reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- chevron_right
Ok, ņēmi gredzenus no e34? Varbūt jau e34 un e36 reduktori platumā un iznesumā ir ļoti tuvu.kasiks rakstīja:jau ntie e36 diffi salikti no e34, vnk attālums iekš e34 un e36 reduktora ir vienāds atceries cik apgriezienu bij pinion gear uzgrieznim, atzīme un pārmet iekš e36, es ar krāsu izgriezu viss tiecams, nekas negaudoja nobraucu 2 gadus ieksa ella bez metala skaidam n shit
Pinion uzgrieznim neķēries klāt ar dinamometrisko atslēgu? Izskatās, ka varbūt zobu saskares pozīcija būs ok, bet biedrs pats teica, ka pievilka pinion uzgriezni ar tādiem pašiem Nm, kā atskrūvēja. Cik lasu visos manuāļos - ja izmanto to pašu crush sleeve - nedrīkst pievilkt ar tādu pašu spēku kā atskrūvēja, bet jāmēra, lai ir attiecīgie Nm.
viss no e34 pievilku par kripatu stiprāk loti minimali izgriezot ar krasu viss paradijas teicami
Bet nevar jau visi reduktori būt vienādi milimetrs milimetrā savādāk viņiem arī gredzeni visiem būtu vienāda biezuma, ne?
Es tieši par to pašu domāju. Tāpēc jau ir daudz un dažādi tie gredzeni, ko liek starp to flanci, kas tur elementu iekšā.kasp1js rakstīja:Bet nevar jau visi reduktori būt vienādi milimetrs milimetrā savādāk viņiem arī gredzeni visiem būtu vienāda biezuma, ne?
Tāpēc tas, ka neskan, nenozīmē, ka zobiem ir ideālais saskares laukums. Tas viss pa jaunu jāmēra.
Tad izdevās ļoti veiksmīgi! :)kasiks rakstīja:viss no e34 pievilku par kripatu stiprāk loti minimali izgriezot ar krasu viss paradijas teicami
karoc taa, gars stasts, isumaa,.
ja nav sajegas list reduktoraa tad tur nav ko darit. tas ka vienam ir izdevies divas reizes salikt kopa visu bez priblemam, neko nenozime.
katrs reduktora korpuss ir atskirigs, pat vienadi korpusi ir atskirigi,
vieam ir iefrezeta gultnja zezha dzilak par 0,1mm neka otram. utt
katra sazobe ir atskiriga, viena ir garaka pa 0.1mm utt
respektivi, var visu parmest uz otru reduktoru, jaa viss ok, bet ta nav pareizi, nav garantiju un teikt ka viss bus ok ir galiga tuutaa.
pirmkart pec katras parliksanas ir jaizmera backlash, ( nemaz nerunajot pr preload gultnjiem, jo vienam reduktoram gultnis bus augstak iepresets neka otram)
ir loti svarigi izmerit zobu sakjeres virsu, lai ta nav parak augsta vai saniska. un to var regulet gan speiceriem kas naak sanos gan ar speiceriem kas nak garuma (garuma speiceri ne vienmer nak jo augstums gultnjos ir cits)
nobeiguma varu piebilst, ka visi tie kas liek reduktorus uz dullo un saka ka viss ir un ir jabut ok, pilnigi neko nesaprot no reduktoriem
ja nav sajegas list reduktoraa tad tur nav ko darit. tas ka vienam ir izdevies divas reizes salikt kopa visu bez priblemam, neko nenozime.
katrs reduktora korpuss ir atskirigs, pat vienadi korpusi ir atskirigi,
vieam ir iefrezeta gultnja zezha dzilak par 0,1mm neka otram. utt
katra sazobe ir atskiriga, viena ir garaka pa 0.1mm utt
respektivi, var visu parmest uz otru reduktoru, jaa viss ok, bet ta nav pareizi, nav garantiju un teikt ka viss bus ok ir galiga tuutaa.
pirmkart pec katras parliksanas ir jaizmera backlash, ( nemaz nerunajot pr preload gultnjiem, jo vienam reduktoram gultnis bus augstak iepresets neka otram)
ir loti svarigi izmerit zobu sakjeres virsu, lai ta nav parak augsta vai saniska. un to var regulet gan speiceriem kas naak sanos gan ar speiceriem kas nak garuma (garuma speiceri ne vienmer nak jo augstums gultnjos ir cits)
nobeiguma varu piebilst, ka visi tie kas liek reduktorus uz dullo un saka ka viss ir un ir jabut ok, pilnigi neko nesaprot no reduktoriem
...
Armand tīri laikam arī veiksmes spēle jo salikti ir daudz šitā uz dullo. Pie tam es labāk pats salieku nekā dodu citam kurš izdarīs tāpat un vēl paņems xxx E.
Armando rakstīja:karoc taa, gars stasts, isumaa,.
ja nav sajegas list reduktoraa tad tur nav ko darit. tas ka vienam ir izdevies divas reizes salikt kopa visu bez priblemam, neko nenozime.
katrs reduktora korpuss ir atskirigs, pat vienadi korpusi ir atskirigi,
vieam ir iefrezeta gultnja zezha dzilak par 0,1mm neka otram. utt
katra sazobe ir atskiriga, viena ir garaka pa 0.1mm utt
respektivi, var visu parmest uz otru reduktoru, jaa viss ok, bet ta nav pareizi, nav garantiju un teikt ka viss bus ok ir galiga tuutaa.
pirmkart pec katras parliksanas ir jaizmera backlash, ( nemaz nerunajot pr preload gultnjiem, jo vienam reduktoram gultnis bus augstak iepresets neka otram)
ir loti svarigi izmerit zobu sakjeres virsu, lai ta nav parak augsta vai saniska. un to var regulet gan speiceriem kas naak sanos gan ar speiceriem kas nak garuma (garuma speiceri ne vienmer nak jo augstums gultnjos ir cits)
nobeiguma varu piebilst, ka visi tie kas liek reduktorus uz dullo un saka ka viss ir un ir jabut ok, pilnigi neko nesaprot no reduktoriem
Liels paldies par info, tieši par to arī ir strīds, salikt uz haļavu jau varu, bet devu uz servisu, jo biedrs teica, ka ir visi instrumenti, lai saliktu pareizi backlash, preload, sazobi, un salikšot.
parasti brauc ar 3.64-3.91brivais rakstīja:Ar kādiem reduktoriem brauciet streetā?
Vai 3.74 ir ok uz b28. Ir jēga provēt 4.4?
bet nu protāms ir tie, kam 3.23, 3.15, 4.1 utt...
4.4 nav jēgas uz 2.8 manuprāt
ja liek uz kautkadu open reduktoru vai nezinama stavokla lsd elementa tad vareu vel saprast to vienkarsi parmeshanu, bet ja esi pilniba atjaunojis lsd elementu kas izmaksa pari 300e (nerunaju tikai par shaibu nomainju) tad domaju, nez vai gribetu saraut kautkadas zobu atluzas starp stradajoshajam virsmamkasiks rakstīja:Armand tīri laikam arī veiksmes spēle jo salikti ir daudz šitā uz dullo. Pie tam es labāk pats salieku nekā dodu citam kurš izdarīs tāpat un vēl paņems xxx E.
...
jau biju licis sho video, bet ieliksu velreiz. sis ir loti labs video, kas izskaidro kas un kapec ir jadara. nav lidz galam pilnigs, dazas lietas tur ir izlaistas, bet pa lielam ir loti labs.
https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
...
Paldies, tieši to arī skatījos klāt pie visiem manuāļiem. :)Armando rakstīja:jau biju licis sho video, bet ieliksu velreiz. sis ir loti labs video, kas izskaidro kas un kapec ir jadara. nav lidz galam pilnigs, dazas lietas tur ir izlaistas, bet pa lielam ir loti labs.
https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
Labvakar, jautājums par reduktoriem.
Oriģināli bija 3:15 reduktors (M50B25), tātad vidējais korpuss.
un vai ļoti jūtami mainīsies, ja uzlikšu 2,90 attiecību no dīzeļa? flanči atškiras? nevajadzētu it kā, ja abi vidējie korpusi? vai pareizi esmu sapratis?
Paldies jau iepriekš..
Oriģināli bija 3:15 reduktors (M50B25), tātad vidējais korpuss.
un vai ļoti jūtami mainīsies, ja uzlikšu 2,90 attiecību no dīzeļa? flanči atškiras? nevajadzētu it kā, ja abi vidējie korpusi? vai pareizi esmu sapratis?
Paldies jau iepriekš..
2.8 no rūpnīcas nāk 2.93
Atkarīgs no cilvēka cik ļoti jutīs.
Citam liksies pa garu un gurdens.
Citam būs labi un braukts ar 2400rpm uz 100km/h vēsā mierā.
Atkarīgs no cilvēka cik ļoti jutīs.
Citam liksies pa garu un gurdens.
Citam būs labi un braukts ar 2400rpm uz 100km/h vēsā mierā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Paldies, tik daudz sapratu, un kā ar flančiem? vajadzētu visam iet pretim? man resnās pusasis, un dīzelim arī ir resnās?ValtersZ rakstīja:2.8 no rūpnīcas nāk 2.93
Atkarīgs no cilvēka cik ļoti jutīs.
Citam liksies pa garu un gurdens.
Citam būs labi un braukts ar 2400rpm uz 100km/h vēsā mierā.
Jā, vajadzētu derēt.
Vidējais korpus ar flančiem vajadzētu sapasēt ar resnām pusasīm.
Vidējais korpus ar flančiem vajadzētu sapasēt ar resnām pusasīm.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Viss derēs. Godīgi sakot gadu nobraucu ar 2.93 uz m50b25 nekādas vainas, tik ļoti, lai liktos gurdens nav tā atšķirība. Pa šoseju tieši laikā
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Jā, gariem gabaliem perfekti!Linda rakstīja:Viss derēs. Godīgi sakot gadu nobraucu ar 2.93 uz m50b25 nekādas vainas, tik ļoti, lai liktos gurdens nav tā atšķirība. Pa šoseju tieši laikā
Liels paldies visiem/-ām par jūsu viedokļiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- chevron_right