Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right
8kg-9kg ir okay. 6kg jau ir uz to pusi, ka ir par maz.Kurlis rakstīja:Jā, asākai apgriezienu celšanai atvieglināšana nāks tikai par labu. Protams, nevajag ieiet galējībās, jo ir mēģināts braukt arī ar 4kg spararatuDuuj rakstīja:Tad saki,ja grib guvumu,tomer vinu labak ir atvieglinat?
Par atzimesanu nevar but ne runa,jo nopirkts tiek jau nonemts:d
6kg der tikai ja brauc pa asfaltu.funkyasshit rakstīja:8kg-9kg ir okay. 6kg jau ir uz to pusi, ka ir par maz.Kurlis rakstīja:Jā, asākai apgriezienu celšanai atvieglināšana nāks tikai par labu. Protams, nevajag ieiet galējībās, jo ir mēģināts braukt arī ar 4kg spararatuDuuj rakstīja:Tad saki,ja grib guvumu,tomer vinu labak ir atvieglinat?
Par atzimesanu nevar but ne runa,jo nopirkts tiek jau nonemts:d
6kg spararats ar gruntenēm/nišpām pa zemes trasi (autokross, folkrace utt) motora mocīšana. Nepietiek inerces.
kas tiesi/kura vieta ir jānoslīpē m52b28 dzinējam, ja uzliek M20 spararata komplektu, ņemot vērā, ka komplekts ir gatavs lietošanai - neonemts lietots no tada paša auto? neizpetot un neizgriezhot motoru, saliku un huj, kkas ķīlē, negriež...
starteris pareizais uzlikts. pilns swaps no cita auto.
Nu ja komplekts ir noņemts no tāda paša auto, tad nekas tur nav jāslīpē
variantu nav, jarauj nost un jaskataas. kkur biju lasijis, ka kaut kas pie karteras traucejot... liekot kopaa, neko tadu nemaniju..Kurlis rakstīja:Nu ja komplekts ir noņemts no tāda paša auto, tad nekas tur nav jāslīpē
Pašam spararatam no aizmugures novirpo nost gaļu, kas traucē atduroties pret motoru.
Bet ja iepriekš jau viņs bija uz tāda paša motora, tad tas jau ir izdarīts un nekā vairāk tur nav.
Bet ja iepriekš jau viņs bija uz tāda paša motora, tad tas jau ir izdarīts un nekā vairāk tur nav.
vel doma par to, ka moš skrūves par garu... lai gan, bija jau īsas..
Ja auto stāvējis, vai komplekts stāvējis ilgi. mož starteris nosprūdis (ierūsējis or something)
Man nostāvēja ejošs motors garažā un kad ieliku tad ģenis bija ierūsējis, vispār nekustējās. Brīnojos, jo laukā nebija stāvējis.
Man nostāvēja ejošs motors garažā un kad ieliku tad ģenis bija ierūsējis, vispār nekustējās. Brīnojos, jo laukā nebija stāvējis.
Sveiki.
Kāds zin kā novērst to dīzeļa grabošo skaņu no saprata?
Uzliku m50 vienmasnieku, novirpotu uz 240mm, kad stāv uz vietas tukšgaitā kaut kas grabinas sajugam. Kad izslēdz sajūgu skaņa pazūd.
Kāds zin kā novērst to dīzeļa grabošo skaņu no saprata?
Uzliku m50 vienmasnieku, novirpotu uz 240mm, kad stāv uz vietas tukšgaitā kaut kas grabinas sajugam. Kad izslēdz sajūgu skaņa pazūd.
Vajadzēja likt disku ar atsperēm.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kā izpaužas sajūga izslēgšana?Yro rakstīja:Sveiki.
Kāds zin kā novērst to dīzeļa grabošo skaņu no saprata?
Uzliku m50 vienmasnieku, novirpotu uz 240mm, kad stāv uz vietas tukšgaitā kaut kas grabinas sajugam. Kad izslēdz sajūgu skaņa pazūd.
Ja nospiežot sajūgu, skaņa pazūd, tad drošvien izspiedējgultnis beigts
Manm vecajam dzinejam ari grabeja tuksgaita, un ta ari bija kad nonemu karbu izspoedej gultinis bija kaput.ValtersD rakstīja:Kā izpaužas sajūga izslēgšana?Yro rakstīja:Sveiki.
Kāds zin kā novērst to dīzeļa grabošo skaņu no saprata?
Uzliku m50 vienmasnieku, novirpotu uz 240mm, kad stāv uz vietas tukšgaitā kaut kas grabinas sajugam. Kad izslēdz sajūgu skaņa pazūd.
Ja nospiežot sajūgu, skaņa pazūd, tad drošvien izspiedējgultnis beigts
A ja ir pa cieto disks un spararats, tad kārba var arī grabēt. Skan kā dīzelis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pastāsti sīkāk?Jānis.P rakstīja:A ja ir pa cieto disks un spararats, tad kārba var arī grabēt. Skan kā dīzelis.
bij setups Ar b20, m43 spararatu un 4.44 reduktoru, ik pa laikam aizbraucot uz kādu trasi un ne reti mocot to auto ikdienā turēja ilgāk par pus gaduMartinsoon rakstīja:paldies :)Vladlen rakstīja:Martinsoon rakstīja:m43 spararats ar kurvi der uz m50 ? spararats der- kurvis der?
Der, bet netur
tur m43 uz b20. pasam ari bija, spardits pa sajugu tika daudz un neslideja nekas!
M52b25 stocks ar tikko nomainītu sajūgu, kurvi un izspiedēja gultni.
Braukts jau ir kādu nedēļu, bet tagad ir parādījusies vibrācija no motora, tukšgaitā visu mašīnu krata, brīžiem vairāk, brīžiem mazāk un reizēm pazūd vispār tā vibrācija. Pirms likšanas kopā pārbaudīju spararatu, itkā nekādas aizdomīgi lielas luftes viņam nebija.
Ir kādi varianti no kā tas varētu būt?
Braukts jau ir kādu nedēļu, bet tagad ir parādījusies vibrācija no motora, tukšgaitā visu mašīnu krata, brīžiem vairāk, brīžiem mazāk un reizēm pazūd vispār tā vibrācija. Pirms likšanas kopā pārbaudīju spararatu, itkā nekādas aizdomīgi lielas luftes viņam nebija.
Ir kādi varianti no kā tas varētu būt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right