Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1954
- 1955
- 1956
- 1957
- 1958
- …
- 2228
- chevron_right

Un tagad prikols kur- sapirkt labas un interesantas mantas uz +-500e,kuras papildinās auto kopskatu,un tajā pašā laikā ekonomēt uz krāsošanu..... KUR SLĒPJAS NAUDAS UN DARBA REZULTĀTS?

Kāpēc es tev tā lieku vilties?ch. rakstīja:Paldies, kapteini.
Foruma valodā "neizlaizīts low budget" nozīmē "gribu daudz uzmanības, bet negribu investēt naudu un laiku".![]()
Tāpēc esmu drusku vīlies, ka Zzevs tomēr domā kaut ko citu.


Man vnk ir bijuši 3 e36 kur nauda ir iztērēta ļoti daudz un ļoti neapdomīgi un nevajadzīgi, tāpēc šim projektam gribu pievērsties apdomājot kur un kā tērēt naudu un laiku lai beigās nevajadzētu nožēlot kkādus pieņemtos lēmumus.
Pēdējais labojis ZzevsS - 08 Dec 2016, 14:20, kopā labots 1 reizi.

nu likās, ka būs kaut kas interesants ar zilām eņģeļacīm, dzeltenām durvīm un r15 11j stīlijiem. 

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

A nahujam man tērēt 1k uz krāsošanu ja man par 300 ar materiāliem nokrāsos man pieņemamā kvalitātē? Ne jau kko ekskluzīvu taisu kas pie manis noturēsies entākos gadus... Šajos gadījumos arī izpaužas tas low budget..vitjazz rakstīja:Un tagad prikols kur- sapirkt labas un interesantas mantas uz +-500e,kuras papildinās auto kopskatu,un tajā pašā laikā ekonomēt uz krāsošanu..... KUR SLĒPJAS NAUDAS UN DARBA REZULTĀTS?
Naudas un darba rezultāts izpaužas tajā, ka es ieguldot minimāli daudz līdzekļus dabūnu maksimumu ko es no tā auto gribu redzēt. Maksimāls rezultāts pie minimālākās piepūles...un galvenais lai bats būtu apmierināts ar gala rezultātu. Citu domas mani neinteresē.
Pēdējais labojis ZzevsS - 08 Dec 2016, 14:10, kopā labots 3 reizes.

Nē, nē, nē tfu nekādā gadījumā. Eņģeļus iekš e36 un stīlijus vispār neatbalstu.ch. rakstīja:nu likās, ka būs kaut kas interesants ar zilām eņģeļacīm, dzeltenām durvīm un r15 11j stīlijiem.

Kādās cenās iet M57 dzinēji sborā? Plug & play varianti.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.


Šodien radās mazas pārdomas, kā īsti ir ar autobusu joslām, ja griežas pa labi, tas jādara no autobusu joslas vai no otrās joslas kā tas ir ar velo joslām ? Un ja var griezties pa labi, cik metrus pirms pagrieziena drīkst iebraukt autobusu joslā?
- ikey07

Viss atkarīgs, vai josla visā garumā ir atdalīta ar nepārtraukto vai pārtraukto.ikey07 rakstīja:Šodien radās mazas pārdomas, kā īsti ir ar autobusu joslām, ja griežas pa labi, tas jādara no autobusu joslas vai no otrās joslas kā tas ir ar velo joslām ? Un ja var griezties pa labi, cik metrus pirms pagrieziena drīkst iebraukt autobusu joslā?
Nepārtraukta=jāgriežas no otrās joslas
Pārtraukta=jāgriežas no sabiedriskā joslas. Man liekas, ka īsti nav noteikts attālums, varbūt maldos.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.


Rīgā nav redzēta sabiedriskā josla ar galā nepārtrauktu līniju.ikey07 rakstīja:Šodien radās mazas pārdomas, kā īsti ir ar autobusu joslām, ja griežas pa labi, tas jādara no autobusu joslas vai no otrās joslas kā tas ir ar velo joslām ? Un ja var griezties pa labi, cik metrus pirms pagrieziena drīkst iebraukt autobusu joslā?

A kur prikols investēt 1k+ eiro auto, kuru jau defoltā uzskati par miskasti? 


Aiz neko darīt...lai dzīve jautrāka un ir ar ko paārdīties dažreiz.Inferno rakstīja:A kur prikols investēt 1k+ eiro auto, kuru jau defoltā uzskati par miskasti?

E36 vienīgais tehniskā un vizuālā ziņā piesaista. Un man tas auto patīk, bet neuzskatu to par kkādu baigāko vērtību.
Pēdējais labojis ZzevsS - 09 Dec 2016, 17:45, kopā labots 1 reizi.

Bet vai pērkot tās pašas lietas ko piedāvā Ramyrez,tu nerunā pretējo? Tu ieguldi 500e izskatā (kas principā difuzoram,spoileriem uc. sīkumiem ir daudz), bet taupi uz krāsošanu! Nekas personisks,tīri nesaprotu Tavu ideju!ZzevsS rakstīja:A nahujam man tērēt 1k uz krāsošanu ja man par 300 ar materiāliem nokrāsos man pieņemamā kvalitātē? Ne jau kko ekskluzīvu taisu kas pie manis noturēsies entākos gadus... Šajos gadījumos arī izpaužas tas low budget..vitjazz rakstīja:Un tagad prikols kur- sapirkt labas un interesantas mantas uz +-500e,kuras papildinās auto kopskatu,un tajā pašā laikā ekonomēt uz krāsošanu..... KUR SLĒPJAS NAUDAS UN DARBA REZULTĀTS?
Naudas un darba rezultāts izpaužas tajā, ka es ieguldot minimāli daudz līdzekļus dabūnu maksimumu ko es no tā auto gribu redzēt. Maksimāls rezultāts pie minimālākās piepūles...un galvenais lai bats būtu apmierināts ar gala rezultātu. Citu domas mani neinteresē.


Jā, varbūt kādā brīdī neriktīgi izklāstīju savu domu. Nebūs man galīgs budžeta auto vai kaut kas līdzīgs hapo style automobīli. Taisīšu auto pēc kkādas savas vīzijas, kura kā jau rakstīju arī nav līdz galam izdomāta. Auto tiks taisīts just for fun un parādīsies uz koplietošanas ceļiem tikai tad kad lielākā daļa no maniem plāniem tiks īstenota.vitjazz rakstīja:Bet vai pērkot tās pašas lietas ko piedāvā Ramyrez,tu nerunā pretējo? Tu ieguldi 500e izskatā (kas principā difuzoram,spoileriem uc. sīkumiem ir daudz), bet taupi uz krāsošanu! Nekas personisks,tīri nesaprotu Tavu ideju!ZzevsS rakstīja:A nahujam man tērēt 1k uz krāsošanu ja man par 300 ar materiāliem nokrāsos man pieņemamā kvalitātē? Ne jau kko ekskluzīvu taisu kas pie manis noturēsies entākos gadus... Šajos gadījumos arī izpaužas tas low budget..vitjazz rakstīja:Un tagad prikols kur- sapirkt labas un interesantas mantas uz +-500e,kuras papildinās auto kopskatu,un tajā pašā laikā ekonomēt uz krāsošanu..... KUR SLĒPJAS NAUDAS UN DARBA REZULTĀTS?
Naudas un darba rezultāts izpaužas tajā, ka es ieguldot minimāli daudz līdzekļus dabūnu maksimumu ko es no tā auto gribu redzēt. Maksimāls rezultāts pie minimālākās piepūles...un galvenais lai bats būtu apmierināts ar gala rezultātu. Citu domas mani neinteresē.
Par krāsojumu, man nav vajadzīgs ideāls krāsojums, tāpēc man viņš tiks budžeta variantā nokrāsots, tāpat kā tas bija ar kompaktu. Manis pēc lai tur ir mandarīns man tas netraucē. Jau daudzkārtīgi esmu rakstījis ka manuprāt krāsošanas izmaksas nedrīkst pārsniegt 20% no auto vērtības kura, manuprāt e36 ir max. 3000 eiro ja nu vien tas nav 2.8 kabris vai m'ka. Un pie tā arī plānoju pieturēties, jo par krāsojumu, ja nu es beigās izdomāšu to auto iztirgot detaļās es naudu atpakaļ nedabūšu! Šī iemesla dēļ, man e36 pārkrāsošana par 1k liekas kosmoss un priekš manis pilnīgi neadekvāti iztērēta nauda.
A par papildus lietām kā diski difuzors, spoileris un vēl sazin kas tur būs, tas ir tas ko es tur gala rezultātā gribu redzēt un par to es esmu gatavs samaksāt attiecīgo ciparu...bet nu tāpat nebūs tur diski par 1k vai vēl sazin kādas extras par manuprāt pilnīgi kosmiskiem cipariem. Attiecīgi Ramyreza piedāvāto labumu cena man likās adekvāta piedāvājumam...
Es e36 pucēšanas etapam savā dzīvē esmu izgājis cauri un tagad gribas kko nedaudz hardkorīgu pod racecar tipa.
sveiki visiem ! :)
ar kadam grutibam es saskarsos, ja esosa m43b18 motora vieta gribeshu ieswapot m43b19 ?
esosaa elektriba, automatiska karba saderees ar jauno motoru ? varbut vel kaut kas
ar kadam grutibam es saskarsos, ja esosa m43b18 motora vieta gribeshu ieswapot m43b19 ?
esosaa elektriba, automatiska karba saderees ar jauno motoru ? varbut vel kaut kas

kāpēc tas jādara? Tu nebiji tas, kurš savam m43 bija sataisījis kapitalku? 
btw. ir tāda problēma, ziemas braucamajam nopirku jaunu maģi, ieliku viss čotka, beet sūdīgi ķer stacijas, ņemu ārā skatījos pie galvenā antenas vada pietīts vēl viens, mazāks antenas štekeris, mašīnai papildus ir viena bosch antena uz stikla, vajag kaut kādu pārveidotāju mazajai antenai or what?
p.s. iespējams atkārtotšos, bet kur dabūt ņerzas izplūdes sistēmām domātās caurules?

btw. ir tāda problēma, ziemas braucamajam nopirku jaunu maģi, ieliku viss čotka, beet sūdīgi ķer stacijas, ņemu ārā skatījos pie galvenā antenas vada pietīts vēl viens, mazāks antenas štekeris, mašīnai papildus ir viena bosch antena uz stikla, vajag kaut kādu pārveidotāju mazajai antenai or what?

p.s. iespējams atkārtotšos, bet kur dabūt ņerzas izplūdes sistēmām domātās caurules?
Skaties vai aizmugurē zem apšuvuma nav kādi vadi vaļā. Varbūt pats fm pastiprinātājs beigts vai aizmugurējam logam apsildes līnijas pizģets. Agrāk man e36 neķēra radio dēļ tām sačakarētajām līnijām, kas arī ir antena. Nu vismaz man bija tam autiņam.


Katrs dara kā grib, taisa svapu uz ko grib, un zevs taisa auto, pa lielam, tā kā pārējie te, tikai pārējiem tas nepatīk, jo patiesība acīs kož, jo neviens negrib piķi iegrūzt sazin kur, jo piķis ir piķis, tas noder citām lietām, tā pat ar swap, kāpēc lai neliktu 1.9, nekas ka visi liek 2.5 un vairāk, bet ja maksā, kāpēc lai neliktu ? Tas ir retorisks jautājums.Lawwr rakstīja:kāpēc tas jādara? Tu nebiji tas, kurš savam m43 bija sataisījis kapitalku?![]()

Ņeržas izplūdes caurule ir tā pati parastā ņeržas cauruleLawwr rakstīja:kāpēc tas jādara? Tu nebiji tas, kurš savam m43 bija sataisījis kapitalku?
btw. ir tāda problēma, ziemas braucamajam nopirku jaunu maģi, ieliku viss čotka, beet sūdīgi ķer stacijas, ņemu ārā skatījos pie galvenā antenas vada pietīts vēl viens, mazāks antenas štekeris, mašīnai papildus ir viena bosch antena uz stikla, vajag kaut kādu pārveidotāju mazajai antenai or what?
p.s. iespējams atkārtotšos, bet kur dabūt ņerzas izplūdes sistēmām domātās caurules?

Sanistal, drošvien Tehlatā arī ir un noteikti vēl kādā materiālu veikalā

Manis iepirktā neder? 63mm ar 1.5mm biezumu. Faktiski pat 1mm būtu jāsaiet. Tādu pašu arī var likt, tikai diametrs protams variē kam vajadzīgs.Lawwr rakstīja: p.s. iespējams atkārtotšos, bet kur dabūt ņerzas izplūdes sistēmām domātās caurules?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1954
- 1955
- 1956
- 1957
- 1958
- …
- 2228
- chevron_right