aarchijs 318d e91
Nekādā kosmosā viņas neiet, UK m3 arī tā maksā, un stipri šaubos vai par bardačoka stūri tā cena uzleks ahgstāk par 10-15k.
Kas notiek ar “īstajiem” m3 , kuriem stūre ir pareizajā pusē? Tur komentāri lieki, cenas jau ir debesīs.
Tagad jau patiesībā jebkurā m3 maksās kosmksu, par cik BMW vairāk m3 modeļus neražos... visi kā viens ir kolekcijas vērti jau tagad - nu protams izņemot bardačoku variantus. Eiropā nevienam viņus nevajag. Tas pa lielam tikai UK tirgus.
Nu kaktus nebraudz auzās
Kolekcionaram ir pilnigi po kurā pusē ir stūre
Kolekcionaram ir pilnigi po kurā pusē ir stūre
ar kompatu pa brugji
vispār jau ir nozīme, kreisā pusē stūre vācu autiņam ir lielākā pačota.
UK m3 ari perk kuriem cena ir virs 10k, tur jau visam ir jabut mint condition un visam oem. Viss ir atkarigs no nobraukuma, stavokla un history.Kaktuss rakstīja: ↑12 Jūn 2018, 01:14Nekādā kosmosā viņas neiet, UK m3 arī tā maksā, un stipri šaubos vai par bardačoka stūri tā cena uzleks ahgstāk par 10-15k.
Kas notiek ar “īstajiem” m3 , kuriem stūre ir pareizajā pusē? Tur komentāri lieki, cenas jau ir debesīs.
Tagad jau patiesībā jebkurā m3 maksās kosmksu, par cik BMW vairāk m3 modeļus neražos... visi kā viens ir kolekcijas vērti jau tagad - nu protams izņemot bardačoku variantus. Eiropā nevienam viņus nevajag. Tas pa lielam tikai UK tirgus.
Man mans m3 jau ir izmaksajis kopa uz 11k un vel vajaga ap 4-5k lai to cerams pabeigtu ta ka es velos. Nesaku ka vins bus ta verts, bet pec kada laika noteikti bus jo m3 cenas tikai kapj augsa.
Kur tad tu izrāvi, ka BMW vairs M3 neražos? Nebūs M3 F30, jo tur kaut ko vajag pārveidot dēļ izmešu normām vai tml, un tas neesot izdevīgi viņiem.Kaktuss rakstīja: ↑12 Jūn 2018, 01:14Nekādā kosmosā viņas neiet, UK m3 arī tā maksā, un stipri šaubos vai par bardačoka stūri tā cena uzleks ahgstāk par 10-15k.
Kas notiek ar “īstajiem” m3 , kuriem stūre ir pareizajā pusē? Tur komentāri lieki, cenas jau ir debesīs.
Tagad jau patiesībā jebkurā m3 maksās kosmksu, par cik BMW vairāk m3 modeļus neražos... visi kā viens ir kolekcijas vērti jau tagad - nu protams izņemot bardačoku variantus. Eiropā nevienam viņus nevajag. Tas pa lielam tikai UK tirgus.
Jā nu pat izlasiju, iepriekš likās ka vispār atteikušies no m3 ražošanas.KasparsG rakstīja: ↑12 Jūn 2018, 11:34Kur tad tu izrāvi, ka BMW vairs M3 neražos? Nebūs M3 F30, jo tur kaut ko vajag pārveidot dēļ izmešu normām vai tml, un tas neesot izdevīgi viņiem.Kaktuss rakstīja: ↑12 Jūn 2018, 01:14Nekādā kosmosā viņas neiet, UK m3 arī tā maksā, un stipri šaubos vai par bardačoka stūri tā cena uzleks ahgstāk par 10-15k.
Kas notiek ar “īstajiem” m3 , kuriem stūre ir pareizajā pusē? Tur komentāri lieki, cenas jau ir debesīs.
Tagad jau patiesībā jebkurā m3 maksās kosmksu, par cik BMW vairāk m3 modeļus neražos... visi kā viens ir kolekcijas vērti jau tagad - nu protams izņemot bardačoku variantus. Eiropā nevienam viņus nevajag. Tas pa lielam tikai UK tirgus.
Šis tas ir izdarīts ap auto.
Biju aizbraucis līdz LV un atpakaļ un ar auto nekādu problēmu nebija.
Aizmugures piekare un priekšas stūres pirksti samainīti un uzstaisīta savirze.
Sapulēts auto
Uzlikti visi 15mm spaceri virsu, bet kaut kā prasās pēc 20mm aizmugurei
Nomainīta eļļa kārbā un reduktorā
Atkal sapriktas daudz detaļas.
Kad uz nākošo nedēļas nogali doma ir izcelt dzinēju un nomainīt ķēdes komplektu ar sajūgu un divmasnieku.
Doma ir par kādiem citiem diskiem jo nepatīk man šie mv3.
Drīzumā arī kādi darbi sāksies ap m3 jo gribās septembrī uz Skotiju ar to aizbraukt tākā daudz tur ir jāuspēj izdarīt
Biju aizbraucis līdz LV un atpakaļ un ar auto nekādu problēmu nebija.
Aizmugures piekare un priekšas stūres pirksti samainīti un uzstaisīta savirze.
Sapulēts auto
Uzlikti visi 15mm spaceri virsu, bet kaut kā prasās pēc 20mm aizmugurei
Nomainīta eļļa kārbā un reduktorā
Atkal sapriktas daudz detaļas.
Kad uz nākošo nedēļas nogali doma ir izcelt dzinēju un nomainīt ķēdes komplektu ar sajūgu un divmasnieku.
Doma ir par kādiem citiem diskiem jo nepatīk man šie mv3.
Drīzumā arī kādi darbi sāksies ap m3 jo gribās septembrī uz Skotiju ar to aizbraukt tākā daudz tur ir jāuspēj izdarīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šo topiku varam slēgt ciet.
Auto aizlaists uz karotēm. Tika nomainīta ķēde un pēc 3 dienām tā pati pārplīsa, slikta pieredze man pērkot detaļas LV, paņemta tika Febi Bilstein kura itkā ir laba firma, bet kaut kas tai nebija, tā pat kā bukses kas tika pirktas jaunas LV pēc 3 dienām bija izģērbušās.
Iepriekšējam n47 biju licis lētāku ķēdes kitu un nebija nekādu problēmu.
Tika izlemts ka vairs negribu neko šim auto tērēt un tika izjaukts uz detaļām un bundža aizvesta uz metāliem.
Pagaidām paņemts e46 320d kā ikdienas auto, varbūt pēc jaunā gada vai kad uz vasaru paņemšu 335d e90/e91
Bet pagaidām vairāk laiku jāvelta e36.
Auto aizlaists uz karotēm. Tika nomainīta ķēde un pēc 3 dienām tā pati pārplīsa, slikta pieredze man pērkot detaļas LV, paņemta tika Febi Bilstein kura itkā ir laba firma, bet kaut kas tai nebija, tā pat kā bukses kas tika pirktas jaunas LV pēc 3 dienām bija izģērbušās.
Iepriekšējam n47 biju licis lētāku ķēdes kitu un nebija nekādu problēmu.
Tika izlemts ka vairs negribu neko šim auto tērēt un tika izjaukts uz detaļām un bundža aizvesta uz metāliem.
Pagaidām paņemts e46 320d kā ikdienas auto, varbūt pēc jaunā gada vai kad uz vasaru paņemšu 335d e90/e91
Bet pagaidām vairāk laiku jāvelta e36.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kas motoram pec ķedes plisanas? itka nekad ar febi bilstein problemas neesot bijusas ne maniem klientiem ne pasam ok tas nau bijusas kedes bet nu intresanti
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Man arī nekad ar nevienām detaļām problēmas nav bijušas, vai dārgās vai lētās kas tika pirktas te UK, bet paņēmu LV no viena veikala un ar 2x lietām problēmas uzreiz. Par tām svirām kas izjuka vēl viebalga jo tās paņem un uzliec citaa, bet ķēdi jau neuzliksi citu jo bojājums ir lielāks nodarīts tagad.
Vēl neesmu skatījies kas tieši beigts, bet būtu vajadzīgs camshaft carrier jauns jo tas saplaisājis, gan jau kādi vārsti liekti un varbūt arī rocker arms daži būtu jāmaina.
Vēl neesmu skatījies kas tieši beigts, bet būtu vajadzīgs camshaft carrier jauns jo tas saplaisājis, gan jau kādi vārsti liekti un varbūt arī rocker arms daži būtu jāmaina.
Negribu būt negatīvs un žēl ka tāds iznākums, bet kopš kura laika Febi ir laba firma? Reāli lētais gals.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Principā febi bilstein ir tas pats kas oem bmw. Vismaz uz ķēdes Guides visi BMW numuri bija nokasīti nost.
Un iepriekš ņēmu FAI ķēdes komplektu kur bija viss pilns komplets un samaksaju kur pie 150bgp. Seit panemu augsas apaksas un videjo kedi un samaksaju kur nedaudz virs 200e un tas vel nebija pilns komplekts.
Nakosreiz ja bus vajadziba pec kedes tad nemsu citu komplektu kuru man viens mehanikis ieteica jo vins to tikai izmanto prieks n47 dzinejiem
Un iepriekš ņēmu FAI ķēdes komplektu kur bija viss pilns komplets un samaksaju kur pie 150bgp. Seit panemu augsas apaksas un videjo kedi un samaksaju kur nedaudz virs 200e un tas vel nebija pilns komplekts.
Nakosreiz ja bus vajadziba pec kedes tad nemsu citu komplektu kuru man viens mehanikis ieteica jo vins to tikai izmanto prieks n47 dzinejiem
Nez, es personīgi uz sava auto Febi nekur nelieku. Tikai Meyle HD/Lemforder/SKF/FAG etc.
Bet izjaucot vismaz kaut kāda nauda atsitās no auto ?
Bet izjaucot vismaz kaut kāda nauda atsitās no auto ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
febi komplektos nu vismaz priekš bmw, parasti iekšā ir OEM ķēde, tas tiesa.
nav tā, ka ķēdes plīsšanai bija kāds iemesls, kas netika atklāts/atrasts? nejau tāpat vien viņas satrūkst..
nav tā, ka ķēdes plīsšanai bija kāds iemesls, kas netika atklāts/atrasts? nejau tāpat vien viņas satrūkst..
M Power or no power..
Nē viss pārējais bija savās vietās, izņemot ķēdi. Apakšējā, eļļas pumpja ķēde bija savā vietā un augšējā arī bija viss ok, tikai vidējā bija satrūkusi, visi chain Guides un tensioners bija savā vietā. Kapēc tā notika es nezinu, varbūt brāķis kāds gadījās, bet viss bija salikts kā vajadzēja, visi torque specs etc. Nebija pirmais n47 kam mainīju ķēdi, bet šoreiz liekas kas ar to pašu ķēdi nebija kā vajaga.
Baigi žēl ka tā...
Oem ķēde ir tāda pati kā Swag iepakojumā jeb Jwis un spriegotaji arī.
Par febi neko nezinu gan.
Par febi neko nezinu gan.