Viss par sēdinājumu un atsperēm

uyt
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 26 Feb 2012, 23:06
psih-arno rakstīja:Ja esi nonācis pie lēmuma sēdināt, turklāt pārsvarā pārvietojies pa asfaltētiem ceļiem, tad liec vai nu koiloverus (ja budžets atļauj) vai 60/40 atsperes.

Pats un daudzi citi no sākuma sēdina 30mm, 40mm, bet ar laiku saprot, ka vajag vēl.

Ja interesē kas sīkāk, droši raksti un atradīsim vizlabāko risinājumu tieši tavam makam un vajadzībām. :bye:
taka tiko registrejos, un tapec ka mekleju amjus, vai ir vel iespeeja dabut pie tevis psiho-arno? un konsultaciju kurus butu labak, rakstitu pm bet man vel liegts
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 
Jā, protams, joprojām var vērsties pie manis. Ar mani var sazināties telefoniski 26779969 ;)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
KLAVINS rakstīja:citi pat no garazas nevar izbraukt ara neapskrapejot apaksu :D
Es kad nolaidu savejo pie zemes visāpr no garāžas izbraukt nevarēju :D karājās uz vēdera :hahaha:
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
Vajag expertu padomu :rolleyes:

tātad cik sapratu tas viss dēļ sēdinājuma, kā lai aimugurē ratus dabū no šādiem / \ uz normāliem taisniem | |????

zinu ka ir kautkādas regulējamās ķegas! bet vai tas ir vienīgais variants?

un jā vai bez atperu maiņas var kautkā pacelt vai nu gan priekšu gan aizmuguri augstāk pa 20 mm?

der jebkāds labs info vai padoms? :super:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ja piesedinats minimali, tad pietiks ar stock sagazuma regulaciju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
man ir gludeklis un nevar sagāzumu izregulēt!
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Tad naksies vien pirkt regulejamas sviras.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
kāds links kur var nopirkt?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
http://www.burnout.lv/forums/viewtopic. ... &start=380
lapas vidū kautkur ir bilde
ko teiksiet par šādu variantu? :gigigi:

un jā ko lai dara ar to sēdinājumu lai paceltu 20mm augstāk?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
taas kjagas izskataas ok.
aizmuguri ja augstāk gribi, uztaisi pārejas flanci virs amortizatora atbalsta, bet domāju ka tas maksās tikpat cik lietotas atsperes.
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
esot kautkādas gumijas kas it kā padara cietāku un mazliet paceļ augtāk?

koiloverus kad pērk, aizmugurējām atsperēm nāk tāds regulējams sauksim viņu par "huiņu" :D lai var regulēt augstumu! varbūt kāds zin vai var dabūt tos? :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Uz standarta atsperēm būs ko pamocīties, lai iebāztu to regulēšanas "huiņu" :) Jo standarta atsperēm augšējais/apaksējais vijums ir krietni šaurāks par to "koilu" atsperēm.
Profila bilde
white_Angel
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mar 2011, 20:12
Braucu ar: 325i cabrio
Atrašanās vieta: Oslo
bet man ir sēdinātās atsperes un pat ļoti sēdinātas man zem slikšņa kanpi var kurpi pabāzt! totāls gludeklis:D par zemu tāpēc jau vajag bik augstāk! :rolleyes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tad sameklē, kur pārdod speciālās gumijas, kuras liekas virs atsperēm, bet, protams, ka vislabāk ir atrast uzreiz vēlamā sēdinājuma atsperes - izmaksās lētāk un būs drošāk un ātrāk :super:
Profila bilde
VSKB
Ziņojumi: 194
Pievienojies: 06 Mar 2012, 18:05
Braucu ar: tdesu :D
sveicinati.pie Jums foruma esmu jauns.bet interese koiloveri. interese ielas variantam.zemi cik zemu var dabut u tadus kas nav galigi letais gals un vajas kavalitates.un nav sporta. iesakiet ko ludzu :yes:
Attēls
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 
sakontaktē ar lietotāju psih-arno http://e36.lv/forums/memberlist.php?mod ... file&u=115 viņš piemeklēs tieši tev un pēc visām tavām kaprīzēm,kā arī pēc maka biezuma un ieteiks ko labāk ņemt un ko nē,viņš te mums tāds maziņš amīšu un atsperu dievs :giggle:
coupe 2.8
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 
:D :drink:
Profila bilde
KV_
Ziņojumi: 2628
Pievienojies: 06 Apr 2011, 14:00
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 1
 
vins ir vispar dievs da jeb ko var pie vinja sarunaat :D
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 
Sveiki visiem! :bye:
Interesē sekojošs jautājums: Tagad priekšā stāv koili, kurus vēlos nomainīt pret sēdinātām atsperēm, jo šie ir pa cietu (reāli pie katras otrās bedres pa mūsu ceļiem sit cauri (domājams, ka atsperes vijumi guļas viens uz otru, vai tomēr nostrādā kāds cits ierobežotājs?!). Pašiem amortiem viņos arī ir kirdik cik saprotu (štoks parūsējis, ka pat negrib vairs īsti brīvi staigāt),tāpēc iespējams arī tas sēkmē to caursišanu. Mīkstāku to padarīšanu varētu saregulēt nolaižot zemāk (kā tas bija vācietim), bet tad pat no garāžas ārā tikt ir problēmas, tāpēc nolēmu atteikties no koliem un nopirkt sēdinātas atsperes.
Te rodas jautājumi:
1) Vai sēdinātas atsperes (-50-60mm) atrisinās problēmu ar caursišanu?! Un kas vispār šādā gadījumā ierobežo maksimālo zemāk punktu kurā nosēžas mašīna sitiena brīdī?!
2) Cik zema sēdinājuma konkrēti atsperes jāņem, lai izskatītos tā kā redzamajā bildē (šeit arkas velcētas priekš 18" 225 ET15(varētu būt), diski stāv 15" E15 ar 60mm riepām). Par izvelcēto arku minēju tāpēc, ka tās mala tomēr vizuāli paceļas augstāk pēc izvelcēšanas un stokam tā būtu zemāk līdz ar to...
3) Vai vispār domugājiens ir pareizs, risinot radušos problēmu? Pa trasi braukāt netaisos vnk galvenas prasības, lai tā braukšana tomēr ir mīkstāka un nesit cauri tiekot jau nelielā bedrē...

http://content6-foto.inbox.lv/albums187 ... em/bmw.jpg

Laicīgi saku paldies par atbildēm! ;)
d[-_-]b