Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 37
- chevron_right
nu katram savs skats uz dzīvifunkyasshit rakstīja:Nezinu, kur tieši tajā visā sajēgu vajag, izņemot regulēšanā.-AF- rakstīja:Es teiktu pat tā, ja nav teicamas sajēgas, tad lētāk ir samaksāt citam lai saliek, kurš māk
Pārējais jau tik cik skrūvēt. Pielikt kolektoru, turbo un savilkt caurules gan eļļošanai, gan dzesēšanai un intercooler pielikt, savienot domāju, ka katrs māk šeit. Neiet runa par kolektora metināšanu pašam no rokas, tas ir cits stāsts pavisam.
Es redzu praksē daudz auto kuri atbrauc uz regulēšanu, un tikai tie, kurus taisa normāli projektmeistari, kā Anitēns vai kas līdzīgs, tie normāli turboprojekti saregulējas čotka ar vienu piegajienu, citiem visiem lauku sētu projektiem parasti ir daudzu reižu čakars, ar dažnedažadiem problēmu un risinājum ameklējumiem, un paiet ļoti liels laiks un naudas daudzums, līdz auto tiek savests līdz normālam rezultātam
Kopsavilkums - jāapgūst regulēšanu pašiem
nav jau arī noslēpums, ka labi cipari apgrozās.
nav jau arī noslēpums, ka labi cipari apgrozās.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tas nav viegli. Kāpēc domā, ka 90% cilvēku VEMSu regulē Latvijā pie viena cilvēka?
Arī spices braucēji.
@AF, nu jā, reāli jau katrs dara, ko māk. Mani vairāk interesē kā var dabūt turbo uz tās 413 vadības, vismaz saprast, kā kaut cik sakarīgi saregulēt. Manā skatijumā tur ir 2 problēmas - MAP sensors un platjoslene. Ja tos divus var piejūgt, tad zajebis. Lai gaisa masu rēķina pēc MAP/ieplūstošās gaisa, bet degmaisījumu pēc platjoslenes.
Arī spices braucēji.
@AF, nu jā, reāli jau katrs dara, ko māk. Mani vairāk interesē kā var dabūt turbo uz tās 413 vadības, vismaz saprast, kā kaut cik sakarīgi saregulēt. Manā skatijumā tur ir 2 problēmas - MAP sensors un platjoslene. Ja tos divus var piejūgt, tad zajebis. Lai gaisa masu rēķina pēc MAP/ieplūstošās gaisa, bet degmaisījumu pēc platjoslenes.
Novēlu veiksmi un pacietībuTomSkarsts rakstīja:Kopsavilkums - jāapgūst regulēšanu pašiem
nav jau arī noslēpums, ka labi cipari apgrozās.
Es ar to smaidiņu galā vairāk sarkastiski biju domājis...
Interesanti man tas šķiet, bet vai nonākšu kādreiz līdz tam un kamēr to apgūt..
Interesanti man tas šķiet, bet vai nonākšu kādreiz līdz tam un kamēr to apgūt..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
un ja godīgi, ar spaiņu regulēšanu lielu naudu nenopelnīsi
hahahhahahaha
Kas te bija ar to "ruciti pierauj un boosts pazud"? Ka tad ar anti lagu?
Kamēr neviens to neparādīs praksē, tās visas būs tukšas runas. Streetā augšgals ir atmosfēra un tas nav bez iemesla.seeingman rakstīja:Kas te bija ar to "ruciti pierauj un boosts pazud"? Ka tad ar anti lagu?
lai būtu normāls anti lags, jābūt normālam turboprojektam, lai tāds būtu vajag piķi, streetā piķa nav
basta
basta
Nav jau teorētiski tur nekā sarežģīta konstruktīvi, tik es nezinu kā M50 gadijumā tur tās caurules savietot. Nav jau tā, ka tur ir 4 podi iekšā, ka var pats iekāpt vēl iekšā. Kaut kā no ieplūdes jānovada vēl caurule uz izplūdes kolektoru, bet tad arī rodas problēmas ar to, ka turbo paliek karstāks, kolekotrs paliek karstāks un spiediens arī paceļas, sūdīgam kolektoram nepatiks šitais.-AF- rakstīja:lai būtu normāls anti lags, jābūt normālam turboprojektam, lai tāds būtu vajag piķi, streetā piķa nav
basta
Bet ar anti-lagu es nezinu kā ar to mašīnu pa ielu braukt, dirsā ratā. Troksnis, ugunis. Mazajām varbūt patiks, bet kādā ģerveņā sūdi tev būs.
vislielākā problēma tieši ir tā karšana, lai tas viss turētu tev vajag ļoti liela tilpuma kolektoru, savādāk turbīna karsīs nejēgā, un bez kolektora temp. devēja, visu šo pasākumu var ātri vien sabeigt, īstenībā sabūvēt turbo ar labu un precīzu antilagu, sanāk tikpat čakarīgi un dārgi kā uzbūvēt ar kompaunda veida turbīnām, jeb vienu mazu otru lielu, un tad gan cēliens no apakšām, gan augšās kājas slapjas.
Velaizvien darbi nerit uz priekšu?
Tā lai galīgi neaizmirstos. Motors ir iekšā, ķipa viss strādā labi, pagaidām gan vel grūti spriest, jo esmu tik tukšgaitā izdarbinājis. Bet nu baigi neiespringstu šobrīd, jo visa sezona tāpat jau ir nokavēta, kaut gan gribētos uz E36 noslēgšanu aizbraukt.
Gan jau tūliņ būs daudz jautājumi kas par nafig ir tas ventilators, tad nu jā, tas ir 4 cyl venķiks, apmests otrādi un ar savilcējiem piemests, jo nav muftes un vajadzēja kaut ko ar ko atdzesēt
Gan jau tūliņ būs daudz jautājumi kas par nafig ir tas ventilators, tad nu jā, tas ir 4 cyl venķiks, apmests otrādi un ar savilcējiem piemests, jo nav muftes un vajadzēja kaut ko ar ko atdzesēt
Baigais šrotelis
Nu klauns Tu esi...autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.Da1ris rakstīja:Nu klauns Tu esi...autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Jopte, palasi topiku pirms dirs. Na*ujam mums ir tik degradēta sabiedrība?autoAM rakstīja:Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.Da1ris rakstīja:Nu klauns Tu esi...autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jopte, palasi topiku pirms dirs. Na*ujam mums ir tik degradēta sabiedrība?[/quote]autoAM rakstīja:Jo uzrakstu patieso auto stāvokli? , neraudi.Da1ris rakstīja:Nu klauns Tu esi...autoAM rakstīja:Baigais šrotelis
Jo daži labi ,te vispār ir bez tiesībām un braucot ar RS stāsta čomam ''cik tam poršam stūlba krāsa un tam e36 vispār tak nekā nav''
Pa tēmu, ceru redzēt tavu aparātu noslēgumā, interesants projekts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 37
- chevron_right