reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 29
- chevron_right
3.73 = 90km/h = 3k. kā jau iepriekš teica, ar 4.45 būs vairāk kā 4k Nebaudāmi, briesmīgi, kā lai vēl to nosauc... :)markskise rakstīja:nu nezinu ap 4.KRobisLV rakstīja:kādi aptuveni varētu būt apgriezini braucot ar 100km/h, 1.8i dzinējs ar 4.45 reduktoru?
jo ar 3,38 (getrag 5 robu kārbu ir apmēram 2,9)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
http://lmgtfy.com/?q=bmw+diff+ratio+calculator# *1 lapaRobisLV rakstīja:kādi aptuveni varētu būt apgriezini braucot ar 100km/h, 1.8i dzinējs ar 4.45 reduktoru?
Izrēķināju ar tavām crazy želejniek riepām (175/55/r15) = 4,1k rpm pie 100km/h, maksimālais ātrums 157km/h
Lai ieskrietos līdz 100km/h tev ātrumi jāpārslēdz 3 reiz ja uzsāc ar 1, jo 3 roba gals ir 9x km/h
4,45 uz 100 km/h tieši 4000rpm,max speed 167km/h un tas viss uz 2.0 ar 205/55 R16 ,bet ir testets ari ar 2.5 un nekas nemainas ,kaut ari vienam karba zf otram getrag un otram veel R17 rati ,ceeliens sakuma ir labs ar 4,45
Nemainās tāpec ka Getragam un ZF 5 robs ir 1:1, ja liek pareizu gumiju ārējais diametrs būs ļoti līdzīgs vienalga r15 vai r19
e36 zf karbai un getrag karbai vienigaa atskiriba ir tikai un vienigi, tagat aizmirsu, vainu pirmais vai otrais robs, pa nelielu attskiribu attiecibaa vienam pret otru.
parejais ir tas pats ja neskaita ka zf karba pec uzbuves ir stipraka. razota izturet lielakus NM, respektivi plataki zobrati, un izturigakki sinhraanizatori. tur ari visa atskiriba
parejais ir tas pats ja neskaita ka zf karba pec uzbuves ir stipraka. razota izturet lielakus NM, respektivi plataki zobrati, un izturigakki sinhraanizatori. tur ari visa atskiriba
...
Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
ja vairāk brauc pa pilsētu, tad labāk nedari to.Inferno rakstīja:Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
Tik traki jutīs?Nylon rakstīja:ja vairāk brauc pa pilsētu, tad labāk nedari to.Inferno rakstīja:Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
Nu vēl skatoties ar kādu attiecību tagad brauka un cik esi pieradis. Bet tapat varēs just ka motora citreiz būs grūtāk griezties
Vismaz man tāda braukšana pa pilsētu ar 2.0 un 3.23 nebija tik patikama, ka ar īsāku reduktoru.
Vismaz man tāda braukšana pa pilsētu ar 2.0 un 3.23 nebija tik patikama, ka ar īsāku reduktoru.
Tagad man stāv 3.45 Es saprotu, ka nebūs vairs tik ass uzrāviens tam auto, bet man vairāk interesē, vai viņš nepaliks pavisam nelietojams.Nylon rakstīja:Nu vēl skatoties ar kādu attiecību tagad brauka un cik esi pieradis. Bet tapat varēs just ka motora citreiz būs grūtāk griezties
Vismaz man tāda braukšana pa pilsētu ar 2.0 un 3.23 nebija tik patikama, ka ar īsāku reduktoru.
Otrs jautājums ir vai viņš pa pilsētu braukājot vispār paliktu ekonomiskāks , kājas smagums no reduktora nemainās.
Varbūt kāds var dalīties pieredzē, pašam arī tāds pats setups un arī domāju par garāku reduktoru
Varbūt kāds var dalīties pieredzē, pašam arī tāds pats setups un arī domāju par garāku reduktoru
Nav ne vainas, B20 tomēr ir kaut kāds griezes moments, ar 3.15 vajadzētu būt normāli. Nekāda raķete, protams, nebūs, bet katastrofa arī ne. Zem 3 gan nevajadzētu iet.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Viedokļi jau sāk dalīties, tas ir interesanti
Man jau arī liekas, ka tas 2.0 nav tik vājš, lai nevarētu to visu pasākumu pagriezt. Cik pats saprotu, mierīgi braucot, manuprāt, auto pat varētu palikt ekonomiskāks, it īpaši uz šosejas. Protams, būs zaudējums uzrāvienā, bet grūti saprast cik liels, tāpēc arī izlēmu pajautāt vietējiem guru!
Man jau arī liekas, ka tas 2.0 nav tik vājš, lai nevarētu to visu pasākumu pagriezt. Cik pats saprotu, mierīgi braucot, manuprāt, auto pat varētu palikt ekonomiskāks, it īpaši uz šosejas. Protams, būs zaudējums uzrāvienā, bet grūti saprast cik liels, tāpēc arī izlēmu pajautāt vietējiem guru!
Tīri intereses pēc, priekš kam tāds pasākums? Kas tieši neapmierina 3.45?
Nav 2.0 tik vājš, lai nepagrieztu, bet ekonomiskāks pilsēta noteikti nepaliks, plus pie apdzīšanas būs jāmet 2 robi zemāk.
Neredzu jēgu ja nav jābrauc starp pilsētām katru dienu pa 200km
Nav 2.0 tik vājš, lai nepagrieztu, bet ekonomiskāks pilsēta noteikti nepaliks, plus pie apdzīšanas būs jāmet 2 robi zemāk.
Neredzu jēgu ja nav jābrauc starp pilsētām katru dienu pa 200km
Ir iespēja dabūt 3.15 LSD, un kaut kā īpaši negribās čakarēties ar elementa pārmešanu, it kā neesot tik vienkārši, kā izklausās.Nylon rakstīja:Tīri intereses pēc, priekš kam tāds pasākums? Kas tieši neapmierina 3.45?
Nav 2.0 tik vājš, lai nepagrieztu, bet ekonomiskāks pilsēta noteikti nepaliks, plus pie apdzīšanas būs jāmet 2 robi zemāk.
Neredzu jēgu ja nav jābrauc starp pilsētām katru dienu pa 200km
Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Man ir 3.46 LSD 188 korpusā uz tirdziņu...
Lai mazā reduktora vietā uzliktu vidējo (188), jāmaina pats reduktors, kardāna aizmugurējā daļa pusasis vai arī tikai reduktora pusasu flanči jāliek no mazā korpusa (2min darbs).Nylon rakstīja:Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Nu labi, par elementu atšķirību es biju piemirsis. Bet katrā ziņā, man ir gan resnās/tievās pusasis ar flančiem, gan abi kardāni, respektīvi, var eksperimentēt. Pieļauju, ka sākumā atstāšu mazās pusasis, jo nekāda lielā jauda cauri neies. Es tikai gribēju uzzināt, vai ir vērts vispār to reduktoru likt virsū, vai nebūs pavisam nelietojami, bet ja reiz nav tik traki, tad būs vien jāpamēģina. Visiem liels paldiesNylon rakstīja:Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
ir 3.91 atieciba 188mm gribetu iemainit pret 3.64 188mm
jo domaju ka prieks 328i bus loti pa isu!
varbut kludos ja kadam stav tads varat padalities ka bus!
jo domaju ka prieks 328i bus loti pa isu!
varbut kludos ja kadam stav tads varat padalities ka bus!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 29
- chevron_right