Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2185
- 2186
- 2187
- 2188
- 2189
- …
- 2228
- chevron_right
Un tas viss, laikam, sākās no tā, ka tik pajautāju vai Latvijā ir tāda pirktspēja uz e60..ikey07 rakstīja:Es nekad par e60 nebiju aizdomājies tik tālu kā šeit apraksta.
Tas tak normāli ka mašīnas kļūst vecākas un vairāk cilvēki viņas var atļauties, e90 tak arī sāk pa labi un kreisi mētāt.
Un viss ko vajadzēja bija atbildēt - jā ir. Bet tagad paskaties ko sadarīji No otras puses kāds no foruma varbūt divreiz tagad padomās par e60... un aizbrauks paņems V8 mersijanjis313 rakstīja:Un tas viss, laikam, sākās no tā, ka tik pajautāju vai Latvijā ir tāda pirktspēja uz e60..ikey07 rakstīja:Es nekad par e60 nebiju aizdomājies tik tālu kā šeit apraksta.
Tas tak normāli ka mašīnas kļūst vecākas un vairāk cilvēki viņas var atļauties, e90 tak arī sāk pa labi un kreisi mētāt.
nu fakts kā tāds, ka visas tās kautkad sen pachotīgās lamatas tagad ir nobrauktas līdz kliņķim.
tāpēc es nekad nespēšu nopietni uztvert cilvēku, kas mēģina blatot ar kkadu vidusmēra e60/e63/e65/e53 utt
Ja kāds ir gatavs ikdienā sevi mocīt pārvietojoties ar kaut ko, kas ir sūdīgākā stāvoklī kā vidējais aritmētiskais ceturtais golfs + katru mēnesi atstāt pieklājīgu naudas summu remontos tīri tāpēc, lai mēģinātu nosmelt vēl pēdējo palikušo tā e60 pachotu, tad neko citu kā analoģiju ar maximas pārdevēju es nevaru iedomāties.
tāpēc es nekad nespēšu nopietni uztvert cilvēku, kas mēģina blatot ar kkadu vidusmēra e60/e63/e65/e53 utt
Ja kāds ir gatavs ikdienā sevi mocīt pārvietojoties ar kaut ko, kas ir sūdīgākā stāvoklī kā vidējais aritmētiskais ceturtais golfs + katru mēnesi atstāt pieklājīgu naudas summu remontos tīri tāpēc, lai mēģinātu nosmelt vēl pēdējo palikušo tā e60 pachotu, tad neko citu kā analoģiju ar maximas pārdevēju es nevaru iedomāties.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kam negadās vismaz ir lasāmviela
Es piekrītu par Meršiem, lai uzmet kādu skaistu izplūdi, lai pārējiem ar prieks
Es piekrītu par Meršiem, lai uzmet kādu skaistu izplūdi, lai pārējiem ar prieks
bet again, nerunāju par tiem, kas pērk normālas mašīnas, uztur viņas kā pienākās utt, visi nav vienā maisā bāžami
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Par meršiem tas bij sarkasms nu varbūt par visiem nē, bet cik pipars no Gaujas ielas stāsta, tad V8 ir viņu sponsorsjanjis313 rakstīja:Kam negadās vismaz ir lasāmviela
Es piekrītu par Meršiem, lai uzmet kādu skaistu izplūdi, lai pārējiem ar prieks
E90, E60 un E65 lieta ir tāda, ka lietošanas izmaksas ir nevis lielākas, bet burtiski reizinās, salīdzinājumā ar e46, e39 vai e38. Kasko, remonti utml. Ja alga zem 1200€ uz rokas, var nemēģināt par E90 domāt, bet prātīgāk būtu vienkārši braukt ar ko citu, jo visiem tās problēmas vienā brīdī apnīk.
Maksāt bankā lēzeno 300€ par lietotu premium klases auto vai jaunu Opel, Kia, VW. Protams, tas nav tas pats, bet braukt servisā tikai uz eļļas maiņām tomēr ir patīkami.
Maksāt bankā lēzeno 300€ par lietotu premium klases auto vai jaunu Opel, Kia, VW. Protams, tas nav tas pats, bet braukt servisā tikai uz eļļas maiņām tomēr ir patīkami.
kasko uz e38 ir leilaka ka uz e60
tikko ņēmu uz e60-550 eiro
e38-750 eiro
tikko ņēmu uz e60-550 eiro
e38-750 eiro
Kāpēc e38 tāds kosmoss? Man e90 feisliftam (kas šobrīd pa lielam viens no zagtākajiem auto) bija kkādi laikam 360eur
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Vecums un tas, ka viņu īsti nav, ja ir tad tur viss ir slikti vairumā gadijumu.
godīgi sakot, ja jāizvēlas starp starp e39 M5 un E55 AMG, es ņemtu AMGEdža rakstīja:Par meršiem tas bij sarkasms nu varbūt par visiem nē, bet cik pipars no Gaujas ielas stāsta, tad V8 ir viņu sponsorsjanjis313 rakstīja:Kam negadās vismaz ir lasāmviela
Es piekrītu par Meršiem, lai uzmet kādu skaistu izplūdi, lai pārējiem ar prieks
Salīdzināji nesalīdzināmus auto.
E39 ar w211.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
E39 ar w211.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ch. rakstīja:Kāpēc e38 tāds kosmoss? Man e90 feisliftam (kas šobrīd pa lielam viens no zagtākajiem auto) bija kkādi laikam 360eur
Ka man pateica-tadiem auto dargas detaljas
Kad man sasita e38
Sparns,bampers,pavarotnjiks,diska valceshana-man izmaksaja 980 eiro
w210 arī bij e55 bet atdzīšos, faktus nepārbaudīju un domāju, ka w211 un e39 bij vienā laikā ražotihe9600 rakstīja:Salīdzināji nesalīdzināmus auto.
E39 ar w211.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Klasesbiedrs jau 4 gadu brauc ar 525d e60 vienīgi pāris sviras piekarē un turbīna mainīta, šis teica labs uzticams, pirka fāterlandè. Otrs paziņa braukā ar stock e60 ar m54 dzinēju ar baigi nesūdzās. Pārējie kam bij pārdevuši
Man te viena dāma braukāja ar 530d. Kopts vizuāli un sekoja līdzi visam pārējam, bet tā sekošana bija katru mēnesi un labi izmaksāja Padevās un pārsēdās.
Kā rāda mana pieredze, fāterlandes mašīnas vidēji noteikti būs labākas par pārējo masu, tam der pievērst uzmanību skatoties jebkuras markas auto, jo vidējais vācietis (es uzsveru - vācietis) pie mazākiem mēsliem brauks un godīgi servisā visu sataisīs, arī saloni tur parasti ir labāk saglabājušies un lielāka cerība dabūt neapčakarētu virsbūvi (francūži ). Un par nobraukumiem, es varētu parādīt kaudzi ar pierādījumiem foto formātā kā vācietis ir spējīgs saglabāt auto pie tiem pašiem 300 000km no kuriem lielais vairums mīž. Protams, ļoti daudzi izņēmumi ir gan vienā, gan otrā pusē.kasiks rakstīja:Klasesbiedrs jau 4 gadu brauc ar 525d e60 vienīgi pāris sviras piekarē un turbīna mainīta, šis teica labs uzticams, pirka fāterlandè. Otrs paziņa braukā ar stock e60 ar m54 dzinēju ar baigi nesūdzās. Pārējie kam bij pārdevuši
Par veiksmes stāstiem - man arī bija viens e61, kuram pa pus gadu neko īpašu nedarīju un nekas arī neplīsa, tas arī bija viens no kaifīgākajiem e61 kāds man jebkad bijis... Rubinschwarz Metallic
...bet ar visu to mans viedoklis par to, ka tas auto plīst par daudz un ir dārgs uztēšanā, paliek nemainīgs.
3. Gadu jau ģimenē E61 525d, tika ieķerts par 7000 euro rumbulā, protams 2004. gads, bet nav arī galīgi pliks, tik tas ka ritošajā dažus sīkumus vajadzeja nomainīt, viena vietā pilēja eļļa un kolektors bij žopā, visu sataisija un tagad brauc bēdu nezinot (pieklauvēt pie koka). Grāmatiņa līdzi, ar visiem zīmogiem un apkopēm līdz 2013. gadam.
Ja negribi atvadīties no glāzes - liec atsaiti.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2185
- 2186
- 2187
- 2188
- 2189
- …
- 2228
- chevron_right