E36 325-MatissK
Apsveicu!
Paldies visiem
Sveiki sen neredzētie kluba biedri. Vēlējos beidzot pacelt savu topiku augšā. Daudz laiks ir pagājis un daudz kas ir mainījies. Man sarkanais e36 vairs nav mans ikdienas auto un izmantoju to tikai sporta vajadzībām vai nu kādreiz izbraucu kādu aplīti lai uzsit adrenalīna vilni.
Tātad beidzoties pagāsājai drifta sezonai bija doma pacelt jaudu, jo visu laiku likās ka jauda ir par mazu. Tā nu tika pārlasīts viss dzinējs, uztādīta turbīne un vēl viss nepieiešamais. Tika saregulēts uz stock vadību un biju pārsteigti apmierināts. Tākā viss bija sagatavots ilgo mēnešu garumā lai startētu jau atkal pirmajā 2015.gada sezonā atlika vēl tikai viens. Pirms tika uzsākts projekts nedaudz pavizinājos pa pirmo sniedziņu un izbaudiju ziemas priekus pēc tā arī tika nolikts garažā un sāka ļoti rūsēt. Kad viss bija paveikts.Vajadzēja vēl novērst rūsu un pārkrāsot. Tākā nevēlējos tērēt daudz naudu pārkrāsošanai, jo trases mašīnai uzskatu, ka tas nav vajadzīgs mašīna tika nokrāsot ar akrila krāsu, bet teikšu, ka ļoti kvalitātīvi. Mašīnai nedaudz atšķiras toņi no iepriekšējās, bet esmu ar to ļoti apmierināts. Tā arī pašlaik man iet. Mašīnas jauda kā minēja regulētājs ir apmēram 380zs. Tagad mašīnai tiek uztādīts papildus eļlas radiators un tiek mainīta eļla, pēctam auto drīzumā tiks nogādāts uz ruļļiem un tiks precīzi nomērīta jauda. Starpcitu paldies visiem kuri mani atbalsta driftā, šosezon pagaidām vienīgā godalgotā vieta (1.vieta) tika izcīnīta Igaunijā 3. Latvijas posmā. Un pagaidām gada kopvērtējumā esmu otrajā vietā.
Tātad beidzoties pagāsājai drifta sezonai bija doma pacelt jaudu, jo visu laiku likās ka jauda ir par mazu. Tā nu tika pārlasīts viss dzinējs, uztādīta turbīne un vēl viss nepieiešamais. Tika saregulēts uz stock vadību un biju pārsteigti apmierināts. Tākā viss bija sagatavots ilgo mēnešu garumā lai startētu jau atkal pirmajā 2015.gada sezonā atlika vēl tikai viens. Pirms tika uzsākts projekts nedaudz pavizinājos pa pirmo sniedziņu un izbaudiju ziemas priekus pēc tā arī tika nolikts garažā un sāka ļoti rūsēt. Kad viss bija paveikts.Vajadzēja vēl novērst rūsu un pārkrāsot. Tākā nevēlējos tērēt daudz naudu pārkrāsošanai, jo trases mašīnai uzskatu, ka tas nav vajadzīgs mašīna tika nokrāsot ar akrila krāsu, bet teikšu, ka ļoti kvalitātīvi. Mašīnai nedaudz atšķiras toņi no iepriekšējās, bet esmu ar to ļoti apmierināts. Tā arī pašlaik man iet. Mašīnas jauda kā minēja regulētājs ir apmēram 380zs. Tagad mašīnai tiek uztādīts papildus eļlas radiators un tiek mainīta eļla, pēctam auto drīzumā tiks nogādāts uz ruļļiem un tiks precīzi nomērīta jauda. Starpcitu paldies visiem kuri mani atbalsta driftā, šosezon pagaidām vienīgā godalgotā vieta (1.vieta) tika izcīnīta Igaunijā 3. Latvijas posmā. Un pagaidām gada kopvērtējumā esmu otrajā vietā.
Paldies, paldies.
Krāsojums pat ļoti smuks!
Sanāca krietni lētāk ar akrilla?
Sanāca krietni lētāk ar akrilla?
Malacis, ta tik turpini
cīnies par labākajām vietām
kas darīts ar dzinēju/vadību?
kas darīts ar dzinēju/vadību?
Jā diezgan, jo tā krāsa ko īstenībā vēlējos maksāja 65eur litrā.DanielChannel rakstīja:Krāsojums pat ļoti smuks!
Sanāca krietni lētāk ar akrilla?
Cerēsim uz labāko, vēlos būt kopvērtējumā labā vietā.Lācis rakstīja:Malacis, ta tik turpini
Dzinējs pārlasīts, uzstādītas ražigas sprauslas, papildus degvielas sūknis u.ckasiks rakstīja:cīnies par labākajām vietām
kas darīts ar dzinēju/vadību?
Vadība stock, regulēts pie Turbochip
Visu cieņu Tev!
Chmukjinjaa Tew kraasinjaa un cmukjinssh autooo kopumaaa ~~~~ :*********
No cik apgriezieniem tev turbìne sàk pùs?
Te ir pareizais virziens, un viss izdarīts kā nàkas. Nav jāskatās kā kāds paņem plastmasas mucu no dārza, un iebāž zem haubes
Ļoti patīkams progress!