Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2184
- 2185
- 2186
- 2187
- 2188
- …
- 2228
- chevron_right
Piekritīšu,ka drosmīgi vardi
Baumani,saku veleiz,nu nav smiekligi un pat interesasanti tas par mogo.isti neaizskar mani tas.Baumani,atklasana varesi savu sapi man aci pret aci pastastit,te tas kka neinteresanti paliek
2.5 tds var saregulet ka vins iet ljoooti labi,shaubos ka labak par turbo bendzinu,bet vienu varu garantet,galva driz tam tds saverpsies
Baumani,saku veleiz,nu nav smiekligi un pat interesasanti tas par mogo.isti neaizskar mani tas.Baumani,atklasana varesi savu sapi man aci pret aci pastastit,te tas kka neinteresanti paliek
2.5 tds var saregulet ka vins iet ljoooti labi,shaubos ka labak par turbo bendzinu,bet vienu varu garantet,galva driz tam tds saverpsies
Nebūšu tur citruss diemžēl .krokodils rakstīja:Piekritīšu,ka drosmīgi vardi
Baumani,saku veleiz,nu nav smiekligi un pat interesasanti tas par mogo.isti neaizskar mani tas.Baumani,atklasana varesi savu sapi man aci pret aci pastastit,te tas kka neinteresanti paliek
2.5 tds var saregulet ka vins iet ljoooti labi,shaubos ka labak par turbo bendzinu,bet vienu varu garantet,galva driz tam tds saverpsies
Bet pec pasākuma pats vari atbraukt ciemos nebūs tālu , iedzersim aliņu , iedošu izbraukt ar smukās krāsas e61
Fascinē.
Pastāstiet lūdzu kā var kautko pateikt par lietotām koilām no bildēm ?
Es piemēram neko nevaru pateikt no bildes par preci kas ir lietota, ja nu vienīgi 16:9 vai OBC vai spidometra pikseļus.
Pastāstiet lūdzu kā var kautko pateikt par lietotām koilām no bildēm ?
Es piemēram neko nevaru pateikt no bildes par preci kas ir lietota, ja nu vienīgi 16:9 vai OBC vai spidometra pikseļus.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
baumanis rakstīja:Nebūšu tur citruss diemžēl .krokodils rakstīja:Piekritīšu,ka drosmīgi vardi
Baumani,saku veleiz,nu nav smiekligi un pat interesasanti tas par mogo.isti neaizskar mani tas.Baumani,atklasana varesi savu sapi man aci pret aci pastastit,te tas kka neinteresanti paliek
2.5 tds var saregulet ka vins iet ljoooti labi,shaubos ka labak par turbo bendzinu,bet vienu varu garantet,galva driz tam tds saverpsies
Bet pec pasākuma pats vari atbraukt ciemos nebūs tālu , iedzersim aliņu , iedošu izbraukt ar smukās krāsas e61
Ui,paldies par piedavaajumu
SS'ā ir tikai viens pa 3kEmteks rakstīja:Parādiet man labu e60 par 3000eur.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ejmfk.html
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
nu tipa dīzeļautomātu, kurš nav nodzīts, sapists, saļepīts, ar oriģinālo nobraukumu, tīru servisa vēsturi un nav bijis lietuvā
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kas kuram ir labs..
Kam vajag lai ir TA un būtu labi ja visas detalas vienā krāsā , kam vajāk pilnīgu stīgu ar max komplektāciju pa taisno no mācītāja rokām kas tik svētdienās pēc maizes braucis.
Kam vajag lai ir TA un būtu labi ja visas detalas vienā krāsā , kam vajāk pilnīgu stīgu ar max komplektāciju pa taisno no mācītāja rokām kas tik svētdienās pēc maizes braucis.
e36
vnk kā jau iepriekš kautkas minēja, e60 tomēr ir pietiekami komplicēts un uzturēšānā potenciāli dārgs auto, lai man būtu bail pirkt tādu ar sketchy vēsturi, un vēl pasarg dies' no jelgavas/rumbulas vai pa taisno no leišiem
Pirkt jau protams var, bet beigās kkādu 3 gadu griezumā lētāk un izdevīgāk sanāk braukāt ar kkādu e36 M3
Pirkt jau protams var, bet beigās kkādu 3 gadu griezumā lētāk un izdevīgāk sanāk braukāt ar kkādu e36 M3
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
E36 jau vispār salīdzinoši ar e6x un e9x, šĶiet kā nenokaujams kaujas zirgs. Tik cik bundžas atdod galus. Bet nu paskatīsimies pēc pāris gadiem uz tiem e6x un 9x.
e36
kas tieši dzineja un hadenes uzbūve tur ir mega dārgi?
nerunāju par adoptīvajām lapmām un dargo stūre reiku!
tad jau 2000.gada volvo ari ir dargs salidzinot ar žurku volvo drosele 150 eiro,pluss piekodēšana 110 eiro volvo centrā
Protams ,ka var arī atrast pa 20k e60 vai e61!ja nevar uzturēt e60,tad tas nozīme tikai vienu,tev nevajag viņu!
nerunāju par adoptīvajām lapmām un dargo stūre reiku!
tad jau 2000.gada volvo ari ir dargs salidzinot ar žurku volvo drosele 150 eiro,pluss piekodēšana 110 eiro volvo centrā
Protams ,ka var arī atrast pa 20k e60 vai e61!ja nevar uzturēt e60,tad tas nozīme tikai vienu,tev nevajag viņu!
tur jau tas prikols, ka reti kurš viņu var uzturēt. Ne jau tas, ka baigi dārgi, bet tā kā tas ir sapņu auto daudziem, kam rocība līdz e60 īsti nevelk, tie auto ir ārkārtīgi nekopti.krokodils rakstīja:kas tieši dzineja un hadenes uzbūve tur ir mega dārgi?
nerunāju par adoptīvajām lapmām un dargo stūre reiku!
tad jau 2000.gada volvo ari ir dargs salidzinot ar žurku volvo drosele 150 eiro,pluss piekodēšana 110 eiro volvo centrā
Protams ,ka var arī atrast pa 20k e60 vai e61!ja nevar uzturēt e60,tad tas nozīme tikai vienu,tev nevajag viņu!
Salīdzinoši ar e36/e46/e39 tas auto tomēr prasa vairāk uzmanības, bet to mašīnu pērkot reti kurš to apzinās.
Tāpēc tie kas tirgojās arī ir remontēti kaktu servisos, viss caur pakaļu, visa hadene ķīnas, visas komponentes lietotas, nogājuši pusmiljonu utt
Nav jau runa par to ka e60 būtu šausmīgi dāārgs. runa ir par to, ka 90% viņu cenā zem 10k (nav runa par kkādiem plikiem prefa benzīnniekiem) ir nobraukti sūdi, kas tikai no ārpuses varbūt vēl pēc kautkā izskatās, jo ir melns, baigie ļitaki un paka.
Vidusmēra e60 man asociējas ar kkādu 35gadīgu veceni, kas agrāk bija forša un iekārojama, džeki skrēja pakaļ, bet tagad ir masveidā pa rokām laista, vidēji izplūdusi pārdevēja imantas maximā, tāpēc mēģinot vēl pēdējoreiz izbaudīt jaunības sajūtas sakrāsojas, iespīlējas šaurā kleitā un dodas uz klubu.
Un klubā ar viņu ir tāpat kā ar e60 - nu jau ļoti viegli dabūt, no ārpuses pēc 3 aliem vēl varbūuuuut daudz maz ok bet no rīta saproti ka esi pamodies blakām kaut kam briesmīgam un vēlies no tā pēc iespējas ātrāk tikt vaļā un nekad ar nevienu par to nerunāt.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
karoče,te smird pēc etalona
Nav tik traki. Vnk pats tikko izgāju cauri visai palielai epopejai meklējot sev jaunu daily auto, un stāstu to ar ko pats saskāros.
Beigās paņēmu E90 feislifta dīzeļtomātu. Pa lielam vienīgais eksemplārs kuru apskatīju,kuram stāvoklis bija +/- ok.
Beigās paņēmu E90 feislifta dīzeļtomātu. Pa lielam vienīgais eksemplārs kuru apskatīju,kuram stāvoklis bija +/- ok.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ar e60 viss ir elementāri, tas auto vienkārši ļoti stipri jāmīl, lai viņā regulāri investēt normālas summas nebūtu žēl. Nopirkt perfektu bezproblēmu modeli nav iespējams, būsim reāli, neatkarīgi no tā vai nopirksi ar oriģināliem 250 000km vai 350 000km, nekāda pasaka nav gaidāma... hidromufte, sprauslas, elektrības gļuki (jo īpaši ziemā), turbīnas, sprāguši Logic bloki, sajātas panorāmas, problēmas ar kolektoriem, pirmajiem gadiem - degoši sēdekļi, beigti ccc bloki, unīšiem antenas bloki, pārlūzuši vadi bagāžnieka vākā (nedod Dievs vēl padzīvojušu el. bagāžnieku), neadekvāti strādājoši nolokāmie spoguļi, klabošas stūres reikas, grabošas ķēdes, partikuls, egr, kvēlsveces utt., saraksts ir gandrīz bezgalīgs. Nemaz negribu neko pieminēt aktīvajiem stabilizatoriem, pneimo un hadeni, kura nav sūdīga, bet tāpat būs jāremontē un galīgi nav lēta, ja liek normālas detaļas utt. Jo pilnāks e60, jo lielāks gemarojs, jo vairāk vai mazāk - plīst viss pēc kārtas... pat komforta beņķiem bieži bija problēmas ar izbīdāmo sēžamvietas daļu. Un viss maksā kosmosu, ja runājam par jaunām un kvalitatīvām daļām, nevis restaurētiem sūdiem. Protams, ja ir zināms, ka iepriekšējais īpašnieks lielu daļu sāls puda jau ir izēdis un var to pierādīt, kādu laiku varbūt būs mierīgāk, bet tādi, kuri noved e60 līdz super stāvoklim un tad tirgo tiešām nav daudz. Viss iepriekš minētais ir mans subjektīvais viedoklis un personīgā pieredze, kura balstīta uz ~ padsmit gab. dažādu gadu e60/e61 ar dažādiem nobraukumiem (170 000 - 380 000km), ja kāds man mēģinātu iestāstīt, ka ar to auto nav tik traki... Bet, ar visu to, man tas auto ļoti patīk pie nosacījuma, ka tas ir dzīvs, lai gan, ja man šodien būtu jāiztērē +-10 000eur par BMW - tas noteikti būtu 1er coupe (kā minimums 123d ar M piekari) vai e65 FL, jo tur savas investīcijas vismaz var kompensēt ar komfortu, kuru būs grūti sameklēt citur, jo īpaši, ja tas ir 750i, kas, manuprāt ir way to go tam modelim.
Precīzāku salīdzinājumu dzīvē nebiju redzējis:
Precīzāku salīdzinājumu dzīvē nebiju redzējis:
ch. rakstīja:Vidusmēra e60 man asociējas ar kkādu 35gadīgu veceni, kas agrāk bija forša un iekārojama, džeki skrēja pakaļ, bet tagad ir masveidā pa rokām laista, vidēji izplūdusi pārdevēja imantas maximā, tāpēc mēģinot vēl pēdējoreiz izbaudīt jaunības sajūtas sakrāsojas, iespīlējas šaurā kleitā un dodas uz klubu.
Un klubā ar viņu ir tāpat kā ar e60 - nu jau ļoti viegli dabūt, no ārpuses pēc 3 aliem vēl varbūuuuut daudz maz ok bet no rīta saproti ka esi pamodies blakām kaut kam briesmīgam un vēlies no tā pēc iespējas ātrāk tikt vaļā un nekad ar nevienu par to nerunāt.
Pēdējais labojis Strom - 08 Jūn 2017, 10:53, kopā labots 1 reizi.
Precīzi!Strom rakstīja:Ar e60 viss ir elementāri, tas auto vienkārši ļoti stipri jāmīl, lai viņā regulāri investēt normālas summas nebūtu žēl. Nopirkt perfektu bezproblēmu modeli nav iespējams, būsim reāli, neatkarīgi no tā vai nopirksi ar oriģināliem 250 000km vai 350 000km, nekāda pasaka nav gaidāma... hidromufte, sprauslas, elektrības gļuki (jo īpaši ziemā), turbīnas, sprāguši Logic bloki, sajātas panorāmas, problēmas ar kolektoriem, pirmajiem gadiem - degoši sēdekļi, beigti ccc bloki, unīšiem antenas bloki, pārlūzuši vadi bagāžnieka vākā (nedod Dievs vēl padzīvojušu el. bagāžnieku), neadekvāti strādājoši nolokāmie spoguļi, klabošas stūres reikas, grabošas ķēdes, partikuls, egr, kvēlsveces utt., saraksts ir gandrīz bezgalīgs. Nemaz negribu neko pieminēt aktīvajiem stabilizatoriem, pneimo un hadeni, kura nav sūdīga, bet tāpat būs jāremontē un galīgi nav lēta, ja liek normālas detaļas utt. Jo pilnāks e60, jo lielāks gemarojs, jo vairāk vai mazāk - plīst viss pēc kārtas... pat komforta beņķiem bieži bija problēmas ar izbīdāmo sēžamvietas daļu. Un viss maksā kosmosu, ja runājam par jaunām un kvalitatīvām daļām, nevis restaurētiem sūdiem. Protams, ja ir zināms, ka iepriekšējais īpašnieks lielu daļu sāls puda jau ir izēdis un var to pierādīt, kādu laiku varbūt būs mierīgāk, bet tādi, kuri noved e60 līdz super stāvoklim un tad tirgo tiešām nav daudz. Viss iepriekš minētais ir mans subjektīvais viedoklis un personīgā pieredze, kura balstīta uz ~ padsmit gab. dažādu gadu e60/e61 ar dažādiem nobraukumiem (170 000 - 380 000km), ja kāds man mēģinātu iestāstīt, ka ar to auto nav tik traki... Bet, ar visu to, man tas auto ļoti patīk pie nosacījuma, ka tas ir dzīvs, lai gan, ja man šodien būtu jāiztērē +-10 000eur par BMW - tas noteikti būtu 1er coupe (kā minimums 123d ar M piekari) vai e65 FL, jo tur savas investīcijas vismaz var kompensēt ar komfortu, kuru būs grūti sameklēt citur, jo īpaši, ja tas ir 750i, kas, manuprāt ir way to go tam modelim.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Pa lielam tāpēc arī vidusmēra e60 ir ar eglīti panelī, puse no ekstrām normāli nestrādā, viss n-tās reizes jaukts un likts kopā tāpēc ērtībai rūpnīcas stiprinājumi aizstāti ar samareziem un savilcējiem, kļūdas vairāk kā sunim blusu, bet ir čips (jo M5 killer) + paciņa un 19nieki.
Protams, katrs no mums pazīst kādu daļēji fikcionālu tēlu, kuram ir mega 60tais, kas vispār nekad nepishas un jau 5 gadus brauc tikai mainot eļļu un iet labāk par visiem V10.
Un gan jau ir daudz tādu cilvēku, kas tiešam kopj un velta tam auto tādu uzmanību, kāda tam ir nepieciešāma. Bet tādu labu, laba gada, ne-pliku dīzeļtomātu neatdos zem 10.
Protams, katrs no mums pazīst kādu daļēji fikcionālu tēlu, kuram ir mega 60tais, kas vispār nekad nepishas un jau 5 gadus brauc tikai mainot eļļu un iet labāk par visiem V10.
Un gan jau ir daudz tādu cilvēku, kas tiešam kopj un velta tam auto tādu uzmanību, kāda tam ir nepieciešāma. Bet tādu labu, laba gada, ne-pliku dīzeļtomātu neatdos zem 10.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Es nekad par e60 nebiju aizdomājies tik tālu kā šeit apraksta.
Tas tak normāli ka mašīnas kļūst vecākas un vairāk cilvēki viņas var atļauties, e90 tak arī sāk pa labi un kreisi mētāt.
Tas tak normāli ka mašīnas kļūst vecākas un vairāk cilvēki viņas var atļauties, e90 tak arī sāk pa labi un kreisi mētāt.
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2184
- 2185
- 2186
- 2187
- 2188
- …
- 2228
- chevron_right