbuļi uz durvīm nemaz nebija tik lieli, durvīm nevajadzēja to grunteni pūst.
Skatē dabūju divus divniekus - par riepām (priekšā protektors bija uz robežas) un par kreiso ārējo šarnīru... Domāju, ka ies trakāk. Tad trakoju un visādi citādi baudīju ziemas priekus. Uzliku ziemas go hard drift edišen bamperus. Pataisnoju rokas arī uz ezera... Skills ir jūtami audzis ar RWD un uz FWD vairs nevēlos pārsēsties... Ja nu tikai vienīgi krosā. Tikmēr slidinājos, slidinājos līdz daslidinājos. Izstūma purnu un pretī nāca liels, sasalis sniega valnis.
Pāris stundu laikā tas viss izskatījās šādi, jo vajadzēja uz skolu braukt. Un vakarā jau bija patīkamāks skats. Braukājos un sapratu, ka jātiek vaļā no tās mēneša skates, kamēr vēl kautkas nav sasists. Tad nu, iepirku priekšējās lampas ar visām eņģeļacīm, jaunus priekšējos pagriezienus un šarnīru... Sākumā negribēju tās eņģeļacis, bet pa lētu naudu dabūju tās lampas un ieliku pamēģināt kā izskatās ar eņģeļacīm, tagad pat iepatikās. Biju gatavs iet atkārtoto skati - šarnīrs nomainīts, riepas atkal aizņēmos no čoma, tikai šoreiz no cita un tiešām labas visas četras. Eņģeļacis arī atvienoju uz skati un ieliku gabarītiem spuldzes... Ilgi pētīja tās lampas un prasīja vai nedegot tie riņķi, bet beigās palaida un teica, lai nākošgad, kad eju, ņemu ārā. Tad nu, tagad ir skate uz gadu.
Piemērīju diskus... Nu jau, tajā auto ir saskatāms kautkāds potenciāls. Ilgi domāju ko darīt ar aizmugurējiem lukturiem un beigās notonēju visus sarkanus. Dzīvē izskatās labāk, kā bildēs™ Tumsā atpakaļgaitā gan grūti braukt.
Visu laiku bija tā, ka auto ik pa laikam rīstījās, negāja un slāpa nost... Domāju, ka nekas nopietns - gaisa masas mēritājs vai tukšgaitas regulators, kamēr auto neizbeidzās pavisam.
Pus mašīnu pārjaucu, meklējot vainu, līdz nonācu pie tā, ka svecēm nav dzirksteles. Tagad uzliku citu sadalītāju ar visu rotoru un iet bez problēmām.
Itkā, ik pa brīdim, tukšgaitā ir pārāk zemi apgriezieni un gurst, bet tad vienā brīdī atkal viss aiziet... Ir aizdomas, ka jānomaina tukšgaitas regulatoram tā truba, jo man tagad tāda galīgi šaubīga ar daudz savienojumiem/līkumiem uzlikta.
Par nākotnes plāniem nemāku neko daudz teikt... Zinu tik, ka tuvākajā laikā jātiek uz pacēlāja, jo aizmugurē kreisajā pusē parādījusies mistiska graboņa(kad nedod gāzi, ir neitrālajā vai izspiests sajūgs). Vēl plānoju pārlasīt bremzes, t.i, aizmugurē jaunus bremžu lokus un priekšā jaunus bremžu diskus ar klučiem.
Vajadzētu arī iegādāties eņģeļacīm invertoru, jo vienai lampai izbeidzās... Tagad atvienoju abus.
Salonam vajag beņķus un vēl pāris sīkumus un tad tas būs OK stāvoklī.
Par vizuālo domāšu tad, kad būs liekākas finanses, jo pagaidām viss, kas ir, aiziet degvielā. :shura_students:
Sākumā tiešām domāju, ka pie mazākās izdevības to auto pārdošu, jo neapmierināja degvielas patēriņš... Aukstajā laikā bija kādi 12l/100km (ja ne pat vairāk), bet tagad jau kādi 8l/100km. Var jau būt, ka pēc kāda laika nopārdodu un vietā paņemu ko spēcīgāku, jo cik gan ilgi braukšu ar to M40B16 triperi, kam patēriņš daudz neatpaliek no tāda 2.5.
Lielu paldies varu teikt lietotājam Tomash par garāžas aizdošanu un pārējo, kā arī, paldies Uģim, kas arī palīdzēja ar problēmu risināšanu utt!
Ilgi domāju, vai ir vērts taisīt šo topiku, bet beigās nenocietos un uztaisīju... Rakstīju šo visu kādas 3h un ceru, ka kāds izlasīs un būs interesanti.
Pēdējais labojis Nixon - 06 Jūl 2012, 17:54, kopā labots 3 reizes.
Interesanti pat ļoti Diski dārgāki par auto Bet, ja nopietni - tad tik sit un taisi
Kas būtu, ja man tas E36 būtu bijis pilnīgi sterils? Varētu skatīties uz bildītēm, kur paka sašķīdusi utt.dogMa rakstīja:sit un taisi
interesants auto dzīves gājums :d
veiksmi darbos
Pirmie kucēni jāslīcina
Labs apraksts,bija interesanti lasīt, un protams veiksmi un pacietību turpmāk iecerētajos darbos
Vismaz auto vairs nestav un nepust garazha, malacis par apnemibu, ka jau autosportists, sit un taisa!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Var redzēt, ka decembrī tikai tiesības dabūtas un brauc kā trakais dabūjis auto
Bet nu uz 17" diskiem jau auto tīri zolīdi izskatās atliek tikai sakrāsot
Bet nu uz 17" diskiem jau auto tīri zolīdi izskatās atliek tikai sakrāsot
Nu, nav jau tik traki... Visu laiku jau nevandos, tikai tik, cik ziemas priekus izbaudu.
Interesants topiks
Lai veicas turpmākajos darbos
Lai veicas turpmākajos darbos
izlasiju visu... diezgan labs apraksts, interesants auto dzives stāsts... :) Veiksmi tālākojos plānos.. :)
Pat pa mežu izgāzi!
Fočējis arī esi teju katru (ne)būšanu ar auto, zinādams, ka jātaissa topics!
Diski izskatās labi!
Fočējis arī esi teju katru (ne)būšanu ar auto, zinādams, ka jātaissa topics!
Diski izskatās labi!
jāā... - lasīju un smējos - interesanti...
bet malacis - tiešām taisi un sit un tā vairākas reizes...
diksi tikai 9j laikam..
par apņēmību
bet malacis - tiešām taisi un sit un tā vairākas reizes...
diksi tikai 9j laikam..
par apņēmību
Bildes daudz, jo Twitterī rakstu.erda rakstīja:Fočējis arī esi teju katru (ne)būšanu ar auto, zinādams, ka jātaissa topics!
Pats jau tikai vienu reizi sasitu, pirmā reize jau māsas pirksts.možais rakstīja:tiešām taisi un sit un tā vairākas reizes...
diksi tikai 9j laikam..
Un jā, diski 9J.
Paldies, ka spējat novērtēt!