Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1901
- 1902
- 1903
- 1904
- 1905
- …
- 2228
- chevron_right

DN-848 rakstīja:Ģirts rakstīja:Cmoon silti iesaku nopirkt remkomplektu par sešiem eiro un visu to satīrīt un samainīt nevis meklēt vecu suportu ar labi gumiju,bet ja nu kas,ir man tie suporti.DN-848 rakstīja:meklēju kreiso priekšējo suportu ne ventilējamu, galvenais lai cilndrītis labi strādā nav ieēdies un gumijas ap viņu nav saplīsušas.
ar cenām PM.
pašas gumijas tikai vajag nomainīt ,jo tās pēc oem koda meklējot maksā tikai 5euro.![]()
bet kā var pašu cilindri iztīrīt utt? neēsmu to darijis, vai saskāries ar to.
jo mainiju diskus un bremzes visiem suportiem normāli varēja cilndrīti iespiest atpakaļ, bet pē'dejo mainot nevarēja(apkārt pašam cilndram gumija saplīsusi, nezinu cik ilgi tas tā bijis), vienalga cik lielu spēku izmanto.
neēsmu mehāniķis, bet šo to jau saprotu.
Ja nemaldos, pilns remkomplekts priekšējam suportam ar visu virzuli māksāja ap 12eu bez visadām atlaidēm


Tūlīt būs pārdots jau.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

To virzulīti vajag izspiest ārā pavisam,tad jāskatàs cik ļoti cietis,var notīrīt ar to abrazīvo švammi,aizmirsu nosaukumu 


e30 vairs nav, arhīvā. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

domāju gan,pa tādu naudu. 


Šitais bija tas retais variants bez 'nākotnes klasikas' nodokļa 


Skaidrs, tad jau principā nav tik sarežģīti.Ģirts rakstīja:To virzulīti vajag izspiest ārā pavisam,tad jāskatàs cik ļoti cietis,var notīrīt ar to abrazīvo švammi,aizmirsu nosaukumu

ķēpīgi un iesaku izmantot gumijas cimdus.Bet tā protams,ka izdarāms.A meklēt 20 gadus (min) vecu suportu ar labām gumijām nu pats saproti
ir gan bijušas reizes,kad atnāk kkādi ļevie komplekti un saviem autiņiem neesmu nomainijis to iekšējo manžeti.atstāju veco,ja jaunā neder un vecā ir laba.


Skaidrs, velreiz paldies, kā viss labāk vinu ir izspiest? Instrumentu daudzums ierobežots.Ģirts rakstīja:ķēpīgi un iesaku izmantot gumijas cimdus.Bet tā protams,ka izdarāms.A meklēt 20 gadus (min) vecu suportu ar labām gumijām nu pats saprotiir gan bijušas reizes,kad atnāk kkādi ļevie komplekti un saviem autiņiem neesmu nomainijis to iekšējo manžeti.atstāju veco,ja jaunā neder un vecā ir laba.




Es vienmēr ar kompresoru spridzinu ārā.DN-848 rakstīja:Skaidrs, velreiz paldies, kā viss labāk vinu ir izspiest? Instrumentu daudzums ierobežots.Ģirts rakstīja:ķēpīgi un iesaku izmantot gumijas cimdus.Bet tā protams,ka izdarāms.A meklēt 20 gadus (min) vecu suportu ar labām gumijām nu pats saprotiir gan bijušas reizes,kad atnāk kkādi ļevie komplekti un saviem autiņiem neesmu nomainijis to iekšējo manžeti.atstāju veco,ja jaunā neder un vecā ir laba.

Kolēģis tā pirkstu salauza un operāciju taisīja.

Pa 15 min nesen izķidāju suportu ar roreni, plakano skrūvgriezi un mazo āmuriņu
Bet tas bija pie nosacījuma, ka viss tiks mainīts.


Īpašs gadījums laikam bijisfunkyasshit rakstīja:Kolēģis tā pirkstu salauza un operāciju taisīja.


Var jau arī vnk nenonemot suportu no mašīnas ar pedāli izspiest.

Nepareizais forums.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1901
- 1902
- 1903
- 1904
- 1905
- …
- 2228
- chevron_right