Edzis PROAM V8 sedans

E36 Club Latvia biedru auto.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
funkyasshit rakstīja:
-AF- rakstīja:Es teiktu pat tā, ja nav teicamas sajēgas, tad lētāk ir samaksāt citam lai saliek, kurš māk
Nezinu, kur tieši tajā visā sajēgu vajag, izņemot regulēšanā.
Pārējais jau tik cik skrūvēt. Pielikt kolektoru, turbo un savilkt caurules gan eļļošanai, gan dzesēšanai un intercooler pielikt, savienot domāju, ka katrs māk šeit. Neiet runa par kolektora metināšanu pašam no rokas, tas ir cits stāsts pavisam. :D
nu katram savs skats uz dzīvi ;)
Es redzu praksē daudz auto kuri atbrauc uz regulēšanu, un tikai tie, kurus taisa normāli projektmeistari, kā Anitēns vai kas līdzīgs, tie normāli turboprojekti saregulējas čotka ar vienu piegajienu, citiem visiem lauku sētu projektiem parasti ir daudzu reižu čakars, ar dažnedažadiem problēmu un risinājum ameklējumiem, un paiet ļoti liels laiks un naudas daudzums, līdz auto tiek savests līdz normālam rezultātam ;)
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Kopsavilkums - jāapgūst regulēšanu pašiem :lol:

nav jau arī noslēpums, ka labi cipari apgrozās. :super:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Tas nav viegli. Kāpēc domā, ka 90% cilvēku VEMSu regulē Latvijā pie viena cilvēka? :D
Arī spices braucēji.

@AF, nu jā, reāli jau katrs dara, ko māk. Mani vairāk interesē kā var dabūt turbo uz tās 413 vadības, vismaz saprast, kā kaut cik sakarīgi saregulēt. Manā skatijumā tur ir 2 problēmas - MAP sensors un platjoslene. Ja tos divus var piejūgt, tad zajebis. Lai gaisa masu rēķina pēc MAP/ieplūstošās gaisa, bet degmaisījumu pēc platjoslenes.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
TomSkarsts rakstīja:Kopsavilkums - jāapgūst regulēšanu pašiem :lol:

nav jau arī noslēpums, ka labi cipari apgrozās. :super:
Novēlu veiksmi un pacietību ;)
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Es ar to smaidiņu galā vairāk sarkastiski biju domājis...

Interesanti man tas šķiet, bet vai nonākšu kādreiz līdz tam un kamēr to apgūt..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
un ja godīgi, ar spaiņu regulēšanu lielu naudu nenopelnīsi ;)
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
TomSkarsts rakstīja:Es ar to smaidiņu galā vairāk sarkastiski biju domājis...

Interesanti man tas šķiet, bet vai nonākšu kādreiz līdz tam un kamēr to apgūt..
°
Attēls
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
hahahhahahaha :super: :super: :clap: :clap: :drink:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Kas te bija ar to "ruciti pierauj un boosts pazud"? Ka tad ar anti lagu?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
seeingman rakstīja:Kas te bija ar to "ruciti pierauj un boosts pazud"? Ka tad ar anti lagu?
Kamēr neviens to neparādīs praksē, tās visas būs tukšas runas. Streetā augšgals ir atmosfēra un tas nav bez iemesla.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
lai būtu normāls anti lags, jābūt normālam turboprojektam, lai tāds būtu vajag piķi, streetā piķa nav
basta
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
-AF- rakstīja:lai būtu normāls anti lags, jābūt normālam turboprojektam, lai tāds būtu vajag piķi, streetā piķa nav
basta
Nav jau teorētiski tur nekā sarežģīta konstruktīvi, tik es nezinu kā M50 gadijumā tur tās caurules savietot. Nav jau tā, ka tur ir 4 podi iekšā, ka var pats iekāpt vēl iekšā. Kaut kā no ieplūdes jānovada vēl caurule uz izplūdes kolektoru, bet tad arī rodas problēmas ar to, ka turbo paliek karstāks, kolekotrs paliek karstāks un spiediens arī paceļas, sūdīgam kolektoram nepatiks šitais. :D
Bet ar anti-lagu es nezinu kā ar to mašīnu pa ielu braukt, dirsā ratā. Troksnis, ugunis. Mazajām varbūt patiks, bet kādā ģerveņā sūdi tev būs. :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
vislielākā problēma tieši ir tā karšana, lai tas viss turētu tev vajag ļoti liela tilpuma kolektoru, savādāk turbīna karsīs nejēgā, un bez kolektora temp. devēja, visu šo pasākumu var ātri vien sabeigt, īstenībā sabūvēt turbo ar labu un precīzu antilagu, sanāk tikpat čakarīgi un dārgi kā uzbūvēt ar kompaunda veida turbīnām, jeb vienu mazu otru lielu, un tad gan cēliens no apakšām, gan augšās kājas slapjas.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Velaizvien darbi nerit uz priekšu? ;)
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Tā lai galīgi neaizmirstos. Motors ir iekšā, ķipa viss strādā labi, pagaidām gan vel grūti spriest, jo esmu tik tukšgaitā izdarbinājis. Bet nu baigi neiespringstu šobrīd, jo visa sezona tāpat jau ir nokavēta, kaut gan gribētos uz E36 noslēgšanu aizbraukt.

Gan jau tūliņ būs daudz jautājumi kas par nafig ir tas ventilators, tad nu jā, tas ir 4 cyl venķiks, apmests otrādi un ar savilcējiem piemests, jo nav muftes un vajadzēja kaut ko ar ko atdzesēt :D
Attēls
autoAM
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 26 Dec 2015, 20:13
Baigais šrotelis
Profila bilde
Da1ris
Ziņojumi: 524
Pievienojies: 10 Nov 2014, 20:57
Braucu ar: DiamondSchwarz
Reputācija: 2
 
autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Nu klauns Tu esi... :gigigi:
autoAM
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 26 Dec 2015, 20:13
Da1ris rakstīja:
autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Nu klauns Tu esi... :gigigi:
Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
autoAM rakstīja:
Da1ris rakstīja:
autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Nu klauns Tu esi... :gigigi:
Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.
Jopte, palasi topiku pirms dirs. Na*ujam mums ir tik degradēta sabiedrība?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
ElvijsR
Ziņojumi: 2412
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga
autoAM rakstīja:
Da1ris rakstīja:
autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Nu klauns Tu esi... :gigigi:
Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.
Jopte, palasi topiku pirms dirs. Na*ujam mums ir tik degradēta sabiedrība?[/quote]
Jo daži labi ,te vispār ir bez tiesībām un braucot ar RS stāsta čomam ''cik tam poršam stūlba krāsa un tam e36 vispār tak nekā nav'' :doh:


Pa tēmu, ceru redzēt tavu aparātu noslēgumā, interesants projekts. :bmw: