Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 40
- chevron_right
Man ir mazajā korpusā 2.93zeltinsh rakstīja:Ņemot vērā, ka viņš brauc ar 2.0 vanoss, tad visticamāk, ka viņa reduktors ir mazajā korpusā, bet Tavējais lielajā.ZzevsS rakstīja:Uzliec 2.93 vai vel garaku reduktoru un uz trases būs ap 2.5 apgriezienu. Ja interesē varu piedāvāt vienu.
Šādā gadījumā ar reduktoru tikai nepietiek.
Pat, ja samainīsi pusass flančus reduktoram, tad kardānu gan dabūsi meklēt klāt.
Sveiki!
Vakardien spīdzinot savu drapaku, sačakarēju savu zf kārbu.
Liekot otrajā, ar izspiestu sajūgu līdz galam, liekās iekšā ar to beršanu vai kā viņu tur..
Kam pisec un vai jēga labot kārbu, vai tik citu ņemt?
Vakardien spīdzinot savu drapaku, sačakarēju savu zf kārbu.
Liekot otrajā, ar izspiestu sajūgu līdz galam, liekās iekšā ar to beršanu vai kā viņu tur..
Kam pisec un vai jēga labot kārbu, vai tik citu ņemt?
Kādas ir izmaksas kārbas maiņai no 2.5tds automāta 1998 gada uz manuālo kārbu ?
izgāju cauri kādām 15 lapām neatradu tieši pa 2.5tds.
izgāju cauri kādām 15 lapām neatradu tieši pa 2.5tds.
domaju nekas ipasi neatskirsie sno bendzinieka, jo karba japerk, sajugs ar spararatu japerk, pedali un parejais japerk... cik kas maksas dalu izpratne, tas atkarigs no tevis pasa, ka meklesi un kur/no ka pirksi...DONS VALDO rakstīja:Kādas ir izmaksas kārbas maiņai no 2.5tds automāta 1998 gada uz manuālo kārbu ?
izgāju cauri kādām 15 lapām neatradu tieši pa 2.5tds.
par darbu, nu karbas nomaina, dari pats vai maksa 150-200 eur par darbu vien, ir ko padarities tur!!!
Paldies par atbildi,sapratu,ka nav vērts manā gadijumā.gda33 rakstīja:domaju nekas ipasi neatskirsie sno bendzinieka, jo karba japerk, sajugs ar spararatu japerk, pedali un parejais japerk... cik kas maksas dalu izpratne, tas atkarigs no tevis pasa, ka meklesi un kur/no ka pirksi...DONS VALDO rakstīja:Kādas ir izmaksas kārbas maiņai no 2.5tds automāta 1998 gada uz manuālo kārbu ?
izgāju cauri kādām 15 lapām neatradu tieši pa 2.5tds.
par darbu, nu karbas nomaina, dari pats vai maksa 150-200 eur par darbu vien, ir ko padarities tur!!!
Man ir tads jautajums. ZF karbai atskiras daksha strarp vinmassas spararatu un divmassas spararatu?
m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
Jāenots rakstīja:Man ir tads jautajums. ZF karbai atskiras daksha strarp vinmassas spararatu un divmassas spararatu?
dextron 1,2,3?!Armando rakstīja:jaavlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
es leju dextron 3vlAdlik rakstīja:dextron 1,2,3?!Armando rakstīja:jaavlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
modernaka elja
...
Man uz kārbas virsū rakstīts.vlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
USE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID ONLY.
Tātad ATF.
Ir 2 veidu uzlimes, man vnk vinas vispar nau :) ir ar atf un mtfWannaBee rakstīja:Man uz kārbas virsū rakstīts.vlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
USE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID ONLY.
Tātad ATF.
[quota="Armando"]
un motorā arī 5w30, nevis kā paredzējis ražotājs 10w40?vlAdlik rakstīja:es leju dextron 3Armando rakstīja:jaa[/quota]vlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
dextron 1,2,3?!
modernaka elja
Kāds Tev sērijuas numurs uz kārbas? Pēc tā var noteikt.vlAdlik rakstīja:Ir 2 veidu uzlimes, man vnk vinas vispar nau :) ir ar atf un mtfWannaBee rakstīja:Man uz kārbas virsū rakstīts.vlAdlik rakstīja:m50b25 getrag karba, kada tur ieksa ella? atf?
USE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID ONLY.
Tātad ATF.
Sviki. meklēju kārbu savam 2,8, varbut kāds var piedāvāt kko?? galīgi vel neesmu uz tu ar autinjiem, bet tagad ir tā ka uz trases ir pari 3 abarotiem braucot uz kkadiem 110, gribetos kko garaku , ka isti risināt??? ar eduktoriem vai ko, bet karbu tapat citu vajag jo ieprieksejais saimnieks ir pa sauso braucis, 100 grami elljas tikai bija karbaa...
Par reduktoru - domāju, ka 3.15 attiecības reduktors būs diezgan ok. Būs ap 2,5k rpm uz simtu. (ja kāds precīzāk zin, lūgtum)Laur-x rakstīja:Sviki. meklēju kārbu savam 2,8, varbut kāds var piedāvāt kko?? galīgi vel neesmu uz tu ar autinjiem, bet tagad ir tā ka uz trases ir pari 3 abarotiem braucot uz kkadiem 110, gribetos kko garaku , ka isti risināt??? ar eduktoriem vai ko, bet karbu tapat citu vajag jo ieprieksejais saimnieks ir pa sauso braucis, 100 grami elljas tikai bija karbaa...
Kārbu meklē pārdod sadaļā, vai sazvani kādu šrotu. (cik manīju, z-street bija pāris kārbas tur).
Nedomāju, ka ir vērts mainīt eļļu kārbai, kura ir braukta pa sauso.
normāls čalis rakstīja:Par reduktoru - domāju, ka 3.15 attiecības reduktors būs diezgan ok. Būs ap 2,5k rpm uz simtu. (ja kāds precīzāk zin, lūgtum)Laur-x rakstīja:Sviki. meklēju kārbu savam 2,8, varbut kāds var piedāvāt kko?? galīgi vel neesmu uz tu ar autinjiem, bet tagad ir tā ka uz trases ir pari 3 abarotiem braucot uz kkadiem 110, gribetos kko garaku , ka isti risināt??? ar eduktoriem vai ko, bet karbu tapat citu vajag jo ieprieksejais saimnieks ir pa sauso braucis, 100 grami elljas tikai bija karbaa...
Kārbu meklē pārdod sadaļā, vai sazvani kādu šrotu. (cik manīju, z-street bija pāris kārbas tur).
Nedomāju, ka ir vērts mainīt eļļu kārbai, kura ir braukta pa sauso.
Paldies,! Kaarbu es dabuju,rit jau mainu nost,tagad tik reduktors vel jasamekle ar blokji un tad paliek tikai vizualais.
220WannaBee rakstīja: Kāds Tev sērijuas numurs uz kārbas? Pēc tā var noteikt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 40
- chevron_right