Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right
Man ar šitais interesē.
Ko tu runā stulbībaskaliks rakstīja:M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opelnormāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!
Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?
Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)
Vēlreiz liels jums paldies!
Kā tu uzliksi m30 kurvi (plakano) uz padziļinātā spararata??? Kāā????
Un kāpēc mēsls, tāpēc, ka pirki lietotu un ar 300k noskrējienu?
M57 motoram tāpat ir lielāka grieze nekā m3 3.0, kā tev šķiet, kam tad būs niknāks sajūga komplekts?
s50b30 320Nm
m57b30 410Nm
(hmm, kam tad būs spēcīgāka transmisija??)
p.s vislabāk ir dabūt kurvi no jauniem M57n dīzeļiem, jeb e60 3.0d FL, tas kurvis tur lielāku grieiz nekā 550i vai 650i
Paldies, sadu atbildi ari gaidijudogMa rakstīja:Veidojas 9mm atstarpe, līdz ar to, standarta izspiedējs nomirst ļoti ātri. Ja liek e21 323i izspiedējgulti, tad viss ir kā vajag.
kads izmers ir spararatam m50 vienmasas? un ka pareizi nomerit lai neiebaro no mazmotora?
Pačeko, vai ir virpots vai nē - 228mm vai 240mm diametrā. Tur jau pa lielam tak nevar citu nopārdot kā m50, ja izmēra. varbūt kļūdos.KM-Motors rakstīja:kads izmers ir spararatam m50 vienmasas? un ka pareizi nomerit lai neiebaro no mazmotora?
nav otradaak? tas ir kas platums vai kas?ValtersZ rakstīja:Standarta M50 vajag būt 228mm virpoti ir uz 240mm
228 ta skaitaas darba virsma vai viss kopaa no malas liidz malai?vlAdlik rakstīja:228 m50, 240 m52 un citi
darba
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
no auksas lidz apaksai ja? paldies:):):)Jānis.P rakstīja:darba
nu diametrs, bet uz spararata būs nedaudz vairāk, tie 228 ir tieši paša sajūga diska diametrs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man nesen sanaca pigori. Nebija līdz kurvis. Un man iedeva vienmasnieku 228mm m50 2.0, kas izmeros tāds pats, bet kurvja stiprinājuma vietas citas -neder. Kam vēl ir tāda tipa?
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
M50B20 vienmasniekam citādāks kurvis, nekā pārējiem. Es tik īsti nesaprotu, kas tev tur sanācis.
no 2.0 ja liek ar visu kurvi ..... neder uz 2.5 m50?
ja no 50 2.0 liek visu spararatu ,kurvi, uz m50 2.5 vienmasnieku divmasnieka vieta..... bus kadas nesaderibas?KM-Motors rakstīja:no 2.0 ja liek ar visu kurvi ..... neder uz 2.5 m50?
Der
m54 spararatam der m52 kurvis? abi 240mm sajūga disks arī no m54
Neder, ja kurvis nav self adjustable.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right