aarchijs 318d e91
par auto:
318d Msport 2007. gada beigas
dzinējs 143bhp n47d20a
nopirku Marta beigās 2017
nobraukums 175k miles
komplektācija viss standarta kā jau Msport modelis
kas izdarīts:
jaunas bosch kvēlsveces ar glow plug moduli
style 313 staggered r19 diski ar jaunām riepām
nomainīta cita stūre un ātrumkloķis
priekšas piekare nomainīta
jauni priekšas amortizatoru augšas gultņi
uzliktas un sakodētas facelift aizmugures lampas
nočipots uz 174bhp
šis tas vēl bija izdarīts, bet vairs nevaru atcerēties
pagaidām auto ir nobrucis motors, kloķenes gultnis aizgāja un sapratu ka nav vērts to dzinēju taisīt, tikko tika iegādāts e87 kā donors kura dzinējs tiks izmantots manam e90 un pārējo tirgošu detaļās.
plāni ir daudz, bet neko pagaidām neteikšu
318d Msport 2007. gada beigas
dzinējs 143bhp n47d20a
nopirku Marta beigās 2017
nobraukums 175k miles
komplektācija viss standarta kā jau Msport modelis
kas izdarīts:
jaunas bosch kvēlsveces ar glow plug moduli
style 313 staggered r19 diski ar jaunām riepām
nomainīta cita stūre un ātrumkloķis
priekšas piekare nomainīta
jauni priekšas amortizatoru augšas gultņi
uzliktas un sakodētas facelift aizmugures lampas
nočipots uz 174bhp
šis tas vēl bija izdarīts, bet vairs nevaru atcerēties
pagaidām auto ir nobrucis motors, kloķenes gultnis aizgāja un sapratu ka nav vērts to dzinēju taisīt, tikko tika iegādāts e87 kā donors kura dzinējs tiks izmantots manam e90 un pārējo tirgošu detaļās.
plāni ir daudz, bet neko pagaidām neteikšu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis aarchijs - 09 Mai 2018, 08:44, kopā labots 3 reizes.
Motoru atpakal ieliki 1.8 vai beidzot 2.0d? Jo starpība ir liela
tiks likts tas pats n47d20a 143bhp dzinējs, vēl jau ir jāizņem tas dzinējs no 118d un tiks mainīta ķēde un main/conrod bearings
Lai uzliktu facelift lampas vajag jaunu grabažnieka vāku, lapas un pa jaunu piekodēt? Priekšu atstāsi kā ir?
ja, vajaga facelift bagaznieka vaku un lampas un vajaga piekodet dazus failus, jeb nonemt light check function. prieksa man ir facelift iznemot prieksas lampas, bet nu ja bus labs piedavajums uz facelift lampam tad panemsu ja ne tad meklesu prefacelift xenon lampas, bet nu ta ir pedeja lieta ko meklesu jo vajaga vel diezgan daudz prieks.motora un bremzem
ka updeits tad motors no e87 ir izcelts un iegadats audi a4 ka daily kamer tiek e90 taisits.
e87 motors ir loti tirs un vez ellas nopludem un tas diezgan priece, izliekas ka sajugs ari nesen ir bijis mainits, bet to redzes kad tiks viss jaukts ara.
ka updeits tad motors no e87 ir izcelts un iegadats audi a4 ka daily kamer tiek e90 taisits.
e87 motors ir loti tirs un vez ellas nopludem un tas diezgan priece, izliekas ka sajugs ari nesen ir bijis mainits, bet to redzes kad tiks viss jaukts ara.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
beidzot ir sadabūtas gandrīz visas detaļas kas bija vajadzīgas un dzinējs ir salikts kopā un vakar bija arī pirmais starts. viss darbojas kā vajaga. tagad tikai jāsagaida viens instruments un viena detaļa, tad arī varēs visu pilnībā likt kopā.
par padarīto:
dzinējam:
dzinējs un kārba no 1 series ar 100k miles nobraukumu
sapulēta kloķene, jauni kloķenes gultņi
jauna oem galvas blīve
jaunas ķēdes viss komplekts
un daudz visādas blīves
cits DPF filtrs
kārbai jauna eļļa un viena blīve jauna
jauns propshaft coupling
visi 4x suporti nostrūkloti un nokrāsoti, jaunas blīves un jauni priekšas cilindri, aizmugurei nevajadzēja cilindrus mainīt
visi 4x jauni bremžu diski ar klučiem
jauni roķenes loki
un noteikti ka vēl kas tika mainīts
tagad jāsagaida tās 2x lietas un varēs visu salikt atpakaļ
par padarīto:
dzinējam:
dzinējs un kārba no 1 series ar 100k miles nobraukumu
sapulēta kloķene, jauni kloķenes gultņi
jauna oem galvas blīve
jaunas ķēdes viss komplekts
un daudz visādas blīves
cits DPF filtrs
kārbai jauna eļļa un viena blīve jauna
jauns propshaft coupling
visi 4x suporti nostrūkloti un nokrāsoti, jaunas blīves un jauni priekšas cilindri, aizmugurei nevajadzēja cilindrus mainīt
visi 4x jauni bremžu diski ar klučiem
jauni roķenes loki
un noteikti ka vēl kas tika mainīts
tagad jāsagaida tās 2x lietas un varēs visu salikt atpakaļ
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Malacis
Padaudz lpp palasijis esmu ka sie 318d e9x esot baigie mesli. Un pilns ar slimibam. :)
lasit var visu ko, un vienmer atceresies tikai sliktas lietas, jo neviens tak nerakstis forumos ka viss vina auto ir labi utt. parsvara tiek rakstits kad sakas kadas problemas.
320d un 318d ir abiem vienadas problemas ja runa iet par n47 dzineju, galvena problema ir ar kedi, kuru vajaga laicigi nomainit un noteikti mainit ellu laicigi nevis ka bija ieteikts kad tikko auto perc ik pec 15k miles , tad vel problemas ir ari ar klokenem ka aprauj gultnus, lai no ta izbegtu kad maina kedi vajadzetu parbaudit klokenes stavokli un pie reizes nomainit gultnus. mana gadijuma vareja tikai MAIN bearings mainit, bet tomer mainiju ari CONROD bearings, jo ja maina tad maina visus, kaut gan CONROD gultni bija gandriz ka jauni.
neko sliktu isti par 318d nevaru teikt, protams nav nekas atrs, bet ka ikdienas auto ir ok, nepirku 318d jo gribeju tiesi so modeli, bet gan sagribeju e90 atkal un gribeju 320d, bet daudzi piedavajumi bija parak talu, tad mans e36 noplisa un man draugs uzrakstija ka vins savu 318d tirgo, no sakuma negribeju del 318d, bet beigas neko isti tuvuma neatradu un izlemu pirkt so auto.
Ja auto pareizi kopt un sekot lidzi, brauksi bedu nezinot!
Auto smuks
Auto smuks
Daudz šeit ir runāts par to kas ir pareizi un kas nav.
Citreiz lasu ka ceļ augšā sapuvušas žurkas utt - tāpēc ka hobijs utt. Lai jau cilvēki mācās un cīnās
Šajā gadījumā arī man ir radies jautājums - kāpēc?
Anglis, bez motora, pliks... Nu kāpēc?
Tas nav uzbrauciens. Gluži vienkārši nesaprotu jēgu. Bet katram jau savs auto ir savs auto.
Ja atbilde par e90 motoriem - ir daudz vairāk darba pie maiņas. Bet visādi citādi - daudz pārdomātāks auto. Skrūvējas vieglāk, stiprinājumi ērtāki utt. Bet tomēr daudz visādu sīkumu kuriem jāievēro noteikta secība. Nekas sarežģīts, bet pacietību vajag.
Citreiz lasu ka ceļ augšā sapuvušas žurkas utt - tāpēc ka hobijs utt. Lai jau cilvēki mācās un cīnās
Šajā gadījumā arī man ir radies jautājums - kāpēc?
Anglis, bez motora, pliks... Nu kāpēc?
Tas nav uzbrauciens. Gluži vienkārši nesaprotu jēgu. Bet katram jau savs auto ir savs auto.
Ja atbilde par e90 motoriem - ir daudz vairāk darba pie maiņas. Bet visādi citādi - daudz pārdomātāks auto. Skrūvējas vieglāk, stiprinājumi ērtāki utt. Bet tomēr daudz visādu sīkumu kuriem jāievēro noteikta secība. Nekas sarežģīts, bet pacietību vajag.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
nesaku ka bija jēga, bet šī bija labāka izvēle šo pašu sataisīt jo tad kad auto noplīsa tad tas manā īpašumā kopā bija kur 3x mēnešus un izstērēti ar nopirkšanas cenu bija ap £5.5k un ja es viņu tad tirgotu kāds tas bija tad es dabūtu ap £2.5k un būtu daudz zaudējis un ja nopirktu citu auto tad tāpat būtu daudz kas jātaisa kā jau vienmēr. tākā izlēmu ka būšu ieguvējs ja sataisīšu motoru un samainīšu daudzas detaļas tajā un pie reizes arī bremzēm pieķēros, vismaz zinu kas ir izdarīts šim auto.
kopā ir izstērēti ap £800 priekš dzinēja detaļām un ap £500 priekš bremzēm, bet nopērkot to 1 series es dabuju £800+ pa virsu detaļas notirgojot un ieguvu labāku dzinēju ar mazu bobraukumu un daudzas citas detaļas pa velti, protams ja nebūtu to e87 dabūjis tad gan jau sāktu domāt vai bija vērts taisīt šo e90 jo dzinēji pārsvarā tirgojas pa £1.3k+ un arī tad vajadzētu ķēdi mainīt utt.
par dzinēju ka mazs tas man īsti vienalga, protams gribās jau vismaz 330d vai 335d, bet pagaidām būs labi arī šis 318d kā ikdienas braucamais.
kā updeits tad liksies iekšā priekšējie PDC kurus noņēmu no tā 118d kuru biju nopircis
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sen šeit nekas nav rakstīts, tātad tas 318d tika viss saikts kopā un tika mazliet pabraukts, bet dzinējam tomēr kas nebija kā vajaga. Tad tika izlemts ka vairāk naudu negribu tērēt tajā un tika izlemts jaukt uz detaļām. Tika nopirkts ford focus lai varētu nedaudz pabraukāt kamēr jaucu e90 un tad paņèmu 530i e39 individual kuru nesen pārdevu un tagad kādu nedēļu atpakaļ tika iegādāts 335d Msport e90. Diezgan pilns ar extrām.
Dažas bildes no vecā e90
Dažas bildes no vecā e90
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Te būs bildes no 335d.
Šis auto ir tikai kā daily tākā nekas īpašs šeit nebūs.
Auto iet normāli, bet vajaga šo to salabot kā jau 11 gadus vecam auto.
Gribās citus diskus itkā, bet nezinu kādus lai ņem. Stūre jau cita uzsūtīta jo šī ir nodilusi.
No extrām:
Full screen navigācija
Lūka
Elektriski nolokāmi spoguļi
Msport
Logic 7 audio sistēma
Un citi sīkumi
Šis auto ir tikai kā daily tākā nekas īpašs šeit nebūs.
Auto iet normāli, bet vajaga šo to salabot kā jau 11 gadus vecam auto.
Gribās citus diskus itkā, bet nezinu kādus lai ņem. Stūre jau cita uzsūtīta jo šī ir nodilusi.
No extrām:
Full screen navigācija
Lūka
Elektriski nolokāmi spoguļi
Msport
Logic 7 audio sistēma
Un citi sīkumi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.