Sajūga problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
tad labāk pakārties :D es ar tādas problēmas neatceros no pagājušā gada. a kas to pedāli spiež atpakaļ kurvis un atsperīte pie pedāļa?
Vēl patestēju.
*Saulītē pastāvēja un viss atgāja savās vietās- takā atkusa. gan bremzes gan sajuugam.
*ripo pirms krustojuma, izpied sajūgu, un visu laiku liec trešajā robā kamēr apstājas, kamēr ripo, tikmēr jūti ka pajiet sekunde kamēr ieliekas takā minimāla pretestība, bet tiklīdz apstajies uz vietas tā ļoti brīvi liekas robā.
*protams nostājies uz kalniņa nospreigo un nevar izvilkt no roba.
Tiešām es tik dumš un nemāku atgaisot? liekas takā ūdeni sagāztu iekšā ar gaisu
Nedaudz youtubāa centos iebraukt kā kārba strādā.
Vai pareizi sapratu:
apakšējā vārpsta ar visiem zobratiem apstājas tiklīdz izpied sajūgu, braucot (ripojot) griezas augshas vārpsta, ar saucamajiem shinhronizatoriem pieslēdz augšas vārpstu pie zobratiem uz augšas vārpstas, kuri visu laiku ir sazobē ar apakšas vārpstas zobratiem.
Saprotu ka viegli ielikt robā ja abas vārpstas stāv stāv uz vietas.
ja augšas vārspta griežas (tā kas iet uz ritēņiem), bet apakšējā (dzinēja) stāv uz vietas, tad vēl var ielikt ātrumā.
Bet ja sajūgs neizpiežas un nedaudz griezas arī dzinēja vārspta, tad ir grūtāk ielikt ātrumā, jo griezas dažādos ātrumos.
no rīta ir visgrūtāk laikam ielikt ātrumā, jo tad visšvakāk izspiežas sajūgs, līdz ar to zobratus grūtāk saslēgt kopā.. + vēl aukstā eļļa..
Jautājums vēl cik mm aptuveni varētu palikt katrā pusē sajūga diskam, kad izpiež sajūgu?
Ja ļoti minimāli, tad vai ja dubultmasas spararats nedaudz liiks ( nobeidzies)(varbūt arī kurvis) nevar raustīt ik pa laikam sajūgu ar visu vārpstu līdzi?
Vēl patestēju.
*Saulītē pastāvēja un viss atgāja savās vietās- takā atkusa. gan bremzes gan sajuugam.
*ripo pirms krustojuma, izpied sajūgu, un visu laiku liec trešajā robā kamēr apstājas, kamēr ripo, tikmēr jūti ka pajiet sekunde kamēr ieliekas takā minimāla pretestība, bet tiklīdz apstajies uz vietas tā ļoti brīvi liekas robā.
*protams nostājies uz kalniņa nospreigo un nevar izvilkt no roba.
Tiešām es tik dumš un nemāku atgaisot? liekas takā ūdeni sagāztu iekšā ar gaisu
Nedaudz youtubāa centos iebraukt kā kārba strādā.
Vai pareizi sapratu:
apakšējā vārpsta ar visiem zobratiem apstājas tiklīdz izpied sajūgu, braucot (ripojot) griezas augshas vārpsta, ar saucamajiem shinhronizatoriem pieslēdz augšas vārpstu pie zobratiem uz augšas vārpstas, kuri visu laiku ir sazobē ar apakšas vārpstas zobratiem.
Saprotu ka viegli ielikt robā ja abas vārpstas stāv stāv uz vietas.
ja augšas vārspta griežas (tā kas iet uz ritēņiem), bet apakšējā (dzinēja) stāv uz vietas, tad vēl var ielikt ātrumā.
Bet ja sajūgs neizpiežas un nedaudz griezas arī dzinēja vārspta, tad ir grūtāk ielikt ātrumā, jo griezas dažādos ātrumos.
no rīta ir visgrūtāk laikam ielikt ātrumā, jo tad visšvakāk izspiežas sajūgs, līdz ar to zobratus grūtāk saslēgt kopā.. + vēl aukstā eļļa..
Jautājums vēl cik mm aptuveni varētu palikt katrā pusē sajūga diskam, kad izpiež sajūgu?
Ja ļoti minimāli, tad vai ja dubultmasas spararats nedaudz liiks ( nobeidzies)(varbūt arī kurvis) nevar raustīt ik pa laikam sajūgu ar visu vārpstu līdzi?
Izspiežot sajūgu, tu atvieno kārbu no motora, tā ir primārā vārpsta, kas pastāvīgā sazobē ar starpvārpstu, kura savukārt ir psatāvīgā sazobē ar sekundārās vārpstas zobratiem, kuri sauvkārt var brīvi griezties uz sekundārās vārpstas. Ātrumus pārslēdzot tiek savienots tas vai cits zobrats uz sekundārās vārpstas ar šo pašu vārpstu .
Ceru, ka saprati domu.
Tātad, ja ir ātrumā, auto ripo un pat ja ir izspiests sajūgs, griežas visas vārpstas.
Ceru, ka saprati domu.
Tātad, ja ir ātrumā, auto ripo un pat ja ir izspiests sajūgs, griežas visas vārpstas.
Afigeķ, smadzenes gandrīz salauzu to lasot.
Patiesībā viss ir vienkārši, kad to dabā redz un parāda. Vēl jau ir papildus zobrati un vārpsta atpakaļgājienam :)
Nu jā, redzot bildi vai video (tā teikt ja to dabā parāda), tad jau saprotamāk viss tas būtu.
Nezinu par joptubi, šitas man galvā vēl no seniem laikiem, kad vēl vidusskolā mācīja "autoģelu" un varēja iegūt C kategorijas tiesības. Bija uzskates materiāli, agregāti škērgriezumā un citas jaukas lietas, tai skaitā mācību braukšana ar GAZ-53 pa pilsētu arī, ko paši garāžass remontējām, dabīgi, meistara uzraudzībā.
palidies mafij par skaidrijumu. skatiijos youtube tur tik visiem 2 vaarpstas.. bet arii ar divaam ilgi vajadzeej iebraukt, bet bmw modeliiti neatradu. ganjau ka dziviee redzot aatraak dalektu.
tad sanaak ka sajuugu vajag nospiest tikai lai nonjemtu slodzi zobratiem, lai vareetu paarsleegties,
tāpēc var pie noteikta aatruma ljoti minimaalaa slodzee vai bezslodzee paarsleegties.
bet nu pagaidaam ideja nomainiit skirdumu kaadaa servisaa. jo jutu ka nobraucot 170 km ilgi nebremzeejot bremzes ar taaadas pacietaakas palika. kaa lai zin kur serviss ieperk bremzu skidrumu, liekas la lukoilaa kautkaada slikta partija..
savadaak ideju pagaidaam nav..
tad sanaak ka sajuugu vajag nospiest tikai lai nonjemtu slodzi zobratiem, lai vareetu paarsleegties,
tāpēc var pie noteikta aatruma ljoti minimaalaa slodzee vai bezslodzee paarsleegties.
bet nu pagaidaam ideja nomainiit skirdumu kaadaa servisaa. jo jutu ka nobraucot 170 km ilgi nebremzeejot bremzes ar taaadas pacietaakas palika. kaa lai zin kur serviss ieperk bremzu skidrumu, liekas la lukoilaa kautkaada slikta partija..
savadaak ideju pagaidaam nav..
Tas ir vienkāršs kārbas darbības princips. Pārsslēgties uz augšu var pat bez sajūga. Vajag tikai pareizā mirklī pārslēgties.
Te vispārējai izglītībai materiāls. Ja nu kādam interesē. Tikko tirnetā sasēņoju :)
http://www.tf.llu.lv/index.php?option=c ... ad&gid=516
Te vispārējai izglītībai materiāls. Ja nu kādam interesē. Tikko tirnetā sasēņoju :)
http://www.tf.llu.lv/index.php?option=c ... ad&gid=516
Kāds var izskaidrot kāpēc man šodien nestrādā sajūgs? Vakar vēl viss strādāja OK, šorīt pielaižu un jūtu, ka nevaru ielikt ātrumā... Domāju, ka uzsils un aizies, bet nekā. No draudzenes mājas uz savējo bija jātiek, tad nu ar roku spiedu kloķi un kautkāda kustība notika... Pabraucu pāris metrus un tad ielikās pirmajā ātrumā, bet bez sajūga. Šķidrums itkā ir, bremzes strādā.
Ceru uz Jūsu palīdzību...
EDIT: Problēma atrisināta... Uzlēju bremžu šķidrumu, atgaisoju un viss aizgāja.
Ceru uz Jūsu palīdzību...
EDIT: Problēma atrisināta... Uzlēju bremžu šķidrumu, atgaisoju un viss aizgāja.
šodein pamocīju sajūga sķidrumu. radās jautājums kurā vietā viņs vienmēr var palikt melns- netīrs? vienmēr izfiltrē tīru, bet pēc laiciņa šis netīrs- netikai drusku bet tā normāli.
Mož pie kārbas tā gumijas trubiņa irst kopā no iekšpuses? ir kādam tā gadījies?
Mož pie kārbas tā gumijas trubiņa irst kopā no iekšpuses? ir kādam tā gadījies?
elja saed/sairdina gumiju, gumija parversas zelejaa unun var msakepaat elju. pareizs domu gajiens, bet vai sijaa gadijumaa tas ta ir, nezinu.
ps man gan ella tiira, bet ta gumijas slaucinja izskataas svaiga, mok kads pirms manis ir mainijis tapec ari man ta ela mir tiira
ps man gan ella tiira, bet ta gumijas slaucinja izskataas svaiga, mok kads pirms manis ir mainijis tapec ari man ta ela mir tiira
...
Vai sajūgā var rasties mitrums ? Ja var vai tas var radīt sajūga izslīdēšanu? jo ir novērots ka sajūgs mēdz aukstam auto šad tad paslīdēt, kamēr viss nav kārtīgi uzsilis. Bet pārējā laikā nemēdz izslīdēt.
Es te gvelžu glupības, vai arī sajūgs vnk iet uz beigām ?
Es te gvelžu glupības, vai arī sajūgs vnk iet uz beigām ?
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
es domāju ka vienkārš iet uz beigām.
mitrus var rasties, bet nejau tik ljoti lai slīdētu.
ja kāds riktīgi patestētu arī sausu sajūgu ticams ka viņs slīdētu.
mitrus var rasties, bet nejau tik ljoti lai slīdētu.
ja kāds riktīgi patestētu arī sausu sajūgu ticams ka viņs slīdētu.
var būt kāds vēlas notestēt ? vēlos iegūt skaidrību beidzot šai jautājumā.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Teorētiski, uzsilstot saķerei jābūt labākai, tāpēc arī tā ir, ka aukstam sajūgs slīd, bet siltam vēl nē. Ja pārkarsētu sajūgu, tad slīdētu arī siltam. Vienkārši sajūgs iet uz beigām.
Teorētiski, uzsilstot saķerei jābūt labākai, tāpēc arī tā ir, ka aukstam sajūgs slīd, bet siltam vēl nē. Ja pārkarsētu sajūgu, tad slīdētu arī siltam. Vienkārši sajūgs iet uz beigām.
+1 man līdzīgi ar m20!
+1 man līdzīgi ar m20!
erda pastāsti cik tev mīkst sajūga pedāls salīdzinot ar iepriekšejo, un par braušanas plusiem un mīnusiem ar m20 sajūgu.
Uz daudziem jautājumiem atbildes:
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=8&start=240
P.S. Ikdienas braukšanai, pilnīgam non-drifter, tas sajūgs traucē (tā ir manā gadījumā ar maniem 6kg utt.), jo uz zemiem apgriezieniem ir pārāk jūtīgs, proti, pa ātru atlaidīsi-noslāpsi. Bet šodien pa brīvībeni 1-2 gaņģis vienkārši pa smuko velk uz priekšu. Nemāku terminaloģiski precīzi aprakstīt, bet tāda sajūta, ka, braucot, beidzot būtu bremzes atlaidis!
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=8&start=240
P.S. Ikdienas braukšanai, pilnīgam non-drifter, tas sajūgs traucē (tā ir manā gadījumā ar maniem 6kg utt.), jo uz zemiem apgriezieniem ir pārāk jūtīgs, proti, pa ātru atlaidīsi-noslāpsi. Bet šodien pa brīvībeni 1-2 gaņģis vienkārši pa smuko velk uz priekšu. Nemāku terminaloģiski precīzi aprakstīt, bet tāda sajūta, ka, braucot, beidzot būtu bremzes atlaidis!
erda, tev tak jauns komplekts. Kā var slīdēt? Ja, protams, nemasē tā, ka pārkarst sajūgs un izslīd.erda rakstīja:Teorētiski, uzsilstot saķerei jābūt labākai, tāpēc arī tā ir, ka aukstam sajūgs slīd, bet siltam vēl nē. Ja pārkarsētu sajūgu, tad slīdētu arī siltam. Vienkārši sajūgs iet uz beigām.
+1 man līdzīgi ar m20!
tas nebija erdam !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right