Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Sayed
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 18 Sep 2012, 23:18
Braucu ar: E36 1.6
Atrašanās vieta: Ogre

23 Sep 2012, 18:24

Tātad vēlreiz simtprocentīgai pārliecībai pārjautāšu.
Tātad 1.8IS motors der bez stiprinājumu maiņas, uzlabošanas mana 1.6 vietā?
Kas kārbu, kardānu?
Vienkārši lai rācenis no pieres izaug tam kas izdomāja 1.6 :doh:
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Sep 2012, 18:56

Jā, motora stiprinājumi vienādi, kārbas vienādas un kardāns arī tāds pats.
Pa lielam, IS'am atšķirās tikai spidometrs un aizmugurējais tilts (ar disku bremzēm). ;)

Un kādas vainas 1.6? :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Sayed
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 18 Sep 2012, 23:18
Braucu ar: E36 1.6
Atrašanās vieta: Ogre

23 Sep 2012, 19:12

Iespējams vainas nebūtu nekādas, bet tiko esmu izrāpies no golf3 VR6 (2.8) un no 100hp biju gaidījis ko vairāk or variants ka šis ir jau savu nobraucis. tā kā vispār nekāda darīšana nav bijusi ar BMW, tad pat ne mazākās nojausmas nav kā viņam būtu jāiet. Bet to ka tagadējais ir stipri par ĪSU tas ir skaidrs kā diena!
Tātad varētu soli pa solim, ko man meklēt veiksmīgai transplantācijai un kas der no vecā? es domāju vadība, kardāns, izpūtējs utt.
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Sep 2012, 19:22

Meklē dzinēju (vislabāk jau M44B19, bet tie jau laikam nāk 2.5 cenā :D ) ar visu pravotku, kompi, spolēm... Pie reizes spidometru. Par bremzēm var domāt vēlāk. ;)

Ja kas, lietotājs vtechh laikam domā par dzinēja pārdošanu, vēl ir iekš auto.
Attēls
Profila bilde
Rom4iks_328
Ziņojumi: 1135
Pievienojies: 01 Aug 2011, 14:38
Braucu ar: Чёрный Пистолет
Atrašanās vieta: X_kill

26 Sep 2012, 13:33

Sayed rakstīja:Tātad vēlreiz simtprocentīgai pārliecībai pārjautāšu.
Tātad 1.8IS motors der bez stiprinājumu maiņas, uzlabošanas mana 1.6 vietā?
Kas kārbu, kardānu?
Vienkārši lai rācenis no pieres izaug tam kas izdomāja 1.6 :doh:
ko čakareties ar tiem nemotoriem paterini tadi pashi ka dažam labam 2.8! ieteiktu vnk uzreiz likt 2.8 iekšā! protams spiezot 2.8 edis labi bet ja mierigi brauc tad ed maz!
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

26 Sep 2012, 15:31

Tev nav pieņemami, ka katram sava izvēle?
IS ir kompromiss starp nemotoriem un lielmotoriem.
Profila bilde
Bubulis
Ziņojumi: 863
Pievienojies: 06 Apr 2011, 10:42

26 Sep 2012, 22:31

Ne jaudas, ne normālā saprāta robežās nemotora maina uz nemotoru ir izgāzies passakums, brauc ar 1.6 kameer izjuuk.
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Profila bilde
Sayed
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 18 Sep 2012, 23:18
Braucu ar: E36 1.6
Atrašanās vieta: Ogre

26 Sep 2012, 22:46

Nu ja, tā jau ir ar tiem BMW, motors sākas tik no 2.5. Brīnos kā vēl neizskanēja variants 4.4. V8 ko tur daudz dirsties?!
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
qaws
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 27 Sep 2012, 02:02
Labs vakars!
Varbuut gudraaki praati vareetu paliidzeet.
Ir e36 320 92. gada ar m50b20, tika nopirkts e34 m50b25 motors ar visu vadiibu un vadiem.
Jautaajums, kas ir jaamaina lai vareetu ielikt m50b20 vieta nopirkto motoru?
No E34 karters uz E36 neder un ir jaamaina?
Provotka derees no E34 motora vai vajadzees no E36 2.5 motora? Saliidzinot ar M50b20 provotku liekas ka no E34 provotkai shis tas ir otraa pusee.
Kas ir ar kaarbaam? Ja no m50b20 derees uz m50b25? Ja tas motors noe34 ir bijis ar automaatisko kaarbu, kautkas jaamaina lai uzliktu veco kaarbu no m50b20 kasir manuaalaa?

Buushu ljoti pateiciigs par atbildeem, taas ir vajadziigas diezgan steidzami, jo motors karajas gaisaa :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Mainam karteri, eļļas uztvērēju.
Pērkam centrējošo gultni, kas liekas kloķenē (kārbas pusē), lai varētu manuālo kārbu uzlikt (gultnis paredzēts, lai nocentrētu kārbas asi). Kārba der tā pati no B20. Sajūgu arī vari atstāt no B20, bet ieteicams būtu visu komplektu (ieskaitot spararatu) likt no B25.. Tas tā, lai būtu drošs, ka slodzi turēs.
Pravotku gan ieteiktu no E36 likt, vismaz būs daaaudz elementārāk ielikt. E34 pravotku sanāk diez gan pārveidot, lai uzliktu, īsāk sakot, čakars pārāk liels.
qaws
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 27 Sep 2012, 02:02
Milziigs paldies!
Karteri un elljas uztvereju vajag no e36 2.5 ja?
Cik maksaa un kur dabuut to gultni?
Peec kaa var pateikt ka ir bijis automaats?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pieļauju, ka karteris un eļļas uztvērējs der no jebkura 6cyl e36 dzinēja.
Gultni pērc gultņu veikalā, būs lētāk, tik iekš realoem atrodi gultņa izmērus, maksā ap 3Ls, citos veikalos ap 5Ls.
Paskaties no kārbas puses kloķenes galā, kur kārbas ass iet iekšā.. Ja neredzi gultnīti, tad tev tādu vajag.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
izplūdes kolektorus liec no sava vecā.
nesamaini tik vietām eļļas taukstus, e34 rādīs nepareizi
Attēls
qaws
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 27 Sep 2012, 02:02
Liels paldiespar atbildeem.
Vai tad 2.5 nav savaadaaki izpluudes kolektori kaa 2.0?

Un shobriid aktuaalaakais lietas.
Kur sprauzhas virsuu abas trubas kas naak no briivgaitas vaarsta? Nu tb vaarsts ir pa vidu un uz abaam puseem aiziet trubas, kur vinjas sprauzhaas virsuu ?

Otrais, viens gals trubai sprauzhas radiatora apaksheejaa labajaa stuurii, tadpaliek veel divigali, viens aiziet taisni liidz kuzavam (peec garuma) otrs (diezgan tievs) iet no trubas vidu uz augshu it kaa uz iepluudes kolektoru. Vot vajag saprast kur tie divi gali sprauzhas.

Un treshais, truba kas naak no dzineeja labaas puses pie pasha kuzava (stikla) ( ja skataas uz motoru no priekshas ) un kur sprauzhas otrs gals?

Buushu mega pateiciigs par atbildeem ;)

p.s. Kas vareetubuut pa piraagiem ka dme bloka relejs tikshkj, bet benziina suuknja nee? Tas njemot veeraa ka tika likts 2.5 2.0 vietaa.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
pirmais, uz brivgaitas reguletaja jabut bultinjai taa rada iepludes virzienu. tatad ieplustoshaa truba naak no gofras apaksas, tiesi blakus trubai kas atnak no motora vaaka (kartera ventilacija) un otrs gals br varsta izejosaa trubinja ieiet iepludes kolektora apaksaa, apmeram tai pasaa rajonaa kur br varstits tik bik augstags, tur pat vajadzetu ieiet velvienai papildus mazai trubinjai no tas pasas vietas kur kartera ventilacija naak araa no vaaka.
otrais- ka tik tu nedomaa to kas iet uz gaisa filtra maajinju. jaa nee tad isti nesapratu par kuru runaa.
...
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
otrais- resnākā caurule spraužas pie pečkas vārta, bet tievākā aiziet uz droseles apsildi.
trešais-otrs gals spraužas pie pečkas vārsta.
Attēls
qaws
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 27 Sep 2012, 02:02
Dzheki, milziigs paldies.
Un veel, kas vareetu buut ka netikshj tas suuda benziin suuknja relejs?
Pirmstam bij teema "kertera mainja" un tur kaads mineeja kautko par dw bloku un kaato atrisinaat, bet teema pazudusi... izveidojis bij g1rts5

armando, pat tov pirmo iisti nesapratu, nav kaadasbildes piemeeram?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Auto nelec, ka prasi, kāpēc netikšķ relejs?
qaws
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 27 Sep 2012, 02:02
tieshi taa. nekaadiigi netiekam galaa
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzirkstele vispār ir?