Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Wulfijs
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 26 Jūn 2013, 15:09
e36, 97. gada bembam ar 2.0 kāda attiecība reduktoram ir un kada korpusa, jo vnk dzeks tirgo visu, bet nav iespejas aizbraukt apskatīt pašam, viss pa letam naudam..

Nav gadījumā mazajā korpusā un ar attiecību 3.45? Vai varat padalīties ar info, kur Jūs viņu dabūjat visu?
Attēls
Profila bilde
Carreras
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 22 Sep 2013, 22:48
Braucu ar: 330i Touring
Reduktors ar bloķi S3.38 vispār pastāv? :bye:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
pastaav pastaav :yes:
blokji var buut visaas attiecibaas
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Wulfijs rakstīja:e36, 97. gada bembam ar 2.0 kāda attiecība reduktoram ir un kada korpusa, jo vnk dzeks tirgo visu, bet nav iespejas aizbraukt apskatīt pašam, viss pa letam naudam..

Nav gadījumā mazajā korpusā un ar attiecību 3.45? Vai varat padalīties ar info, kur Jūs viņu dabūjat visu?
Standartā nāk 3,45 mazajā korpusā.
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga
Pēc kā tās attiecības mēra ? Un kā var pateikt vai reduktors beigts, vai ir okey ?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Kāds māk šāibot redaktoru? Varbūt varētu izstāstit cik tas maksā un kā kas jādara un vai obligāti jamaina kāds gultnis? :D
Profila bilde
alen
Ziņojumi: 155
Pievienojies: 22 Jūl 2013, 12:17
it kā jautājums pa tēmu :D - ir e36 316 un swapoju m52b28 tad vajadzīgs no 6 cilindra arī kardans, bet vai to 1.6 reduktoru un pusasis var atstāt, varēs sajūgt kopā ar jauno kardanu ar 1.6 reduktoru, nemainās kaut kādas skrūvju caurumi vai skrūvju skaits ?

paldies :yes:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
viss atkarigs ko tu maini, ja tu maini tikai pashu dzienju un karbu atstaaj savu esosho tad viss parejais pagaidam var palikt ( kamer nesajasi karbu, reduktoru un pusasis ar jauno jaudu spelejoties :gigigi: )
bet ja grib darit pa ritigam, tad njem visu no 2.8, ar visam bremzem karbam, kardaniem, utt ieskaitot.
...
Profila bilde
alen
Ziņojumi: 155
Pievienojies: 22 Jūl 2013, 12:17
nē, kārba ir no m52b28 ! tad sanāk , 6 cilindra kardanu var sajūgt kopā ar 1.6 reduktoru ? :D

patreiz tas ir pagaidu variants lai pārvietotos, 1.6 iet uz beigām, nav vajadzības taisīt, ja stāv garažā m52, bet laiks un finanses patreiz neatļauj visu pārlasīt , kas protams ar laiku tiks darīts !
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Tev uz 2.8 dzinēja stāv getrags, the same kārba kas ir 1.6/1.8/2.0. Kulisi un shortshiftu ar dabūji, kardānam vajadzētu derēt vecajam.
Profila bilde
alen
Ziņojumi: 155
Pievienojies: 22 Jūl 2013, 12:17
:olee: brum brum paldies
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
Ace rakstīja:Dzirdēju, ka ar metinātiem reduktoriem ziemā ir ļoti grūti un riskanti braukt, līdz ar to man seko jautājums - Bet kā ir ar LSD ziemā ? :rolleyes:
Esmu uzlicis sev LSD un tagad domāju vai man varbūt uz ziemu jāpērk parasto un jāliek virsū.
Ziemā ar LSD ir vienlīdz riskanti, kā ar metinātu. Patiešām riskantais faktors parādās tikai pie nosacījuma, ka ir gana jaudīgs dzinējs(nu... vismaz 2.5). Un tad arī nav pārāk lielu problēmu, ja tiek uzjusts un saprasts auto. Problēma konkrēti ir tāda, ka metot uz augstāku pārnesumu, uzmet pa daudz gāzi un kaut kādā veidā visu ne tā sakoriģē un uz taisna ceļa aptinās riņķī. Tādā veidā zināmi diezgan daudz nolocīti e30 un e36. Un tāda bīstamība parasti ir pārslēdzoties no 3 uz 4o vai no 4ā uz 5o.

Un tie, kas saka, ka metinātie ir nenormāli bīstami, nevadāmi etc., vienmēr ir tie, kam nekad nav bijis metinātais uz ikdienas auto. Kad no metinātā pārgāju uz atvērto - likās daudz bīstamāk viss. Un tagad arī žurcim ir atvērtais un nevaru sagaidīt skates uzlīmi, lai varētu mest vara drāti reduktorā, citādi ātri vien nolocīšu to auto. :lol:

Ar metināto reduktoru ir nianses, kas jāņem vērā, kad pierod, tad arī līkumi un krustojumi tiek stūrēti citādāk - tā, lai neiziet dibens ārā, kad to nevēlas un neizstumj purnu, viss atkarīgs no roku taisnuma. Katrā ziņā, ziemas vidū neiesaku metināt, tas ir jādara pirms ziemas, kamēr pie sniega vēl nav pierasts un brauc uzmanīgi. Jo, ja būs jau pierasts pie ziemas un mēģinās braukt tādā pat manierē ar metināto - būs auzas

Un nē - braucot uz 100km/h līkumā pakaļu ārā nenes. Ja nes, tad tādā pat situācijā jau ar vienriteni gan jau atrastos flokšos. To pats pārbaudiju - ar metināto nevarēju krāmēt tādos ātrumos, kā ar atvērto. Protams, sānslīdes krasi atšķirās. Bet, cik es novēroju, tad atvērto ir grūtāk iemest, bet vieglāk pēctam savākt, ja briest ziepes.

Caurejamība ir neatsverams pluss.
Ritošās daļas laušana - ja nav aizmugurē kkādas 225 riepas vai sliki, vai toyo proxes-veidīgas riepas, tad par to var neuztraukties. Tik prasās glāžu savilcēju priekšā.


Domāju, ka šis interesē daudzus, tādēļ izteicu savu viedokli par visām tām lietām, par kurām interesējas, ja ir doma par reduktora metināšanu.
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
No E34 reduktora var iestumt bloķējošo elementu E36 reduktorā? Ja var, tad no E34 mazā E36 lielajā vai kā?

P.s. - interesē tikai bloķējošais elements, zobrats neinteresē.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ja nemaldos, no E34 vidējā var iestutēt E36 lielajā (nav runa par EVO reduktoriem).
Profila bilde
Hellboyb3
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 29 Feb 2012, 23:03
Braucu ar: 320i
Kur var dabuut detalas no LSD 3.45? :super:
Profila bilde
marihuans
Ziņojumi: 422
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:56
Braucu ar: 3x666
Reputācija: 1
 
jautājums gudrajiem prātiem :hahaha:

vai 3.2 emkas reduktorā derēs iekšas vai vismaz attiecība no 2.5tds reduktora?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Internets saka ka tdsam ir vidējais reduktors un emkai ir lielais, respektīvi nederēs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga
1991. 2.0i sedanam, kāda tur varētu būt reduktora attiecība orģinālā ?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
3.45
Attēls
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga
Paldies :drink: