2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 72
- chevron_right
Baltus
nevaru iedomāties kā varētu izskatīties
tur nav ko lauzit galvu ar tiem diskiem vienkarsi vajaga citus r17 vi r18
tas ir skaidrs, viņi sen būtu, bet LSD un jauns sajūgs ir prioritātes
Un Tu man PM aizmirsi atbildēt
Un Tu man PM aizmirsi atbildēt
tak...... nezinu ko kura gala sākt un kā visu saprotami uzrakstīt, jo juceklis no tik daudz jauna info galvā mežonīgs
Patiesībā viss sākās ar to, ka pieriebās tērēt vairāk pa 2 sotakiem katru mēnesi zupai, jo braukt kāre man briesmīga ir
Nu loģiski, ka risinājums nebūs mazmotori un nemotori , pasūdi vai šķaudi, bet vnk tika uzlikts NOS (atvainojos, lpg )
Tas bija gadu atpakaļ...... un patiesībā līdz pat šim brīdim gandrīz (tas ir līdz pagājušajai pirmdienai) normāli uz nosu negāja JOPROJĀM regulēts un darīts tika entās reizes viss kas un tā arī līdz galam nekad nebija iespēams saregulēt.... nu pieņēmu, ka ok, gribēju iepist kapeiku un arī dabūju rezultātu, un ar gāzi tas normāli ir, ka raustās, jauda zūd utt. Padomi bija sākot ar - nopērc nenopistu auto Beigās te pabraucu ar vienu gāzētu auto, ar otru, lasu, ka viens te jau gāž driftā ar gāzi, iet nesūdīgāk kā ar benzīnu utt. Nu skaidrs, ka man tur kaut kas nav kā vajag nevis auto ir nopists (kāpēc nav fakuča smaidiņš ? )
Labi, nu neko.... tiek meklēts help pie jūsera seeingaman.... un nav nožēlots, ka tas tika darīts
Tālāk centīšos sarakstīt puslīdz saprotami, seeingamn droši var precizēt un labot ... jo man vēl drusku haoss galvā pēc tik daudz jauna infa
Tātad tiek uzklausītas visas manas sūdzības un ievākts info kas autiņam ticis darīts, regulēts.
Tālāk... pirmais kas iekrīt acīs, ka gāzes truba no reduktora uz sprauslām (tur pa vidu pirms sprauslām vēl viens verķis ir, piemirsu kā sauc) ir mega gara (vēlāk izmērījām, ap 1,60m bija )
Pats reduktors arī bija ne tam paredzētajā pozīcijā. Tika pārvietots, lai samazinātu max gāzes trubas garumu un lai ieliktu arī pareizā pozīcijā. Neiet runa par vietu motortelpā bet pašu reduktora atrašanās stāvokli/pozīciju.
Man gan piedāvāja pirms lika gāzi vietu reduktoram aptuveni tur kur viņš tagad ir, bet pie nosacījuma, ka rauj ārā ogles filtru. Tas pēdējais fakts man nu galīgi nepatika, tāpēc piekritu pie vietas kur nemotoriem aķis stāv
Ok... piedarbinam... nu loģiski raustās kā traks(apgriezieni staigā, slāpst nost utt), bet pēc kādu 70km nobraukšanas vajadzētu pašam pieregulēties daudzmaz. Nekas tāds nenotiek. Bet spiežot gŗīdā iet niknāk daudz.
Sākam domāt, ka rauj kur gaisu klāt vai mošk Vanos pisās.
Vanosam OK.
Nu labi... tālāk..... atklājās, ka vairāks trubas bija pušas vai pat nost un mētājas gali pa motortelpu. Vākumtrubiņa, tad tā kas iet uz gaisa masas mērītāju un vēl tukšgaitas regulātora trubas.
Tukšgaitas regulatora truba bija pēdējā, kurai novēršot defektu, un pielaižot auto trīcošām rokām , gāja viss kā vajag ..... un tad tāds... beiiiidzot.....
seeingman plosās :
Paldies megaliels par darbu seeingaman, 2 dienas un negulēta nakts , nekādi svētki (18.nov.) , sieva dusmīga, bet autiņš salīdzinot kā gāja pirms tam, iet vnk LOPĀĀĀĀ..... es mājās braucu ar tāādu smaidu kā vēl nekad
Patiesībā viss sākās ar to, ka pieriebās tērēt vairāk pa 2 sotakiem katru mēnesi zupai, jo braukt kāre man briesmīga ir
Nu loģiski, ka risinājums nebūs mazmotori un nemotori , pasūdi vai šķaudi, bet vnk tika uzlikts NOS (atvainojos, lpg )
Tas bija gadu atpakaļ...... un patiesībā līdz pat šim brīdim gandrīz (tas ir līdz pagājušajai pirmdienai) normāli uz nosu negāja JOPROJĀM regulēts un darīts tika entās reizes viss kas un tā arī līdz galam nekad nebija iespēams saregulēt.... nu pieņēmu, ka ok, gribēju iepist kapeiku un arī dabūju rezultātu, un ar gāzi tas normāli ir, ka raustās, jauda zūd utt. Padomi bija sākot ar - nopērc nenopistu auto Beigās te pabraucu ar vienu gāzētu auto, ar otru, lasu, ka viens te jau gāž driftā ar gāzi, iet nesūdīgāk kā ar benzīnu utt. Nu skaidrs, ka man tur kaut kas nav kā vajag nevis auto ir nopists (kāpēc nav fakuča smaidiņš ? )
Labi, nu neko.... tiek meklēts help pie jūsera seeingaman.... un nav nožēlots, ka tas tika darīts
Tālāk centīšos sarakstīt puslīdz saprotami, seeingamn droši var precizēt un labot ... jo man vēl drusku haoss galvā pēc tik daudz jauna infa
Tātad tiek uzklausītas visas manas sūdzības un ievākts info kas autiņam ticis darīts, regulēts.
Tālāk... pirmais kas iekrīt acīs, ka gāzes truba no reduktora uz sprauslām (tur pa vidu pirms sprauslām vēl viens verķis ir, piemirsu kā sauc) ir mega gara (vēlāk izmērījām, ap 1,60m bija )
Pats reduktors arī bija ne tam paredzētajā pozīcijā. Tika pārvietots, lai samazinātu max gāzes trubas garumu un lai ieliktu arī pareizā pozīcijā. Neiet runa par vietu motortelpā bet pašu reduktora atrašanās stāvokli/pozīciju.
Man gan piedāvāja pirms lika gāzi vietu reduktoram aptuveni tur kur viņš tagad ir, bet pie nosacījuma, ka rauj ārā ogles filtru. Tas pēdējais fakts man nu galīgi nepatika, tāpēc piekritu pie vietas kur nemotoriem aķis stāv
Ok... piedarbinam... nu loģiski raustās kā traks(apgriezieni staigā, slāpst nost utt), bet pēc kādu 70km nobraukšanas vajadzētu pašam pieregulēties daudzmaz. Nekas tāds nenotiek. Bet spiežot gŗīdā iet niknāk daudz.
Sākam domāt, ka rauj kur gaisu klāt vai mošk Vanos pisās.
Vanosam OK.
Nu labi... tālāk..... atklājās, ka vairāks trubas bija pušas vai pat nost un mētājas gali pa motortelpu. Vākumtrubiņa, tad tā kas iet uz gaisa masas mērītāju un vēl tukšgaitas regulātora trubas.
Tukšgaitas regulatora truba bija pēdējā, kurai novēršot defektu, un pielaižot auto trīcošām rokām , gāja viss kā vajag ..... un tad tāds... beiiiidzot.....
seeingman plosās :
Paldies megaliels par darbu seeingaman, 2 dienas un negulēta nakts , nekādi svētki (18.nov.) , sieva dusmīga, bet autiņš salīdzinot kā gāja pirms tam, iet vnk LOPĀĀĀĀ..... es mājās braucu ar tāādu smaidu kā vēl nekad
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Ridlihs - 23 Nov 2013, 19:28, kopā labots 1 reizi.
No šī stāsta jau daudz kas bija dzirdēts.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Apsveicu, arī jau pirmstam dzirdēju, tagad tik niez redzēt, cik labi iet!
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Ir dabūtas arī vajadzīgās programmas un seeingman saregulēs vēl pēdējās nianases , lai pareizs degmaisījums utt.
Un jā, kā jau Tev teicu, sāku apsvērt nopietni domu par turbo, jo visas domas par 4.4. piecīšiem ir pazudušas kā rīta pirdiens vējā
Un jā, kā jau Tev teicu, sāku apsvērt nopietni domu par turbo, jo visas domas par 4.4. piecīšiem ir pazudušas kā rīta pirdiens vējā
Malacis
P.S Peec meenesha liksies ka neiet un saaksi domaat par ko citu
P.S Peec meenesha liksies ka neiet un saaksi domaat par ko citu
Seeingman ir malacis
ar Turbo var arī neiet?
ar Turbo var arī neiet?
pajautaashu kad buus Tev turbo
iesākumā braukt jāiemācās
Jebkas zem 200PS liksies kad ir divplaaksnis peec paaris nosvilushaam riepaam. Arii domaaju uzlikt turbiinu kupejai, aatri pardomaaju jo jeegu neredzeju.Ridlihs rakstīja:Seeingman ir malacis
ar Turbo var arī neiet?
Pirmkaart: 2.5...
Otrkaart: Nobirs klokjvaarpsta
Treshkaart: Izpuutiis bliives pa visiem galiem
Ceturtkaart: Ja gribi kartiigu turbo projektu, tad tas ir daargi un tieshi tapec es izdomaju ka tomeer labaak S50B32. Pietiks lai smaids buutu uz sejas uz ilgu laiku.
Paraak liels chakars likt turbiinu uz stocka lai dabuutu paaris ponijus. Kartiigs turbo projekts tomeer uzsit pa kabatu, za to zini ka nenobirs nekas peec paaris puutieniem. Ja tiesham esi apnjemies to dariit, tad tas ir tikai apsveicami.
Powered by Minhauzens!
viss ok, mieru, tik daudz jau saprotu, ka patupa likt uz pilnīga stock turbo priekš max pāris mēnešiem
tas protams, ja nav plānā likt jaunu motoru .
tas protams, ja nav plānā likt jaunu motoru .
kurs tur bildees censas slepties?
Katraa zinja malachi ka salabojat lietas
tik jautajums tev personigi, kapec jau laicigi tadas lietas neparbaudiji?
Katraa zinja malachi ka salabojat lietas
tik jautajums tev personigi, kapec jau laicigi tadas lietas neparbaudiji?
...
nu nav jau draugiem.lv kur tiek uzmanība koncentrēta uz lietotājiem
Nu es nepārbaudīju, jo vnk nezināju kas pie vainas un ko kur skatīties. Un apbrīnoju meistarus, kuriem pacietība visu parādīt, izskaidrot un atbildēt uz tupiem jautājumiem nezinīšiem Tagad man daudz lielāka saprašana ir un daudz jauna info priekš manis.
Activity tajā ziņā arī medaļa, ka tad, kad remontējis manu auto , visu paskaidrojis un apgaismojis par vairākām tehniskām lietām.
Ja man tā tačka būtu tikai priekš pārvietošanās, tad po būtu, aizdzītu uz servi, nomestu un savāktu kad gatavs. Un arī šite tad nebūtu un nestudētu visu ko par un ap e36.
Nu es nepārbaudīju, jo vnk nezināju kas pie vainas un ko kur skatīties. Un apbrīnoju meistarus, kuriem pacietība visu parādīt, izskaidrot un atbildēt uz tupiem jautājumiem nezinīšiem Tagad man daudz lielāka saprašana ir un daudz jauna info priekš manis.
Activity tajā ziņā arī medaļa, ka tad, kad remontējis manu auto , visu paskaidrojis un apgaismojis par vairākām tehniskām lietām.
Ja man tā tačka būtu tikai priekš pārvietošanās, tad po būtu, aizdzītu uz servi, nomestu un savāktu kad gatavs. Un arī šite tad nebūtu un nestudētu visu ko par un ap e36.
es tur necenšos slēpties, pat nepamanīju ka mani bildē, kapuci uzvilku, kad palika auskti, strādāt tomēr nācās neapsildāmā šķūnī, cepures nav :bomzis:Armando rakstīja:kurs tur bildees censas slepties?
Katraa zinja malachi ka salabojat lietas
tik jautajums tev personigi, kapec jau laicigi tadas lietas neparbaudiji?
un ja ridliham būs gribēšana un bišķi pāri 1kls, tad samuķīšu viņam turbo, 300 lopus dabūt, manuprāt, ir viegli daudz tur točna nevajag...
rekur elksnim turbīna pūš 1.3 BAR, zirgi viņam ir 500 točna pāri, kloķene - standarta, klaņi ķīniešu eagle, virzuļi hvz kāda ražotāja bet tipa no toyotas supra.
Mošk arī man uztaisīt topiku - Atbalsts necilam drifterim ? nu kā tagad pieņemts pēdējā laikā, kā kas, tā ziedojam Un turbo būs rokā viens divi gan jau
Bet nu pa nopietno tad..... nekas neaizsniedzams tas nav pēc seeingman rakstītā un stāstītā secinot.... tāda puslīdz normāla e36 cena
Bet nu pa nopietno tad..... nekas neaizsniedzams tas nav pēc seeingman rakstītā un stāstītā secinot.... tāda puslīdz normāla e36 cena
turbo un lpg . ir kaads normaals projekts k'aadam no jums, jeb ler.ler.ler ? tiiri tehniska zinjkaare.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 72
- chevron_right