Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2033
- 2034
- 2035
- 2036
- 2037
- …
- 2228
- chevron_right

Inferno, atdod BoaBoa 
Rik, nu es nevaru teikt ka hui*a, bet nevaru arī apgalvot ka nav nekā labāka, daily driven semakam bij tīri ok, bet kopumā es sev protams ļoti gribēju V8 / V12 .. tik cik tas V12 ir baigi neuzticams

Rik, nu es nevaru teikt ka hui*a, bet nevaru arī apgalvot ka nav nekā labāka, daily driven semakam bij tīri ok, bet kopumā es sev protams ļoti gribēju V8 / V12 .. tik cik tas V12 ir baigi neuzticams

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām

Tad Tu esi parpratis mani.es neviena momenta nesmu teicis,ka 3.0d ir kkas TADS,beeet salidzinot ar 3.0d v8 ir morali noguris un paaudzi zemaks.es redzu ka man chomi cinas ar tiem v8.3.0d ,tas pats 2.5 comonrail daaaaaaaaaaaaaudz vieglak padodas modifikacijam.
Zini kaa,tas,ka Tu esi izmacijies par mehanikji,tas neko neliecina.es dzive poetiekami esmu redzejis cilvekus,projekta vaditajus ar itka super izglitiibu,bet pieredze un zinashanas ir briesmigakas ka DD zobi mutee
Zini kaa,tas,ka Tu esi izmacijies par mehanikji,tas neko neliecina.es dzive poetiekami esmu redzejis cilvekus,projekta vaditajus ar itka super izglitiibu,bet pieredze un zinashanas ir briesmigakas ka DD zobi mutee
ar kompatu pa brugji

kādas modifikācijas, waaat?
tas ir E38, viņam ir jābūt stock clean un . ne nu tur diski, sēdinājums, bet jā davai tagad liksim skānijas ļurbas virsū, pūtīsim tur 1.9bar lai viss izbirst nshit.. tas ir chill auto ar kuru nav nekur jāstiepj tak.. tie motori ir tādi ka viņus nevajag modificēt, vienīgais ko tur vajag ir regulāras apkopes, bet man laikam to nesaprast :aizieš_uztiit_sawliiti_ar_buumeru_pachots:

tas ir E38, viņam ir jābūt stock clean un . ne nu tur diski, sēdinājums, bet jā davai tagad liksim skānijas ļurbas virsū, pūtīsim tur 1.9bar lai viss izbirst nshit.. tas ir chill auto ar kuru nav nekur jāstiepj tak.. tie motori ir tādi ka viņus nevajag modificēt, vienīgais ko tur vajag ir regulāras apkopes, bet man laikam to nesaprast :aizieš_uztiit_sawliiti_ar_buumeru_pachots:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām

358k manam autiņam reāli. No tiem notīti bija 50k. Nezinu kāda tam jēga, bet nu katram savi fetiši.Fashion rakstīja:Tik šeit pērkot visi doma ka 300k būs īsts, manam semakam skrējiens bija hvz cik īsti, es domāju ka kkas ap 5/6 sotiem.. un salons bija vēl labā stāvoklī, es iedomājos cik ir šiem ar pseido 300tk skrējienuRiks* rakstīja:Vācijā 40k gadā ir minimumsFashion rakstīja:Tu paskaties tos benķus, kā viņš var būt nenodzīts
Nenodzīts dīzelis no vācijas
Agh vajadzēja citēt laikam![]()
![]()
![]()


Ne nu es neapgalvoju ka visi viņi ir psc utt, vnk paskatoties uz to eksemplāru kurš bija pieminēts ar kruto TV
tad man principā bija jauni benķi - par ko benķu stāvoklis liecina laikam nav nevienam jāskaidro 


Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Nu parēķiniet paši. Pārkrāsot visu auto ar ļoti augstas kvalitātes materiāliem, un ļoti, ļoti kvalitatīvi maksā ap 2k vismaz, tad vēl tas viss ļoti labi jāsapulē, kas arī maksā naudu. M54B30 swaps ar visiem pašsaprotamajiem izdevumiem (blīves, saļņiki, sajūgs un kas tik vēl nē), iecelšanu, vadu savienošanu arī ap 2k nostāsies. Ja būve B30 strokeri, tad visi 3-4k. Tad visādas extras savilkt, mint Mpaka, kuras nekur nav, nopirkt un pārlasīt LSD, n-tie jebanie plastmasi jauni no ETK, koiloveri, nostrūklota un pārlasīta piekare. Nu un vēl kā odziņa uz tortes diski, kuri ir tomēr mazliet dārgāki par bleķiniekiem. + darbs, laiks visu to meklējot, pērkot un skrūvējot. Nu nezinu, mans jau domāt, ka beigās pat pa 10k to lamatu pārdodot var aiziet zajebisajos mīnusos, vai arī kā minimums atsitot ieguldīto, bet naturāli padiršot laika un darba ziņa. Un galu galā, to ciparu vispār var turpināt kruķīt vēl lielāku kaut līdz bezgalībai, ja izdomā uztaisīt turbo. Vai tas viss ir tā vērts? Nē, nav, tas ir stulbi, bet katram savs.
Tev kaut viens ir bijis ilgāk par mēnesi ? Ar to domāju nenopists.Riks* rakstīja:Kujņa ir tie dīzeļi!Fashion rakstīja:A kāpēc tas 3.0D tiek pasniegts kā kkas exclusive?

Es nemaz neuzskatu sevi par ekspertu auto lietās, jo it īpaši tāpēc, ka savā specialitātē neesmu nostrādājis baigi ilgi, tas vairāk priekš sevis, taču kaut kāda sajēga tomēr tajā visā man ir.cipruss18 rakstīja:Tad Tu esi parpratis mani.es neviena momenta nesmu teicis,ka 3.0d ir kkas TADS,beeet salidzinot ar 3.0d v8 ir morali noguris un paaudzi zemaks.es redzu ka man chomi cinas ar tiem v8.3.0d ,tas pats 2.5 comonrail daaaaaaaaaaaaaudz vieglak padodas modifikacijam.
Zini kaa,tas,ka Tu esi izmacijies par mehanikji,tas neko neliecina.es dzive poetiekami esmu redzejis cilvekus,projekta vaditajus ar itka super izglitiibu,bet pieredze un zinashanas ir briesmigakas ka DD zobi mutee
3.0d ir ok, braukt var un nav nekāda vaina, ja nav nopists, ne velti pieminēju viņu arī. Bet, ja atrod līdzvērtīgā stāvoklī V8, tad man ar tādu būtu daudz patīkamāk braukt ikdienā.
Fašij, re kur ir tas 4.0d ar kuru sajaucu. Cena pat tāda pati. Arī Vācijas numuri.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... chejl.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... chejl.html

Tiem sēmeriem nopietni no rūpnīcas nāk tās MT3 stūres?
Es te esmu sapratis tikai vienu-Fashija e38 esot bijis sterils,salona mushas nebija pisushas
inferno zhurka ir 10k vertba,dizelji suka dirsu, 4.4 v8 ir must have
Un beigu beigas man pohuj,jo es ar saviem 8l pa pilsetu un nopistiem sedekljiem jutos erti
a un jaa, manam 3.0d skan ka kakjim iespiesti pauti 


Un beigu beigas man pohuj,jo es ar saviem 8l pa pilsetu un nopistiem sedekljiem jutos erti


ar kompatu pa brugji

palaidu garām šito, bet šis motors pats pa sevi ir total shitEmteks rakstīja:Fašij, re kur ir tas 4.0d ar kuru sajaucu. Cena pat tāda pati. Arī Vācijas numuri.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... chejl.html

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Runājot par krāsojuma mandarīnu tur vispār nau ko saspringt. Mandarīns jau veidojas nevis krāsojot bet zustot krāsai lakai. Ja krāso ar lēto galu tad vispār krāsā grunts vai laka sasēžas un pēc laika mandarīns paliek vēl lielāks. Reāli var teikt jebkuram auto vairāk vai mazāk ir mandarīns ja vien tas nau G klases Mersedes kurš tiek pulēts rūpnīca. Ja jūs redzētu kādā mandarīna nāk pilnīgi jauni smagie auto pusē no jums uz vietas apraudatos. Mazs tādu meistaru kas tiešām kvalitatīvi var nokrāsot auto. Mandarīns pilnīgi normāla parādība daudzas krāsotavas auto tiek pūlēties klientam nezinot 


Kāda starpība cik beigu beigās es ieguldīšu savā žurkā? Te daži ir ieguldījuši savos E36 tik pat, ja ne vairāk, bet tas nevienu nepis vispār. Un kāds tam visam sakars ar to, ka es laba 730d vietā dotu priekšroku labam 740i?

Kur LV var nomērīt jaudu ?
Rolis Bosch car service 75eu ?
Un Jelgavas Degvielas laboratorija ? Kas tur ar cenu ?
Ogre - Dambis darbnīca ? Droši vien pilns ar sportiniekiem, ielas auto nebūs laika.
Rolis Bosch car service 75eu ?
Un Jelgavas Degvielas laboratorija ? Kas tur ar cenu ?
Ogre - Dambis darbnīca ? Droši vien pilns ar sportiniekiem, ielas auto nebūs laika.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Nē, man nekad nav bījis kvēpinieks, mūku pa gabaluEmteks rakstīja:Tev kaut viens ir bijis ilgāk par mēnesi ? Ar to domāju nenopists.Riks* rakstīja:Kujņa ir tie dīzeļi!Fashion rakstīja:A kāpēc tas 3.0D tiek pasniegts kā kkas exclusive?

Rolī laikam arī ir visnormālākais stends un maksā 75E, jā.ValtersZ rakstīja:Kur LV var nomērīt jaudu ?
Rolis Bosch car service 75eu ?
Un Jelgavas Degvielas laboratorija ? Kas tur ar cenu ?
Ogre - Dambis darbnīca ? Droši vien pilns ar sportiniekiem, ielas auto nebūs laika.

Fashion rakstīja:16:9
Komfortnieki/Recaro
Lūk cipruss kas pārsvarā ir visiem.
Parkingsensorus neuzskatu par ekstru semakam, tiem tur vnk ir jābūt
P.S - apelsīns bija jā, bet ne tik mežonīgs kā tev, sorry.. un apelsīnu nevar pieskaitīt pie defektiem, jo E90 iznākušu no rūpnīcas esmu redzējis apelsīnā visu..
Lai jus damas saprastu ka nav jegas plukties un uzgrilleti esat abi. Vins par kapeikam, otrs par kosmosu.
Izstasti fashij tad lidz galam kas par kasiem palika.


Ciprussam pats par sevi srots pec csdd radijumiem vien un nu jau pec krasojuma kuru pats atzist

Jus ka divi mulki plesaties par temu kura abi ir appisti

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2033
- 2034
- 2035
- 2036
- 2037
- …
- 2228
- chevron_right