Jautājumi I

Edziits
Ziņojumi: 49
Pievienojies: 11 Okt 2015, 14:27
Braucu ar: gāzesplīti

04 Mar 2018, 13:00

Uz maxpeedingrods pr koilām der stock atbalsti?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

05 Mar 2018, 16:13

Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu? :rolleyes:
Profila bilde
-GM-
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 12 Jan 2018, 12:31

05 Mar 2018, 17:35

Nylon rakstīja: 05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu? :rolleyes:

Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

05 Mar 2018, 17:42

-GM- rakstīja: 05 Mar 2018, 17:35
Nylon rakstīja: 05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu? :rolleyes:

Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Gaidīju arī 30+ min, bloki iemieg, par to zinu.
Mērīju ar multimetru starp akumulātora mīnusu un klemmi no kuzava.
Nu jau pēc ~1.5-2h nevarēja ar pulti mašīnu atvērt, tikai ar atslēgu un protāms bez centrālas.
Profila bilde
-GM-
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 12 Jan 2018, 12:31

05 Mar 2018, 17:50

Nylon rakstīja: 05 Mar 2018, 17:42
-GM- rakstīja: 05 Mar 2018, 17:35
Nylon rakstīja: 05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu? :rolleyes:

Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Gaidīju arī 30+ min, bloki iemieg, par to zinu.
Mērīju ar multimetru starp akumulātora mīnusu un klemmi no kuzava.
Nu jau pēc ~1.5-2h nevarēja ar pulti mašīnu atvērt, tikai ar atslēgu un protāms bez centrālas.
Varētu būt pats ģenerators, jo tikai uz ģeneratoru nav drošinātājs, bet tad parasti ir spriegums zemāks.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

05 Mar 2018, 22:13

Šodien uzmetš check engene lampa.bar man rit kads nolasīt kļūdu un ja iespeja,nodzest?
Rīga
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Sinse
Ziņojumi: 36
Pievienojies: 24 Dec 2015, 23:52
Reputācija: 1
 

05 Mar 2018, 23:00

Edziits rakstīja: 04 Mar 2018, 13:00 Uz maxpeedingrods pr koilām der stock atbalsti?
Priekšējie jā, aizmugurējie nē.
Aizmugurei jāpārurbj atbalsts uz 12mm laikam bija.
condrose
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 06 Mar 2018, 08:22
Braucu ar: e39 525i
Atrašanās vieta: riga

06 Mar 2018, 08:56

Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls

Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

06 Mar 2018, 09:13

Mosk atgaisot aizmirsi?
condrose
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 06 Mar 2018, 08:22
Braucu ar: e39 525i
Atrašanās vieta: riga

06 Mar 2018, 10:13

Garaisss rakstīja: 06 Mar 2018, 09:13 Mosk atgaisot aizmirsi?
Ne, biju atgaisois
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

06 Mar 2018, 11:50

Tikko pielaižot aukstu mašīnu, dzeses trubas ātri nepaliek cietas?
condrose
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 06 Mar 2018, 08:22
Braucu ar: e39 525i
Atrašanās vieta: riga

06 Mar 2018, 13:06

kasp1js rakstīja: 06 Mar 2018, 11:50 Tikko pielaižot aukstu mašīnu, dzeses trubas ātri nepaliek cietas?
Ja, paliek
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 934
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 

06 Mar 2018, 14:57

condrose rakstīja: 06 Mar 2018, 10:13
Garaisss rakstīja: 06 Mar 2018, 09:13 Mosk atgaisot aizmirsi?
Ne, biju atgaisois
Ja būtu atgaisojis tad arī pūstu silto gaisu :smoke:
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

06 Mar 2018, 15:40

condrose rakstīja: 06 Mar 2018, 08:56 Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls

Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Čomam bija līdzīgi, termostatā atrada makaronu :D
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

06 Mar 2018, 15:53

Vladlen rakstīja: 27 Feb 2018, 22:49
mar44a rakstīja: 27 Feb 2018, 21:47 Baiga dilema par blivgredzenu izmeriem(saļņikiem) prieks e36 dzineja m50b20vanos, karbai aizmugurejais blivgredzens man veikala saka ka ir 2 izmeri pec rel oem ir 40X55X8 bet vekala vel piedava 8x 39,1x 55,2; razotajs febi, ka ari ir pec oem izmeriem 40X55X8 corteco, kuru nemt? jo man ella labi nak ara, nu tas otrs sifterim ari tiks mainits bet tam veikala citu izmeru nepiedavaja tads kads oema rakstits tadus piedava.
Paldies :)
Corteco ir bmw oem
Vai tiešām?
BAFF7026-027D-487A-BE3C-CB6531295F45.jpeg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
Kaskadieris
Ziņojumi: 228
Pievienojies: 20 Mai 2012, 19:27
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Norway

06 Mar 2018, 18:56

condrose rakstīja: 06 Mar 2018, 13:06
kasp1js rakstīja: 06 Mar 2018, 11:50 Tikko pielaižot aukstu mašīnu, dzeses trubas ātri nepaliek cietas?
Ja, paliek
Tad cel nost galvu
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

07 Mar 2018, 01:17

condrose rakstīja: 06 Mar 2018, 08:56 Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls

Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Nedari neko citu kā atgaisošanu līdz dabūn siltu gaisu pečkā, mašīnu noliec slīpumā ar purnu uz augšu.
Ja būs galvas blīve vai sazin kas, to uzzināsi vēlāk.

P.S kas bija par iemeslu mainīt termostatu, vai kādi bija sākotnējie simptomi , pirms vispār kko darīji?
- ikey07
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

07 Mar 2018, 08:45

Ir iespējams e36 instrumentu panelim mainīt odometra rādijumu? Vajag to piekoriģēt vai vismaz nomest pa 0
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

07 Mar 2018, 09:00

Var protams, tak 90% te mašīnu tas jau 10-20 gadus atpakaļ tika darīts
Tavam auto arī tā var nebūt pirmā reize ;)
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

07 Mar 2018, 09:04

-AF- rakstīja: 07 Mar 2018, 09:00 Var protams, tak 90% te mašīnu tas jau 10-20 gadus atpakaļ tika darīts
Tavam auto arī tā var nebūt pirmā reize ;)
To ka VAR zinu, mans jautājums bija kā! Vai to var izdarīt pats vai jāmeklē "gali" rumbulā?