Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2214
- 2215
- 2216
- 2217
- 2218
- …
- 2228
- chevron_right
Kā ar sievieti runāt. Viņai vienmēr ir taisnība.
OK, nepērkam neviens labas koilas. Labāk LC saliekam, poh tak.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
aizej paraudi spilvenā un beidz te smirdētTomSkarsts rakstīja:OK, nepērkam neviens labas koilas. Labāk LC saliekam, poh tak.
Instagram - Sandis_e36
Reali chalis mak uzjautrinat
Ar fiziku skila ir bijis uz jus
Ar fiziku skila ir bijis uz jus
ar kompatu pa brugji
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
cipruss18 rakstīja:Reali chalis mak uzjautrinat
Ar fiziku skila ir bijis uz jus
Soreiz tev japiekrit
Kungi kādu kapronu jūs kurījat
Piekarei nav jābūt max stingrai, sevišķi sūdaina ceļa apstākļos
ja tu ejot slīpi trāpi uz mazākā nelīdzenuma auto vnk tupa palecās
Piekarei nav jābūt max stingrai, sevišķi sūdaina ceļa apstākļos
ja tu ejot slīpi trāpi uz mazākā nelīdzenuma auto vnk tupa palecās
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tad pēc jūsu domām, ko manā situācijā darīt. Jo man ir reāli daudz par mīkstu aizmugure. Un tie LC amīsiem neliekas, ka būtu tas prātīgākais. Bet nu mašīnu vairāk tiks slīpēts, par komfortu nedomājot. Auto tiek vairāk taisīts trasei
tobish jo citāks amis jo sūdaināk tiek absorbēti nelīdzenumi. jo sūdaināk absorbē nelīdzenumus jo auto vairāk lēkā. jo auto vairāk lēkā jo sūdaināka saķere. jo sūdaināka saķere jo sūdaināk auto brauc.
tas ir kūl ja esi stanceris ar 12 collas platiem diskiem lai mazāk ķer arkās un tas ir kūl, ja tu brauc tikai pa idēali gludu trasi, bet normālos apstākļos ielas mašīnai tas ir drīzāk downgrade
tas ir kūl ja esi stanceris ar 12 collas platiem diskiem lai mazāk ķer arkās un tas ir kūl, ja tu brauc tikai pa idēali gludu trasi, bet normālos apstākļos ielas mašīnai tas ir drīzāk downgrade
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
To, cik auto "iesēžās" nosaka atsperu stingrība.. Jāliek stingrākas atsperes un attiecīgi amji. Bet nedrīkst uztaisīt pereboru. Tie trīstonnīgā džipa amji ir perebors.Sevišķi kombinācijā ar sūdainām atsperēm.klifiks rakstīja:Tad pēc jūsu domām, ko manā situācijā darīt. Jo man ir reāli daudz par mīkstu aizmugure. Un tie LC amīsiem neliekas, ka būtu tas prātīgākais. Bet nu mašīnu vairāk tiks slīpēts, par komfortu nedomājot. Auto tiek vairāk taisīts trasei
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Bet pamatā brauksi pa ielu, kā daudzi.klifiks rakstīja:Auto tiek vairāk taisīts trasei
Klausies ko saka ch.
Tad tie kas brauc ar kruzaka amishiem ir gaterishiki un neko nesaprot un atshkjiribu pashi uz savas adas nejut un savu izjutu nav
ar kompatu pa brugji
Sākuma jautājums:
Pārējais jau ir fluds
Ch. pareizi visu saka.
Atbilde bija.klifiks rakstīja:Sveiki.
Varētu kāds palīdzēt? Nepieciešams maximāli dabūt dirsu cietāku, e36 kompaktam 94 gada.
Kādas idejas?
Pārējais jau ir fluds
Ch. pareizi visu saka.
nu kā lai tev pasaka. sajūtas var būt mānīgas
Manliekas vairumā gadījumu tos kruzaka amjus lieto kombinācijā ar 5cm klīrensu, strečotām zemprofila riepām, kkādiem cheapass koiliem priekšā utt un tas auto jau pēc definīcijas vadās sūdā. Attiecīgi sajūta pēc visa tā gatera auto vadās labāk manuprāt var būt tikai placebo efekts
Ja ir runa par kautkādu bezkompromisu trases auto tad hvz, jā varbūt, bet pa lielam izklausās pēc labas receptes kā nosisties, kad braucot pa slapju šoseju ar kkādiem 120km/h uzbrauc uz bedraina posma
Manliekas vairumā gadījumu tos kruzaka amjus lieto kombinācijā ar 5cm klīrensu, strečotām zemprofila riepām, kkādiem cheapass koiliem priekšā utt un tas auto jau pēc definīcijas vadās sūdā. Attiecīgi sajūta pēc visa tā gatera auto vadās labāk manuprāt var būt tikai placebo efekts
Ja ir runa par kautkādu bezkompromisu trases auto tad hvz, jā varbūt, bet pa lielam izklausās pēc labas receptes kā nosisties, kad braucot pa slapju šoseju ar kkādiem 120km/h uzbrauc uz bedraina posma
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Beidzot. Ch. uzrakstīja normāli kā ir, kur tad palika visi supergudrie ciprusi un pārējie fizikas eksperti? Toč pilns forums ar retardiem. Pārkāpjat tak uz e46 beidzot.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Karoche jā, ja vajag maksimāli cietāku tad LC amji un kkādas hardcore atsperes, bet principā to pašu ar mazākiem līdzekļiem vari panākt iemetinot trubas atsperu un amju vietā.
Ja vajag auto, kas vadās labāk, tad iesaku par LC amjiem aizmirst un meklēt ko citu..
Bet nu tie tikai mani divi centi. Daudziem, izskatās pieredze un viedoklis ir daudz lielāki.
Ja vajag auto, kas vadās labāk, tad iesaku par LC amjiem aizmirst un meklēt ko citu..
Bet nu tie tikai mani divi centi. Daudziem, izskatās pieredze un viedoklis ir daudz lielāki.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Te tak vadība nevienam nepis. Galvenais lai pārsēdinātajām tačkām vēl vairāk nelauž jau tā sapistās arkas. Jo cietāks jo tak ahuena, var rakstīt SS, ka sporta piekare.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
varētu būt labs stand up.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2214
- 2215
- 2216
- 2217
- 2218
- …
- 2228
- chevron_right