Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 66
- chevron_right
man gan ir ta, tikai griezoties pa labi pa kreisi, skana ka troljukaa, bet pa taisno viss mierigi, un kad plakaniski eju ari viss mieraa! bet nu principa jau tadai skanjai nevajadzetu but, lai ko arii teiktu, ka tada jabut utt!
šajā gadījumā ir satelītu sobratiem pipec.Zirdzins rakstīja:man gan ir ta, tikai griezoties pa labi pa kreisi, skana ka troljukaa, bet pa taisno viss mierigi, un kad plakaniski eju ari viss mieraa! bet nu principa jau tadai skanjai nevajadzetu but, lai ko arii teiktu, ka tada jabut utt!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jā, bet der tikai no bloķa elementiem
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kaa ir ar reduktoru izejoshajiemflanchiem? videja reduktora lielie flanchi der videjaa reduktora mazajiem flanchiem?
...
Tātad, ja parasto reduktoru metina, taisa par 100proc. kas tur tieši ir jāmetina kopā? Moš kādam ir gatava bilde ar sametināto. Un vel kā tas kaitē un kam tas kaitē, cik sapratu bukses ir pirmās kas sašķīst, riepas, pats par sevi. Vel kaut kas?
Bet ja nopietni, metinātais lauž kopā visu - bukses, gultņus, pusasis.. Saliksi cietās bukses lauzīs kuzavu, sevišķi, ja papuvis.. Parkojoties grūti, sajūgs vairak jāslidina utt.
Pa lielam kaut kā tā:
http://www.gtfactory.jp/cms/e107_files/ ... 020610.jpg
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
liels paldies ch. par bildi un priekšstatu.
Reduktors sametināts un uzstādīts... 100proc. THATS THE SHIT!
1.8is Slīd kā pa sniegu. Kaifs!
Reduktors sametināts un uzstādīts... 100proc. THATS THE SHIT!
1.8is Slīd kā pa sniegu. Kaifs!
Kāda attiecība Tev reduktoram? Man 3.38 un IS ar otro gurst... Nevaru saprast, vai motors neiet tā kā vajag, vai tā jābūt. @0:50 iemetu otrajā un redz, kā sagurst.
Pirms rakstiju postu griezu pa mitru, ļoti ļoti labi grieza. Šodien izbraucu pa sausu nu, ne tā, bet griež. Ja viss bij pareizi tas ir IS stock reduktors attiecība 3.45. Bet nu tgd ir metināts. Vainu tev skills, riepas, dzinēja darbība vai segums bet man liekas ka tev griež labāk.
+ vel parādijusies gaudošana. Varētu būt ka gaudo metināts reduktors, vai gaudo gultņi kas pie pirmajiem griezieniem ir izbiruši?
edit: Tikko palasiju un pēc simtoniem tas ir reduktora gultnis. Viņu ir jēga metinātajam mainīt? Un tomēr ilgstošai braukšanai viņš neder, ar baigo komfortu lielīties nevar.
+ vel parādijusies gaudošana. Varētu būt ka gaudo metināts reduktors, vai gaudo gultņi kas pie pirmajiem griezieniem ir izbiruši?
edit: Tikko palasiju un pēc simtoniem tas ir reduktora gultnis. Viņu ir jēga metinātajam mainīt? Un tomēr ilgstošai braukšanai viņš neder, ar baigo komfortu lielīties nevar.
Hmm interesanti, man ir 2.8i m52 , reduktors 3,45 kkur un man nekas nebira nost ar 100% blokji, beigas sāka gaudot pats reduktors jo ellja nebija vispar iekshaa, paspeeju 2 pusasis noverpt un neviens gultnis nesvilpoja, nezinu kapec visiem uzreiz šķīst ārā kkas.
Pēdējais labojis zefīrs™ - 20 Mai 2013, 14:14, kopā labots 1 reizi.
meklēju kādu kas varētu līdz 6dienai uzmetināt bloķi.. lūdzu izpalīdzat. visos servisos mani sūta dirst un pašam nav svarkas. esmu visu rīgu izskraidijis, bez rezultātiem.
Hidrauliskās rokas bremzes, sporta stūres, stūres pārejas u.t.t
Dexters Drift Lab
http://sanel.lv/?l=1&c=1410
Dexters Drift Lab
http://sanel.lv/?l=1&c=1410
Ja tu man pretī dod savu parasto 3.45 mazajā korpusā tad droši vari savākt manu :)
Ir kāds kurš varētu ielaist svarku reduktorā ?
Varu kādam atdot metinātu 3.45 reduktoru par alus 4paku, vienkārši nezinu cik ilgi viņš vel kalpos :D:D
jau dūc , eļļja tek ārā, jo nav spostgredzeni ielikti čaškām , čaškas ir no lielā korpusa, tatad der 2.5,2.8 , par kardānu runājot, nezinu vai jums vajadzēs vai nē pirkt kardāna aizmugurējo daļu citu.
Bet katrā gadījumā ganjau izturētu biķernieku pāris treniņiem.
jau dūc , eļļja tek ārā, jo nav spostgredzeni ielikti čaškām , čaškas ir no lielā korpusa, tatad der 2.5,2.8 , par kardānu runājot, nezinu vai jums vajadzēs vai nē pirkt kardāna aizmugurējo daļu citu.
Bet katrā gadījumā ganjau izturētu biķernieku pāris treniņiem.
kads var pastastiit par LSD reduktora restauresanu? skeit ka isti neblokejas taa kaa vajadzetu!!!
interese jautajums: tatad lieku 2.8 dzineju 2.0 vanosa vieta gribetos zinat ko darit ar reduktoru, bet ja jamaina atkal interesetu tads lai labi ietu un butu ekanomiskaks pa soseju! neko ipashi pa tadam lietam nerubiju, kadu atiecibu labak!!! Paldies jau ieprieks!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
tavaa 320 jabut 3.45 reduktoram.
orginali 328i naak 2.93 reduktors.
ja es liktu 2.8 es tiektos uz 3.15 ratio
bet ja daudz pa sosi jamauc, tad liet to pasu 2.93
orginali 328i naak 2.93 reduktors.
ja es liktu 2.8 es tiektos uz 3.15 ratio
bet ja daudz pa sosi jamauc, tad liet to pasu 2.93
...
ja nav vēlme baigi slīpēt daudz tad ieliek getrag kārbu no e30,34 un būs gari gaņģi un ekonomija pa šoseju vnk kā dīzelim!!
varbūt kāds iekš Riga city, kas labi saprot e36 kardānus(krustiņu maiņa) un reduktorus. Vajag savest kartībā 323ti.
Ja ir tad varētu kontaktus un dislokācijas vietu.
Ja ir tad varētu kontaktus un dislokācijas vietu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 66
- chevron_right