Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 107
- chevron_right
Tā kā man ir ūber tizla garaža un man nav kur pielikt karināmo vinču un auto arī nevar pastumdīt uz riekšu un atpakaļ, tad jautājums, kāds nezin kur var dabūt, vai izīrēt šādu brīnumu, jo pirkt viņu pa 300 ls priekš viena swapa gan negribu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
G1RT5 rakstīja:tātad, gribu pārlikt no m40b18 uz m52b25... man ir 92.gada...
tātad jautājums...
man pie drošinātāju kastes apaļais savienojuma štekeris ir viens, bet tam m52 motoram pravodkā divi apaļie štekeri... kam ir tas otrs domāts kurā ir laikam 4 vai 5 kontakti ?
un kā var apcakarēt EWS, jo no kā es ņemu to motoru nav iespēja iedot man to EWS...
tātad, tomēr dabonu no tās mašīnas atslēgu, EWS, un gredzenu ap serdeni aizdedzes.
bet ar to jau viss nebeidzas.
Vadi takš manējā bundžā nav... ko iesākt, kā ievilkt to visu lai viss pareizi strādā ?
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Viss ir labi parādīts iekš ETM'a, kas pieejams DIY sadaļā. Ja pats negribi burties cauri, meklē kādu, kas to var izdarīt
muļķības manuprāt, ja tavam 2.5 stāv zf kārba tad ar 2 gaņģi un 3.45 reduktoru ir kkur 87km/h max .kristaps90 rakstīja:manam 2.5 vanosam bija kaut kas ap 90-100 ar 3.45 lsd
ja getrag kārba no e30 vai 34 tad jā iet ~100
:P
Sveiki-peec nedeeljas seetaa buus donors e36 325 m50b25 domaaju paarkraameet motoru saveejaa-jautaajums ko veel vajag paarlikt no 2.5 ja man ir 1.8 is m44-varbuut visu piekari arii? Un varbuut ir kaadas neances kuraam vajadzeetu pieveerst uzmaniibu swapa laikaa? Veel taada lieta ka man ir ews un asc bet tam donorqm 94gada cik noprotu nav.....kaa to visu apiet?
Iisumaa mans e36 coupe 1.8 is m44b19 1996.gada un donors e36 2.5 m50b25 1994.gada-ko paarlikt un ko var atstaat no 1.8is?
Iisumaa mans e36 coupe 1.8 is m44b19 1996.gada un donors e36 2.5 m50b25 1994.gada-ko paarlikt un ko var atstaat no 1.8is?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Kārbu vari atstāt (tik nomaini kārbas zvaigzni, lai lielo muftu var uzlikt), piekari arī, bet nomaini kardānu ar muftu, reduktoru, pusasis, spararatu + sajūgu arī, bet var braukt arī ar M44 spararatu, sajūgu, tik iespējams, ka ātrāk sāks slīdēt.
Par ASC nepateikšu 100%, bet būtu ko paņemties, lai tas strādātu. EWS nāksies 2 vadus nogriezt un savienot kopā, lai ļautu starteri griezt.
Par ASC nepateikšu 100%, bet būtu ko paņemties, lai tas strādātu. EWS nāksies 2 vadus nogriezt un savienot kopā, lai ļautu starteri griezt.
Hmmm-tik taalu buutu skaidrs-a tam ews tie vadinji kaa izskataas? bail ne tos pargriezt
Aaa un kaa ir ar m20 spararatu?dzirdeju kad liek-kas vajadzigs un vai ir jeega no vinja?
Aaa un kaa ir ar m20 spararatu?dzirdeju kad liek-kas vajadzigs un vai ir jeega no vinja?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ja gribi "sportot", it kā labāk M20 (drīz būs pieejams ), bet braukšanas komforts bik zūd. Labāk ir ņemt M20 spararatu ar M50 vainagu, lai starteris nav jāmaina (ja interesē, PM).
Ja nemaldos, tad abi resnie zaļie vadi pie EWS štekera jānokniebj un jāsalodē kopā.
Ja nemaldos, tad abi resnie zaļie vadi pie EWS štekera jānokniebj un jāsalodē kopā.
Nezinu kā tev liekas,bet man bija getrage un 87 ir tas pats kas kaut kādi 90km/h un 90 toč gāja ja ielaistu redlainā tad arī visi 100 km/h būtuzefīrs™ rakstīja:muļķības manuprāt, ja tavam 2.5 stāv zf kārba tad ar 2 gaņģi un 3.45 reduktoru ir kkur 87km/h max .kristaps90 rakstīja:manam 2.5 vanosam bija kaut kas ap 90-100 ar 3.45 lsd
ja getrag kārba no e30 vai 34 tad jā iet ~100
:P
ja no m50b20 taisa swapu uz m50b25 , tad reāli jau nekādām problēmām nevajadzētu būt ?
Sveiki. Gribu ieswapot m52b28 motoru m50b20 vieta. Bet aduros pret tadu problem,ka nekur nespeju atrast motora kodu nav nekur rakstits m52b28 speju tikai ieraudzit garu kodu,nepareiza vieta mekleju,vai m50 motoriem kodi savadak rakstas ka m20 motoriem?
m52, m50 tāpat kā m20 ir tikai motora tips un nav nekāda sakara ar dzinēja kodu. Dzinēja kods atrodas uz bloka pie dzinēja kornšteina ieplūdes pusē.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
m20 motoriem skaidri redzu un zinu kura vieta ir atrodas cipari lai noteiktu kads motora tilpums. Aizbraucu skatit no e46 motoru kjipa esot m52tub28 bet nekur neredzeju tadus ciparus. Bija iepludes puse garss kods tikai,burti cipari,bet nekas neliecinaja pec burtiem un skaitlliem,ka tur var but tub28
Kāds kods tur ir rakstīts?
rit apskatssu,bet kaada 13burtu un ciparu kombinacija,izskatas tads apm ka win kods.
Var arī būt rakstīts 28 6S 4 vai līdzīgi, jo pēc tādiem kodiem iet autodatā un citās auto progās bembju dzinēji.
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Jaaa kautkas tamlidzigs. Nevari iedot ludzu kadu adresi kur tada tabula?
autodata būs tavs draugs, ir tāda programma, iesaku nopirātot, ļoti noderīga lieta, īpaši ja gar auto krāmējies patsm50b25 rakstīja:Jaaa kautkas tamlidzigs. Nevari iedot ludzu kadu adresi kur tada tabula?
starpcitu, tiem, kas taisās swapot no 1.8IS uz 2.5 vai 2.8 - jāmaina priekšējais stabilizātora stienis ar atsaitēm un amortizātoru statnēm
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Varbūt jautājums ir jau izskanējis, bet ir doma apvenot m52b28 ar m3 ieplūdi. Jautājums - kādas būtu aptuvenās izmaksas ieplūdei, ko tieši sanāk mainīt un vai procesa laikā var saskarties ar kaut kādām problēmām?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 107
- chevron_right