LEO E36 330i kupeja

Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

16 Mar 2016, 23:33

Sveiciens biedriem un lietotājiem
Tad nu esmu saņēmies un uztaisīju topiku par savu E36.

2012.gada 12. decembrī, pēc sava iepriekšējā auto pārdošanas, nopirku e36 kupeju ar 1.8 is dzinēju. Auto sākumā vizuāli bija labā stāvoklī un biju priecīgs par tā iegādi, jo kā nekā ziema bij sākusies un vēlējos auto ar klasisko piedziņu, lai varētu izbaudīt ziemu.
Attēls

Attēls

Kā jau katrs lietots auto ir jāremontē un arī šis žurcis nebija izņēmums. Neliels piekares remonts, kārtīgi noregulēt rokas bremzi, attrisinātas problēmas ar krāsniņu – sīkumi pa lielam. Taču beidzoties ziemas sezonai nepatīkams pārsteigums – aizmugurējās riteņu arkas ir uzburbušas (kaut arī 3 mēneši atpakaļ, pirkšanas brīdī tām nebija ne vainas)un sliekšņi pacēlāju vietās neturējās kopā. Tad žurci aizvedu meistaram uz metināšanu, bet tas mani atrunāja un pārliecināja, ka finansiāli prātīgāk būs auto pārdot vai nomainīt buņdžu. Tad nu izlēmu tomēr pārdot, kaut arī negribējās no tās šķirties.

Pārdevu necerēti ātri. Taču negribēju samierināties ar e36 zaudējumu, jo auto bija iepaticies un sapratu ka gribu sev tādu auto. Skaidrs ka traģiskie sliekšņi, grīda un landžeroni ir katrā e36 kas pārdevās tobrīd. Negribēju atkal lotereju. Bija sava garāža, laiks un citas iespējas kas pavedināja mani uz domu izveidot E36 pēc sava prāta. Tāpēc uzsāku meklēt e36 ar labu virsbūvi.

Visbeidzot pēc vairākiem mēnešiem atradu perfektu e36 angļa kupejas virsbūvi –tai bija tikai stikli, piekare un riteņi. Uz to laiku tas labākais ko varēju sameklēt :
Attēls

Attēls


Vehicle information
Type code BE72
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering RL
Door count 2
Engine M44
Cubical capacity 1.90
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour ARKTISSILBER METALLIC (309)
Upholstery STOFF/LEDER/ANTHRAZIT (C1AT)
Prod. date 1998-02-19

Order options
No. Description
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL
277 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
337 M SPORT PACKAGE
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
520 FOGLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
704 M SPORT SUSPENSION
710 M LEATHER STEERING WHEEL
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
812 ENGLAND VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options
c Description
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

Plāns ir savākt visu M pakas komplektāciju un salikt atpakļ mašīnā, pārkrāsot auto no iekšas un no āras, bet dzinēju ielikt 2.5i bezvanosa un pārtaisīt to uz 3.0i tilpumu plus savīlēt cik vien sanāk.

Vēlāk iegādājos detaļu donoru 320i kupeja ( vadiem, piekares daļām, virsbūves daļām un citiem štruntiem) 320Ls.
Attēls

Attēls


Taču arī atklājās, ka durvis, motora pārsegu un spārnus apslēpto defektu dēļ nevarēja izmantot , jo gribēju atras daļas cik vien labas iespējams. Tad nu kas man nederēja pārdevu.

Nopirku dzinēju 2.5i (M50B25NV) pilnu komplektu ar kārbu 150Ls, ko vēlāk kārtīgi pārbūvēšu.
Attēls


ss.lv nejauši pa lēto atradu oriģinālus style 22 diskus.
Attēls


Tad nu pirmie darbi – pats sāku pārbūvēt savu angļa virsbūvi uz eiropieti.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Pēc tam izdomāju ka mašīnu gribu pārkrāsot ( HELLROT 314 ) un tam bija vis piemērotākais brīdis. Sāku papildus antikorozijas apstrādi apakšai.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Sakrāsots tika ļoti veiksmīgi. Nogaidīju kamēr krāsa pilnībā ir sacietējusi, tad sāku vadu instalāciju un visādu citu sīkumu montāžu.
Attēls


Biju spiests iegādājos oriģinālu jaunu skaņas izolācijas lupatu motortelpai, jo lietotu kautcik dzīvu nevarēju atrast un ja bija vizuāli kautcik jēdzīga tad bij pilna ar eļļu un pārāk smaga.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Pienāca kārta piekarei.
Attēls

Attēls


Sirdsapziņa neļāva atstāt piekari kā ir un nolēmu to atjaunot. Atdevu dzelžus uz strūklošanu un pulverkrāsu. Tad citā darbnīcā sapresēja jaunus gultņus un bukses. Stngrākai piekarei iegādājos arī poly bukses.
Attēls


Nopirku lētākos uz to brīdi jaunus FK amortizātoru komplektu un tagad varu saskrūvēt piekari.
Attēls

Attēls

Attēls

Uzliku Brembo brežu diskus klučus.
Attēls

Attēls


Uzfrešināju arī reduktoru – reduktoru pārlasīju un ieliku bloķējošo elementu kā arī nomainīju attiecību uz 3.45
Attēls


:super: DogMa papildināja vadu instalāciju ar dažām noderīgām ekstrām kā kondicionieris un 18 pogu OBC. Bildes no procesa.
Attēls

Attēls


Iegādājos pelēku recaro salonu un melnos grieztus. Nebija viegli atrast salonu, taču atradu uz to brīdi kurš bij vis mazāk cietis. Attīrīju sēdekļus un nodevu tālāk šuvējam, kurš tos salaboja un pāršuva. Pārveidoju mazliet durvju apšuvumus, izmantojot apšuvumu no divām kupejām. Ieliku pelēko apšuvuma vidusdaļu melnajos durvju un sānu apšuvumos.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Tika iegādāta reika no Z3. Ir interesanti pamēģināt tādu ja ir iekš E36 jo Z3 stūres rata apgriezieni ir 2.7,
bet E36 standartā ir 3.5 apgriezieni . Tad jau stūrēsies kā kartings :D Satīrīju, sakrāsoju un iekšā ir.
Attēls

Attēls

Attēls


Kad virsbūves , piekares, vadu instalācijas un salona jautājumi atrisināti, beidzot ķēros klāt dzinējam.
Attēls


Sahonēju un sapucēju dzinēja bloku 2.5i (M50B25NV). Ieliku no 3.0i (M54B30)dzinēja apakšu - kloķvārpstu, klaņus un virzuļus, lai iegūtu lielāku dzinēja tilpumu, kompresijas pakāpi un jaudu .
Jauni gredzeni, jaunas šāles protams.
Attēls

Attēls

Attēls


Dažus vārstus nācās nomainīt, lai visi vārsti būtu kārtīgi saslīpēti vārstu sēžās.
Attēls


Dzinēja galvai, pirms vārstu slīpēšanas, tika saslīpēti ieplūdes un izplūdes kanāli kā arī nosēdināta galva augstākai kompresijas pakāpei.
Attēls

Attēls

Kad visas dzinēja un motortelpas daļas satīrītas un samazgātas atliek tik visu uzmanīgi saskrūvēt.
Attēls

Attēls


Vienmasas spararatu pārtaisīju pie virpotāja no 228mm uz 240mm lai varētu izmantot lielāku sajūga disku. Vēl spararats tika atvieglināts pie viena un nobalansēts kopā ar kloķeni.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Darbi ar dzinēju jau iet uz beigām.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Paveicās ka tiku pie M3 izplūdes kolektoriem :clap:
Attēls

Noizolējām kolektorus ar keramisko lenti.
Attēls

Attēls


Liekam iekšā dzinēju :clap:
Attēls

Attēls


Dzinējs beidzot ir iekšā.
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


:super: Boris metina un palīdz izveidot izplūdi.
Attēls

Attēls

Stedzāmies jo ātrāk gribēju izdarbināt dzinēju, bet neskatoties uz steigu Boriss izdarīja darbu kā vajag. :clap:
Attēls


Dzinējs pielaidās bez īpašām problēmām, strādā nevienmērīgi, bet būs labāk kad noregulēs vadības bloku.
Attēls


Tad tik atlika saskrūvēt virsbūvi līdz galam un var skriet uz skati.
Attēls

Attēls

Attēls


Žurcis beidzot salikts un pirms skates kārtīgs testdraivs, lai pārliecinātos vai nav kādu defektu.
Attēls

Attēls


Testdraivs noritēja labi un skate izieta bez aizrādījumiem. :super:
Attēls

Attēls

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... 00b4bi.jpg]
Attēls

Attēls

Attēls
Picture 013 (Medium).jpg
Attēls
[/url]
Attēls
[/url]
Attēls
[/url]
Attēls
[/url]
Kaut arī auto salikts un skate logā pabeigts tas vēl nav. Tūlīt dzinēju sagaida apgreids, tiks ielikta cita kārba, jānoregulē sajūgs un degvielas padeves optimizācija. Kā arī žurci sagaida vizuālie uzlabojumi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Leo - 26 Mar 2016, 12:44, kopā labots 8 reizes.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

16 Mar 2016, 23:40

Pareizā pieeja :super:
Profila bilde
boris737
Ziņojumi: 722
Pievienojies: 17 Feb 2014, 17:28
Braucu ar: Compact
Atrašanās vieta: Zaķumuiža

16 Mar 2016, 23:46

klau!!!!!!!!!!!!!! turpinajumu studija :pupi: :lol:
Profila bilde
em.dzhii
Ziņojumi: 1048
Pievienojies: 09 Aug 2012, 16:07
Braucu ar: 530D 525D
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

16 Mar 2016, 23:48

Šķiet, ka šis būs labi pārbūvēts, lai veicās, :drink:
Profila bilde
Ruudolfs
Ziņojumi: 536
Pievienojies: 15 Jūn 2015, 10:46
Braucu ar: 320Ci
Reputācija: 1
 

17 Mar 2016, 00:28

Izskatās :super: veiksmi darbos :yes:
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga

17 Mar 2016, 01:04

shitais bija redzets muceniekos pie shrota :-D :super: par darbu
:lol:
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

17 Mar 2016, 01:11

Ee bet shitaa stiiga tak sen jau pabeigta ja nejaucu mashiinas))
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

17 Mar 2016, 01:38

Viena skaista bilde, var redzēt cik tā mašīna bez rūsaina.
Attēls
- ikey07
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

17 Mar 2016, 02:57

Iespējams labākais topics :o
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 782
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

17 Mar 2016, 03:04

Nav vārdu! Darbs super. Vai auto ir pabeigts? Also, vai esi taisījis tāmi, un varbūt vari padalīties konkrēti ar motora izmaksām, vismaz privāti? Apsveru domu ziemā kaut kam līdzīgam, ja finanses sapasēs ar plàniem. :gigigi:


Lai vai kā, būtu cepure, paceltu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

17 Mar 2016, 03:12

Protams, palīdzēšu ar padomu kā varēšu.
r3served rakstīja:Nav vārdu! Darbs super. Vai auto ir pabeigts? Also, vai esi taisījis tāmi, un varbūt vari padalīties konkrēti ar motora izmaksām, vismaz privāti? Apsveru domu ziemā kaut kam līdzīgam, ja finanses sapasēs ar plàniem. :gigigi:


Lai vai kā, būtu cepure, paceltu.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

17 Mar 2016, 07:09

Apsveicu ar ļoti labu projekta iesākumu. Sen nebiju redzējis, ka tik pedantiski tiek pieiets pie grīdas krāsošanas. Interesē kādēļ netika uzlikta grīdai kāda gumijota aizsargkārta no apakšas. Auto kāds sportisks ceļs ejams? :super:
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 

17 Mar 2016, 07:19

neadekvāti cool :o :super: :super: :super:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Profila bilde
Burvis
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 20 Mar 2012, 16:44
Braucu ar: 320LPG un 344S

17 Mar 2016, 07:20

Malacis, super projekts :super:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

17 Mar 2016, 07:38

Ramyrez rakstīja:Ee bet shitaa stiiga tak sen jau pabeigta ja nejaucu mashiinas))
Jā, līdz šādam stāvoklim auto bija pabeigts semptembra beigās, bet zin kā.. svētki, darbi + kamēr Leo sameistaro šādu topiku, laiks paiet :hahaha:

Bet, jā.. piedūriens pamatīgs šim projektam :super: Bija patīkami piedalīties :sarunats:
Profila bilde
edawards
Ziņojumi: 444
Pievienojies: 15 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: BMW 328i,BMW 330d
Atrašanās vieta: Ropaži un rajons

17 Mar 2016, 07:41

Izlasiju no sākuma līdz beigām .Apsveicami . Cieņa un respekts :super: :supeer:
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

17 Mar 2016, 07:44

Palaidu garām vai kā... Kurā brīdī NV dzinējam uzauga Vanos galva? :lol:

bet projekts riktīgi labs! :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Mar 2016, 08:08

Galva tur ir bezvanos, tas ir redzams pēc 7mm vārsta kāta, kā arī pārsvarā visām NV galvām, galvas skrūvju šaibas ir ievalcētas savās vietās.
Vanos pats brīvi ņemas nost, liekas virsū, viss, kas traucē ir tikai ieplūdes sadalene, to pamainam un viss aiziet, protams vēl vadība, vadi...
Man piemēram būs m52 galva, bez vanosa, ar 2x nv ieplūdes sadalenēm.

Par projektu :super: , tikai tā "vārstu pieslīpēšana" grauž acis ārā, kaut kad, kad būs laiks, uztaisīšu topiku, par vārstiem un sēžām, a to servisnieki visai tautai saborējuši, ka 70to gadu metode, kad sēžām bija tikai viens leņķis un nebija nekādi instrumenti pieejami, ir afigennā un tā vajag darīt...
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

17 Mar 2016, 08:15

īsti pat nav vārdi ko teikt - malacis, visu izdari un tad runā! :super:
liekas kad tur reāli ir pilnīgi jauns auto ar tikko izlaistu bundžu no 90tajiem gadiem. :super:
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 

17 Mar 2016, 08:40

tik ļoti mega! :super: :super:
Te viss ir skaisti. :)
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30