LEO E36 330i kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
Laabs!
Te viss ir pārāk labi.
Autiņš kā konfekte
pēdējā laikā m50b30 aug kā sēnes pēc lietus
pēdējā laikā m50b30 aug kā sēnes pēc lietus
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
yup, 3.0 iekšu cenas drīz lidos kosmosā.
Jau sen ir anyway auto ir
WO! PAt nav ko teikt! Ļoti, ļoti skaisi!
Novēlu nezaudēt entuziasmu un nepārdot šo auto, kā arī izsturību un jaunas idejas
Kā arī ceru, ka topiks būs aktīvs un varēs sekot līdz
Novēlu nezaudēt entuziasmu un nepārdot šo auto, kā arī izsturību un jaunas idejas
Kā arī ceru, ka topiks būs aktīvs un varēs sekot līdz
Neko pielikt, neko atņemt. Vienīgais baltos pagriezienus gan prasītos uz amber, bet tā ir tikai gaumes lieta.
Veiksmi turpmākajos darbos!
Veiksmi turpmākajos darbos!
Kādi plāni attiecībā uz vizuālo, jo gandrīz nav kur piesietiesLeo rakstīja:Kā arī žurci sagaida vizuālie uzlabojumi.
~15mm flanči un varbūt dažādu platumu st29 vai st39
apakšā pana prasās lai cauri nespīd mbampera sietam, kad skatās no citiem lenķiem
tas parastais spoilers tā soso, GT zemajā pozīcijā vai mazā astīte būtu
btw. salonā viena laba lieta, vecais panelis bez pašaziera airbag -6kg
edit :nevar saprast kas ir ar nāsīm, tās ir pfl ar tipa fl šķuninga nierēm? fl oem hromētās būtu punkts uz i
Pēdējais labojis kars - 17 Mar 2016, 19:43, kopā labots 2 reizes.
Kādu laiciņu atpakaļ dogMa pačukstēja, ka būšot nereāls topics par kupeju, šis auto ir apbrīnas vērts, tiešām respekts saimniekam!
Jā pannas nebija, bet oriģinālu un veselu tikai tagad dabūju. Šobrīd dabūju 20mm flaņčus likšu klāt un skatīšos cik jānovirpo, mēģināšu atstāt pēc iespējas biezākus.
Žurcis kādi 3gadikars rakstīja:Kādi plāni attiecībā uz vizuālo, jo gandrīz nav kur piesietiesLeo rakstīja:Kā arī žurci sagaida vizuālie uzlabojumi.
~15mm flanči un varbūt dažādu platumu st29 vai st39
apakšā pana prasās lai cauri nespīd mbampera sietam, kad skatās no citiem lenķiem
tas parastais spoilers tā soso, GT zemajā pozīcijā vai mazā astīte būtu
btw. salonā viena laba lieta, vecais panelis bez pašaziera airbag -6kg
edit :nevar saprast kas ir ar nāsīm, tās ir pfl ar tipa fl šķuninga nierēm? fl oem hromētās būtu punkts uz i
kasp1js rakstīja:Jau sen ir anyway auto ir
njāā malacītis par cik pats ar tagad (nu jau pusotrs gads būs ) kā ar būvēju līdzīgu projektu ( protams ne tik šerpi), tad varu tik iedomāties izmaksas. Diez vai nu te tikai ar taisnām rokām pietiks , te nu būs vēl jādrāž karaliene
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Ir atnākušas sen gaidītās regrindotas sadales vārpstas ar kurām ļoti drīz aprīkošu savu 3.0
Tagad stāv divas bezvanosa ieplūdes sadales vārpstas uz ieplūdi 240grādi un izplūdē tas pats 240 grādi lifts abiem 9,7
Standartā jābūt 240* ieplūdē (lifts9,7) un 228*izplūdē (lifts 8,8), tad nu atdodot uz regrindu šo standarta pāri, sadalenes
regrindoja uz 260* ieplūdē (lifts 10,7) un 256* izplūdē (lifts 9,7). Protams var izmantot arī lielākus vai mazākus parametrus regrindam.
Gandrīz divus mēnešus atpakaļ pasūtīju apgreidotas sadales vārpstas no dbilas dynamic ( Vācu kantoris ). Dzirdēju ka kāds veiksmīgi jau to ir darījis tad nu nolēmu arī pamēģināt.Tagad stāv divas bezvanosa ieplūdes sadales vārpstas uz ieplūdi 240grādi un izplūdē tas pats 240 grādi lifts abiem 9,7
Standartā jābūt 240* ieplūdē (lifts9,7) un 228*izplūdē (lifts 8,8), tad nu atdodot uz regrindu šo standarta pāri, sadalenes
regrindoja uz 260* ieplūdē (lifts 10,7) un 256* izplūdē (lifts 9,7). Protams var izmantot arī lielākus vai mazākus parametrus regrindam.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jaudīgi.
cik tāds prieks izmaksā? Un viņi paši atrod sadalenes, vai sūti savējās?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
tas ir e36tais bez rūsas
velna milti!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right