Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 40
- chevron_right
iekšā augšā, ārā- lejā! ja atmiņa neviļ tad bildē, iekšā jālej tajā caurumā kur ir uzgrieznis. palabojiet kāds ja kļūdos! tīri teorētiski tā eļļā nemainās, bet ja kārba sulo, tad vnk rodas jautājums cik tad tur tās eļļas ir palicis, bet ja nesulo, tad aizmirsti par to un brauc tālāk! automātam, gan tā eļļa ir jāmaina =, cik bieži- nezinu!
P.S DOGMA - paldies!
P.S DOGMA - paldies!
bet ja sulo, tad var droši liet līdz lūpai, ja? tikai kādi ir burvju vārdi, lai viņu tur dabūtu iekšā...
lidz lupai jalej savaitaa tak, lej kamer saak tecet araa pa caurumu un viss. un burvju vardi ir- miljaa smadzene saac tak vienreiz darboties
kautvai ar sprici un kadu sluteniti tur ielej, ja nau nekas parocigaks
kautvai ar sprici un kadu sluteniti tur ielej, ja nau nekas parocigaks
...
uz kārbas maiņu ir svarīgi ZF vai Getrag ? kura labāka ? vajadzētu 6 pārnesumu. pieņemu, ka kārbai jābūt no M50 dzinēja manā gadījumā, jo ir M50 un būs M50.
ZF labāka, bet 6 ātrumu nāca tikai emkām.. Ja pagaidām stāv Getrag, tad labāk paliec pie Getrag, jo nebūs jāmaina kardāns.
nu skaidrs par tiem 6 robiem. šodien servisā pateica, ka kārba ilgi vairs neturēs. gads vai maksimums divi.
Brauc kamēr iet
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tādi dakteri Gads vai divi..
Kas ta vainas kārbai?
Kas ta vainas kārbai?
kārbai vainas tas, ka otrais ātrums sāk zust. te ir un te nav. pirmais arī reizēm negribīgi liekās.
viss ir sataisīts ko varēja. par to laika termiņu ir atkarībā cik es daudz braukšu un kruķīšu to kārbu. vienmēr kaut kas jāapsmej
viss ir sataisīts ko varēja. par to laika termiņu ir atkarībā cik es daudz braukšu un kruķīšu to kārbu. vienmēr kaut kas jāapsmej
kā tas ir-zūd otrais ātrums? viņa vietā kas tad atrodas? vai viņš noslēpjas tur kur ir 6tais ātrums?
neizliecies par aunu. ieliekot otrajā ātrumā nekas nenotiek. var gāzēt cik patīk un uz priekšu neiet.
auns neesmu, bet es tā neesmu redzejis. ir dažādos auto bijis kad krakšķ un nevar ielikt un ir bijis kad ar baigo sitienu izsit ārā no ātruma, bet tā ka nav konkrētā roba vispār nav redzēts.
man arī krakšķ ļoti bieži. izsists ir tikai pirmais ātrums, kad kulise bija izļurkāta. to sataisīju un neko nesit ārā.
ir bijis kad ielieku krustojumā pirmajā, lieku otrajā un mašīna neiet. paliek uz vietas. tad ar spēku + krakšķi sanāk ielauzt.
ir bijis kad ielieku krustojumā pirmajā, lieku otrajā un mašīna neiet. paliek uz vietas. tad ar spēku + krakšķi sanāk ielauzt.
nu man mocim beigās nebija otrais un piektais vai ceturtais , izpaudās tā , ka metot ķipa otrajā, tam pārslēdzas pāri un uzreiz trešajā.
Pēdējais labojis Ridlihs - 09 Jūl 2013, 10:24, kopā labots 2 reizes.
man kad bija e34 3.5 ar bija 3 4 5 ātrumi, sakuma pazuda 1, un pec 2nedelam pazuda 2, tā itka esot slimiba uz e34, bet ka uz e36 tā ir nav dzirdēts.
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Getrag kārbām tā arī ir problēma.. 2. ātrums, bet ne tikai. Ja kārba nobraukta, tad labāk mainīt nost, vienu dienu paliks 2. ātrumā un viss..
kapec visur kur vibeta raksta, tiek uztaisits humora shovs?
katraa zinjaa ar to gadu getrag karbu neko citu nevar sagaidit, kaa pirmo divu robu nobrukshanu un taa tam bus buut. nau vinjas paredzetas izturet muuzhigu slodzi
otrais atrums ir parasti jo tas ari tiek atrak slegts pari, un vins ir patstavigaa slodzee. nau brinums ka sinhranizatori sen izbeigushies un un gultnji ir uz sabruksanas robezas.
ps ja otrajaa nosprudis tad vel bus ok, jo var uzsakt un var ari pabraukt, bet ja nobruks kadaa citaa atrumaa tad gan bedigak
katraa zinjaa ar to gadu getrag karbu neko citu nevar sagaidit, kaa pirmo divu robu nobrukshanu un taa tam bus buut. nau vinjas paredzetas izturet muuzhigu slodzi
otrais atrums ir parasti jo tas ari tiek atrak slegts pari, un vins ir patstavigaa slodzee. nau brinums ka sinhranizatori sen izbeigushies un un gultnji ir uz sabruksanas robezas.
ps ja otrajaa nosprudis tad vel bus ok, jo var uzsakt un var ari pabraukt, bet ja nobruks kadaa citaa atrumaa tad gan bedigak
...
Palīdziet man tikt vaļā no vienas domas! :)
Gribu 6gang ātrumkasti no e46 uz sava e36
Cik lielas problēmas tas varētu sagādāt?
Gribu 6gang ātrumkasti no e46 uz sava e36
Cik lielas problēmas tas varētu sagādāt?
Par kārbu no e46 m3 uz e36 maiņu, detaļu saraksts, vai lai vismaz apzinātos kas ir savādāks var meklēt šeit
http://store.uucmotorwerks.com/articles ... onswap.htm , par tās kārbas atšķirībām nemācēšu teikt, bet tikko pabeidzu savam swapu uz 325 uzlikta e36 m3 evo kārba, tur ir plug n play. Tikai atrodi to kārbu, plus vēl kardāns jāpārtaisa
http://store.uucmotorwerks.com/articles ... onswap.htm , par tās kārbas atšķirībām nemācēšu teikt, bet tikko pabeidzu savam swapu uz 325 uzlikta e36 m3 evo kārba, tur ir plug n play. Tikai atrodi to kārbu, plus vēl kardāns jāpārtaisa
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Man tāds jautājums,kas varētu būt par vainu.. Mierīgi liekot otrajā un piektajā ātrumā nekādu krakšķu nav,kad strauji liec (necērtot) ir krakšķis un takā negrib likties iekšā. Kas varētu būt pie vainas? Problēma ir tikai ar tiem diviem ātrumiem (1,5.)
Motors 2,5 benz. Kārba kāda nepateikšu.
Motors 2,5 benz. Kārba kāda nepateikšu.
Aduks rakstīja:Vienīgais e36 mīnus atrodas uz aķa pretī plusam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 40
- chevron_right