Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 37
- chevron_right
Ja līdz pirmajam posmam būtu vēl mēnesis, noteikti tā izdarītu, bet nelaime ir tāda, ka ir 18 dienas līdz 3šajam posmam un man vel ne tuvu neizskatās te gatavsEdvards77 rakstīja:Tad jau rokas arī var nemazgāt, tāpat sasmērēsi. Tomēr uz pirmo reizi vajadzēja sataisīt, un nevajag domāt ka tagad trasē pa riepām dzīvosiedzis rakstīja:
Durvis sakrāsoju, īpaši neiespringu labot visas buktītes, pofig, gan jau tāpat tās durvis ilgi nedzīvos.
Vismaz daļas ir sakrāsotas, auto sāk nedaudz izskatīties pēc auto.
Nu labi ka tās ir tikai durvis nevis stūrei vai bremzēs kaut ko noskoposiesedzis rakstīja:Ja līdz pirmajam posmam būtu vēl mēnesis, noteikti tā izdarītu, bet nelaime ir tāda, ka ir 18 dienas līdz 3šajam posmam un man vel ne tuvu neizskatās te gatavsEdvards77 rakstīja:Tad jau rokas arī var nemazgāt, tāpat sasmērēsi. Tomēr uz pirmo reizi vajadzēja sataisīt, un nevajag domāt ka tagad trasē pa riepām dzīvosiedzis rakstīja:
Durvis sakrāsoju, īpaši neiespringu labot visas buktītes, pofig, gan jau tāpat tās durvis ilgi nedzīvos.
Vismaz daļas ir sakrāsotas, auto sāk nedaudz izskatīties pēc auto.
Tehniski viss ir perfekti un būs perfekti, tur nav ko skopoties, laiks ietaupīts tīri uz buktītēm un citiem tādiem nenozīmīgiem, braukt netraucējošiem štruntiem, jo tiešām uz 3šo posmu gribās paspēt
Saprotu kā tas ir, pašam gadījies, ka vēl gonku iepriekšējā vakarā tikai pierūcina motoru.
Veiksmi
Veiksmi
Tā lai topiks negrimst smiltīs. Pāris slitkas kvalitātes telefona snapi!
Lai dabūtu iekšas, nacās nopirkt veselu motoru un tagad stāsts tieši tāds pats.
Vajadzēja pravotku, nopirku visu motoru
Nu un beidzot arī 3 litru sulas paciņa ir salikusies līdz iekšā likšanas stadijai.
Sākumā protams bija doma uz ātro samest visu un gāzēt, bet nu beigās viss kā Linda kaut kur šai topikā jau teica
Protams jauns honējums, viss saslīpēts, jauni gredzeni, jaunas pamata šāles, jaunas klaņu šāles, jauni kompensatori, protams visas iespējamās blīves, termostats, ūdenssūknis, nu pa lielam viss kas ir vajadzīgs. Uzlikts arī vanoss un 413 vadība.
Beigu beigās tiešām viss sanāca tik lēti un vienkārši kā gribēju. Nu vispār jau nē.
Lai dabūtu iekšas, nacās nopirkt veselu motoru un tagad stāsts tieši tāds pats.
Vajadzēja pravotku, nopirku visu motoru
Nu un beidzot arī 3 litru sulas paciņa ir salikusies līdz iekšā likšanas stadijai.
Sākumā protams bija doma uz ātro samest visu un gāzēt, bet nu beigās viss kā Linda kaut kur šai topikā jau teica
Protams jauns honējums, viss saslīpēts, jauni gredzeni, jaunas pamata šāles, jaunas klaņu šāles, jauni kompensatori, protams visas iespējamās blīves, termostats, ūdenssūknis, nu pa lielam viss kas ir vajadzīgs. Uzlikts arī vanoss un 413 vadība.
Beigu beigās tiešām viss sanāca tik lēti un vienkārši kā gribēju. Nu vispār jau nē.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Cik samaksāji par honēšanu?
10e par stobru
Saņēmu pāris Pm ar jautājumiem par izmaksām uztaisīt šo motoru, nu tad ko tur daudz slēpt, lūdzu izmaksas, būs vismaz visiem zināms kas un kā Šīs konkrētās izmaksas ir būvējot no M50B25 Nevanosa uz M50B30 Vanosu. Sev vajadzīgās/nevajadzīgās lietas katrs pats var piereķināt klāt, vai atrēķināt nost.
Pats motors M50B25
Cena +/- 400e par swap
Detaļas kas jānopērk :
3.0 Kloķene, klaņi, virzuļi - 400e
3.0 Ieplūdes sadalene - 130e
Bosch 413 Vadības swaps - 150e
Saab sprauslas - 60e
***Kopā 740e
Par darbu, ko pats neesmu spējīgs veikt.
Galvas Slīpešana - 30 euro
Galvas tīrīšana ar ultraskaņu - 15e
Bloka slīpēšana - 30e
Bloka honēšana - 60e
Kloķenes pulēšana - 20e
Kloķenes taisnošana - 30e
Regulēšana +/- 200e
***Kopā 385e
+ Spararata un sajūga izgatavošana (240mm vienmasnieks 3.0d kurvis)
Personīgi samaksāju 250e par spararatu un sajūga disku + dabuju jaunu 3.0d kurvi pa 40e (standartā jauns maksā pie 200)
***Kopā 675e
Daļas, kas jāpērk jaunas
Pamata šāles - 57e
Klaņu šāles - 30e
Galvas blīve - 38e
Vārstu vāka blīvju komplekts - 20e
Kartera blīve - 10e
Vārstu saļņiki - 16e
Izplūdes kolektora blīves - 15e
Ieplūdes kolektora blīves - 15e
Droseles blīve - 8e
Sveces - 40e
Gredzeni 12,5e x 6 - 75e
Kompensatori 5e x 24 - 120e
Ūdenssūknis - 39e
Termostats - 9 e
Mazi mēsli kā termostata, eļļas filtra korpusa un tādu lietu blīvītes vel +/- 15e salasās
***Kopā 507e
+ nu beigās vel visi sķidrumi, bet nu to jau katrs indivuduāli var piemest savām vajadzībām.
Tad nu kopējās motora izmaksas ,ir 2700e plus 100 % ir kaut kas piemirsts, tad var teikt 2800e. + vel vajag walbro sūkni.
Secinājumi : Esmu lohs, nevajadzēja man to motoru, tad nu šis varbūt kalpos kā posts, kurš glābs kādu cilvēku no naudas norakšanas
Pats motors M50B25
Cena +/- 400e par swap
Detaļas kas jānopērk :
3.0 Kloķene, klaņi, virzuļi - 400e
3.0 Ieplūdes sadalene - 130e
Bosch 413 Vadības swaps - 150e
Saab sprauslas - 60e
***Kopā 740e
Par darbu, ko pats neesmu spējīgs veikt.
Galvas Slīpešana - 30 euro
Galvas tīrīšana ar ultraskaņu - 15e
Bloka slīpēšana - 30e
Bloka honēšana - 60e
Kloķenes pulēšana - 20e
Kloķenes taisnošana - 30e
Regulēšana +/- 200e
***Kopā 385e
+ Spararata un sajūga izgatavošana (240mm vienmasnieks 3.0d kurvis)
Personīgi samaksāju 250e par spararatu un sajūga disku + dabuju jaunu 3.0d kurvi pa 40e (standartā jauns maksā pie 200)
***Kopā 675e
Daļas, kas jāpērk jaunas
Pamata šāles - 57e
Klaņu šāles - 30e
Galvas blīve - 38e
Vārstu vāka blīvju komplekts - 20e
Kartera blīve - 10e
Vārstu saļņiki - 16e
Izplūdes kolektora blīves - 15e
Ieplūdes kolektora blīves - 15e
Droseles blīve - 8e
Sveces - 40e
Gredzeni 12,5e x 6 - 75e
Kompensatori 5e x 24 - 120e
Ūdenssūknis - 39e
Termostats - 9 e
Mazi mēsli kā termostata, eļļas filtra korpusa un tādu lietu blīvītes vel +/- 15e salasās
***Kopā 507e
+ nu beigās vel visi sķidrumi, bet nu to jau katrs indivuduāli var piemest savām vajadzībām.
Tad nu kopējās motora izmaksas ,ir 2700e plus 100 % ir kaut kas piemirsts, tad var teikt 2800e. + vel vajag walbro sūkni.
Secinājumi : Esmu lohs, nevajadzēja man to motoru, tad nu šis varbūt kalpos kā posts, kurš glābs kādu cilvēku no naudas norakšanas
beigās labāk būtu ielicis 3.0 swapu, bik pieregulejis, uzlicis zirnekli un braucis ?
Nu personīgi sliecos uz pārskrūvētu dzinēju. Vismaz zini ka viss jauns un svaigs.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Būtu vnk m50 turbo un vsjo gerai
Nē, tas variants vispar neder, motoram ir jābūt pārlasītamLācis rakstīja:beigās labāk būtu ielicis 3.0 swapu, bik pieregulejis, uzlicis zirnekli un braucis ?
Kā jau es teicu
M54 manuprāt tādam pasākumam vispār nav variants, it īpaši nepārlasīts.
Tavā sarakstā vēl varētu piemest -
galvas pārbaudīšana uz mikro plaisām
pārbaudīt vai vārsti blīvē (?), nav ne jausmas vai tā to sauc
galvas skrūvēs, pīpītes, ķēdes, vanosa remontkomplekts, bet tas jau pie visiem pārējiem sīkumiem
vadīklas, vai tās atstāji vecās (?)
vārstu sēžas
un eļļas un filtri arī pēc 1000 km
Bet tā, apsveicu, grūtākais ir paveikts
p.s. Nebija šorīt smags rīts?
M54 manuprāt tādam pasākumam vispār nav variants, it īpaši nepārlasīts.
Tavā sarakstā vēl varētu piemest -
galvas pārbaudīšana uz mikro plaisām
pārbaudīt vai vārsti blīvē (?), nav ne jausmas vai tā to sauc
galvas skrūvēs, pīpītes, ķēdes, vanosa remontkomplekts, bet tas jau pie visiem pārējiem sīkumiem
vadīklas, vai tās atstāji vecās (?)
vārstu sēžas
un eļļas un filtri arī pēc 1000 km
Bet tā, apsveicu, grūtākais ir paveikts
p.s. Nebija šorīt smags rīts?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Es pa to naudu laikam būtu nopircis S50. Tas motors pat pussprādzis laikam būs dzīvāks kā pārlasīts M50 strokers.
Vismaz es pie tāda secinājuma esmu nonācis, ka atmo pārlasīt neatmaksājas, ja tas nav vajadzīgs sportam, kur ir ierobežota kubatūra, kādā sporta klasē. Drifta variantā ir jāskatās max jauda ar max zemiem līdzekļiem vai vairāk līdzekļiem, bet X reizes vairāk jaudas. Tad reāli finansiāli izdevīgākais - M54/S50/M60/62 un tad ir turbo M50, kas varētu nostātites 1:1 ar V8 swapu, bet uz 500hp un daudz griezītes.
Vismaz es pie tāda secinājuma esmu nonācis, ka atmo pārlasīt neatmaksājas, ja tas nav vajadzīgs sportam, kur ir ierobežota kubatūra, kādā sporta klasē. Drifta variantā ir jāskatās max jauda ar max zemiem līdzekļiem vai vairāk līdzekļiem, bet X reizes vairāk jaudas. Tad reāli finansiāli izdevīgākais - M54/S50/M60/62 un tad ir turbo M50, kas varētu nostātites 1:1 ar V8 swapu, bet uz 500hp un daudz griezītes.
Cik noslipeji blokam? Vai ari brauksi ar cr 9:1?
v8 celšana un sertificēšana es uzskatu tas ir šāviens kājā, ja skatamies no price performance viedokļa - ļoti čakarīgi un dārgi un beigās 3.0d salikt nevar
bet, kā ideja un skaņa un vispār kopsummā e36 kupeja ar v8 jāā - bet arī jāpārlasa tas pats arī ar s50 un s54, tos nevar vnk ielikt un cerēt ka tur būs tie kumeliņi, tie motori ģībst daudz ātrāk
bet ja gribās jaudu, līdz 500hp - m50 turbo
ja gribas mega jaudu m50 biturbo un pārlasīts motors
bet, kā ideja un skaņa un vispār kopsummā e36 kupeja ar v8 jāā - bet arī jāpārlasa tas pats arī ar s50 un s54, tos nevar vnk ielikt un cerēt ka tur būs tie kumeliņi, tie motori ģībst daudz ātrāk
bet ja gribās jaudu, līdz 500hp - m50 turbo
ja gribas mega jaudu m50 biturbo un pārlasīts motors
Nu M50 ar GT30R un normālu kolektoru jau full boost pie 2500rpm. Kas tu neesi? Atmo viņam pilna grieze tik pie 4200rpm.
Jā, pareizi, galvas pārbaude, vadīklas, filtri, skrūves, viss tas arī vel tur nāca klātLinda rakstīja:Kā jau es teicu
M54 manuprāt tādam pasākumam vispār nav variants, it īpaši nepārlasīts.
Tavā sarakstā vēl varētu piemest -
galvas pārbaudīšana uz mikro plaisām
pārbaudīt vai vārsti blīvē (?), nav ne jausmas vai tā to sauc
galvas skrūvēs, pīpītes, ķēdes, vanosa remontkomplekts, bet tas jau pie visiem pārējiem sīkumiem
vadīklas, vai tās atstāji vecās (?)
vārstu sēžas
un eļļas un filtri arī pēc 1000 km
Bet tā, apsveicu, grūtākais ir paveikts
p.s. Nebija šorīt smags rīts?
Hahaha, rīts bija tīri labs, jā
11.3:1seeingman rakstīja:Cik noslipeji blokam? Vai ari brauksi ar cr 9:1?
Ceru uz 240hp
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 37
- chevron_right