Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- …
- 2228
- chevron_right
biskj sasmejos pa sludeklja tekstu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kjkfh.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kjkfh.html
Sveicinati cienitie biedri.
kur LV var iegadaties to adas parvalku parsegam.e36 sedanam.
kur LV var iegadaties to adas parvalku parsegam.e36 sedanam.
Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora
Kas notika?
Arī gribētu zināt. Ar Kļaviņu atstājām viņus pie sarkanā, bet pēctam baigi ātri pievilka klāt. Uz divīti gājāt?
Un ļoti ceru, ka Ieriķu rajonā nebija radars, savādāk mēģinot panākt to pašu Kļaviņu un ko tur vēl (Oscar laikam), būs 150ls
Un ļoti ceru, ka Ieriķu rajonā nebija radars, savādāk mēģinot panākt to pašu Kļaviņu un ko tur vēl (Oscar laikam), būs 150ls
kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
nu,varu nomierinat,ka nekadas avarijas nebija. visi sveiki,un vesali domaju,lai labak pastasta vini pasi mes,ar gunjku (sorry,ja nepareizi uzrakstiju) bijam liiki no smiekliem
žēl ka neviens nenobildēja mūsu ierēcienu... mja un interesanti izskatijaš arī uz sarkano braucošie drapaki..
tas ari bij kks uber labsGunjka rakstīja:žēl ka neviens nenobildēja mūsu ierēcienu... mja un interesanti izskatijaš arī uz sarkano braucošie drapaki..
Sharpay rakstīja:kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
tici man , ja nedabon viņu zem 50ls, tad 2.0 nav pilnīgi nekāda jēga likt virsū..
izplūdes sistēmā mums ir darīšana nevis ar homogēnu gāžu plūsmu, bet gan ar to impulsiem un kā zināms jebkurš gāzes impulss sastāv no triecienviļņa kas iet pirmais un nes sevī maksimālu spiedienu, un … atmetot pārējo – negatīvais spiediens/retinājums noslēdz procesiju. Mūsu interese ir izmantot šo retinājumu ar mērķi iegūt lielāku griezes momentu no eksistējoša dzinēja.Sharpay rakstīja:kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
Pirmais nepieciešamais priekšnoteikums cilindru piepildīšanai izmatojot degmaisījuma plūsmas triecienviļņi, ir pietiekami plašs vārstu pārsegums t.i. moments , kad abi vārsti (ieplūdes un izplūdes) ir vaļā vienlaikus. Stingri ņemot mūs interesē pat ne fāzes platums grādos, cik laiks kad abi vārsti ir vaļā. Pat bez īpašiem paskaidrojumiem ir skaidrs, ka palielinoties kloķvārpstas apgriezieniem vienlaicīgi samazinās minētais laiks. No tā izriet, ka skaņojot izplūdi darbam noteiktā apgriezienu diapazonā, par vienu no variējamiem parametriem kļūs pārseguma fāzes platums. Jo augstāki apgriezieni, jo platāka fāze ir nepieciešama. No prakses izriet, ka pārseguma fāze mazāka par 70 grādiem nenodrošinās cik necik pamanāmu efektu, savukārt sistēmām, kas uzskaņotas uz 6’000 rpm, fāzes platums sastāda 80-90 grādi.
Otrais priekšnoteikums ir nepieciešamība atgriezt gāžu plūsmas triecienvilni pie izplūdes vārsta. Daudzcilindru dzinējos to nav noteikti jāatgriež pie tā cilindra, kas viņu ģenerēja. Vēl jo vairāk, daudz izdevīgāk to atgriezt/izmantot nākamajā cilindrā. Tas balstās uz fakta, ka triecienviļņa izplatīšanās ātrums izplūdes caurulēs ir praktiski vienāds ar skaņas ātrumu. Lai veiksmīgi atgriezt vilni pie tā paša cilindra izplūdes vārsta piemēram pie 6’000 rmp, viļņa atstarotājam ir jāatrodas 3,30 metru attālumā. Ceļš, ko noies vilnis divu kloķvārpstas apgriezienu laikā pie šiem apgriezieniem, sastāda 6,60 m., t.i. distance līdz atstarotājam un atpakaļ. Par atstarotāju var kalpot gan daudzkārtīgs caurules šķērsgriezuma palielinājums, gan – optimālā gadījumā – caurules atvērums atmosfērā (tās gals). Vai arī pretēji – šķērsgriezuma straujš samazinājums konusa veidā, vai arī pavisam rupji – paplāksni ar atbilstoša diametra caurumu; rupji risinājumi cerams ka mūs neinteresē… Kā tas izriet no iepriekšminētā – priekš 4cilindru sistēmas, kas uzskaņota uz 6’000 apgriezieniem, var izskatīties kā četras no dzinēja galvas izplūdes logiem izejošas caurules (vēlams taisnas)- katra 3.30 m garumā. Tādai konstrukcijai ir vesels lērums trūkumu, piemēram: maz ticams, ka zem nelielas a/m kā Golfs, kura kopējais garums ir ap 3 m, vai Audi A6, kura garums nu jau ap 4,80 m, varēs izvietot tādu sistēmu. Arī klusinātājs būtu vēlams…Tad ir sekojošs risinājums – ievadīt visas četras caurules pietiekami lielā tvertnē, kuras akustiskās īpašības ir tuvas atmosfēriskām. No šīs tvertnes ir jāizvada nākamā caurule, kuras galā arī jābūt klusinātājam.
Īsāk sakot – šāda veida sistēma a/m lāga neder, kaut gan vienlaikus taisnības labad ir jāmin, ka uz sacīkšu divtaktu motociklu motoriem tā tomēr tiek lietota. Divtaktu dzinējam, kas strādā pie 12’000 rpm, cauruļu garums samazinās četras reizes un sastāda ap 0,70 m, kas ir pieņemams pat motociklam
Tomēr atgriezīsimies pie a/m dzinējiem. Samazināt izplūdes sistēmas ģeometriskos izmērus var, ja atstaroto triecienvilni izmantosim nākamajā cilindrā. Priekš četrcilindru dzinēja izplūdes fāze nākamajā cilindrā notiks pēc 180 pagrieziena grādiem (sešcilindru – 120grādi). Līdz ar to proporcionāli samazinās laika intervāls un vienlaicīgi ari no izplūdes logiem izejošās caurules kopējais garums, kas šajā gadījumā sastādīs 0,82 m. Standarta risinājums šajā gadījumā ir daudzu iekārotais “zirneklis”. Tā konstrukcija ir vienkārša – četras tā saucamās primārās caurules, kas tieši pievienotas pie dzinēja galvas, lēzeniem līkumiem liektas pakāpeniski tuvojās viena otrai nelielos leņķos un savienojās vienā sekundārā caurulē, kuras šķērsgriezums ir 2 līdz 3 reizes lielāks par primāro. Zirnekļa garums sistēmai uzskaņotai uz 6’000 rpm mums jau ir zināms – no vārstu ligzdas (galvas izplūdes loga) līdz savienojuma vietai 820mm.
Tāda zirnekļa darbs ir atiezt retinājuma lēcienu, kas seko aiz triecienveidīga spiediena kāpuma, pretējā virzienā – uz izplūdes vārstu. Retinājuma lēciens vienmērīgi izplātās visās trijās brīvajās sistēmas caurulēs un nākamajā darba kartības cilindrā atveroties vārstam šis retinājums gan palīdzēs atbrīvot cilindru no izplūdes gāzēm, gan vienlaikus izsūks cilindrā vairāk svaiga degmaisījuma.
Te ir jāpiebilst, ka būtisku ietekmi uz sistēmas darbu atstāj arī sekundārās caurules garums. Ja sekundārās caurule beidzās tieši atmosfērā, tad atmosfēriskā spiediena impulsi izplatīsies pa sekundāro cauruli virzienā pretējā, nekā impulsi, ko ģenerējis dzinējs. Sekundārās caurules garuma izvēle nodrošina neiespējamību cauruļu savienojuma vietā vienlaikus nonākt dzinēja retinājuma impulsam un atmosfēriskā spiediena impulsam. Praksē sekundārās caurules garums nedaudz atšķiras no primāro cauruļu garuma. Sistēmām, kurās tiek izmantots klusinātājs, par to ir jākalpo maksimāla tilpuma un šķērsgriezuma tvertne ar skaņu slāpējošu pārklājumu iekšpusē. Šai tvertnei maksimāli jātuvinās bezgalīgās gaisa telpas akustiskām īpašībām. Aiz viņas sekojošie izplūdes sistēmas elementi, t.i. caurules un klusinātājs, neatstāj nekādu iespaidu uz izplūdes sistēmas rezonanses īpašībām. Jo mazāku caurplūdes pretestību tie nodrošinās, jo labāk.
Pārsimts metrus aiz Ieriķiem (uz Cēsu pusi) ik dienu stāv radarsAgnisB rakstīja:Arī gribētu zināt. Ar Kļaviņu atstājām viņus pie sarkanā, bet pēctam baigi ātri pievilka klāt. Uz divīti gājāt?
Un ļoti ceru, ka Ieriķu rajonā nebija radars, savādāk mēģinot panākt to pašu Kļaviņu un ko tur vēl (Oscar laikam), būs 150ls
Brinos ka viss darbojas Bet ekrana stiklinam paliels zirneklismožais rakstīja:jaap... man arii patikaas... kā jaunais telefons
jap bija tā!! a kur biji??-HAPO- rakstīja:neminesu,kas bija cesis bet ap 22:40 pie laimas pulkstena mathias sluca pari gajeju parbrauktuvei
-HAPO- rakstīja:Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora
Pats pēc tam norēcos kārtīgi
Stāsts tāds. Apstājamies pie luksafora, sarkanais.. Ņemu telefonu rokās un rakstu sms. Agris iebļaujas "zaļais", un es, protams, uzreiz pedāli grīdā, bet izrādās, ka Martinsons tina riepas pie luksafora un Agris gribēja pievērst manu uzmanību Martinsona tīšanai Protams, ka luksaforā vēl bija sarkans Un tā sanāca ļooti nejauša skriešanās mums ar Martinsonu Līdz kādi 170km/h sanāca ieskrieties.
Protams, es nezinu, ko padomāja pārējie, ka viss tik smieklīgi izskatījās
Mēs nesapratām jūs bet bija rēcīgi.. galvenais arī sāku braukt un uzreiz pa bremzēm... bara instinkts
dogMa rakstīja:-HAPO- rakstīja:Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora
Pats pēc tam norēcos kārtīgi
Stāsts tāds. Apstājamies pie luksafora, sarkanais.. Ņemu telefonu rokās un rakstu sms. Agris iebļaujas "zaļais", un es, protams, uzreiz pedāli grīdā, bet izrādās, ka Martinsons tina riepas pie luksafora un Agris gribēja pievērst manu uzmanību Martinsona tīšanai Protams, ka luksaforā vēl bija sarkans Un tā sanāca ļooti nejauša skriešanās mums ar Martinsonu Līdz kādi 170km/h sanāca ieskrieties.
Protams, es nezinu, ko padomāja pārējie, ka viss tik smieklīgi izskatījās
šito vakardien pēc nostāstiem dzirdēju, esot bijis smieklīgi!
Pie čili picas pīpēju,kad sadzirdeju patikamu skaņu,un bij japalur,kas tur tā rūc
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- …
- 2228
- chevron_right