E36-Violetā misija

Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

13 Feb 2018, 18:28

LZ-222 rakstīja: 13 Feb 2018, 01:17
TomSkarsts rakstīja: 13 Feb 2018, 01:07
LZ-222 rakstīja: 13 Feb 2018, 00:38 No sākuma jāizaug no tā paša (nezinu vai dzīva) 2.8 :D Un tad jau redzēs cik podi nāks iekšā...
Podu skaitu nemainam! :nenene: Vismaz ne uz augšu.
Kāpēc nedrīkst likt vairāk podus? :lol: :lol: :lol:
Nu būtu patīkami, ja tik smuks auto arī smuki vadītos. Tātad purnā smagu kluci nevajadzētu :(
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

13 Feb 2018, 21:50

Wtf😂😂😂😂😂...lasu komentārus un atsit atminjaa savu topicu :doh:
Kr4 Lauri-turpini to ko esi iesācis,esi uz pareizā ceļa-dari tā kā pats gribi nevis kā citi -lidz shim tev ljoti labi viss noteik :super:
Prieks kad paradas topici kuros kaads kautko arī dara :drink:
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Ziggy
Ziņojumi: 265
Pievienojies: 30 Mar 2015, 23:32
Braucu ar: Zilu 328dubļu vanosu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

14 Feb 2018, 00:30

Ramyrez rakstīja: 13 Feb 2018, 21:50 Prieks kad paradas topici kuros kaads kautko arī dara :drink:
Nu jā, jo uztaisītie e90 topiku īpašnieki, neko vairāk par logu tīrītāju plastmasiņu nomaiņu un tā apspriešanu nedara. Īstie projekti ir un paliek e36. :hahaha: :super:
Es te biju
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

14 Feb 2018, 00:42

Ziggy rakstīja: 14 Feb 2018, 00:30
Ramyrez rakstīja: 13 Feb 2018, 21:50 Prieks kad paradas topici kuros kaads kautko arī dara :drink:
Nu jā, jo uztaisītie e90 topiku īpašnieki, neko vairāk par logu tīrītāju plastmasiņu nomaiņu un tā apspriešanu nedara. Īstie projekti ir un paliek e36. :hahaha: :super:
gan pienāks laiks, kad studenti e90 metinās diffus. :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Karrlo
Ziņojumi: 664
Pievienojies: 05 Nov 2011, 17:44
Braucu ar: V8
Reputācija: 2
 

14 Feb 2018, 10:30

Tom ,cik reizes Tu personigi esi braucis ar 8podiigu e36 ?
Ipasniekam - prieks ,ka dari ,kaa pasham tiik nevis kaa citiem gribeetos :pupi:
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5


www.karrlodrift.lv
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

14 Feb 2018, 11:18

Karrlo rakstīja: 14 Feb 2018, 10:30 Tom ,cik reizes Tu personigi esi braucis ar 8podiigu e36 ?
Neesmu braucis. Bet ja starp 4cyl un 6cyl var just manāmu atšķirību (nesāksim Audi īpašnieku tipiskos tekstus ar "jāmāk jau braukt". Prasmes nemaina auto īpašības) tad pieņemu, ka vēl svars purnā diez vai uzlabo situāciju. Jā, dzinējs ir īsāks, bet ne vieglāks.
Apakšas būs, protams, bet atkarīgs no tā, ko īpašnieks no viņa vēlas. Ja "krāmēt" vai braukt taisni - way to go. Ja braukt ātri - nebūs pareizā izvēle. Domāju šim mēs visi varam piekrist. Neietverot jaudas ciparus, līdzekļus un čakaru ar CSDD.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

14 Feb 2018, 15:29

Karrlo rakstīja: 14 Feb 2018, 10:30 Tom ,cik reizes Tu personigi esi braucis ar 8podiigu e36 ?
Ipasniekam - prieks ,ka dari ,kaa pasham tiik nevis kaa citiem gribeetos :pupi:
Tak no viņa viena vienīga mistiska teorija nāk laukā, vairs nekas cits.
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

14 Feb 2018, 20:18

Iesaku pabeigt iesākto un dabūt braucošu, tālāk jau bus vieglāk. Uzbraukt kaut kur, izrādīt exotica varbūt un tad jau bus saprašana čo mi hotjim :gigigi:

Novēlu vēl trakas un skaistas idejas :supeer:
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

14 Feb 2018, 22:02

TomSkarsts rakstīja: 14 Feb 2018, 11:18
Karrlo rakstīja: 14 Feb 2018, 10:30 Tom ,cik reizes Tu personigi esi braucis ar 8podiigu e36 ?
Neesmu braucis. Bet ja starp 4cyl un 6cyl var just manāmu atšķirību (nesāksim Audi īpašnieku tipiskos tekstus ar "jāmāk jau braukt". Prasmes nemaina auto īpašības) tad pieņemu, ka vēl svars purnā diez vai uzlabo situāciju. Jā, dzinējs ir īsāks, bet ne vieglāks.
Apakšas būs, protams, bet atkarīgs no tā, ko īpašnieks no viņa vēlas. Ja "krāmēt" vai braukt taisni - way to go. Ja braukt ātri - nebūs pareizā izvēle. Domāju šim mēs visi varam piekrist. Neietverot jaudas ciparus, līdzekļus un čakaru ar CSDD.
Esmu braucis ar 4cyl 6cyl ,,,3.2evo 3.0stokeru un vel visaadiem dzelzhiem....nekas tuvu nestaav taam sajutaam kuras dod v8))
Un ja runaa par svaru tad jaa...58kg pipec kaa maina lietas butibu
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Feb 2018, 22:08

58kg maina diez gan, ja tie ir novietoti aiz priekšējās ass.
Uzprasiet understeer karaļiem. Aka audi faniem :giggle:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2018, 22:24

Tad man ir sekojoš jautājums
Kapec rodas tas understers?
Man jau liekas, ka viss noslēpums slēpjas auto piesedināšanā, bet varbūt kludos
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

15 Feb 2018, 16:50

Atkal karstumi aiziet :lol:
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē? :vecis:
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Feb 2018, 19:18

LZ-222 rakstīja: 15 Feb 2018, 16:50 Atkal karstumi aiziet :lol:
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē? :vecis:
Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.

Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

15 Feb 2018, 19:21

TomSkarsts rakstīja: 15 Feb 2018, 19:18
LZ-222 rakstīja: 15 Feb 2018, 16:50 Atkal karstumi aiziet :lol:
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē? :vecis:
Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.

Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
Ja 6podu e36 ir understeer, tad kas vag grupaj ir?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Feb 2018, 19:24

Vladlen rakstīja: 15 Feb 2018, 19:21
TomSkarsts rakstīja: 15 Feb 2018, 19:18
LZ-222 rakstīja: 15 Feb 2018, 16:50 Atkal karstumi aiziet :lol:
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē? :vecis:
Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.

Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
Ja 6podu e36 ir understeer, tad kas vag grupaj ir?
Nebij domāts tik kritiski. Vienkārši vienmēr jau var būt labāk.

VAG grupa jau sarkanajā grāmatā jāliek ar to, kā var dabūt tādu understeer :lol:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

15 Feb 2018, 19:50

Ļoti laba cena, diez cik šipings?
http://store.uucmotorwerks.com/swaybar- ... 8-p52.aspx
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Feb 2018, 20:19

kars rakstīja: 15 Feb 2018, 19:50 Ļoti laba cena, diez cik šipings?
http://store.uucmotorwerks.com/swaybar- ... 8-p52.aspx
Visu jau vienmēr var nokārtot privāti. Anyway funny thing, ka pak. stab. atsaites piemet vēl 100 klāt :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

15 Feb 2018, 20:55

Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

21 Feb 2018, 16:28

7: Skrūvēšanās.

Nu tā. Ilgi nečammājoties, ķēros klāt Pandem ducktailam un ACS spliterim.
IMG_5745.jpg
IMG_5779.jpg
Duckailu izdevās līdz milimetriem precīzi, no visiem stūriem mērot, dabūt tieši pa vidu vākam un precīzā attālumā no loga.
Atsaites arī, bet apakšējās kājas arī taisīšu īsākas, jo sanāk pārāk garš lauziens, velkot klāt, un tas 6mm stienītis lokās + no iekšpuses jāuzliek plata šaiba, lai nedeformē vāku zem lauziena.
IMG_5660.jpg
IMG_5658.jpg
IMG_5649.jpg
Tad no Nixon'a nopirku krustus priekš tālajām gaismām. Sen jau bija plānots un tad beidzot saņēmos un izdarīju.
Pirmā problēma ar kuru sastapos, bijā tā, ka gabrīta spuldze neļāva krustu ielikt līdz galam iekšā.
IMG_5707.jpg
Kādu brīdi domāju kā to atrisināt, jo negribēju viņu vienkārši atstāt nekur nepiestiprinātu.
Pētot štekeri secināju, ka viņu var modificēt un pat ļoti elementāri.
IMG_5726.jpg
Uzmanīgi nogriezu tās ķepiņas nost, atzīmēju nepieciešamo dziļumu un ar QBond līmi + pulveri pielīmēju klāt pie tā paša štekera.
IMG_5736.jpg
IMG_5709.jpg
IMG_5734.jpg
Vēl iekšējos rāmjus nokrāsoju, jo saliekot lampu kopā baigi dūrās acīs tie rāmji ar skrūvēm. Kad viss bija hromā, tad pat neievēroju.
IMG_5731.jpg
Nu un pārējais tā pat kā Nixon'a topikā.

Sāpīgi gāja ar sliekšņu uzlikām, biju nopircis vienu iepakojumu baltos klipšus (25gab) un uz pirmo slieksni aizgāja nevis 11 bet 19 gab.
Tad nu skrēju pie Rapakivi, jo bija aizķēries viens oem iepakojums no kūtiņas laikiem.
Kļūdas -Secinājumi:
*pirms likšanas virsū, tā labi uzsildīt.
*no sākuma ieklipsēt zaļajos klipšos un tikai tad stumt virsū uzliku ( kādas 10x vieglāk uziet virsū), bet arī katru klipsi sildīt, lai ir mīksts un elastīgs pirms sliekšņu uzlikas piespraušanas.
IMG_5706.jpg
Apakša pieskrūvēta tā pat kā felony.
IMG_5782.jpg
IMG_5784.jpg
Un labi vien, ka jau vasarā nopirku E34 stūres krustiņu :lol:
Vakarā, kad ķēros klāt swapam, E36 krustīņš izšķīda pie otrā stūres apgrieziena :hahaha:
Laikam bija nojauta, ka sū_i briest.
IMG_5795.jpg
IMG_5798.jpg
Un nu man ir arī air duct panna, vienmēr kaitināja, ka caur resti varēja zemi redzēt, tad nu tā sagāja, ka tiku pie pannas, nav gan M, bet labāk par neko tāpat.
IMG_5792.jpg
IMG_5796.jpg
IMG_5797.jpg
Sākumā resti biju domājis nostiprināt ar lodāmuru, pakausējot tās plastmasas adatas, lai izveidotos atskabarga, bet beigās vienkārši uzsildīju viņas, atlocīju un ar kompresoru atdzesēju.
IMG_5781.jpg
Bonusā āra bildes un jaunais purna izskats.
IMG_5721.jpg
IMG_5714.jpg
IMG_5787.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

21 Feb 2018, 16:42

Viss limenī :super:
ar kompatu pa brugji