Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 107
- chevron_right
Interese swaps no m50b20 bez vanos uz m50b25 ari bez vanos, vai vel kaut kas ir vajadzigs iznemot dzineju?
gaisa filtra kaste, gofra, meritajs, sprauslas ar kolektoru. kardanu un karbu bomaru varianta var atstat to pasu. izputeju gan jamaina visa garuma. kronsteini utt viss der. dzineja vadus vari tos pasus atstat
kādas daļas ietilpst pilnā dzinēja svapā un kas vēl jāmaina papildus ?
Skatoties no kāda uz kādu maina..
no 2.0 uz 2.8. ir tāds Hitlera cienīgs plāns galvā
tev kas pa motoru stav m50 vai m52 ?
nu tad rekinies ka tev vajadzes visu apkarinamo + kompi ar visiem vadiem un devejiem es vel liktu ari reduktoru citu
vajadzēs absolūti visu uzkari, izņemot ģeneratoru, to vari atstāt esošo.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
par gēneratoru, tak 2.0 ir švakāks ģenģis ka piem 2.5 vai 2.8 ne tā???
piem man 2.5 ir 140nieks, a viens pazīstams 2.8 atstāja 2.0 ģeņģi šim kad muzons kalbasī gaismas raustas un spidis mirgio braucošam, a man po kalbasīju uz nebēdu
piem man 2.5 ir 140nieks, a viens pazīstams 2.8 atstāja 2.0 ģeņģi šim kad muzons kalbasī gaismas raustas un spidis mirgio braucošam, a man po kalbasīju uz nebēdu
BMW-Big Money Waste
generatoru ari naksies mainit jo ja es nešaubos tad m52 atsķiras kronšteini no m50 un ir ari ta ja ir motors no e39 tad tur vispar visi uzkaramie atsķiras no ta paša e36/m52 pats ar to saskaros kad mainiju sev dzineju no m52b28/e36 uz m52b28/e39
Ģeneratori 1:1. Pašam stāv no M50 140A ģenģis.
No E39 var ņemt motoru, ja tikai pašu dzelzi vajag :)
No E39 var ņemt motoru, ja tikai pašu dzelzi vajag :)
tika iepirkts e36 1992gada ar 2.0 vanos bet nu motors iet uz galu doma ielikt 2.8. no kada labak likt? kas ir vel vajadzigs?
Cik varetu maksat motora maina?
Cik varetu maksat motora maina?
tātad, gribu pārlikt no m40b18 uz m52b25... man ir 92.gada...
tātad jautājums...
man pie drošinātāju kastes apaļais savienojuma štekeris ir viens, bet tam m52 motoram pravodkā divi apaļie štekeri... kam ir tas otrs domāts kurā ir laikam 4 vai 5 kontakti ?
un kā var apcakarēt EWS, jo no kā es ņemu to motoru nav iespēja iedot man to EWS...
tātad jautājums...
man pie drošinātāju kastes apaļais savienojuma štekeris ir viens, bet tam m52 motoram pravodkā divi apaļie štekeri... kam ir tas otrs domāts kurā ir laikam 4 vai 5 kontakti ?
un kā var apcakarēt EWS, jo no kā es ņemu to motoru nav iespēja iedot man to EWS...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
tas nav ford mondeo, kur immo ir relejs, apčakarēt ews tik viegli nesanāks, vai nu liec visu komplektu, vai ved ecu pārkodēt.
par vadiem visu jautājumu atbildes atradīsi iekš šeit pat atrodamā (diy sadaļā) etm`a.
par vadiem visu jautājumu atbildes atradīsi iekš šeit pat atrodamā (diy sadaļā) etm`a.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ja tu gribi 2,8 tad rekinies ka tev ir vajadzigs viss iznemot centralo + kabeli jo tev jau stav akis bagazniekaIviits rakstīja:tika iepirkts e36 1992gada ar 2.0 vanos bet nu motors iet uz galu doma ielikt 2.8. no kada labak likt? kas ir vel vajadzigs?
Cik varetu maksat motora maina?
kas atiecas uz dzineju tad ieteiktu meklet e39 no anglijas ar automatu bez steptronica un pedejo gadu kas naca ar 1 vanosu
protams ja finanses lauj tad labak 3.0
Nuu es esmu sapratis meklejot pa netu un skatoties dzivaja, ka no m50b20 elementari ir iet uz m50b25. Tikai mazliet vajaks par 2.8
Vanos vai bez-vanos?
Forumos nebija mineets un dziivee redzeeti bezvanosi.
Salīdzināt dzinēju ar vanosu vai dzinēju bez vanosa ir tāpat kā pimpi ar pirkstu.
Un normālam 2.8i knapi stāv blakus 2.5i vanos dzinējs, kur, nu, vēl bez vanosa.. Dzinēji ar vanosu ir daudz dinamiskāki.
Un normālam 2.8i knapi stāv blakus 2.5i vanos dzinējs, kur, nu, vēl bez vanosa.. Dzinēji ar vanosu ir daudz dinamiskāki.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 107
- chevron_right