Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 40
- chevron_right
Jap, izskatās pēc kloķenes blīvslēga.
Jāņem kārba ar sajūgu un spararatu nost, lai nomainītu.
Jāņem kārba ar sajūgu un spararatu nost, lai nomainītu.
Sorry, ja jautājums nevietā, bet.. :)
Kur Rīgā, vai tās rajonā var dabūt par nomālām naudām labu S5D 200G, vai S5D 250G. Nezinu vai maz jēga to 200-to likt, jo viņa skaitās " vecā", tā 250-tā tipa tā kā apdeits (nākamais kārbas modelis). SS.lv skatos - par viņu prasa 40-50 Ls un vairāk. Man tas liekas murgs, plus vēl, var iegrābties. Sorry, ja topiks nevietā. :)
Paldies!
Kur Rīgā, vai tās rajonā var dabūt par nomālām naudām labu S5D 200G, vai S5D 250G. Nezinu vai maz jēga to 200-to likt, jo viņa skaitās " vecā", tā 250-tā tipa tā kā apdeits (nākamais kārbas modelis). SS.lv skatos - par viņu prasa 40-50 Ls un vairāk. Man tas liekas murgs, plus vēl, var iegrābties. Sorry, ja topiks nevietā. :)
Paldies!
Nevar saprast, man taka ir shortshifts, bet karba diezgan kjeras, ar speku jaliek robaa, tam ta vajadzetu but vai vajadzetu nomainit kaut ko? kulisi?
nevajadzetu kjerties. sinhronizatori ir izdisushi. visos atrumos vienadi? ja visos vienadi, varbut ir verts pastities apaksaa vai kkas tur nekjeras, vai ari tev sajuu varbut kartigi neizspiezh. jo parasti jau otrajam/tresajam atrumam tie ir vairak izdilushi.
...
Patiesibā iet švakāk ar pirmo, otro ātrumu
Ar sajugu ir ta, ka izspiezhas labi un nekas nekjeras, bet kad iemet roba, strauji atlaizh, tad ir tads atsitiens.
Ar sajugu ir ta, ka izspiezhas labi un nekas nekjeras, bet kad iemet roba, strauji atlaizh, tad ir tads atsitiens.
nu,ja atlaižot sajūgu ir sitieni,s
ac skatīties apakšā kardāna gumiju,un aizmugurē reduktoram bukses vai reduktora stiprinājuma vietas.
Es meklētu sitiena iemeslu kautkur tur
ac skatīties apakšā kardāna gumiju,un aizmugurē reduktoram bukses vai reduktora stiprinājuma vietas.
Es meklētu sitiena iemeslu kautkur tur
izklausas pec beigtiem sinhranizatoriem.Wildutch rakstīja:Patiesibā iet švakāk ar pirmo, otro ātrumu
Ar sajugu ir ta, ka izspiezhas labi un nekas nekjeras, bet kad iemet roba, strauji atlaizh, tad ir tads atsitiens.
visrealakais salaboshanas veids-karbas mainja
sitieni, nu tas visticamakais ka naak no pasha reduktora vai pusass/im, ja ir kaa saki, kad pamet sajugu valjaa, bet ja ir sitieni tiesi kad ieliec robaa, tad gan skaties kas ar sajugu notiek
...
nene, man sitieni nak, kad atmetu sajuugu, bet karba tikai kjeras liekot robos, gruti ielikt:)
Ir radusies šaize. Pie neizspiesta sajūga nāk tāda kā gaudojoša skaņa. Ja uzdod apgriezienus, skaņa pieaug līdz ar apgriezieniem. Sajūgu izspiežot skaņa pludeni noklust. 3. robā liekas ar tādu kā krakšķi. Kāda varētu būt diagnoze? Kārbai kaput?
Un ieskrienoties līdz kādam 3. ātrumam var dzirdēt kā aug apgriezieni kārbai, līdzīgi kā sporta auto. Bet tā diezgan klusi. Iespējams bija arī iepriekš, bet tagad esmu sācis manīt. M40B18 5gang manual.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Un ieskrienoties līdz kādam 3. ātrumam var dzirdēt kā aug apgriezieni kārbai, līdzīgi kā sporta auto. Bet tā diezgan klusi. Iespējams bija arī iepriekš, bet tagad esmu sācis manīt. M40B18 5gang manual.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
BMW Motorsport International
Izklausaas ljoti pec izspiedejgultna... man bija tapat... un beigts bija izspiedejgultnis...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
man gan tas vairak izklausas pec kada gultnja karbaa.FORWOX rakstīja:Ir radusies šaize. Pie neizspiesta sajūga nāk tāda kā gaudojoša skaņa. Ja uzdod apgriezienus, skaņa pieaug līdz ar apgriezieniem. Sajūgu izspiežot skaņa pludeni noklust. 3. robā liekas ar tādu kā krakšķi. Kāda varētu būt diagnoze? Kārbai kaput?
Un ieskrienoties līdz kādam 3. ātrumam var dzirdēt kā aug apgriezieni kārbai, līdzīgi kā sporta auto. Bet tā diezgan klusi. Iespējams bija arī iepriekš, bet tagad esmu sācis manīt. M40B18 5gang manual.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
var gadities ka braucot kkur nosprudis, un taa ari paliksi tajaa atrumaa..
izspiedejs vairak liek par sevi manit tiesi kad ir izspiests.
...
Sveicināti biedri.
Mašīna ir e36 320 - m50b20. Vasaras beigās sāka parādīties problēmas ar atpakaļgaitu un otro ātrumu. Tagad otrajā grūti ielikt, citreiz nevar nemaz. Atpakaļgaitā ar spēlu jāielauž. Pirmo, otro un ceturto robu sit ārā pa laikam. Nesen otrais ātrums gaudoja un sajūta bija, ka zobrati ēdās viens pret otru.
Palasot tēmu saprotu, ka kārbai liktenis ir kļūt par karotītēm.
Ko jūs ieteiktu likt vietā ? 6 robu kārbu ar attiecīgu reduktoru vai arī automātu ar garāku reduktoru ? Es pats sliecos uz automātu un 3.15 vai pat 2.93 reduktoru. Saprašanas gan nav vai to var apvienot, ņemot vērā, ka 320 ir 3.45 mazajā korpusā reduktors, bet 2.93 ir lielajā korpusā.
Mašīna ir e36 320 - m50b20. Vasaras beigās sāka parādīties problēmas ar atpakaļgaitu un otro ātrumu. Tagad otrajā grūti ielikt, citreiz nevar nemaz. Atpakaļgaitā ar spēlu jāielauž. Pirmo, otro un ceturto robu sit ārā pa laikam. Nesen otrais ātrums gaudoja un sajūta bija, ka zobrati ēdās viens pret otru.
Palasot tēmu saprotu, ka kārbai liktenis ir kļūt par karotītēm.
Ko jūs ieteiktu likt vietā ? 6 robu kārbu ar attiecīgu reduktoru vai arī automātu ar garāku reduktoru ? Es pats sliecos uz automātu un 3.15 vai pat 2.93 reduktoru. Saprašanas gan nav vai to var apvienot, ņemot vērā, ka 320 ir 3.45 mazajā korpusā reduktors, bet 2.93 ir lielajā korpusā.
Kāpēc automātu?
Liec to pašu getragu vai zf piecinieci un brauc bēdu nezinādams.
Liec to pašu getragu vai zf piecinieci un brauc bēdu nezinādams.
Sanāk pa pilsētu braukāt pārsvarā un pāris reizes mēnesī pa lielajiem poļu bāņiem. Izkulies nu pa Varšavas vai Krakovas sastrēgumiem ar manuāli.
pamēģini no sākuma pabraukt ar zf kārbu un tad čīksti par pilsētu, zf kārbai slēgšanās ir tik veigla, ka var pārslēgties ar 1 pirkstu uzspiestu no augšas uz kloķa.
getrags ir sūds
getrags ir sūds
1. Nelūdzu salīdzinošo testu.
2. Problēma nav slēgšanās grūtībā vai tajā ar cik pirkstiem jāpārslēdz ātrums.
Es jautāju vai pie konkrēta modeļa iespējams veikt vienu vai otru darbību. Automātkārbu var uzlikt ar visu apkarināmo. Bet vai ir vajadzigs vēl kas bez kārbas kloķa un sajūga ? Un vai 3.45 mazā reduktora vietā iespējams uzlikt 2.93 lielo, lai pa bāni mazāk zāģē un patēriņš mazāks? Vai arī 3.15 reduktoru.
2. Problēma nav slēgšanās grūtībā vai tajā ar cik pirkstiem jāpārslēdz ātrums.
Es jautāju vai pie konkrēta modeļa iespējams veikt vienu vai otru darbību. Automātkārbu var uzlikt ar visu apkarināmo. Bet vai ir vajadzigs vēl kas bez kārbas kloķa un sajūga ? Un vai 3.45 mazā reduktora vietā iespējams uzlikt 2.93 lielo, lai pa bāni mazāk zāģē un patēriņš mazāks? Vai arī 3.15 reduktoru.
nau getrags suuds, nesatraucies
jaa uzlikt var, vari vienkarsi uzlikt lielo (videjo) reduktoru. bet ja liec 2.93 attiecibu, tas 2.0 paliks tev dikti gurdens.
nu ja gribi ekonomet vari likt 3.15.
automatu nesaskatu jeegu likt tavaa zibrizha auto
jaa uzlikt var, vari vienkarsi uzlikt lielo (videjo) reduktoru. bet ja liec 2.93 attiecibu, tas 2.0 paliks tev dikti gurdens.
nu ja gribi ekonomet vari likt 3.15.
automatu nesaskatu jeegu likt tavaa zibrizha auto
...
Agrāk lasīju, ka starp ZF un Getrag starpību just nevar, tikai viena par otru izturīgāka. Tagad atkal jauna info :)
Šorīt braucot mājās braucu kalnā augša un bija tāds kā tirkšķītis un pazuda atrumi :( Ielikt robā var un viņs tur itkā paliek, bet taj paša brīdī, kad dodu gāzi iekšā, viņš tā kā ar izspiestu sajūgu strādā, un kārba kā puņķis liekās robos Kas varētu būt pa problēmu?
Tomēr robā nepaliek iekša, es ielieku un uzreiz ilec arā :( , kāda plaīdzība būtu noderīga
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 40
- chevron_right