Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 62
- chevron_right
tavu "caursitamību" atrisināju ar amīšu atbalstu nomaiņu!
Bet tas gan ir par aizm. amjiem!
Bet tas gan ir par aizm. amjiem!
Visticamāk problēmas sakne meklējama faktā, ka esošie koiloveri ir beigti. Amortizators nepilda savu funkciju un trieciens netiek absorbēts, bet to pilnībā uzņem ritošā daļa un virsbūve. Ielas braukšanai paredzētie koiloveri nebūs cietāki par ielas sporta amortizatoriem ar sēdinātām atsperēm. Vienīgā starpība ir tā, ka koiloveri dod iespēju noregulēt tieši tādu sēdinājumu, kādu pašam gribas.
Ja vēlies iegādāties amortizatorus, atsperes vai koiloverus droši raksti un atradīsim labāko variantu.
Ja vēlies iegādāties amortizatorus, atsperes vai koiloverus droši raksti un atradīsim labāko variantu.
Vienkārši paņem tās koilas iedod kādam, lai nomaina amīšus uz kādiem kvalitatīviem gāziniekiem. Koni, plaza utt.
Paldies par atbildēm!
Par to amortu maiņu biju dzirdējis, ka koiliem viņus nomainīt īsti nevar, ja tikai atjaunot (tipa nav izņemami ārā kā tas ir ar parastajām stoikām), jeb kko ne tā esmu dzirdējis?!
Par to, ka esošie amorti ir beigti ir skaidrs, vnk skatoties uz pašu atsperi var redzēt, ka tai ir 6 "strādājoši" vijumi (apakšējā mazā ir pilnīgi saspiesta un pietam visa šī bilde novērojama, kad mašīna ir pacelta augšā un ritenis ir noņemts), starp kuriem ir labi ja 1cm, līdz ar ko kopējais gājiens sanāk 5-6cm, kas man liekas ir vnk pamaz, lai varētu kaut cik laideni uzņemt to sitienus pa mūsu bedrēm, lai nu kāds amorts tur nebūtu... Sēdinātai atsperei šis gājiens man liekas ir ievērojami lielāks, jeb es kļūdos savā domu gājienā?!
psih-arno varbūt ar trenētu aci pēc manis ieliktās bildes vari noteikt, kādas sēdinātas atsperes man būtu jāņem, lai izskatītos tā kā ir tgd?! Līdz ar ko arī kādus labus amortus priekš tām atsperēm (cik saprotu ja sēdinājums 40mm un zemāk, stok amorti jau neder, bet gribās, lai ir viss 4ikiniekā, jo apnikusi jau tā dauzīšanās. :)
Par to amortu maiņu biju dzirdējis, ka koiliem viņus nomainīt īsti nevar, ja tikai atjaunot (tipa nav izņemami ārā kā tas ir ar parastajām stoikām), jeb kko ne tā esmu dzirdējis?!
Par to, ka esošie amorti ir beigti ir skaidrs, vnk skatoties uz pašu atsperi var redzēt, ka tai ir 6 "strādājoši" vijumi (apakšējā mazā ir pilnīgi saspiesta un pietam visa šī bilde novērojama, kad mašīna ir pacelta augšā un ritenis ir noņemts), starp kuriem ir labi ja 1cm, līdz ar ko kopējais gājiens sanāk 5-6cm, kas man liekas ir vnk pamaz, lai varētu kaut cik laideni uzņemt to sitienus pa mūsu bedrēm, lai nu kāds amorts tur nebūtu... Sēdinātai atsperei šis gājiens man liekas ir ievērojami lielāks, jeb es kļūdos savā domu gājienā?!
psih-arno varbūt ar trenētu aci pēc manis ieliktās bildes vari noteikt, kādas sēdinātas atsperes man būtu jāņem, lai izskatītos tā kā ir tgd?! Līdz ar ko arī kādus labus amortus priekš tām atsperēm (cik saprotu ja sēdinājums 40mm un zemāk, stok amorti jau neder, bet gribās, lai ir viss 4ikiniekā, jo apnikusi jau tā dauzīšanās. :)
d[-_-]b
Parasti koiloveri ir restaurējami. Tiesa izmaksas ir praktiski tādas pašas kā aizstājot tos ar jauniem. Konkrētajā gadījumā bonusā varētu būt deformējusies atspere, jo tai nevajadzētu būs saspiestai, it īpaši, ja ritenis ir pacelts gaisā.
Bildē sēdinājums ir ~40mm. No atsperu komplektiem visatbilstošākais (Ja attēlā ir vēlamais sēdinājums) būs 40/20 atsperu komplekts.
Bildē sēdinājums ir ~40mm. No atsperu komplektiem visatbilstošākais (Ja attēlā ir vēlamais sēdinājums) būs 40/20 atsperu komplekts.
kāds ir saskāries ar e39 koilu parveidosanu uz e28?
Viena ražotāja atsperu krāsas var liecināt par sēdinājumu, bet pārsvarā jau tās atsperes krāso visādās krāsās :)
Steidzami interesē sekojošs jautājums!
Pie psih-arno esmu iepircis uz E36 priekšējās FK firmas sēdinātas atsperes (-40mm) un dzeltenus gāzes amortizatorus, kas it kā derot arī ar standartām atsperēm tikai ir nedaudz cietāki. Jautājums vai šim komplektam derēs oriģinālie putekļu sargi un atsitēji, kā arī augšējie atbalsti?!
Varbūt kāds te jau ir uzstādījis šādu komplektu un varēs mani apgaismot?! Paldies!
P.S. Pa dārgajiem veikaliem braukāt un mērīt kkā negribās un īsti arī laika nesanāk, gribējās šajās brīvdienās to lietu uzstādīt.
Pie psih-arno esmu iepircis uz E36 priekšējās FK firmas sēdinātas atsperes (-40mm) un dzeltenus gāzes amortizatorus, kas it kā derot arī ar standartām atsperēm tikai ir nedaudz cietāki. Jautājums vai šim komplektam derēs oriģinālie putekļu sargi un atsitēji, kā arī augšējie atbalsti?!
Varbūt kāds te jau ir uzstādījis šādu komplektu un varēs mani apgaismot?! Paldies!
P.S. Pa dārgajiem veikaliem braukāt un mērīt kkā negribās un īsti arī laika nesanāk, gribējās šajās brīvdienās to lietu uzstādīt.
d[-_-]b
No šejieniešiem lietotājs Bavariancar nesen uzstādīja tādus pašus amortizatorus. Varbūt viņš zinās par oriģinālajiem putekļu sargiem. Pēc idejas oriģinālie noteikti der, bet iespējams jāpaplašina štoka daļa.
šitie ir ok jeb nav ok, runa iet par pirmo bildi (sporta dzeltenie) ?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bcnnb.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bcnnb.html
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
ja jūs liekat zemākas atsperes, būtu jādomā par īsākiem atsitējiem arī. Jo standarta garuma atsitējs sanāk garš un nolaižot auto, piekarei gājiens neko liels nepaliek, un sāk gulēt un dauzīt pa atsitējgumijām.
Tātad man nesen sanāca uzlikt sēdinātas atsperes (-40mm). Nogriezu īsāku arī atsitēju (cm 3 kādus), tikai tur ir tāda lieta, ka nogriežot augšu viņš neturās uz štoka vairs, toties nogriežot apakšu putekļu gumiju vairs nevar normāli nostiprināt. Visādi citādi it kā nekas nesit un pēc nobrauktiem koiliem ir ievērojami patīkamāk braukt! :)
d[-_-]b
Ar -40mm sēdinājumu un svaigiem amjiem atsitējus var arī negriezt, jo augstuma izmaiņas nav tik lielas.
Katrā gadījumā prieks, ka braukšanas kvalitāte beidzot ir cilvēcīga. Pats zinu kā ir ar beigtiem amjiem braukāt.
Katrā gadījumā prieks, ka braukšanas kvalitāte beidzot ir cilvēcīga. Pats zinu kā ir ar beigtiem amjiem braukāt.
ko iesakat darit ja nevar atskjruvet coilam reg. gredzenus, apaksejo dabuuju vala, bet augseja nenak ne pa kadu cenu, esmu saputis wd40 visas malas un gandriz sacakarejis visus gredzena robus!
Vai uzliekot priekšā koilas ir pèc tam jāveic savirze?
Manuprāt, būtu ieteicams to darīt, lai riepas mazāk ēd.
Pats ar, kad dabūšu vēl divas riepas, braukšu regulēt :)
Pats ar, kad dabūšu vēl divas riepas, braukšu regulēt :)
Uzliekot koilas, mainās tikai sagāzums, ko e36 nevar regulēt, ja kārtīgi nosēdināsi, tāpat ēdīs iekšmalas. Vienīgais risinājums - uzlikt regulējošos atbalstus un tādā veidā saregulēt sagāzumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 62
- chevron_right