Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 107
- chevron_right

+1 možais.
+1 par SIEMENS vadību.
Par to "dekoderi" - ir dzirdēti visādi varianti, bet pārbaudīts dzīvē nav gan. Ir dzirdēts, ka var pārlikt, ir dzirdēts, ka nevar :) Bet to, ka bijis M50TU (ar vanosu), neko nemaina, atšķiras tie "dekoderi". Ja pāriet no parastā M50B25, tad 100 punkti vadību jāmaina, citādāk motors avārijas režīmā strādās, jo vanos vadība ta nav..
E39tajiem karteris tādā pat pozīcijā, kā E36.seeingman rakstīja:es saprotu ka to m52b25 krāmēt iekš e36 kuzava, kurā bijis m50b25
tād vajadzēs arī ews, ja ņem ar visu pravodku. un karteris arī piecītim ar vai nebija savādāks ar visu eļļas sūcēju?
var arī krāmēt pliku motoru, bet es labāk liktu ar visu vadību, jo bosch vadība ir atstojs
ā un ieplūdes kolektoru paturi no m50
dogMa pašu sadalenes dekoderi var nomainīt itkā, varbūt pat nevajag ja m50 bijis ar vanosu, nevaru 100% pateikt jo neesmu redzējis abas detaļas blakus
+1 par SIEMENS vadību.
Par to "dekoderi" - ir dzirdēti visādi varianti, bet pārbaudīts dzīvē nav gan. Ir dzirdēts, ka var pārlikt, ir dzirdēts, ka nevar :) Bet to, ka bijis M50TU (ar vanosu), neko nemaina, atšķiras tie "dekoderi". Ja pāriet no parastā M50B25, tad 100 punkti vadību jāmaina, citādāk motors avārijas režīmā strādās, jo vanos vadība ta nav..

Kādas problēmas varētu rasties mainot m43 pret m44? Bez motora vajag vēl kaut ko mainīt ?
imho, pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, beigās summa saskries diezgan ievērojama, bet ieguvums pielīdzināms nullei. Nu neskries tas m44 kā 2.0 un nerīs kā 1.6. Nu nav, nav tā. Nesaprotu par ko visi safanojušies par m42/m44, tajos dzinējos nav nekā tik fantastiska.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Nopērc no manīm pilnu m52b20 komplektu pa 180 Ls :) + pati maiņa, ja maini pats tad 0 izmaksas 
edit. pilns komplekts (sborā) manā skatījumā ir dzinējs+vadība+ews+izplūde+kārba

edit. pilns komplekts (sborā) manā skatījumā ir dzinējs+vadība+ews+izplūde+kārba

neiet jau nu viņi točnahe9600 rakstīja:imho, pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, beigās summa saskries diezgan ievērojama, bet ieguvums pielīdzināms nullei. Nu neskries tas m44 kā 2.0 un nerīs kā 1.6. Nu nav, nav tā. Nesaprotu par ko visi safanojušies par m42/m44, tajos dzinējos nav nekā tik fantastiska.


tad jums sūdīgi m42/m44 trāpījušies
labs m42/m44 skrien tāpat, ja ne labāk par 2.0. un patēriņš tomēr ir mazāks par to 2,0, labi, uz štrāses tāds pats, bet jauktajā/pilsēta, gan tērē mazāk par m50 saimi
dzīvē pārbaudīts 




Pilnīgas muļķības.. Neiet viņi labāk..

nesu redzējis ne vienu labu IS kas izliktu labu 2.0
par patēriņu piekrītu IS tērē mazāk par 6cyl, + IS skan kā koservu bundža
par patēriņu piekrītu IS tērē mazāk par 6cyl, + IS skan kā koservu bundža

BMW-Big Money Waste

pirmkārt m50b20 nav labs motors ieteiktu paskatīties kā iet/tērē m52b20
un jā pils\et\a 2.0 tērēs čutj vairāk, par nedaudz lielāko tilpumu un nedaudz lielāko jaudu ir arī jālej nedaudz vairāk.
Patēriņš uz šosejas gan būs atkarīgs no diferenciāļa un vanosa darbības
un jā pils\et\a 2.0 tērēs čutj vairāk, par nedaudz lielāko tilpumu un nedaudz lielāko jaudu ir arī jālej nedaudz vairāk.
Patēriņš uz šosejas gan būs atkarīgs no diferenciāļa un vanosa darbības

Kapēc visi ir izlasijuši nepareizi manu jautājumu? Es taču nejautāju cik viņš sliktāk iet par 2.0 vai cik viņš ēd.
Gribēju istenībā konkrēti zināt vai m44 der uz tām pašam vietām uz kurām stāv m43.?? Uz pārējo izskatās ka atbildes pašam vien būs jāmeklē. Negribēju būt krāns ar šo rakstīto, atvainojiet.
Gribēju istenībā konkrēti zināt vai m44 der uz tām pašam vietām uz kurām stāv m43.?? Uz pārējo izskatās ka atbildes pašam vien būs jāmeklē. Negribēju būt krāns ar šo rakstīto, atvainojiet.

pusrāmis visiem dzinējiem vienāds, iespējams ka dzinēja spilveni derēs.
no dzinēja uzkares no m43 derēs starteris, iespējams stūres pastūža sūknis (ja sakritīs sūkņa ražotāji), pārējais viss jāliek no m44
no dzinēja uzkares no m43 derēs starteris, iespējams stūres pastūža sūknis (ja sakritīs sūkņa ražotāji), pārējais viss jāliek no m44
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Paldies 

Sveiki visiem :) taa tad par cik TA nav aiz kalniem un ir iegruzits 2.5 is vieta. Gribeju uzjautat forumiesiem kuri ir gajusi TA bez parbuves dokumentiem. Ko vajadzetu nemt vera varbut pirms TA, kpc neizlaida cauri, kur piekasijas un taa. vai ari varetu kads vnk dalities sados tados TA piedzivojumos :)

ja iekš e36 318is ir ielikts 2,5 no tāda paša auto (e36) un viss smuki ir savās vietās, tad nekādas pārbūves nevajag
brauc un dzen vienkārši TA.


Slinkums pāriet visam topikam, tapēc uzreiz atvainojos, ja ir jau runāts. TDS swapt (no 1.8 uz 2.5tds). Ko, kā, cik?

M52b20 uz tirdziņu, bez kārbas/izplūdes 80 ls , dzinējs labs.
Edit. Sorry, offtopic...nepareizajā sadaļā :)
Edit. Sorry, offtopic...nepareizajā sadaļā :)
Tuvākajās dienās briest m40 uz m42 swaps, un vajag tikt skaidrībā ar pāris lietām.
Jāzin vai uz m42 no m40 derēs: gaisa masas mērītājs, lambda un karteris?
jau iepriekš paldies :)
Jāzin vai uz m42 no m40 derēs: gaisa masas mērītājs, lambda un karteris?
jau iepriekš paldies :)

lambda un karteris derēs, gaisa daudzuma mērītājs arī der, tik salīdzini kodus 

Super, paldies! :) Tas pamatīgi atvielgo dzīvi 


Iegadats e36 ar m50b20,bet gribu ieSWAPot ko jaudigaku,ka bus ar 2,8 no e46?Tur vis der,vai kautkas japartaisa?
Paldies
Paldies
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 107
- chevron_right