normālā čaļa normālā kūts
Gadās... Bet nu katrs dara kā grib un kopsavilkums nav nemaz slikts. Man jau patīk, veiksmi. Par šiem diskiem arī biju domājis. Neesi izlēmis, ko darīsi ar tiem? Citus liksi, vai šos pašus atsvaidzināsi? Ko skatē teica, kad dīzeļa vietā benzīna motors?Inferno rakstīja:Da labi, vecīt, man arī nepatīk vietējā mode, bet nevajag jau tagad dirst visos topikos pēc kārtas!Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Un kuram te ir uzmanības trūkums?Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Laikam skolā tiki smagi dauzīts, ka tik negatīvi teksti nāk ārā
P.S. - Autoram veiksmi darbos!
Sēdinājums jau ir čotka, bet nu visam jau ir savs mērs. Šajā gadījumā viss ok.Riks* rakstīja:Un kuram te ir uzmanības trūkums?Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Laikam skolā tiki smagi dauzīts, ka tik negatīvi teksti nāk ārā
P.S. - Autoram veiksmi darbos!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas tev par sāpi?Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ierunājās čaiņiks kam vējš izpūtis smadzeņu rievas, un vēl nav izaudzis no knupja. Kad ko dirs, noslaiki mātes pienu no mutes, saprati?Riks* rakstīja:Un kuram te ir uzmanības trūkums?Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Laikam skolā tiki smagi dauzīts, ka tik negatīvi teksti nāk ārā
P.S. - Autoram veiksmi darbos!
A Tu noslauki tēva pienu!Alpine rakstīja:Ierunājās čaiņiks kam vējš izpūtis smadzeņu rievas, un vēl nav izaudzis no knupja. Kad ko dirs, noslaiki mātes pienu no mutes, saprati?Riks* rakstīja:Un kuram te ir uzmanības trūkums?Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Laikam skolā tiki smagi dauzīts, ka tik negatīvi teksti nāk ārā
P.S. - Autoram veiksmi darbos!
Skatos, tavs pseido profils iemetis man kārtējo mīnusu. Ko gan varu tev pateikt, uzliec jumtu, jo pašlaik tev viņš ir aizbraucis.Riks* rakstīja: A Tu noslauki tēva pienu!
Es tik lasu un smejos.
Vecīt, domā es to darīju citu dēļ?
Paldies par laba vēlējumiem! :)
Tie vadi nodega tādēļ, ka visa provodka ir no e39 un tajā vietā tieši nebija kārtīga izolācija uzlikta (tā ir, kad pērk lietotu un tik biezs, lai ņemtu jaunu vadību, neesmu)
Ar skati sanāca interesanti, mašīna bija gatava doties uz skati 30min pirms vēršanās ciet. Vēl riepas bortēju tad.
Skrēju uz skati un kasē pateicu, ka galīgi neesmu paspējis pārreģistrēt vēl un otrā vienas dienas atļauja ir izņemta. Dāmas papļāpāja un ielaida pa taisno uz lielajiem vārtiem, bez dīzeļboksa.
Protams, kā jau pēdējam apmeklētājam, čalim ar bmw, pārbaudīja visu. Derīguma termiņu ugunsdzēšamajam ar uzprasīja.
Ielika, protams, 2 par nepiereģistrētu atļautu pārbūvi. Uz to arī cerēju, laika trūkuma dēļ. :)
Beigu beigās salīdzinoši veiksmīgi tiku cauri, protams spuldzītes utml sīkumi.
Iepriecināja rokasbremze, kur vienā pusē bija 1.7 otrā 2.0 un regulēju pats mājas pagalmā.
Par diskiem - pašlaik stāv tie mājās un nevaru izlemt, vai uzfrišināt un krāsot vai ko darīt. Bija smuki, patika man. :)
p.s. reduktors oem bloķējošais - pilnīgi cita aršana kā ar atvērto Pirmā pieredze bija momentāls spin out
Vecīt, domā es to darīju citu dēļ?
Paldies par laba vēlējumiem! :)
Tie vadi nodega tādēļ, ka visa provodka ir no e39 un tajā vietā tieši nebija kārtīga izolācija uzlikta (tā ir, kad pērk lietotu un tik biezs, lai ņemtu jaunu vadību, neesmu)
Ar skati sanāca interesanti, mašīna bija gatava doties uz skati 30min pirms vēršanās ciet. Vēl riepas bortēju tad.
Skrēju uz skati un kasē pateicu, ka galīgi neesmu paspējis pārreģistrēt vēl un otrā vienas dienas atļauja ir izņemta. Dāmas papļāpāja un ielaida pa taisno uz lielajiem vārtiem, bez dīzeļboksa.
Protams, kā jau pēdējam apmeklētājam, čalim ar bmw, pārbaudīja visu. Derīguma termiņu ugunsdzēšamajam ar uzprasīja.
Ielika, protams, 2 par nepiereģistrētu atļautu pārbūvi. Uz to arī cerēju, laika trūkuma dēļ. :)
Beigu beigās salīdzinoši veiksmīgi tiku cauri, protams spuldzītes utml sīkumi.
Iepriecināja rokasbremze, kur vienā pusē bija 1.7 otrā 2.0 un regulēju pats mājas pagalmā.
Par diskiem - pašlaik stāv tie mājās un nevaru izlemt, vai uzfrišināt un krāsot vai ko darīt. Bija smuki, patika man. :)
p.s. reduktors oem bloķējošais - pilnīgi cita aršana kā ar atvērto Pirmā pieredze bija momentāls spin out
Izskatās, ka mums forumā ir atkal jauns klauns. Prieks par to! :)
Labāk brauc ar kūti un vēl nosēdini, uzliec style5, pilnu em paku, ā tā jau tev ir, bet motoru vajag vēl lielāku, un auto citu krāsu. Karoč, vajag visu to pašu dārgāko, un tad būs baigi labi.normāls čalis rakstīja:Izskatās, ka mums forumā ir atkal jauns klauns. Prieks par to! :)
Jū, tev gadījumā nav mazliet naudas ko aizšaut? Gribu uzlikt style5! Tad tak mēs varēsim būt labākie draugi, ne?Alpine rakstīja:Labāk brauc ar kūti un vēl nosēdini, uzliec style5, pilnu em paku, ā tā jau tev ir, bet motoru vajag vēl lielāku, un auto citu krāsu. Karoč, vajag visu to pašu dārgāko, un tad būs baigi labi.normāls čalis rakstīja:Izskatās, ka mums forumā ir atkal jauns klauns. Prieks par to! :)
Un kādu motoru iesaki likt? Varbūt 3.2? Vai labāk vienkārši V8 ar kompresoru?
Vakar, pa galvu pa kaklu skrienot, dabūtas poli priekšējo plauktu bukses. Paldies S.Dziedātājam par tām. :)
Tad nu beigu beigās saprasts, ka bloķa korpuss ir mazliet sačakarēts, tādēļ arī tek. Dabūts cits korpuss, jāpārliek elements tajā.
Vakarā taisījos pārlikt elementu, nekur nevarēju paspēt dabūt hermētiķi, tādēļ uzlikām open diffu, kurš ātri apēda svarku.
So, esmu pievienojies svarka rīsing tīm Pirmās sajūtas šorīt pa slapju bija interesantas, nebiju gaidījis tik momentālu šķēri.
Tad nu beigu beigās saprasts, ka bloķa korpuss ir mazliet sačakarēts, tādēļ arī tek. Dabūts cits korpuss, jāpārliek elements tajā.
Vakarā taisījos pārlikt elementu, nekur nevarēju paspēt dabūt hermētiķi, tādēļ uzlikām open diffu, kurš ātri apēda svarku.
So, esmu pievienojies svarka rīsing tīm Pirmās sajūtas šorīt pa slapju bija interesantas, nebiju gaidījis tik momentālu šķēri.
Kādu attiecību uzliki?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Svarkai galīgi pakaļā attiecība - 3.07. Nebija jēgas metināt. :( Uz sausa gurst nost.
Jāmeklē normāla attiecība.
Sāku domāt, ko darīt, jo ar metināto nemaz tik traki nav braukt. Varbūt pārlasīt bloķi un tirgot nost.
Jāni, kāda Tev attiecība?
Jāmeklē normāla attiecība.
Sāku domāt, ko darīt, jo ar metināto nemaz tik traki nav braukt. Varbūt pārlasīt bloķi un tirgot nost.
Jāni, kāda Tev attiecība?
Man ir 3.64. Ļoti patīk pašam, ar 2 negurst, ar 3 ja pareizs ātrums tad arī negurst.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sliktākajā gadījumā vari sameklēt 3.45 un būs way to go, mazajā korspusā uz katra stūra pakaļ met ar šo attiecību protams savienojumā ar ZF kārbu negurs ne ar 2o ne 3sho ātrumu, ja runa iet pa trasi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Paldies par ideju!jenchs rakstīja:Sliktākajā gadījumā vari sameklēt 3.45 un būs way to go, mazajā korspusā uz katra stūra pakaļ met ar šo attiecību protams savienojumā ar ZF kārbu negurs ne ar 2o ne 3sho ātrumu, ja runa iet pa trasi.
Gribās arī tad sametināt, bet nešķīdīs tas nabaga mazais korpuss?
Un pusasu flanči tad jāieliek no vidējā korpusa, ja?
Tev pusramim ir poliuretāna bukses, vai brauc ar parastajām un metināto reduktoru?
Pusasis ar flančiem arī der no vidēja korpusa, t.i. resnās pusasis.
izturība atkarīga no reduktora stāvokļa, bet man parasti viens stāvēja, lai ir ko nomainīt
izturība atkarīga no reduktora stāvokļa, bet man parasti viens stāvēja, lai ir ko nomainīt
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Pagaidām gan braucu ar parastajām un metināto, nav gudrākā lieta, ko darīt, tas gan.
Paldies par info! Būs jāpamēģina uzlikt atpakaļ mazais reduktors. :)
Paldies par info! Būs jāpamēģina uzlikt atpakaļ mazais reduktors. :)