Strokeri

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Nov 2019, 18:07

kars rakstīja: 30 Nov 2019, 17:34 Kā panākt lai grieze un zirgi nekrītās pēc 5500rpm? Jāliek vēl niknākas sadalenes?
Galvas kanālu caurplūde, regulējums, Hz..
sky
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 22 Nov 2018, 20:08

30 Nov 2019, 22:57

Domaju, ja gais nak un degvielu dod, tad jaiet zs uz augsu. Pdomasu ko izdarit un updatu iemetisu ar uzlabojumiem uz nakamo sezonu
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

01 Dec 2019, 12:55

iespējams dzinējs pārspej izplūdi, vai GMM parametri ir neatbilstoši uzstādīti, vai pats GMM nestrādā korekti. daudz kas var būt.
jaanis9222
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 18 Jan 2016, 15:24

03 Jan 2020, 10:24

situacija tada, garāžā mētājās m50b25 nv ar aprautām šālem, un m52b28tu ar izpūstu galvas blīvi un daļ no apkares jau iztirgotu, domāju salasīt strokeri, ar iekšām no 2.8 double vanosa.
protams, visas blives sales u.t.t jaunas, galvu slipet, vārstu sēžas arī atjaunot, un gribētos nedaudz cr pacelt,
respektīvi, no galvas ganjau kadus 0,2mm nonjems, un no bloka kadus 0.8 mm nofrezet? lai man cr sanak ap 11.5:1ar 1.75 galvas blivi,
ā un vēl ir jēga likt m50 iepludes sadaleni izpldei, un 2,8 tuba sadaleni iepludei, vai meklet no 3.0?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

03 Jan 2020, 12:05

jaanis9222 rakstīja: 03 Jan 2020, 10:24 situacija tada, garāžā mētājās m50b25 nv ar aprautām šālem, un m52b28tu ar izpūstu galvas blīvi un daļ no apkares jau iztirgotu, domāju salasīt strokeri, ar iekšām no 2.8 double vanosa.
protams, visas blives sales u.t.t jaunas, galvu slipet, vārstu sēžas arī atjaunot, un gribētos nedaudz cr pacelt,
respektīvi, no galvas ganjau kadus 0,2mm nonjems, un no bloka kadus 0.8 mm nofrezet? lai man cr sanak ap 11.5:1ar 1.75 galvas blivi,
ā un vēl ir jēga likt m50 iepludes sadaleni izpldei, un 2,8 tuba sadaleni iepludei, vai meklet no 3.0?
2.8tub iepludes sadalene ir 228 gradiga, ka m50, m52 utt..
Izplude likt iepludes no bezvanosa ir jega, protams ieplude ari vajag vismaz no m54b30
jaanis9222
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 18 Jan 2016, 15:24

03 Jan 2020, 12:20

Vladlen rakstīja: 03 Jan 2020, 12:05
jaanis9222 rakstīja: 03 Jan 2020, 10:24 situacija tada, garāžā mētājās m50b25 nv ar aprautām šālem, un m52b28tu ar izpūstu galvas blīvi un daļ no apkares jau iztirgotu, domāju salasīt strokeri, ar iekšām no 2.8 double vanosa.
protams, visas blives sales u.t.t jaunas, galvu slipet, vārstu sēžas arī atjaunot, un gribētos nedaudz cr pacelt,
respektīvi, no galvas ganjau kadus 0,2mm nonjems, un no bloka kadus 0.8 mm nofrezet? lai man cr sanak ap 11.5:1ar 1.75 galvas blivi,
ā un vēl ir jēga likt m50 iepludes sadaleni izpldei, un 2,8 tuba sadaleni iepludei, vai meklet no 3.0?
2.8tub iepludes sadalene ir 228 gradiga, ka m50, m52 utt..
Izplude likt iepludes no bezvanosa ir jega, protams ieplude ari vajag vismaz no m54b30

ok man ta ari likas jo nekur nebija infa par m52b28tu sadaleneemun vinju liftu un duration, tikai par m54b30 un m50nv nospriedu ka no viņas nav jēga, bet gribēju pārliecināties,parcik man viņas vnk mētājās plauktā, par bloka slipesanu/frezesanu vai ka to nosaukt par 0.8 mm ari parizi visu sapratu ?
sky
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 22 Nov 2018, 20:08

15 Jan 2020, 23:30

Sveiki. Takā nagi niez kautko sačakarēt tad esmu izdomājis, ka sūtīšu m54b30 ieplūdes sadaleni uz dbilas dynamic regraindot https://dbilas-shop.com/en/engine-valve ... os?c=12012
Pēc viņu rakstītā nekādus uzlabojumus vairs nevajadzēs, bet starpiba starp sadaleni un kompensatoru bus vismaz 0.8mm, vai kompensators tik daudz kompense? Varbūt kādam ir pieredze ar šādām sadalenēm?
Nākamais - vai izplūdē var atstāt m50 bezvanosa sadaleni pie šādas ieplūdes sadalenes?(atstāt protams var, bet vai būtu jēga tad no tādas ieplūdes sadalenes?)
Vai pie šādas sadalenes un setupa, nevajadzētu lielāku droseli, gmm un ražīgākas sprauslas par stock m52b28?
M50 bloks
Cr11,5
M54b30 ieksas
M54b30 iepludes sadalene
M50 iepludes sadalene izplude
M50b25 iepluded kolektors
Shmiedman zirneklis ar 2x54mm trubas un x pipe
Vadiba ms41
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

16 Jan 2020, 02:14

Gmm tur ir ar LIELU rezervi
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Jan 2020, 08:10

sky rakstīja: 15 Jan 2020, 23:30 Sveiki. Takā nagi niez kautko sačakarēt tad esmu izdomājis, ka sūtīšu m54b30 ieplūdes sadaleni uz dbilas dynamic regraindot https://dbilas-shop.com/en/engine-valve ... os?c=12012
Pēc viņu rakstītā nekādus uzlabojumus vairs nevajadzēs, bet starpiba starp sadaleni un kompensatoru bus vismaz 0.8mm, vai kompensators tik daudz kompense? Varbūt kādam ir pieredze ar šādām sadalenēm?
Nākamais - vai izplūdē var atstāt m50 bezvanosa sadaleni pie šādas ieplūdes sadalenes?(atstāt protams var, bet vai būtu jēga tad no tādas ieplūdes sadalenes?)
Vai pie šādas sadalenes un setupa, nevajadzētu lielāku droseli, gmm un ražīgākas sprauslas par stock m52b28?
M50 bloks
Cr11,5
M54b30 ieksas
M54b30 iepludes sadalene
M50 iepludes sadalene izplude
M50b25 iepluded kolektors
Shmiedman zirneklis ar 2x54mm trubas un x pipe
Vadiba ms41
Nu izplūdes sadaleņu tad arī būtu vēlams attiecīgi nikknāku.
Sprauslas ir jāskatās pēc fakta, bet realitātē pēc 280hp to sprauslu nepietiek, var likt 5.5bar degvielas regulatoru no M , bet tad attiecīgi sūkņi vajag tādu kurš strādā pie 5+ bar. Te var atstāt pēc fakta, jā ecu regulējot jāskatās AFR un kāds rezultāts , bet nebūs rezerves.
Ja hidrokompensatori jauni vai svaigi tad visdrīzāk viss būs ok.
Par droseli runājot tad īsti jēga nav likt lielāku, jo droseles riņķa lielums ir ar rezervi lielāks nekā galvas ieplūdes vārstu kopējo riņķa lielumu.
Galvu gan būtu vēlams izportēt vai vismaz apslipēt visas asās kantis.
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga

23 Jūl 2020, 21:40

Jautajums tiem kas tēmā. B28 ar m52b25 virzuļiem var likt sadalenes ar lielāku cēlienu nekā standarts, aļa 10.5mm? Nelocīs vārstus?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Jūl 2020, 08:11

1341 rakstīja: 23 Jūl 2020, 21:40 Jautajums tiem kas tēmā. B28 ar m52b25 virzuļiem var likt sadalenes ar lielāku cēlienu nekā standarts, aļa 10.5mm? Nelocīs vārstus?
Skatoties kāds CR, bet ir jāzin kādi grādi sadalenei!
Bet parasti ar tādu pacēlumu grādi nav resnāki par 260°, takā jā, mierīgi, tur līdz virzulim vēl dirst un dirst ;)

P.s Ir pieejams s52 252/244 sadalenes , mazlietotas, PM
#norcha#
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 16 Aug 2015, 20:05

30 Sep 2021, 15:04

Gribu tikai saprast vai esmu sapratis pareizi 😄
Tātad m50b25 tiks būvēts par 2.8
Šobrīd atdūros pret to ka esmu nopircis m52b28tu kloķeni ,bet nezināju ka viņas atšķiras.
Sākuma doma bija par 130mm klaņiem un m50 virzuļiem.
Bet b28tu kloķene neiet kopā ar 130mm klaņiem,ja pareizi esmu sapratis?
Tad šobrīd cik saprotu man vajag m52b28 klaņus ar virzuļiem ?
Vai arī m52b28 kloķeni ,ja to visu gribētu būvēt uz 130mm klaņiem un m50 vurzuļiem ?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

30 Sep 2021, 15:17

#norcha# rakstīja: 30 Sep 2021, 15:04 Gribu tikai saprast vai esmu sapratis pareizi 😄
Tātad m50b25 tiks būvēts par 2.8
Šobrīd atdūros pret to ka esmu nopircis m52b28tu kloķeni ,bet nezināju ka viņas atšķiras.
Sākuma doma bija par 130mm klaņiem un m50 virzuļiem.
Bet b28tu kloķene neiet kopā ar 130mm klaņiem,ja pareizi esmu sapratis?
Tad šobrīd cik saprotu man vajag m52b28 klaņus ar virzuļiem ?
Vai arī m52b28 kloķeni ,ja to visu gribētu būvēt uz 130mm klaņiem un m50 vurzuļiem ?
130 klani naca m20.

Vieglak dabut b28 klanus un virzulus, neredzu jegu likt smagus m20 klanus ar b25nv smagiem virzuliem.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

30 Sep 2021, 15:42

#norcha# rakstīja: 30 Sep 2021, 15:04 Šobrīd atdūros pret to ka esmu nopircis m52b28tu kloķeni ,bet nezināju ka viņas atšķiras.
Intereses pēc ar ko viņas atšķiras? realoem saka, ka e46 328 (M52TU) un e36 328 (M52) ir vienādas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
#norcha#
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 16 Aug 2015, 20:05

30 Sep 2021, 16:45

Šī ir m52b28tu kods uz kloķenes (1432277)
A75B2EDD-C1C4-49C4-85DA-FFD84597EFBD.png
Šī ir m52b28 kods uz kloķenes (2242898)
20EC7431-8FAA-406F-BC8A-673628E647E8.png

Atšķirība ir kloķenes vaigos B28tu nāk augstāki līdzarto neder 130mm klaņi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
#norcha#
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 16 Aug 2015, 20:05

30 Sep 2021, 16:46

Vladlen rakstīja: 30 Sep 2021, 15:17
#norcha# rakstīja: 30 Sep 2021, 15:04 Gribu tikai saprast vai esmu sapratis pareizi 😄
Tātad m50b25 tiks būvēts par 2.8
Šobrīd atdūros pret to ka esmu nopircis m52b28tu kloķeni ,bet nezināju ka viņas atšķiras.
Sākuma doma bija par 130mm klaņiem un m50 virzuļiem.
Bet b28tu kloķene neiet kopā ar 130mm klaņiem,ja pareizi esmu sapratis?
Tad šobrīd cik saprotu man vajag m52b28 klaņus ar virzuļiem ?
Vai arī m52b28 kloķeni ,ja to visu gribētu būvēt uz 130mm klaņiem un m50 vurzuļiem ?
130 klani naca m20.

Vieglak dabut b28 klanus un virzulus, neredzu jegu likt smagus m20 klanus ar b25nv smagiem virzuliem.
Man m20 klaņi bija,tāpēc tika pieņemts lēmums būvēt uz tādiem
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

02 Okt 2021, 10:12

#norcha# rakstīja: 30 Sep 2021, 16:46
Vladlen rakstīja: 30 Sep 2021, 15:17
#norcha# rakstīja: 30 Sep 2021, 15:04 Gribu tikai saprast vai esmu sapratis pareizi 😄
Tātad m50b25 tiks būvēts par 2.8
Šobrīd atdūros pret to ka esmu nopircis m52b28tu kloķeni ,bet nezināju ka viņas atšķiras.
Sākuma doma bija par 130mm klaņiem un m50 virzuļiem.
Bet b28tu kloķene neiet kopā ar 130mm klaņiem,ja pareizi esmu sapratis?
Tad šobrīd cik saprotu man vajag m52b28 klaņus ar virzuļiem ?
Vai arī m52b28 kloķeni ,ja to visu gribētu būvēt uz 130mm klaņiem un m50 vurzuļiem ?
130 klani naca m20.

Vieglak dabut b28 klanus un virzulus, neredzu jegu likt smagus m20 klanus ar b25nv smagiem virzuliem.
Man m20 klaņi bija,tāpēc tika pieņemts lēmums būvēt uz tādiem
Likt īsus klaņus nav pareizi, + m20 klaņi ir mazāk izturīgāki, pietam 135mm klaņi un 2.8 virzuļi maksā kapeikas, nav vajadzība taisīt saļanku
spr355
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 21 Jūn 2018, 22:52

30 Nov 2021, 01:55

pa lielam m52b28 un tub28 kloķim, klaņiem nekas tur neatšķīrās?
arī ir doma par m50b28 no 2.5nv

cik zinu 2.8 iekšas vēl kosmosā nav aizgājušas, bet varbūt kāds, kurš ir būvējis var mazliet sīkāk pakomentēt kas vēl nepieciešams? :hahaha:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

02 Dec 2021, 13:22

Man ir m50b28.
M52b28 klokene un klaņi un virzuļi no m50b25 ar vanosu.
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

02 Dec 2021, 14:36

spr355 rakstīja: 30 Nov 2021, 01:55 pa lielam m52b28 un tub28 kloķim, klaņiem nekas tur neatšķīrās?
...
vajadzētu būt tā, ka pirmajam kloķene, kā kloķene :D otram kloķenei lielāki atsvari (sanāk kopumā ''platāka'') un spararata galā zobvainags devējam.
m5x dzinējos brīvi saiet abi varianti.
M Power or no power..