normālā čaļa normālā kūts
Čau visiem biedriem un entuziastiem!
Tā nu tomēr esmu izlēmis izveidot topiku ar savu normālo kūti. Normālo tādēļ, ka tā tiešām ir normāla, nav nekas saldumu konfekšveidīgs, kā jau visām mīļajām, ir savi trūkumi.
Viss sākās kaut kad sen atpakaļ, kad fanoju par Volvo universāļiem un biju pārliecināts, ka mana pirmā mašīna būs tieši tāda, jo cik biju lasījis, Volvo ir kvalitāte un drošība! (godīgi sakot, brīnos, kādēļ, pieaugot, paliku stulbāks un drošība vairs nav pirmajā vietā.)
Tad nu mans viens labs draugs pateica frāzi "vecīt, ko Tu tur sapņo par volvo kā pirmo auto, varu saderēt, ka Tava pirmā mašīna būs bmw 3 sērija". Protams, tajā laikā tas šķita absurdi.
Tad nu kad paaugos, sāku skatīties uz tiem bembjiem, pat nezinu, kas piesaistīja tajos, nebiju pat izbraucis.
Tad, kad dabūju, ilgi kārotās un sapņotās tiesības, noīrēju no vienas nomas e36 un uzreiz sapratu, šī mašīna ir tā īstā.
Tad arī sākās pirmais interesantais notikums - braucu ārā ar nomas mašīnu uz ielas, vajadzēja apgriezties. Tad varat tālāk iedomāties skatu, kā čalis pagriežas uz ielas 90 grādos pret apmali un apstājas, kaut ko ilgi domā, pamatīgi nobāl, tad nosarkst un tad kaunpilni izkāpj no mašīnas un stumj to atpakaļgaitā, lai atbrīvotu ielu, uz kuras ir nu jau sakrājusies pamatīga rinda ar auto. Un tas viss, tikai tāpēc, ka nejēdzu ielikt atpakaļgaitā. Pēctam iegāju googlē un sameklēju, kā ielikt atpakaļgaitā e36. Kā nekā, pirmo atbildi izmeta e36.lv (!), kur čalis rakstīja, ka ātrumkloķis jāgrūž iekšā tik stipri, ka konsole izkustās no vietas. (Es uz ielas meklēju kaut kādu pogu vai ko tml ).
Tā nu sākās manas e36 gaitas.
Tādēļ, ka zināju ko gribu, sāku lasīt cik vien uzgāju info un meklēt savu pirmo e36. Sapratu, ka lielākam motoram par 1.8, bāku nepieliešu. Acīs iekrita 1.8is motori, tādēļ sāku meklēt tādus tikai. (Jauda 140zs un ēd līdzīgi kā 1.8!)
Tā nu vienu dienu acis iemirdzējās, kad pamanīju vienu kūtiņu ar 1.8is motoru, zvanīju čalim un braucu uz Saldu skatīties. Protams, nākošajā dienā arī paņēmu. Mana mašīnas novērtēšana izpaudās kā lauku veča sieviešu novērtēšana - "ļitaki ir, uz priekšu iet zbis, būs man laba".
Protams, iesmērēja man.
Tas nemainīja manu prieku par savu pirmo, foršo, mašīnu.
Ļoti centos kopt, bet kā jau zaļam gurķim ar zināšanām tik pat ūdeņainām kā pats gurķis, izdevās tikai uzturēt aptuveni vienādā stāvoklī.
Palēnām un sāpīgi manai sirdij nāca apziņa, ka nespēšu uztaisīt konfekti no šveices siera, kas man ir ticis.
Sāku meklēt kādu variantu kā pārdot to un nopirkt tādu pašu tikai ar mazliet labāku bundžas stāvokli.
Sakrita tā, ka šajā forumā čalis pārdeva 1.8tds kūti, es mazliet uzplijoties pajautāju, vai varbūt vēlas kaut kādu maiņu ar piemaksu (neslēpjot, ka ir siers bišku). Izrādījās, ka viņš tieši meklēja autiņu uz ziemu.
Tā nu tiku pie savas tagadējās ķēves.
Ja kādam interesēs, izlasīs. :) Paldies, ja izlasīji. Ceru, ka neaizmigi.
Kas par auto: e36 1.8tds, izgatavots 12.10.1996
Kad tika iegādāts: 14. gada janvāris
Automašīnas komplektācija: Plika tā nabaga žurka. Tikai uzlikti m pakas bamperi un sliekšņi.
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S242A Lenkrad Airbag Steering wheel airbag
S243A Airbag Beifahrer Airbag for front passenger
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S441A Raucherpaket Smoker package
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S687A Radiovorbereitung Radio preparation
L814A Länderausführung Italien NATIONAL VERSION ITALY
S818A Batteriehauptschalter Battery master switch
S855A Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
S928A Reifensteuerung Tire control
Plānotās auto izmaiņas: Plāni ļoti lieli, tuvākie sīkie plāniņi ir reduktors jauns, sametināt samīcīto grīdu (viens stūris mazliet). Tālākā nākotnē benzīns ar gāzi.
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes: Vispār auto ir pacelts augstāk, tad atkal nolaists zemāk (ar sēdinājumu, kādu šo auto nopirku, jutu, ka drīz zobārstu būs jāapmeklē, lai saliek blombes vietā).
Pats esmu nomainījis:
Stūres reiku
Strūres pastiprinātāju
Amortizatorus un atsperes
Atsaites
Rokasbremzes lokus (izdevās saregulēt tagad tā, ka uz 3-4 klikšķi jau stāv diezgan normālā stāvumā :) )
Visas četras bremzes nomainīju uz 325 bremzēm - priekšā ventilējamie diski. Ar visu atgaisošanu.
Starteri
Lampas
Sakārtoju tā, lai ieliktais (not me!) benzīna radiators netraucē interkūlerim un stāv tam vajadzīgajā vietā un uzliku difuzoru.
Siksnas motora
Šūpoles ar spriegotāju
Kloķvārpstas demferi
Kardāna mufti
Servisā esmu nomainījis
Stiklu priekšējo
Tālvadību ielicis
kondicioniera motoru
Vienreiz sākumā bremžu diskus
kondicioniera motoru.
atsperes priekšā un pakaļā
Tā nu tomēr esmu izlēmis izveidot topiku ar savu normālo kūti. Normālo tādēļ, ka tā tiešām ir normāla, nav nekas saldumu konfekšveidīgs, kā jau visām mīļajām, ir savi trūkumi.
Viss sākās kaut kad sen atpakaļ, kad fanoju par Volvo universāļiem un biju pārliecināts, ka mana pirmā mašīna būs tieši tāda, jo cik biju lasījis, Volvo ir kvalitāte un drošība! (godīgi sakot, brīnos, kādēļ, pieaugot, paliku stulbāks un drošība vairs nav pirmajā vietā.)
Tad nu mans viens labs draugs pateica frāzi "vecīt, ko Tu tur sapņo par volvo kā pirmo auto, varu saderēt, ka Tava pirmā mašīna būs bmw 3 sērija". Protams, tajā laikā tas šķita absurdi.
Tad nu kad paaugos, sāku skatīties uz tiem bembjiem, pat nezinu, kas piesaistīja tajos, nebiju pat izbraucis.
Tad, kad dabūju, ilgi kārotās un sapņotās tiesības, noīrēju no vienas nomas e36 un uzreiz sapratu, šī mašīna ir tā īstā.
Tad arī sākās pirmais interesantais notikums - braucu ārā ar nomas mašīnu uz ielas, vajadzēja apgriezties. Tad varat tālāk iedomāties skatu, kā čalis pagriežas uz ielas 90 grādos pret apmali un apstājas, kaut ko ilgi domā, pamatīgi nobāl, tad nosarkst un tad kaunpilni izkāpj no mašīnas un stumj to atpakaļgaitā, lai atbrīvotu ielu, uz kuras ir nu jau sakrājusies pamatīga rinda ar auto. Un tas viss, tikai tāpēc, ka nejēdzu ielikt atpakaļgaitā. Pēctam iegāju googlē un sameklēju, kā ielikt atpakaļgaitā e36. Kā nekā, pirmo atbildi izmeta e36.lv (!), kur čalis rakstīja, ka ātrumkloķis jāgrūž iekšā tik stipri, ka konsole izkustās no vietas. (Es uz ielas meklēju kaut kādu pogu vai ko tml ).
Tā nu sākās manas e36 gaitas.
Tādēļ, ka zināju ko gribu, sāku lasīt cik vien uzgāju info un meklēt savu pirmo e36. Sapratu, ka lielākam motoram par 1.8, bāku nepieliešu. Acīs iekrita 1.8is motori, tādēļ sāku meklēt tādus tikai. (Jauda 140zs un ēd līdzīgi kā 1.8!)
Tā nu vienu dienu acis iemirdzējās, kad pamanīju vienu kūtiņu ar 1.8is motoru, zvanīju čalim un braucu uz Saldu skatīties. Protams, nākošajā dienā arī paņēmu. Mana mašīnas novērtēšana izpaudās kā lauku veča sieviešu novērtēšana - "ļitaki ir, uz priekšu iet zbis, būs man laba".
Protams, iesmērēja man.
Tas nemainīja manu prieku par savu pirmo, foršo, mašīnu.
Ļoti centos kopt, bet kā jau zaļam gurķim ar zināšanām tik pat ūdeņainām kā pats gurķis, izdevās tikai uzturēt aptuveni vienādā stāvoklī.
Palēnām un sāpīgi manai sirdij nāca apziņa, ka nespēšu uztaisīt konfekti no šveices siera, kas man ir ticis.
Sāku meklēt kādu variantu kā pārdot to un nopirkt tādu pašu tikai ar mazliet labāku bundžas stāvokli.
Sakrita tā, ka šajā forumā čalis pārdeva 1.8tds kūti, es mazliet uzplijoties pajautāju, vai varbūt vēlas kaut kādu maiņu ar piemaksu (neslēpjot, ka ir siers bišku). Izrādījās, ka viņš tieši meklēja autiņu uz ziemu.
Tā nu tiku pie savas tagadējās ķēves.
Ja kādam interesēs, izlasīs. :) Paldies, ja izlasīji. Ceru, ka neaizmigi.
Kas par auto: e36 1.8tds, izgatavots 12.10.1996
Kad tika iegādāts: 14. gada janvāris
Automašīnas komplektācija: Plika tā nabaga žurka. Tikai uzlikti m pakas bamperi un sliekšņi.
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S242A Lenkrad Airbag Steering wheel airbag
S243A Airbag Beifahrer Airbag for front passenger
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S441A Raucherpaket Smoker package
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S687A Radiovorbereitung Radio preparation
L814A Länderausführung Italien NATIONAL VERSION ITALY
S818A Batteriehauptschalter Battery master switch
S855A Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
S928A Reifensteuerung Tire control
Plānotās auto izmaiņas: Plāni ļoti lieli, tuvākie sīkie plāniņi ir reduktors jauns, sametināt samīcīto grīdu (viens stūris mazliet). Tālākā nākotnē benzīns ar gāzi.
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes: Vispār auto ir pacelts augstāk, tad atkal nolaists zemāk (ar sēdinājumu, kādu šo auto nopirku, jutu, ka drīz zobārstu būs jāapmeklē, lai saliek blombes vietā).
Pats esmu nomainījis:
Stūres reiku
Strūres pastiprinātāju
Amortizatorus un atsperes
Atsaites
Rokasbremzes lokus (izdevās saregulēt tagad tā, ka uz 3-4 klikšķi jau stāv diezgan normālā stāvumā :) )
Visas četras bremzes nomainīju uz 325 bremzēm - priekšā ventilējamie diski. Ar visu atgaisošanu.
Starteri
Lampas
Sakārtoju tā, lai ieliktais (not me!) benzīna radiators netraucē interkūlerim un stāv tam vajadzīgajā vietā un uzliku difuzoru.
Siksnas motora
Šūpoles ar spriegotāju
Kloķvārpstas demferi
Kardāna mufti
Servisā esmu nomainījis
Stiklu priekšējo
Tālvadību ielicis
kondicioniera motoru
Vienreiz sākumā bremžu diskus
kondicioniera motoru.
atsperes priekšā un pakaļā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vēl tikai aizmirsu piebilst. e36 nu ir man dziļi sirdī iekāpis. Redzu sevi kā jau pieaugušu vīrieti ar ģimeni pēc pārdesmit gadiem, kuram garāžā stāv perfekts e36 un izbraucu ar to pa nedēļas nogalēm pavizināties. ehh...
Izlasīju, bija samērā smieklīgi palasīt, par atpakaļgaitu ir tā kā ir, reizēm viss panelis nokratās
Anyway, smuks kvēps
Anyway, smuks kvēps
Viemēr patiks , zema kūts ar smukiem diskiem
Apraksts iespaidīgs
Veiksmi turpmāk
Apraksts iespaidīgs
Veiksmi turpmāk
Tik foršs apraksts
Smuks sēdinājums
Nediena ar atpakaļ gaitu... haha, es nopirku savu E36 un netiku prom no CSDD auto novietnes, jo arī nezināju kā dabūt atpakaļgaitā nevis pirmajā Tad tieši Tu man parādiji, normāls čalis ar normālu pieredzīti kā saka
Smuks sēdinājums
Nediena ar atpakaļ gaitu... haha, es nopirku savu E36 un netiku prom no CSDD auto novietnes, jo arī nezināju kā dabūt atpakaļgaitā nevis pirmajā Tad tieši Tu man parādiji, normāls čalis ar normālu pieredzīti kā saka
Pēdējais labojis Elstins - 09 Okt 2014, 15:40, kopā labots 1 reizi.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Smuki
Kāds salons?
Kāds salons?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Ahh salona bildi neieliku. :)
Pagaidām gan parastā drēbe. Visu laiku kāds noceļ foršu piedāvājumu uz recaro.
Pagaidām gan parastā drēbe. Visu laiku kāds noceļ foršu piedāvājumu uz recaro.
Svētdien notirgoju pusādas sportsitzes ar apsildi
Lūka ir? Ja nav, top zustand melnos griestus bez lūkas nevajag?
Lūka ir? Ja nav, top zustand melnos griestus bez lūkas nevajag?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nu re, tieši šādi, tiesa, tagad gan man nebūtu bijusi iespēja paņemt.
PM :)
PM :)
Tiešām normāla kūtiņa. Krāsa, rūpnīcas aprīkojums identisks manējai kūtiņai, pat itāļu valoda.
Tkai tai itāļu valodai mazs mīnuss, kad ej skatīties drošinātāju kastē, kurš drošinātājs ir kam. Vācu valodā vēl izburtotu.
Iečekoju arī Tavu! Tāda kopija! Laba!
Iečekoju arī Tavu! Tāda kopija! Laba!
Superīgs apraksts, it īpaši atpakaļ gaitas problēma
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man ar bija aplauziens, kad pazuda elektrologi, google palīdzējanormāls čalis rakstīja:Tkai tai itāļu valodai mazs mīnuss, kad ej skatīties drošinātāju kastē, kurš drošinātājs ir kam. Vācu valodā vēl izburtotu.
Iečekoju arī Tavu! Tāda kopija! Laba!
2 bilde gadijuma nav uznjemta Ogres karieras ?
Ir gan. :) Labi pamanīts! :)
Sanāk uz ogri šad tad aizbraukt, māte tur dzīvo un tā ir mana bērnības pilsēta. :)
Sanāk uz ogri šad tad aizbraukt, māte tur dzīvo un tā ir mana bērnības pilsēta. :)
tas pierāda, ka nevajag nekādu stancīti, max. zemu un max. uzstieptām gumijām, lai autiņš izskatās labi!
izskatās super! par to tds izvēli gan neesmu parliecināts!
lai veicas!
izskatās super! par to tds izvēli gan neesmu parliecināts!
lai veicas!
Man acis kož laukā spārnos rižie pagriezieni
Liels Tev paldies! Doma ir tāda, ka tds tiks braukts, kāmēr tas būs ekonomisks, kā sāks kļūt neekonomisks, uzreiz iekšā būs benzīns. :)Lawwr rakstīja: tas pierāda, ka nevajag nekādu stancīti, max. zemu un max. uzstieptām gumijām, lai autiņš izskatās labi!
izskatās super! par to tds izvēli gan neesmu parliecināts!
lai veicas!
Ahh! Kā pateici, pašam man baigi acīs krīt! hehe.. Nu vispār! Jāsāk domāt. :)Rudziņš rakstīja:Man acis kož laukā spārnos rižie pagriezieni
p.s. šodien dabūtas sen kārotās e36.lv uzlīmes logos! Yeey!
Šodien samainīts reduktors uz 3.36 un kardāna mufte (atkal )
Nezinu, ko domāt par to reduktoru, pats reduktors ta foršs, viss kārtībā, bet joks tāds, ka ieskriešanās līdz simtam tagad paņem par četrām sekundēm vairāk (!!).
Visu laiku, pārslēdzot, sanāk nākošais ātrums jau virs apgriezieniem, kuros ņūtõnmetri maksimālie ir. Varbūt vecais pieradums nelaiž vaļā.
Varbūt kādam ir pieredze ar īsāku reduktoru uz 1.8tds dīzeļa?
Toties pilsētā, kad ieber, kaut cik pat iet.
Nezinu, ko domāt par to reduktoru, pats reduktors ta foršs, viss kārtībā, bet joks tāds, ka ieskriešanās līdz simtam tagad paņem par četrām sekundēm vairāk (!!).
Visu laiku, pārslēdzot, sanāk nākošais ātrums jau virs apgriezieniem, kuros ņūtõnmetri maksimālie ir. Varbūt vecais pieradums nelaiž vaļā.
Varbūt kādam ir pieredze ar īsāku reduktoru uz 1.8tds dīzeļa?
Toties pilsētā, kad ieber, kaut cik pat iet.
Patlaban braucu ar 4.44 reduktoru, bet prieksh ziemas ar iepirku 3.36. Cik rpm ir uz 100hmh?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons