Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
vietejais
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 03 Jūl 2012, 13:52
Braucu ar: pelēcīti
Atrašanās vieta: madona
tad laikam japagaida varbuut kads orginalais uzpeldes :bmw:
dzhanis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 08 Jūl 2012, 02:46
Reputācija: 1
 
ar metinato reduktoru un 225/45/r17 riepam uz vietas griezhoties parluza 328 liela pusass pie areja sharnira. kopsummaa tris reizes mainija/remonteja pusasis. beigas uzlika blokejoso reduktoru ~45% pastiprinatu. cita brauksana :super: ija

pasam ikdienaa uz e30 bija. ar mazo reduktoru un 2.0 dzineju vienreiz nocirta pusasi, otrreiz reduktors paskida taisot burnout

pa trasi skiet ideali, ikdienaai shausmigi pa sausu asfaltu. it ka ipashi nebija pistaisnireisingtiim, bet likumos liekas, ka auto apstasies :lol:
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava
Kāds var pateikt kāds reduktors nāk orģināli is kupejai??? Lielajā vai mazajā korpusa??? Vākam ir 6 skrūves un uz plāksnītes rakstīts 3.45 un vel kkādi cipari, es gribu tādu reduktoru uzlikt lai uz 100km/h bruacot ir kādi 2.5 rpm, Kāda attiecība tur būtu jāmeklē, kāda 3.15??? :supeer: :grrr:
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
isam ir mazais reduktors un orginali naak 3.45.
vari mazinat reduktora attiecibas, nakamais uz leju ir 3.23, bet rekinies ar dinamikas zudumu. un nez vai vispar atradisi mazaku attiecibu kaa 3.45, mazajaa reduktoraa
...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Armando rakstīja:nakamais uz leju ir 3.23
Nākamais uz leju ir 3.38... :nenene: Pats uzliku no '93. gada 316i. ;)
Attēls
Profila bilde
gastello
Ziņojumi: 417
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:54
Braucu ar: Isku-e46
Atrašanās vieta: Ādažiem
tāds jautājums orģināli bloķim 328 ar s burtu cik viņam % bloķējās ????varbūt kādam varu uzvanīt pakoncultēties par reduktoriem
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
25%
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
gastello
Ziņojumi: 417
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:54
Braucu ar: Isku-e46
Atrašanās vieta: Ādažiem
viņus vel jasšaibo???
un cik tāda reduktora cena būtu orģināla???lai nepārmakāstu ??
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
100-150ls atkarībā no stāvokļa.
Ja māk, tad var arī pa 40ls nopirkt :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
kurš ir sūtījis molibdēna šaibas pa tiešo no ražotāja, nevis caur 6500? Biju uzgājis iekš uk kantori, kur par 25ls lētāk bija, bet bookmarki aizgājuši nebūtībā, vairs nemāku sagooglēt. Vajag vismaz 3 komplektus, ir vērts iespringt uz to kapeiku.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
gastello
Ziņojumi: 417
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:54
Braucu ar: Isku-e46
Atrašanās vieta: Ādažiem
gribēju uzināt vai ir iespējams sašaibot orģinālo reduktoru kas ir bez bloķa?????????????????????????un ja var tad kur tas ir izdarāms??????
jo izskatās ka bloķi nereali ir nopirkt :sad:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
to he9xxx- esmu suutijis paskaiess manaa topikaa co.uk kautkaad adrese. principaa uzticeejos caur epastu sarunai un caur payapl paarskaitiju, nezinu gan cik dizi leetaak sanaaca..

otrs gasteloo- nav veerts ķēpāties! jaa ir sanacis nopirkt blokji pa 40-60 ls lielo. bija nolauta tikai korpusaa skruve lielā, bet nu viss ok :)
Profila bilde
gastello
Ziņojumi: 417
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:54
Braucu ar: Isku-e46
Atrašanās vieta: Ādažiem
Agris rakstīja:to he9xxx- esmu suutijis paskaiess manaa topikaa co.uk kautkaad adrese. principaa uzticeejos caur epastu sarunai un caur payapl paarskaitiju, nezinu gan cik dizi leetaak sanaaca..

otrs gasteloo- nav veerts ķēpāties! jaa ir sanacis nopirkt blokji pa 40-60 ls lielo. bija nolauta tikai korpusaa skruve lielā, bet nu viss ok :)
kur ta man viņu meklēt :clap:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Var nopirkt bloķi, tik jārēķinās ar attiecīgu summu ;)
Profila bilde
1076driver
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Feb 2012, 22:14
Braucu ar: e36
Jautaajums sekojoss kaadu reduktoru buutu labaak likt uz e36 320 ? Nesem paarluuza metinaatais diffs un tagad mekleeju citu redukt. Gribeeju uzzinaat kaada reduktora attieciiba buutu vislabaakaa? vai var dabuut redukt. ar kkaadu % blokesanos ?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
1. Parastajam un bloķēšojam reduktoram vieta kur gūltnis presējas virsū uz sēžas un pēc tam ar 6kanšiem piestiprinās pie lielā zobrata atšķirās?
2. zobrats kurš savienojas ar satelītiem un centrālo šaibu,kura sļicēs pēc tam spraužas pusas, 100% ka atškirās starp parastajiem un blokēšajiem reduktoriem,BET vai šo zobratu ir reāli dabūt kaut kur atseviški? Vai tieši šie zobrati ir trauslai posms mazajiem korpusiem? :rolleyes:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
1. atšķiras
2. jā vājā vieta, pats meklēju to zobratu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
un kādi panākumi? man viens pilnibā izjucis,otram zobs atā :doh: vēl papildus nolūzusi gūltņa vieta
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Man bija līdzīga situācija - nolūzusi gultņa vieta un viens zobrats sadalījās 4 daļās.
Gultņa detaļu dabūju, bet zobratu nē. Beidzās viss ar to ka nopirku citu bloķi. Un kopš tā laika vairs aktīvi nemeklēju to zobratu. Un arī atklāju to ka mazajiem bloķiem ir 2 veidu tie zobrati. Šaibu izmēri atšķiras.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava
Tautieši palīdz ar padomu, karoč lieta sekojoša nopirkts ir bloķējošais reduktors, un ir jānomaina eļļu pirms likt uz auto, lieta tāda dzīvoju Tukumā, esmu apbraukājis visus servisus un veikalus šeit, un nekur nevaru dabūt 90w140 eļļu ko vajag liet iekšā, bet 2vos veikalos piedāvāja man 75w140 eļļu, un skatījās kad ķipa tā eļļa nākot Bembim reduktoros. Viņu tiešām var liet nebūs kkāda huijņa??? :gigigi: :gigigi: :gigigi:
Maksā 14ls litrā un ražotājs Valvoline!!! Padomus lūdzu, rīt vajag pirkt eļļa, lai brīvdienās var uzkrāmēt bloķi un baudīt ziemas priekus :hahaha: :lol: :bmw:
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.