Čipošana jeb vadības bloka pārprogrammēšana
priekškam tev to ? ja tas ir pilnīgi stock atmosfērisks benzīnnieks,tad īsti neredzu jēgu čipošanai.klifiks rakstīja:Vēl arvien aktuāls jautājumsklifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
Vakar savam dabuju čipu - liekas, ka drusku niknāks ir.klifiks rakstīja:Vēl arvien aktuāls jautājumsklifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
Gribās nedaudz niknāku un cik esmu dzirdējis, nedaudz ekonomiskāks paliek.gleizds rakstīja:priekškam tev to ? ja tas ir pilnīgi stock atmosfērisks benzīnnieks,tad īsti neredzu jēgu čipošanai.klifiks rakstīja:Vēl arvien aktuāls jautājumsklifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
ekonomiskāki paliek tikai dīzeļiklifiks rakstīja:Gribās nedaudz niknāku un cik esmu dzirdējis, nedaudz ekonomiskāks paliek.
pārējā laikā, bez vismaz M50 iep. kolektora nav jēgas
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Jauda un ekonomija nav apvienojama parastam iekšdedzes dzinējam bez papildus tehnoloģijām, var optimizēt tabulas jo standartā tās ir vairāk ekoloģijai, bet lai dzinējs būtu jaudīgāks to ir jābaro!māriņš rakstīja:Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Sveiki!
Jautājums sekojošs...vai ir jēga, un ja ir tad kāda, čipot 1.8is?
Jautājums sekojošs...vai ir jēga, un ja ir tad kāda, čipot 1.8is?
Nekāds lielai jaudas ieguvums jau nebūs..
Interese vai kads ir licis 2.0 vanos dzinejam turbini ar siemens vadibu?
ko ir mainijis un pie kura vedis regulet?
ko ir mainijis un pie kura vedis regulet?
Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? jeb būs dengi na veter...
Izskodeti zondikars rakstīja:Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? jeb būs dengi na veter...
šitas ir intresanti!Vladlen rakstīja:Izskodeti zondikars rakstīja:Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? jeb būs dengi na veter...
Ko dod izkodēta zonde?
Tieši šodien viena izbeidzās vrb vjg izkodēt abas !
Man Turbochip.lv teica ka būs ekonomiskāsJānisK-[JK] rakstīja:Jauda un ekonomija nav apvienojama parastam iekšdedzes dzinējam bez papildus tehnoloģijām, var optimizēt tabulas jo standartā tās ir vairāk ekoloģijai, bet lai dzinējs būtu jaudīgāks to ir jābaro!māriņš rakstīja:Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Man interesē ko jūs visi čipotie darat, okey uzcelt limiteri līdz 7k RPM, bet kāda jēga mainīt rūpnīcas kartes un kodēt kko ārā, ja var uzlikt citu zondi GMM utt.
Par indivīdiem kam reāli motorā ir kkas būvēts un darīts šobrīd nerunāju, tie dara lietu pa tēmu.
Bet tiem kam ir full stock un drifts asociējas tikai ar riepu plēšanu un bēgšanu no apsargiem elkorā neredzu jēgu no tā.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Par indivīdiem kam reāli motorā ir kkas būvēts un darīts šobrīd nerunāju, tie dara lietu pa tēmu.
Bet tiem kam ir full stock un drifts asociējas tikai ar riepu plēšanu un bēgšanu no apsargiem elkorā neredzu jēgu no tā.
Sent from my iPhone using Tapatalk
parasti izkodē aizmugurējo/-jās zondi/-es. tās maisījumu neregulē, bet tikai konkrolē katalizatora darbību un ja tas īsti labi nestrādā (vai arī ir vnk izgriezts ), tad iemet check engine kļūduJahManGang rakstīja:
šitas ir intresanti!
Ko dod izkodēta zonde?
Tieši šodien viena izbeidzās vrb vjg izkodēt abas !
jēga no mainītām rūpnīcas kartēm ir tāda, ka ar minimāliem ieguldījumiem var dabūt klāt zirgus un ņūtonusVAZeliins rakstīja:Man interesē ko jūs visi čipotie darat, okey uzcelt limiteri līdz 7k RPM, bet kāda jēga mainīt rūpnīcas kartes un kodēt kko ārā, ja var uzlikt citu zondi GMM utt.
Par indivīdiem kam reāli motorā ir kkas būvēts un darīts šobrīd nerunāju, tie dara lietu pa tēmu.
Bet tiem kam ir full stock un drifts asociējas tikai ar riepu plēšanu un bēgšanu no apsargiem elkorā neredzu jēgu no tā.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tās zondes tāpat ir tikai M52TU un M54. M52 ir tikai divas zondes un bez zondēm benzīns nevar normāli iet. Man tad rodas jautājums kā tiek pārregulēts degmaisījums? Iebāz pimpi izpūtējā un pēc izplūdes gāzu temperatūras vai kondensāta, kas rodas uz gala vai tomēr vienkārši tiek pagriezts visur treknāks skatoties parasto karti?
Lielākā jauda ir robežās, kur lambda ir kaut kas ap ~0.85 un, lai tā saregulētu tāpat vajag zondi, ne OEM protams. Un arī regulējot, nahuj tev motoram visu laiku jāstrādā būtu trekni? Vajadzētu iekļaut arī 1.05 lambdu. Nav pat jēgas stāstīt. Liela daļa pat nesaprot par ko iet runa.
Neaizmirstiet, ka arī trases auto ir svarīga ekonomija. Uzpildīt bāku aizņem laiku boksos bezsakarīgu, ja runājam par braukšanu uz apļiem, for example.
Padomājiet arī loģiski, ka vajadzīga arī korekcija starp cilindriem, ko ļoti laba pilda MS41, pateicoties 2 zondēm. Korekcija ir starp 3 un 3 podiem, kā arī viņš spēj veikt sīkāku korekciju starp tiem 3 podiem. Motors strādā vienmērīgāk un pāatrinājums ir laidenāks. Kāda jēga, ka viens pods pis pa treknu, viens pa liesu, viens mož okay?
Te tak nav gala. Ir tik daudz lietu par ko var runāt.
Lielākā jauda ir robežās, kur lambda ir kaut kas ap ~0.85 un, lai tā saregulētu tāpat vajag zondi, ne OEM protams. Un arī regulējot, nahuj tev motoram visu laiku jāstrādā būtu trekni? Vajadzētu iekļaut arī 1.05 lambdu. Nav pat jēgas stāstīt. Liela daļa pat nesaprot par ko iet runa.
Neaizmirstiet, ka arī trases auto ir svarīga ekonomija. Uzpildīt bāku aizņem laiku boksos bezsakarīgu, ja runājam par braukšanu uz apļiem, for example.
Padomājiet arī loģiski, ka vajadzīga arī korekcija starp cilindriem, ko ļoti laba pilda MS41, pateicoties 2 zondēm. Korekcija ir starp 3 un 3 podiem, kā arī viņš spēj veikt sīkāku korekciju starp tiem 3 podiem. Motors strādā vienmērīgāk un pāatrinājums ir laidenāks. Kāda jēga, ka viens pods pis pa treknu, viens pa liesu, viens mož okay?
Te tak nav gala. Ir tik daudz lietu par ko var runāt.
Jautājums.
Vai m40 ir jēga kodēt arā zondi?
vnk pasūtīju jaunu izpūtēju un tam nav zondes vieta. meklēju variantus ko darīt tgd.
Izkodēt gribu tā lai var iziet skati
Vai m40 ir jēga kodēt arā zondi?
vnk pasūtīju jaunu izpūtēju un tam nav zondes vieta. meklēju variantus ko darīt tgd.
Izkodēt gribu tā lai var iziet skati
Ir jēga krutjīt Siemens MS42.0?
tu ari bez zondes iziesi TA.Auza rakstīja:Jautājums.
Vai m40 ir jēga kodēt arā zondi?
vnk pasūtīju jaunu izpūtēju un tam nav zondes vieta. meklēju variantus ko darīt tgd.
Izkodēt gribu tā lai var iziet skati
jaatjuunee m42