Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 40
- chevron_right
Kārbā gultnis, visdrīzāk, pipec.
Izspiest jau nav problēma, kaut vai izkarsēt, pati iztecēs ārā..Armando rakstīja:pagruti vinju bus izspiest, bet jaa ir mainaamapoweredbygirts rakstīja:Interesē vai paša šiftera bukse, kur nāk klāt kārbas pārslēdzējķega, ir maināma?
Vnk. taisot shortšifteri, gribas, tā kārtīgi sametināt, bet kamēr bukse iekšā, nevar jau mazakais karstums un bukse saak drupt..
iemerc buksi udenii, un metini
cik saprotu tu runaa par to apaksejo kas naak zem abola kuram iet cauri shiftera kjega ja? ja ari sabeigsi to, tad vinju izurb pec tam araa un lai kads virpotajs izvirpo no neilona vai aluminija vai kka tamlidziga matreala jaunu buksiti
cik saprotu tu runaa par to apaksejo kas naak zem abola kuram iet cauri shiftera kjega ja? ja ari sabeigsi to, tad vinju izurb pec tam araa un lai kads virpotajs izvirpo no neilona vai aluminija vai kka tamlidziga matreala jaunu buksiti
...
ko lai tev iesaka, brauc kamer iet, un pie reizes meklee jau citu karbu, labot nebus verts.c1c1s rakstīja:Anyone?c1c1s rakstīja:Uzradusies problēma, 325 ar getrag kārbu, 3 un 4 ātrumā no kārbas tāda interesanta dūkoņa, sākumā domāju, ka kloķis pret kardānu strīķējas, bet skaņa tikai pie slodzes un no apakšas arī viss ok, respektīvi, laikam tomēr kārba, tikai, kas par vainu varētu būt?
piektajaa robaa nekas tads nau?
...
Armando rakstīja:iemerc buksi udenii, un metini
cik saprotu tu runaa par to apaksejo kas naak zem abola kuram iet cauri shiftera kjega ja? ja ari sabeigsi to, tad vinju izurb pec tam araa un lai kads virpotajs izvirpo no neilona vai aluminija vai kka tamlidziga matreala jaunu buksiti
Pareizi domā, biju iemērcis ūdenī, tikuntā vienu burbuli uzmeta bukse... uzreiz maliņa nodrupa, protams saliku un neko pat just nevar, ka būtu kkāda lufte, vnk. domāju, ka vajadzētu vinju izmest ārā lai var kārtīgi novārīt a to maziņš strjoms
Par virpošanu arī domāju, bet nu ja var nopirkt jaunu tādu, tad priekš kam 4akarēties?
Vienīgais, skatījos pēc realoem un nevaru atrast tās bukses detaļas nr. tāpēc ir aizdoma, ka nemaz jaunu nevar dabūt..
nee jaunu vinju kjip nevar dabut, ari esmu peetijis, bet tas nenozimee ka vinju nevar nomainit, ari es savam jaunu izvirposhu lai stingrak viss tur notiek
...
Skaidrs, tad jāizvirpo!
Pirmais,otrais,piektais bez problēmām. Slēdzas visi ātrumi labi un bez krakšķiem, vienkārši tā skaņa/dūkoņa itkā kaut kas rīvētos, kloķi kustinot tā skaņa mainās un jūtama vibrācija. varbūt iekārtais gultnis beigts un pie slodzes jokus taisa?Bet tad atkal- kāpēc tikai pie šiem ātrumiem,jo slodze visu laiku tiek dota. Pieminēšu vēl tikai to ka mufta ieplīsusi un gaida nomaiņu.Armando rakstīja:ko lai tev iesaka, brauc kamer iet, un pie reizes meklee jau citu karbu, labot nebus verts.c1c1s rakstīja:Anyone?c1c1s rakstīja:Uzradusies problēma, 325 ar getrag kārbu, 3 un 4 ātrumā no kārbas tāda interesanta dūkoņa, sākumā domāju, ka kloķis pret kardānu strīķējas, bet skaņa tikai pie slodzes un no apakšas arī viss ok, respektīvi, laikam tomēr kārba, tikai, kas par vainu varētu būt?
piektajaa robaa nekas tads nau?
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
tiesam tepikjis tur nerivejas pret kardanu? fakts ka saki ka tikai tajos divos atrumos un tikai slodzee. liek domat par gultnjiem.
bet nu var jau but ka karajosais gultnis uz juksanas robezas kardanam un tiesi pie si noteiktaa atruma/iem taisa vibracijas kas ari duuc.
reali ir japalien apaksaa janovertee situacija, kas ar karbas elju?
bet nu var jau but ka karajosais gultnis uz juksanas robezas kardanam un tiesi pie si noteiktaa atruma/iem taisa vibracijas kas ari duuc.
reali ir japalien apaksaa janovertee situacija, kas ar karbas elju?
...
Kārbas eļļa nav baudīta,jo ar šo auto braucu tikai nedēļu, bet brīvdienās viss tiks pārbaudīts,kas saistīts ar kārbu. Skaņa/dūkoņa izteiktāka ir pie mazāka ātruma/apgriezieniem, respektīvi, pie 30km/h ieliekot 3 ātrumā skaņa ir dobjāka un daudz izteiktāka, kad tiek uzvilkts līdz 60km/h nav tik labi dzirdama. Tas pats attiecināms uz 4 ātrumu +/- 40 km/h.
Tomēr ja vainīgs kāds gultnis kārbā,tad nevajadzētu skaņai parādīties uz visiem ātrumiem? Jocīgi liekas tieši tas, ka 3,4 ātrumā tikai tā skaņa.
Tomēr ja vainīgs kāds gultnis kārbā,tad nevajadzētu skaņai parādīties uz visiem ātrumiem? Jocīgi liekas tieši tas, ka 3,4 ātrumā tikai tā skaņa.
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Vai ZF kārbai saļņiki ir tādi paši kā Getragam?
Kad no pirmā strauji met uz otro un 'sit atpakaļ' ar tradicionālo kamaza zobratu troksni, tas nozīmē, ka drīz jāmaina kārba, ja?
A kura detaļa ir jānopērk jauna pie kārbas maiņas, lai kloķis neļurinātos pa labi un kreisi, kad ir robā? Tb, lai viņš tā precīzi un stabili ir savā pozīcijā.
E39 un E36 6cyl benzīniekiem kārbas vienādas? zinu, ka V8 atšķiras
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Jap, vienādas, ja runājam par M52 motoriem.
yup runājam par M52dogMa rakstīja:Jap, vienādas, ja runājam par M52 motoriem.
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
detalja nr2 un nr7, kaa ari es papetitu det nr4 un gan jau ka det nr10 ari visur trukst. vajag uztaisit visu to sistemu cieshaku, bet pa lielam det nr 2un7Raimis_ rakstīja:A kura detaļa ir jānopērk jauna pie kārbas maiņas, lai kloķis neļurinātos pa labi un kreisi, kad ir robā? Tb, lai viņš tā precīzi un stabili ir savā pozīcijā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Lai neljurkatos robi nav jamaina kulise?Armando rakstīja:detalja nr2 un nr7, kaa ari es papetitu det nr4 un gan jau ka det nr10 ari visur trukst. vajag uztaisit visu to sistemu cieshaku, bet pa lielam det nr 2un7Raimis_ rakstīja:A kura detaļa ir jānopērk jauna pie kārbas maiņas, lai kloķis neļurinātos pa labi un kreisi, kad ir robā? Tb, lai viņš tā precīzi un stabili ir savā pozīcijā.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 40
- chevron_right