Edzis PROAM V8 sedans

E36 Club Latvia biedru auto.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Edvards77 rakstīja:
edzis rakstīja:
Durvis sakrāsoju, īpaši neiespringu labot visas buktītes, pofig, gan jau tāpat tās durvis ilgi nedzīvos.
Vismaz daļas ir sakrāsotas, auto sāk nedaudz izskatīties pēc auto.
Tad jau rokas arī var nemazgāt, tāpat sasmērēsi. Tomēr uz pirmo reizi vajadzēja sataisīt, un nevajag domāt ka tagad trasē pa riepām dzīvosi :nenene:
Ja līdz pirmajam posmam būtu vēl mēnesis, noteikti tā izdarītu, bet nelaime ir tāda, ka ir 18 dienas līdz 3šajam posmam un man vel ne tuvu neizskatās te gatavs :yes:
Profila bilde
Edvards77
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 08 Feb 2015, 02:00
Braucu ar: behu
Atrašanās vieta: Tukuma
Reputācija: 2
 
edzis rakstīja:
Edvards77 rakstīja:
edzis rakstīja:
Durvis sakrāsoju, īpaši neiespringu labot visas buktītes, pofig, gan jau tāpat tās durvis ilgi nedzīvos.
Vismaz daļas ir sakrāsotas, auto sāk nedaudz izskatīties pēc auto.
Tad jau rokas arī var nemazgāt, tāpat sasmērēsi. Tomēr uz pirmo reizi vajadzēja sataisīt, un nevajag domāt ka tagad trasē pa riepām dzīvosi :nenene:
Ja līdz pirmajam posmam būtu vēl mēnesis, noteikti tā izdarītu, bet nelaime ir tāda, ka ir 18 dienas līdz 3šajam posmam un man vel ne tuvu neizskatās te gatavs :yes:
Nu labi ka tās ir tikai durvis nevis stūrei vai bremzēs kaut ko noskoposies ;)
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Tehniski viss ir perfekti un būs perfekti, tur nav ko skopoties, laiks ietaupīts tīri uz buktītēm un citiem tādiem nenozīmīgiem, braukt netraucējošiem štruntiem, jo tiešām uz 3šo posmu gribās paspēt
Profila bilde
Edvards77
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 08 Feb 2015, 02:00
Braucu ar: behu
Atrašanās vieta: Tukuma
Reputācija: 2
 
Saprotu kā tas ir, pašam gadījies, ka vēl gonku iepriekšējā vakarā tikai pierūcina motoru.

Veiksmi ;)
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Tā lai topiks negrimst smiltīs. Pāris slitkas kvalitātes telefona snapi!

Lai dabūtu iekšas, nacās nopirkt veselu motoru un tagad stāsts tieši tāds pats.
Vajadzēja pravotku, nopirku visu motoru :D

Nu un beidzot arī 3 litru sulas paciņa ir salikusies līdz iekšā likšanas stadijai.
Sākumā protams bija doma uz ātro samest visu un gāzēt, bet nu beigās viss kā Linda kaut kur šai topikā jau teica :D

Protams jauns honējums, viss saslīpēts, jauni gredzeni, jaunas pamata šāles, jaunas klaņu šāles, jauni kompensatori, protams visas iespējamās blīves, termostats, ūdenssūknis, nu pa lielam viss kas ir vajadzīgs. Uzlikts arī vanoss un 413 vadība.
Beigu beigās tiešām viss sanāca tik lēti un vienkārši kā gribēju. Nu vispār jau nē.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
:super:
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Cik samaksāji par honēšanu?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
10e par stobru
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Saņēmu pāris Pm ar jautājumiem par izmaksām uztaisīt šo motoru, nu tad ko tur daudz slēpt, lūdzu izmaksas, būs vismaz visiem zināms kas un kā :D Šīs konkrētās izmaksas ir būvējot no M50B25 Nevanosa uz M50B30 Vanosu. Sev vajadzīgās/nevajadzīgās lietas katrs pats var piereķināt klāt, vai atrēķināt nost.

Pats motors M50B25

Cena +/- 400e par swap

Detaļas kas jānopērk :

3.0 Kloķene, klaņi, virzuļi - 400e
3.0 Ieplūdes sadalene - 130e
Bosch 413 Vadības swaps - 150e
Saab sprauslas - 60e
***Kopā 740e

Par darbu, ko pats neesmu spējīgs veikt.

Galvas Slīpešana - 30 euro
Galvas tīrīšana ar ultraskaņu - 15e
Bloka slīpēšana - 30e
Bloka honēšana - 60e
Kloķenes pulēšana - 20e
Kloķenes taisnošana - 30e
Regulēšana +/- 200e
***Kopā 385e
+ Spararata un sajūga izgatavošana (240mm vienmasnieks 3.0d kurvis)
Personīgi samaksāju 250e par spararatu un sajūga disku + dabuju jaunu 3.0d kurvi pa 40e (standartā jauns maksā pie 200)
***Kopā 675e
Daļas, kas jāpērk jaunas

Pamata šāles - 57e
Klaņu šāles - 30e
Galvas blīve - 38e
Vārstu vāka blīvju komplekts - 20e
Kartera blīve - 10e
Vārstu saļņiki - 16e
Izplūdes kolektora blīves - 15e
Ieplūdes kolektora blīves - 15e
Droseles blīve - 8e
Sveces - 40e
Gredzeni 12,5e x 6 - 75e
Kompensatori 5e x 24 - 120e
Ūdenssūknis - 39e
Termostats - 9 e
Mazi mēsli kā termostata, eļļas filtra korpusa un tādu lietu blīvītes vel +/- 15e salasās
***Kopā 507e

+ nu beigās vel visi sķidrumi, bet nu to jau katrs indivuduāli var piemest savām vajadzībām.

Tad nu kopējās motora izmaksas ,ir 2700e plus 100 % ir kaut kas piemirsts, tad var teikt 2800e. + vel vajag walbro sūkni.

Secinājumi : Esmu lohs, nevajadzēja man to motoru, tad nu šis varbūt kalpos kā posts, kurš glābs kādu cilvēku no naudas norakšanas :D
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
beigās labāk būtu ielicis 3.0 swapu, bik pieregulejis, uzlicis zirnekli un braucis :lol:?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Nu personīgi sliecos uz pārskrūvētu dzinēju. Vismaz zini ka viss jauns un svaigs.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Būtu vnk m50 turbo un vsjo gerai
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Lācis rakstīja:beigās labāk būtu ielicis 3.0 swapu, bik pieregulejis, uzlicis zirnekli un braucis :lol:?
Nē, tas variants vispar neder, motoram ir jābūt pārlasītam
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Kā jau es teicu :lol:
M54 manuprāt tādam pasākumam vispār nav variants, it īpaši nepārlasīts.
Tavā sarakstā vēl varētu piemest -
galvas pārbaudīšana uz mikro plaisām
pārbaudīt vai vārsti blīvē (?), nav ne jausmas vai tā to sauc
galvas skrūvēs, pīpītes, ķēdes, vanosa remontkomplekts, bet tas jau pie visiem pārējiem sīkumiem
vadīklas, vai tās atstāji vecās (?)
vārstu sēžas
un eļļas un filtri arī pēc 1000 km :D

Bet tā, apsveicu, grūtākais ir paveikts :super:
p.s. Nebija šorīt smags rīts? :lol:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Es pa to naudu laikam būtu nopircis S50. Tas motors pat pussprādzis laikam būs dzīvāks kā pārlasīts M50 strokers. :lol:
Vismaz es pie tāda secinājuma esmu nonācis, ka atmo pārlasīt neatmaksājas, ja tas nav vajadzīgs sportam, kur ir ierobežota kubatūra, kādā sporta klasē. Drifta variantā ir jāskatās max jauda ar max zemiem līdzekļiem vai vairāk līdzekļiem, bet X reizes vairāk jaudas. Tad reāli finansiāli izdevīgākais - M54/S50/M60/62 un tad ir turbo M50, kas varētu nostātites 1:1 ar V8 swapu, bet uz 500hp un daudz griezītes.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Cik noslipeji blokam? Vai ari brauksi ar cr 9:1?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
v8 celšana un sertificēšana es uzskatu tas ir šāviens kājā, ja skatamies no price performance viedokļa - ļoti čakarīgi un dārgi un beigās 3.0d salikt nevar :giggle:


bet, kā ideja un skaņa un vispār kopsummā e36 kupeja ar v8 jāā - :dron: bet arī jāpārlasa ;) tas pats arī ar s50 un s54, tos nevar vnk ielikt un cerēt ka tur būs tie kumeliņi, tie motori ģībst daudz ātrāk ;)

bet ja gribās jaudu, līdz 500hp - m50 turbo
ja gribas mega jaudu m50 biturbo :D un pārlasīts motors
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Nu M50 ar GT30R un normālu kolektoru jau full boost pie 2500rpm. Kas tu neesi? Atmo viņam pilna grieze tik pie 4200rpm. :lol:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Linda rakstīja:Kā jau es teicu :lol:
M54 manuprāt tādam pasākumam vispār nav variants, it īpaši nepārlasīts.
Tavā sarakstā vēl varētu piemest -
galvas pārbaudīšana uz mikro plaisām
pārbaudīt vai vārsti blīvē (?), nav ne jausmas vai tā to sauc
galvas skrūvēs, pīpītes, ķēdes, vanosa remontkomplekts, bet tas jau pie visiem pārējiem sīkumiem
vadīklas, vai tās atstāji vecās (?)
vārstu sēžas
un eļļas un filtri arī pēc 1000 km :D

Bet tā, apsveicu, grūtākais ir paveikts :super:
p.s. Nebija šorīt smags rīts? :lol:
Jā, pareizi, galvas pārbaude, vadīklas, filtri, skrūves, viss tas arī vel tur nāca klāt :D
Hahaha, rīts bija tīri labs, jā
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
seeingman rakstīja:Cik noslipeji blokam? Vai ari brauksi ar cr 9:1?
11.3:1

Ceru uz 240hp :D