Amortizācija tavam E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- chevron_right
kars rakstīja:Ar LC amjiem arī kkāds feils/kompromiss
Man liekas ka sakarīgākais budget variants aizm. ir uzsūtīt bilstein b8 ~120e gab. (kas ir tieši paredzēti sēdinātiem auto) un piemeklēt norm. sēdinātās atsperes ar regulātoru 10-16kg
Vai riskēt un pisties ar Mrods yolo produkciju
Man sēdināt nevaig, man vaig priekš trases.supersprintiem.
Vaidzētu stingrus,ar sēdinātām nejies cauri..
šeit nav kas kautko tādu ir darijis ar aptuvenu pielietojumu?,priekš trases..
Nesen uzliku Mrods koilas, nepilnas nedēļas laikā viens aizmugures amītis nomira. Bet nu pārdevējs diezgan ātri sakārtoja garantijas jautājumu- tgd gaidu citu amīti.kars rakstīja:Ar LC amjiem arī kkāds feils/kompromiss
Man liekas ka sakarīgākais budget variants aizm. ir uzsūtīt bilstein b8 ~120e gab. (kas ir tieši paredzēti sēdinātiem auto) un piemeklēt norm. sēdinātās atsperes ar regulātoru 10-16kg
Vai riskēt un pisties ar Mrods yolo produkciju
Nezinu kā citiem bet man viens priekšas atbalsts ir tik ciets ka pat ar smerēšanu bija grūti iekustināt.
Bet nu pēc stock amjiem ar sēdinātajām atsperēm liekas daudz cietāks, likumos nesverās.
Tad b6 būs pats labumskaspissd66 rakstīja: Man sēdināt nevaig, man vaig priekš trases.supersprintiem.
Vaidzētu stingrus,ar sēdinātām nejies cauri..
šeit nav kas kautko tādu ir darijis ar aptuvenu pielietojumu?,priekš trases..
http://www.go4speed.lv/lv/shop/bilstein ... rtizatori/
Ar ko smērēji?Kristaps27 rakstīja: Nezinu kā citiem bet man viens priekšas atbalsts ir tik ciets ka pat ar smerēšanu bija grūti iekustināt.
Man ir 1 jauns komplekts ar regul. Mrods
Pirms likšanas gribu pārpresēt aizm. bukses uz polly un sasmērēt priekšu uzreiz
Plāns B - pārdod viņus, pirms sliktā slava vēl nav izplatijusies pārāk tālu
Litija smēri.
Jā aizmugurējiem amortizatoriem bukses ātri izjuks. Varbūt ir jau gatavas poly ko tur iepresēt?
Jā aizmugurējiem amortizatoriem bukses ātri izjuks. Varbūt ir jau gatavas poly ko tur iepresēt?
Īstenībā nav tik traki ar tiem Mrods, tikai vajag aizmirst par viņu atbalstiem. Ja grib priekšā vismaz uz brīdi, lai būtu regulējams camber tad no aizmugurējiem atbalstiem(kamēr vēl tie ir dzīvi) vajag izpresēt unibolus un paturēt rezervei, jo gan priekšā, gan aizmugurē tie ir vienādi.kars rakstīja:
Man ir 1 jauns komplekts ar regul. Mrods
Pirms likšanas gribu pārpresēt aizm. bukses uz polly un sasmērēt priekšu uzreiz
Plāns B - pārdod viņus, pirms sliktā slava vēl nav izplatijusies pārāk tālu
Kad izbeigsies arī priekšējie var mierīgi likt orģinālos atpakaļ (der plugNplay, tikai vajadzēs nedaudz zemāk amīti noskrūvēt), tā vismaz es izdarīju. Tā paši amīši, pa manis nolietoto pus gadu, kalpo, bet vai pirktu velreiz smagi šaubos
TA/FK sūdi vismaz nejūk arā uzreiz, ar Mrods tāds iebreziens
Ir arī kāds kas ar tiem brīnumiem ir nobraucis vairāk par pusgadu, bez problēmām?
Ir arī kāds kas ar tiem brīnumiem ir nobraucis vairāk par pusgadu, bez problēmām?
Nu budžeta variantā laikam paliek hsd, vismaz kaut cik laika gaitā pārbaudīta prece.
Zem 1k nopirkt neko prātīgu nevar, nu jau tas ir pierādīts.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Zem 1k nopirkt neko prātīgu nevar, nu jau tas ir pierādīts.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ko nozīme tā cietība atsperēm. Piem- 8
kg, 12kg u.t.t.
kg, 12kg u.t.t.
Cik liels svars nepieciešams lai saspiestu atsperi par 1mm.Riks* rakstīja:Ko nozīme tā cietība atsperēm. Piem- 8
kg, 12kg u.t.t.
8kg/mm 8kg=1mm 16kg=2mm 80kg=1cm
Būtu interesanti saprast HSD MonoPro vs B14. B14 tomēr ir street un nothing fancy. MonoPro vairāk track based un regulējama cietība. B16 kā HSD MonoPro, bet cena praktiski x2 no MonoPro.he9600 rakstīja:Nu budžeta variantā laikam paliek hsd, vismaz kaut cik laika gaitā pārbaudīta prece.
Zem 1k nopirkt neko prātīgu nevar, nu jau tas ir pierādīts.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Cik te esmu palasījis, sanāk, ka, ja gribu uz sava touringa priekšā uzlikt tās pašas TA koilas man flanci vajag vai arī strīķēs disku? Diski Style32 R17 et47 uz 215/45
ar ET4x paļubomu vajag flanci, kā minimums 15mm, it īpaši priekšā
Fak nu tad jādomā vai vajag lētās koilas vai nopirkt normālus amortizatorus
Koilas vajag normālas, tur tev taisnība
Flanci vajadzēs šā kā tā, ET47 ir galīgā pakaļā, es pat liktu 20mm, un nejau tāpēc ka strīķēs
Flanci vajadzēs šā kā tā, ET47 ir galīgā pakaļā, es pat liktu 20mm, un nejau tāpēc ka strīķēs
Pagaidām nekādas problēmas (runājot par strīķēšanu) nav bijušas, izskats gan tāds so-so, bet to pagaidām var pieciest, jo ir doma mainīt diskus. Citas problēmas taču ar tādu et nav?
Problēma tāda ka nesmuki izskatās un riteņi ir stirpi uz iekšu
Ja grib perfektu disku/riepu fitmentu ir jāeksperimentē, nav kkādas vienotas receptes, atšķirās gan riepu palatumi (vienādi) dažādiem ražotājiem, riepu tipiem, gan arkas dažādas, valcētas, mazāk valcētas, nevelcētas
Ir arī piemēri kad ar ET41 un bez flančiem ir mega fitments, lūk >
ET41 8,5j 255/40/17 (f/r) bomba
Ja grib perfektu disku/riepu fitmentu ir jāeksperimentē, nav kkādas vienotas receptes, atšķirās gan riepu palatumi (vienādi) dažādiem ražotājiem, riepu tipiem, gan arkas dažādas, valcētas, mazāk valcētas, nevelcētas
Ir arī piemēri kad ar ET41 un bez flančiem ir mega fitments, lūk >
Slēpts saturs: Parādīt
Pēdējais labojis kars - 13 Jūn 2017, 16:53, kopā labots 1 reizi.
Jā, to esmu novērojis. Domāju, ka uzliekot 20mm flanci(sanāktu tad et27) būtu čotka.
Jeb arī prātīgāk laikam pabraukt kādu brītiņu ar neriktīgu fitmentu un pameklēt prātīgākus diskus, kaut tos pašus style32 tikai 5er et20
Jeb arī prātīgāk laikam pabraukt kādu brītiņu ar neriktīgu fitmentu un pameklēt prātīgākus diskus, kaut tos pašus style32 tikai 5er et20
Ar ET20 aizm. būs problēmas, neko paltāku par 205 neuzliksi
Ar flančiem vismaz vari precīzi uztrāpīt fitmentu, a diskiem kāds ir ET ar tādu jāsadzīvo.
Ar flančiem vismaz vari precīzi uztrāpīt fitmentu, a diskiem kāds ir ET ar tādu jāsadzīvo.
Izskatās perfekti, neskaitot zilos moldinguskars rakstīja:Problēma tāda ka nesmuki izskatās un riteņi ir stirpi uz iekšu
Ja grib perfektu disku/riepu fitmentu ir jāeksperimentē, nav kkādas vienotas receptes, atšķirās gan riepu palatumi (vienādi) dažādiem ražotājiem, riepu tipiem, gan arkas dažādas, valcētas, mazāk valcētas, nevelcētas
Ir arī piemēri kad ar ET41 un bez flančiem ir mega fitments, lūk >ET41 8,5j 255/40/17 (f/r) bombaSlēpts saturs: Parādīt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- chevron_right