Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 70
- chevron_right
xbrace tika likts jo karteris itkaa shljuucot pa zemi, pajebakj taas paaris skruuves, cits darba uzdevums vinjam shim auto.
atsaites met stuuri aatraak atpakalj taisnaa poziicijaa, nezinu vai šosejai noderiigi, bet driftam noteikti patiikami kad stuure atrak atgriezhas savaa poziicijaa. skiibi stav tikai nedaudz, bildee izskatas dahuja vairak nekaa dziivee, BC instrukcijaa iesaka sagaazt ratus ar shaibaam, tas ari tika izdariits, iespejams tapeec arii taa atsaite ir nedaudz shkjiibi, bet tas mehaniski neko neietekmee.
atsaites met stuuri aatraak atpakalj taisnaa poziicijaa, nezinu vai šosejai noderiigi, bet driftam noteikti patiikami kad stuure atrak atgriezhas savaa poziicijaa. skiibi stav tikai nedaudz, bildee izskatas dahuja vairak nekaa dziivee, BC instrukcijaa iesaka sagaazt ratus ar shaibaam, tas ari tika izdariits, iespejams tapeec arii taa atsaite ir nedaudz shkjiibi, bet tas mehaniski neko neietekmee.
Tāpēc ka īsais stienis.māriņš rakstīja:A kāpēc tās atsaites tik šķībi stāv?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
riebeklis rakstīja:
...
- sametināta izplūde
izpūtējs piestiprināts tikai pie aizmugurējā bunduļa? ja jā, tad prasītos vēl kādu stiprinājumu pa vidu, lai mazāka slodze uz gofru
bet tā izskatās forši
Janoperk poly stiprinajumi un tad var nostiprinat kartigi.kexxx rakstīja:izpūtējs piestiprināts tikai pie aizmugurējā bunduļa? ja jā, tad prasītos vēl kādu stiprinājumu pa vidu, lai mazāka slodze uz gofruriebeklis rakstīja: ...
- sametināta izplūde
bet tā izskatās forši
Tām pastiprinošajām plāksnēm ir tā, ka viņas neder, ja tev ir koilas ar kurām regulējas arī garengāzums (caster).
Pats biju nopircis. Var domāt par OEM plākšņu pārtaisīšanu vai arī kaut kādām custom plāksnēm.
Pats biju nopircis. Var domāt par OEM plākšņu pārtaisīšanu vai arī kaut kādām custom plāksnēm.
Sacensību diena iesākās drudžaini - beidzot bija pienācis sūtījums ar pašu nepieciešamāko priekš auto, bet nekas cits nenotika kā plānots. DPD kurjers apsolīja būt 12:00, bet, protams, viņs kaut kur iestrēga. Ņēmu situāciju savās rokas un brauc ar taxi pretī DPD kurjeram. Pilnīgi neticās, ka neuzsprāgu no dusmām! Vecums laikam!? Aizpēros cauri pusei Rīgas līdz Driftadarbnīcai un sagādāju papildus neplānotu darbu - coiloveru uzlikšanu.
Pa ceļam uz sacensībām ieskrēju mājas uzkost desmaizes un izņemt liekos krēslus no auto.
Stāvēju uz starta un ar nepacietību gaidīju, kad varēšu tā pa īstam izbaudīt auto uzvedību trasē un vairs necīnīties ar lēkājošu auto. Tradīcijas ievērojot, sabloķeju riepas pirms rotera, bet neapjuku un jau labāk izbraucu roteri, salīdzīnot iepriekšejās reizes pēc sabloķēšanas. Šajās sacensībās sanāca uz robežas izbraukt roteri, aizķerot riepas ar spoguli un auto sānu. Tāds prieks par ātro izbraukto roteri, ka pazudušais spoguļa stikls un atstātās riepu pēdās uz auto sāna ir sīkums! Sacensības šoreiz bija īsas, jo paspēju nobraukt tikai divas sesijas. Bija daudz avāriju, noplīsušu auto un trases uzkopšanas darbu. Bet esmu apmierināts ar rezultātu. No pēdējās un pirmspēdējas vietas esmu pacēlies uz augšu. Vairs ne pāris sekunžu atstarpes, bet tikai simtdaļas škir no nākamā braucēja.
Auto sacensības izturēja lieliski un tehniski nepievīla.
Paldies Deividam aka 70cc par koiloveru sagādi un vizināšanos ar taxi!
Milzīgs Paldies Mārim Ruņģim un Driftadarbnīcai par darbu!
Foto: Raimonds Volonts
Pa ceļam uz sacensībām ieskrēju mājas uzkost desmaizes un izņemt liekos krēslus no auto.
Stāvēju uz starta un ar nepacietību gaidīju, kad varēšu tā pa īstam izbaudīt auto uzvedību trasē un vairs necīnīties ar lēkājošu auto. Tradīcijas ievērojot, sabloķeju riepas pirms rotera, bet neapjuku un jau labāk izbraucu roteri, salīdzīnot iepriekšejās reizes pēc sabloķēšanas. Šajās sacensībās sanāca uz robežas izbraukt roteri, aizķerot riepas ar spoguli un auto sānu. Tāds prieks par ātro izbraukto roteri, ka pazudušais spoguļa stikls un atstātās riepu pēdās uz auto sāna ir sīkums! Sacensības šoreiz bija īsas, jo paspēju nobraukt tikai divas sesijas. Bija daudz avāriju, noplīsušu auto un trases uzkopšanas darbu. Bet esmu apmierināts ar rezultātu. No pēdējās un pirmspēdējas vietas esmu pacēlies uz augšu. Vairs ne pāris sekunžu atstarpes, bet tikai simtdaļas škir no nākamā braucēja.
Auto sacensības izturēja lieliski un tehniski nepievīla.
Paldies Deividam aka 70cc par koiloveru sagādi un vizināšanos ar taxi!
Milzīgs Paldies Mārim Ruņģim un Driftadarbnīcai par darbu!
Foto: Raimonds Volonts
- Ielikts spogulitis
- samainiti pagriezieraditaji uz baltajiem
- samainitas bremzju slaukas
- samainiti pagriezieraditaji uz baltajiem
- samainitas bremzju slaukas
Aizbraukt uz E36 atklāšanu, bija spontāns lēmums. Vēlējos pamēģināt Gymkhana un Dragrace, jo nekad nebiju piedalījies tādās disciplīnas.
Diemžēl Gymkhana bija pilnīga izgāšanas, auto negriežās tik labi cik gribētos ap to konusu. Arī plašā trajektorijā ņemot tur nekas labs nesanāk. Trešajā brauciena sajaucu trajektoriju un nolēmu neakstīties un braukt nost no trases. Situāciju vartbūt butu glābušas citas riepas ar kurām var nospolēt, jo Yokohama pilnība izslēdz iespēju sānslīdē izbraukt.
Pirmajā braucienā pirms paša finiša neieslēdzu trešo ātrumu, bet gan pirmo un visslielākā kļūda bija mēģināt turpināt ieslēgti 3 ātrumu, tagad domājot vajadzēja slēgt 2 ātrumu. Par laimi pirmajā braucienā nezaudēju.
Fināl braucienā, diemžēl auto pievīla. Starts bija labs, bet jaudas trūkums sasniedzot 5k bija ļoti jūtams. Jo tad kad auto tikai būtu jāparādās cēlienam, tev jau jāslēdz nākamais ātrums. Vispār nebiju cerējis iegūt otro vietu.
Nesaprotu kāpēc tas auto mani nemīl?
Paldies fotogrāfiem!
Diemžēl Gymkhana bija pilnīga izgāšanas, auto negriežās tik labi cik gribētos ap to konusu. Arī plašā trajektorijā ņemot tur nekas labs nesanāk. Trešajā brauciena sajaucu trajektoriju un nolēmu neakstīties un braukt nost no trases. Situāciju vartbūt butu glābušas citas riepas ar kurām var nospolēt, jo Yokohama pilnība izslēdz iespēju sānslīdē izbraukt.
Pirmajā braucienā pirms paša finiša neieslēdzu trešo ātrumu, bet gan pirmo un visslielākā kļūda bija mēģināt turpināt ieslēgti 3 ātrumu, tagad domājot vajadzēja slēgt 2 ātrumu. Par laimi pirmajā braucienā nezaudēju.
Fināl braucienā, diemžēl auto pievīla. Starts bija labs, bet jaudas trūkums sasniedzot 5k bija ļoti jūtams. Jo tad kad auto tikai būtu jāparādās cēlienam, tev jau jāslēdz nākamais ātrums. Vispār nebiju cerējis iegūt otro vietu.
Nesaprotu kāpēc tas auto mani nemīl?
Paldies fotogrāfiem!
Nevis tas auto tevi nemīl, bet gan e36, tāpat kā jebkurš auto, autosporta slodzes netur un nepārtraukti ir jāremontē kaut kas. Ja tev kāds saka, ka viņam mašīna tik iet un vispār nekas nav jādara, vari būt drošs ka cilvēks brauc vai nu ļoti maz, vai ļoti lēni
Jauda pazuda pēc ielikšanas 1ātrumā, 3ātruma vietā pie redline?
Nē, tur viss skaidrs. Jauda pazuda trešajā braucienā. Vakar vakarā izmēģināju velreiz un viss kārtībā, bet uz cik ilgu laiku?ValtersD rakstīja:Jauda pazuda pēc ielikšanas 1ātrumā, 3ātruma vietā pie redline?
Jādzen uz diagnostiku.
Un kā vēl būs. Ieteiktu vēl pameklēt labākus stab stieņus kas nemaz nemaksā tik dārgi un nākošgad jādod tas 2.0 uz krūmiem
Nekas īpašs vairāk nebūs, tādi šādi sīkumi. Domā Eibach vai KW? Esmu jau noskaidrojis cik maksā, bet gribētos labu LSD, ko nevaru atrast.A_C rakstīja:Un kā vēl būs. Ieteiktu vēl pameklēt labākus stab stieņus kas nemaz nemaksā tik dārgi un nākošgad jādod tas 2.0 uz krūmiem
Plāns ir mainīt motoru tikai pēc minišosejas sezonas beigām, esmu pat jau atradis motoru, tikai kaut ko īpašnieks laužas
Cik maksaja poly?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Pirku adparts, tur lieliski cenas parādītas.bestbmw rakstīja:Cik maksaja poly?
a kā ar skati? Visur vaitad var likt poly? Vai arī šitam skate netiek ieta..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šo varētu zinošāki komentēt, bet jā risināsim problēmas tad kad viņas parādīsies.TomSkarsts rakstīja:a kā ar skati? Visur vaitad var likt poly? Vai arī šitam skate netiek ieta..
Var protams noveikties un TA nepamanīt, tāpat kā metināto reduktoru.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 70
- chevron_right