Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1978
- 1979
- 1980
- 1981
- 1982
- …
- 2228
- chevron_right

Un tā visa eknomija beigsies brīdī, kad vajadzēs mainīt farsunkas, sūkni vai ljurboZzevsS rakstīja:Kas cipruss ir pareizais vecums? Es personīgi dīzeli negribu, kaut arī man tas izmaksātu braukāt lētāk nekā ar gāzi...cipruss18 rakstīja:Riks ,pienaks tev pareizais vecums un Tu sapratisi ka D ir way to go

Nu nav ta ka sprauslas mirst katru dienu.turbina maksaa 120 euro,nekas pardabisks un 3.0d suknji nemirst.nu ljoti reti.man 1.5 gada laikaa dzineeja ir iegulditi 160 euro,neskaitam elljas un filtrus.aaa nu 100 par chiposhanu.es atkal bendzinieku vairs negribu
ar kompatu pa brugji

Iekš LV vispār ir dzīvi e39?
Vienīgie ko redzēju ir "tikko no DE" sapedrīti uz tranzīta nr pa kosmosu. Bet nu cik viņi ir patiesībā labi? Vācijā labi eksemplāri sākas no 5-6k
Vienīgie ko redzēju ir "tikko no DE" sapedrīti uz tranzīta nr pa kosmosu. Bet nu cik viņi ir patiesībā labi? Vācijā labi eksemplāri sākas no 5-6k

Kas tavaa izpratnee ir dziivs?piekritu ka 70% ir problemas ar vakimtrubam un delj ta vinji neiet
ar kompatu pa brugji

Pat neatkarīgi no tā ko nāktos mainīt...kā auto ko nobraukt līdz skates beigām, vai kamēr noplīst jā savādāk diez vai. Izņēmums varētu būt auto, kas jaunāki par 10. gadiem.Lawwr rakstīja:Un tā visa eknomija beigsies brīdī, kad vajadzēs mainīt farsunkas, sūkni vai ljurboZzevsS rakstīja:Kas cipruss ir pareizais vecums? Es personīgi dīzeli negribu, kaut arī man tas izmaksātu braukāt lētāk nekā ar gāzi...cipruss18 rakstīja:Riks ,pienaks tev pareizais vecums un Tu sapratisi ka D ir way to go

Elementāri: Nesists, 73737x nekrāsots, neizpuvis, sakopts salons, tehniski teicamā stāvoklī.cipruss18 rakstīja:Kas tavaa izpratnee ir dziivs?piekritu ka 70% ir problemas ar vakimtrubam un delj ta vinji neiet
Nu katram savs.man sencim sen atpakalj bija audi a6 c4 ar 2.5TDI un 6 pakapene.teikshu godiigi,manuprat viens no labakajiem dzinejiem un auto ka rads ar dizelja dzineju.
ar kompatu pa brugji
Tak nestrīdies ar benzīngalvām. LOL NAU WĒRC. Jauns turbo 150max, Sprauslas reizi gados 10-15, sūkņi commonrailam vispār mirst ? Nu neskaitot bākas sūkni, kas maksā 40 eur un manā gadījumā pamira pie 530k km nobraukuma. 

Bagdančika sapidarasītie uz tranzītniekiem ir izpuvušas lamatas. Ja tu par tiem runā.Riks* rakstīja:Iekš LV vispār ir dzīvi e39?
Vienīgie ko redzēju ir "tikko no DE" sapedrīti uz tranzīta nr pa kosmosu. Bet nu cik viņi ir patiesībā labi? Vācijā labi eksemplāri sākas no 5-6k
Man 3.0d momenta pec nopirkashanas parlasija,parvilka visas vakuma trubas un no iepludnieka iznjema ALU klapites,jo ja tas nenonjem,tad vinjas medz atdalities un iekrist cilindros un tad ir kapi.katra zinja ,ja man butu jaizvelas shodien D vai bendzins,tad noteikti njemtu dizeli.
ar kompatu pa brugji

Laikam jāEmteks rakstīja:Bagdančika sapidarasītie uz tranzītniekiem ir izpuvušas lamatas. Ja tu par tiem runā.Riks* rakstīja:Iekš LV vispār ir dzīvi e39?
Vienīgie ko redzēju ir "tikko no DE" sapedrīti uz tranzīta nr pa kosmosu. Bet nu cik viņi ir patiesībā labi? Vācijā labi eksemplāri sākas no 5-6k

Bet nu jāatzīst, ka e39 ir daudz vairāk noturīgāki pret rusļiku kā e36. E39 pašam ir wishlistā kā komfortabls dailywagens, bet apzinos to ka jamie ir nomocīti. Lēnā garā sāku briest uz e91.
E39 pfl ir izturigs pret rusu,bet pf ir riktiga beedu ieleja.runa par modeljiem pec 2000 gada
ar kompatu pa brugji
Pa lielam atkarīgs cik apdauzīts tas braucamais ir. Man pagaidām ir ļoti tīrs. Iepriekšējam bija bagāžnieka vāks bēdīgs.
E36 es noteikti ņemtu tikai benzīnu. Te nu nevar nepiekrist par degvielas tipa izvēli.
E36 es noteikti ņemtu tikai benzīnu. Te nu nevar nepiekrist par degvielas tipa izvēli.
Nu es par 2.5tds nemaz nerunaju
lai gan man chomam buja e34 2.5tds parlasits un sagriezts.gaja nejegaa,bet galva neiztureeja 


ar kompatu pa brugji

Gaumes lieta. Manās acīs dīzelis ir ok divās situācijās - vai nu vecs sūds ar mehānisko sūkni kurā var gāzt atrabotku un kreiso solāriju vai pilnīgi jauns mazmotora ekodīzelis ar kuru var mēģināt kautko ieekonomēt.
Es tiešām ļoooooooooti maz tādus e39, e38, e53, e60, e65 utt dīzeļus esmu redzējis, kas negrab, nesmird, nerūc skaļāk kā vecs ford transit, nav ar ziemassvētku eglīti panelī un vispār kaut mazliet iet.
Lielais vairums ir TIKAI NO VACIJA PREZIDENT PAKET IESPEJAMS LIZINGS BEZ PIRMA IEMAKSA.
Es tiešām ļoooooooooti maz tādus e39, e38, e53, e60, e65 utt dīzeļus esmu redzējis, kas negrab, nesmird, nerūc skaļāk kā vecs ford transit, nav ar ziemassvētku eglīti panelī un vispār kaut mazliet iet.

Lielais vairums ir TIKAI NO VACIJA PREZIDENT PAKET IESPEJAMS LIZINGS BEZ PIRMA IEMAKSA.

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
AF dizels gaaja un man agrak arii gaja,bet tagad ir eglite panelii 

ar kompatu pa brugji

A DD arī jauns smird. Visi viņi smird, dari ko gribi. Ja godīgi vecais 1.9TDi no kāda Golp 4 vai B5 smird mazāk, mož vairāk pēc dīzeļa, bet jaunie dīzeļi smird šausmīgi asi, kodīgi. It īpaši japāņi.

AFam bija viens no pieciem LV dīzeļiem, kas gāja, bet ņemot vērā to, cik piķis, laiks un nervi viņā iegrūsti, tas neskaitās.
visi tie LIELAS FARSUNKAS NIKNAIS SUKNIS JONIKS REMAP dīzeļi, protams, pašam īpašniekam un viņa čomiem, kas ar dvuļu vēderā sēž pasažiera krēslā lieliski rada ilūziju, ka kautko iet (pateicoties asiem, bezjēdzīgiem griezes pīķiem), bet tāpat jebkurš turbobenzīns pēc analoģiskiem modiem aizbrauc tālu pa priekšu

visi tie LIELAS FARSUNKAS NIKNAIS SUKNIS JONIKS REMAP dīzeļi, protams, pašam īpašniekam un viņa čomiem, kas ar dvuļu vēderā sēž pasažiera krēslā lieliski rada ilūziju, ka kautko iet (pateicoties asiem, bezjēdzīgiem griezes pīķiem), bet tāpat jebkurš turbobenzīns pēc analoģiskiem modiem aizbrauc tālu pa priekšu

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

katrā ziņā to pašu e39 es labprātāk ņemtu 535i/540i. Caurmērā daudz mazāk nopisti, iet krietni labāk un kkādā 2 gadu ekspluatācijas periodā uzturēšana sanāks apmēram tāda pati.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nu es pateikshu savas izjuutas
man varbut ir palikushu 180hp pec chiposhanas
bet man ikdienai pietiek un e38 nav paredzeet ceturdalj judzei 
Nu 3.5 noteikti neiet labaak.uuun 3.0 un 3.5 ir vel lielaks risks.vinjiem plastmasas spriegotaji pliist kaa seenes un tad ir kapitalka.tie dzineji ir vieniigi skanjas verti,nekam citam



Nu 3.5 noteikti neiet labaak.uuun 3.0 un 3.5 ir vel lielaks risks.vinjiem plastmasas spriegotaji pliist kaa seenes un tad ir kapitalka.tie dzineji ir vieniigi skanjas verti,nekam citam
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1978
- 1979
- 1980
- 1981
- 1982
- …
- 2228
- chevron_right