Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2176
- 2177
- 2178
- 2179
- 2180
- …
- 2228
- chevron_right
Inspektors lohs un / vai vnk neseko līdzi likumiem, pāris dienas atpakaļ mani izčakarēja skatē par 3. aizmugurējās jostas neesamību (ar auto braucu 7. gadu (9-10 reizi biju uz TA), pirms tam neviens ne reizi neko nepateica.. Sanāk, ka kkas pēkšņi ir mainījies?! Vai nu tomēr iepriekšējās 9 reizes TA inspektori vnk nepildīja savus pienākumus kā nākas... :)JānisK-[JK] rakstīja:Kad man tas bija aktuāli tad par šo tēmu ar inspektoriem runāju, ja apgaismes ierīce ir tad tai ir jāstrādā, nestrādāšana kā minēju ir defekts.chillhouse rakstīja:Nemaldini tautu! Pabrīdinot inspektoru, nekad nekāds "divnieks" nav ielikts. Pārbaudīts jau gadiem!
Varbūt kas pēdējos gados ir mainījies, bet vienmēr ir bijis tā, ka ja miklas lukturi ir kā tādi tad viņiem ir jāstrādā! Inspektoram nav jāmeklē vai ir ielikts drošinātājs vai ir spuldzītē, miglas lukturi ir ir un ja tas nedeg tas tiek vērtēts ar otro vērtējumu (2) un inspektoram ir vienalga, nav drošinātāja, nav spuldzītes, nav kontakta, nodeguši vadi vai kas cits!
Miglas lukturi ir ārējās apgaismes ierīces nevis kāds salona panelis vai kas cits nenozīmīgs, lukturi var nebūt, bet ja ir tad tiem ir jāstrādā pat ja ir aizlīmēti ar uzlīmēm, vāciņi vai kāds cits pieskrūvēts vai uz klipšiem nostiprināts aizbāznis var būt.
Parādi konkrētu pantu, kur tevis teiktai ir atrunāts! Tas ko es minēju ir atrunāts!
d[-_-]b
drīkst pārslēgt miglu tēmu uz labavuhām ?
cik stipri jābūt iejātam priekšējam stiklam, lai neliktu 2 ? vadītāja pusē normālas plaisas, bet pie pasažiera gan stārķis mēģināja ielidot
P.S. tjip doma, vai iedos mēnesi, vai sūtīs prom uzreiz ...
cik stipri jābūt iejātam priekšējam stiklam, lai neliktu 2 ? vadītāja pusē normālas plaisas, bet pie pasažiera gan stārķis mēģināja ielidot
P.S. tjip doma, vai iedos mēnesi, vai sūtīs prom uzreiz ...
Par stiklu maksimāli var iedot 2, tātad mēnesis garantēts. 3 neeksistē (gadījumā tikai ja stikla kā tāda nav).stan1slavs rakstīja:drīkst pārslēgt miglu tēmu uz labavuhām ?
cik stipri jābūt iejātam priekšējam stiklam, lai neliktu 2 ? vadītāja pusē normālas plaisas, bet pie pasažiera gan stārķis mēģināja ielidot
P.S. tjip doma, vai iedos mēnesi, vai sūtīs prom uzreiz ...
https://www.youtube.com/watch?v=Wz9rJzhb2TI
12:38 Kam tas aparāts?
12:38 Kam tas aparāts?
Nē nuDj Plosky rakstīja: Inspektors lohs un / vai vnk neseko līdzi likumiem, pāris dienas atpakaļ mani izčakarēja skatē par 3. aizmugurējās jostas neesamību (ar auto braucu 7. gadu (9-10 reizi biju uz TA), pirms tam neviens ne reizi neko nepateica.. Sanāk, ka kkas pēkšņi ir mainījies?! Vai nu tomēr iepriekšējās 9 reizes TA inspektori vnk nepildīja savus pienākumus kā nākas... :)
Nav runa par vienu inspektoru! tepat likomā ir rakstīts, droši vien lohiem ir tieši burts burtā jāraksta ja citādi nesaprot
Par jostā ir tiešām tā, ka ir mainījies likums un viņām ir jāstrādā, tās kopš 2015 vai 2016gada pārbauda cītīgi tā kā
Starp citu cik zinu ir ieviests limits nobrauktajos kilometros "mēnešbiļetes" laikā un ja to pārsniedz būs jāiet atkal pamatpārbaude
~2000 precīzi neatceros, bet ja interesē "internātā" var atrast vai likumos.
Kādreiz biju atradis detalizētos pārbūves noteikumus un tehniskās apskates, palika gan vecajā hdd bet ja ir gribēšana var atrast vai uzprasīt csdd.
Kādreiz biju atradis detalizētos pārbūves noteikumus un tehniskās apskates, palika gan vecajā hdd bet ja ir gribēšana var atrast vai uzprasīt csdd.
Sk! Tik daudz man nedraud. :)
Bet to likumu traktēšana un ievērošana no inspektoru puses mani citreiz tiešām besī - divas reizes kopumā ir bijis tā, ka neizeju TA deļ tādas lietas, kas iepriekšējos vismaz pāris gados arī ir bijusi, bet to nez kapēc nemanīja...
T.i. labi, ja ko tādu atrod kopā ar kādu piekares defektu, kas tāpat būtu labojams, bet, kad neizej TA tikai dēļ tās lietas un pēc tam esi spiets tērēt laiku un naudu.. Tas gan ir pastulbi!
Šogad neizgāju TA, kā jau minēju, dēļ 3. jostas neesamības, kuras kā izrādās man jau kopš sākta gala nebija (t.i. kādi 9-10 TA jau ir izieti tādā veidā) un dēļ tā, ka viens lukturis paaugstu spīd pēkšņi (tas lukturis jau 3 gadus nav aiztikts, pat lampiņas nav mainītas, arī kad čekoju pēdējo reizi staru pie sienas, viss bija ok).
Bet to likumu traktēšana un ievērošana no inspektoru puses mani citreiz tiešām besī - divas reizes kopumā ir bijis tā, ka neizeju TA deļ tādas lietas, kas iepriekšējos vismaz pāris gados arī ir bijusi, bet to nez kapēc nemanīja...
T.i. labi, ja ko tādu atrod kopā ar kādu piekares defektu, kas tāpat būtu labojams, bet, kad neizej TA tikai dēļ tās lietas un pēc tam esi spiets tērēt laiku un naudu.. Tas gan ir pastulbi!
Šogad neizgāju TA, kā jau minēju, dēļ 3. jostas neesamības, kuras kā izrādās man jau kopš sākta gala nebija (t.i. kādi 9-10 TA jau ir izieti tādā veidā) un dēļ tā, ka viens lukturis paaugstu spīd pēkšņi (tas lukturis jau 3 gadus nav aiztikts, pat lampiņas nav mainītas, arī kad čekoju pēdējo reizi staru pie sienas, viss bija ok).
d[-_-]b
No kāda 2006gada līdz 2009gadam gāju skates reizēm pat 3x mēnesī dažādiem auto, grāmatu var sarakstīt ar to kas pieredzēts Jāsaka, ka pēdējos gadus skates ir daudz maz objektīvas, protams visur ir cilvēciskais faktors, kurš no vienas puses nebūtu pieļaujams, bet no otras puses tas palīdz arī iziet skati kā man ir gadījies vairākas reizes kad ir nepārprotami vairāki divnieki vai pat trijnieks par tekošu bremžu šlauciņu! Man vienmēr ejot skati ir bijis labs kontakts ar inspektoriem, ir protams bijuši burta kapli un knariņi, bet tādi tomēr nav vairums. Arī viņiem nav viegls darbs, katrs otrais vizmas ir gudrāks par visiem un kladzina, ka redz viņa auto viss ir kārtībā, atbrauc ar sajātu miskasti un "kačā pravas", cik patīkami būtu strādāt ar piedirstu un sapuvušu auto. Var redzēt, ka auto ir kopts ar minimāliem līdzekļiem un kad ir jāts, attieksmi redz. Tur arī nāk tas cilvēciskais faktors, minēju, ka man ir piedoti vairāki būtiski divnieki, ja tu atbrauc ar auto kam viss kas ir bijis jāsamaina ir samainīts, auto kopumā ir kopts tad inspektors to redzot vai nu atļauj salabot turpat ja tas ir iespējams vai palaiž ieliekot vieninieku un piekodina salabot uz nākamo skati, šajā gadījumā burta kalps būtu slikti. Cik zinu darba laikā inspektori telefonu izmantot nedrīkst, darbs maiņās un arī atbildība tomēr ir liela, notiek tur nejaušas pārbaudes ar speciāliem auto, lai pārbaudītu inspektorus, tāpēc jauniņie ir sabaidīti un piekasās pie visa arī, kur nevajag. Tie ks iestrādājušies daudz maz jau to virtuvi zin. Un protams ir arī draņķi, kuriem dzīvē grūti un gribas, lai arī citiem tā būtu un noteikti arī valsts plāns iegāzt konkrētu skaitu auto jo tas auto parks tak ir jāpadara sliktāks kā ir patiesībā, lai veicinātu jaunu auto tirgu. Ar riepām arī būs tā ka droši vien būs kāds minimālais vecums no kura laidīs skati, ne velti statistiku veido....... Nu tas tā īsumā.
Nu jā un likumi tomēr mainās un papildinās, to nezināšana neatbrīvo no atbildības, protams retais sēž "Latvijas vēstnesī" bet nu reizi pusgadā vajadzētu ielīst apskatīt, varbūt kāds mantojums pienākas
Lukturu regulējumu var izsist uz bedrēm vai bruģa.
Nu jā un likumi tomēr mainās un papildinās, to nezināšana neatbrīvo no atbildības, protams retais sēž "Latvijas vēstnesī" bet nu reizi pusgadā vajadzētu ielīst apskatīt, varbūt kāds mantojums pienākas
Lukturu regulējumu var izsist uz bedrēm vai bruģa.
Interese aptuvens cipars pa cik varetu pardot angli e46 2002 gada 1.8 jauna tipa motors. M sture mele griezti pilna komplektacija pat lukturitis degosh.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Un pie reizes kas shie pa diskiem?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Oho tas gan ir kaut kas labs kur šito izrāva? Viena tante teica ?JānisK-[JK] rakstīja:Starp citu cik zinu ir ieviests limits nobrauktajos kilometros "mēnešbiļetes" laikā un ja to pārsniedz būs jāiet atkal pamatpārbaude
Par jostām sāka skatīties tikai tāpēc ka redz kāds gurdrītis aizgāja uz csdd un sāka dirst kāpēc viņam nepārbauda apskatē jostas , ja jau tā visur reklamē ka jasprādzējas un bla bla bla . Un vot tagad par jostām met divniekus jo visi dabūja pa ausīm.
Viena tante teica, ja autiņam bremzē vismaz viens ritenis, tad varot TA iziet. Noķīlējis gultnis arī skaitoties.
Tantes nepareizi runā
Man abs čakarēja prātu un priekšējais rats labais ņēma spēcīgāk par kreiso pa 0.7 vienībām-automātiski 2nieks
ja pārsniedz 30% atšķirību uz asīm,tad skate beigusies
Man abs čakarēja prātu un priekšējais rats labais ņēma spēcīgāk par kreiso pa 0.7 vienībām-automātiski 2nieks
ja pārsniedz 30% atšķirību uz asīm,tad skate beigusies
baumanis rakstīja:Oho tas gan ir kaut kas labs kur šito izrāva? Viena tante teica ?JānisK-[JK] rakstīja:Starp citu cik zinu ir ieviests limits nobrauktajos kilometros "mēnešbiļetes" laikā un ja to pārsniedz būs jāiet atkal pamatpārbaude
Par jostām sāka skatīties tikai tāpēc ka redz kāds gurdrītis aizgāja uz csdd un sāka dirst kāpēc viņam nepārbauda apskatē jostas , ja jau tā visur reklamē ka jasprādzējas un bla bla bla . Un vot tagad par jostām met divniekus jo visi dabūja pa ausīm.
Tīzi zināšanās pec izskaidro mna
kapēc man auto nelaida ar us gabarītiem cauri,ja auto ir tādas paredzētas?
Usa gabarīti ir nesmuki, tāpēc nelaida
Varbūt tāpēc, ka Eiropa nav ASV, un mums ir citi noteikumi priekš apgaismojuma? Par ASV auto licencēšanu esi dzirdējis?krokodils rakstīja:baumanis rakstīja:Oho tas gan ir kaut kas labs kur šito izrāva? Viena tante teica ?JānisK-[JK] rakstīja:Starp citu cik zinu ir ieviests limits nobrauktajos kilometros "mēnešbiļetes" laikā un ja to pārsniedz būs jāiet atkal pamatpārbaude
Par jostām sāka skatīties tikai tāpēc ka redz kāds gurdrītis aizgāja uz csdd un sāka dirst kāpēc viņam nepārbauda apskatē jostas , ja jau tā visur reklamē ka jasprādzējas un bla bla bla . Un vot tagad par jostām met divniekus jo visi dabūja pa ausīm.
Tīzi zināšanās pec izskaidro mna
kapēc man auto nelaida ar us gabarītiem cauri,ja auto ir tādas paredzētas?
Gaumes jautājumskars rakstīja:Usa gabarīti ir nesmuki, tāpēc nelaida
Tieši ABS čakarēja?! Kā tas izpaudās bremzējot (krātīja stūri, sita pa bremžu pedāli)?! Man tgd līdzīga problēma, neiznu ko vainot - kādu ķīlējošu suportu, līku bremžu disku, lufti piekarē vai problēmu tieši bremžu vadības sistēmā..krokodils rakstīja:Tantes nepareizi runā
Man abs čakarēja prātu un priekšējais rats labais ņēma spēcīgāk par kreiso pa 0.7 vienībām-automātiski 2nieks
ja pārsniedz 30% atšķirību uz asīm,tad skate beigusies
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2176
- 2177
- 2178
- 2179
- 2180
- …
- 2228
- chevron_right