2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 72
- chevron_right
+1 maruxam
Čau, čau kungi un dāmas..... esam atpakaļ ar jaunumiem un atskaitīti par sadarītajām štellēm
Nu tad tā..... saprazdams, ka naudas tomēr dēļ citiem neparedzētiem izdevumiem pēkšņi (ev, katru gadu ir ZS un JG ? ) nepietieks ieplānotajiem darbiem priekš auto attiecīgajās vietās, servisos utt... nācās meklēt palīdzību pie draugiem ar prasmīgām rokām, siltu garāžu, bedri un štrumiem. un labi vien ir.... nācās daudz ko darīt pašam, kā rezultātā daudz ko jaunu redzēju, samacījos un izrādās, ka nemaz rokas no dirsas neaug kā sākumā likās un tas man priecē pašu.
Vispār darbi sākās, jo nomira sajūgs, izspūtējs turējās uz drāti un bija kasjaks arkā un slieksnī (te gan izrādījās drusku vairāk kā kasjaks ).
Pirms sākās darbi bija jānolemj, vai taisīt kā priekš sevis vai ķep ļep kā rumbulniekam un pārdot stāstot, ka auto ideāls, trasi nav redzējis un braukusi grūtniece Pārdot, jo galvā jaucās domas pa e34 ar 4.4..... e32..... e30.... Nissan 200sx .... Bet pieredze liecina, ka ar pārdošanu man nesokas labi, jo līdz ko pircējs gatavs principā ņemt, tā man iestājas kamols kaklā un saprotu, ka nespēju no sava e36 dampja šķirties. Ok, whatever.... pēc šīm pārdomām plāns gatavs.... ir 3 sutkas laika visam ko varam sadarīt (darbs un citi apstākļi vairāk neļauj)..... tātad taisam cik daudz un labi varam.... UN pats galvenais... vasarā jaucam visu auto pa reizinātājiem un sataisam no A - Z kā vajag protams kamēr tas tiks darīts, vajadzēs ar ko gāzt.... nu tātad līdz tam laikam derētu sagādāt kādu visticamāk e30 vai kādu citu old school.... tikai kā jau smējām, ka beigās to pašu e30 nesāk taisīt ar pilnu jaudu un e36 paliek otrā plānā
Katrā ziņā vajadzēs vēl 3 sutkas.... jo kā parasti atklājas kas vairāk nekā domāts.
Biju iebraucis pie DJ Zii.... uzmetām uz pacēlāja, izpētījām apakšu, novērtējām stāvokli un aptuvenos vajadzīgos darbus, materiālus. Nekas iepriecinoš šobrīdējam maciņa biezumam (nu X6 paņem visus līdzekļus uzturēšanā ).
Iesākas viss pie seeingman, kur tiek tiek piemetināts uz ātro izspūtējam jauni kronšteini, pieliktas normāli ķegas kur skrūvējas klāt izspūtējs, jo viena no tām bija vispār dīvainā kārtā skrūvēta cauri grabažnieka grīdai... šobrī tur divi caurumi, bet tur viss tiks savests kārtībā ārī .
Nu visi kasjaki, lažas un līkrocības rezultāts,:
1)slieksnis... pats labākais ka uz grīdas špaktele nav žēlota 2) iepriekšējās izspūtēja ķegas stiprinājuma vietas 3) pakaļējā arka šofera pusē
Liekam jaunu bildi iekšā un dodamies pie laba čoma Bauskā.... apkurināma plaša garāža, bedre un štrumi īstie, ir OK noteikti mājas apstākļiem
čoma haizivs lauku ceļi dara savu grabažnieks: hell yeah bitch un aiziet.... felksējam, tīram, metinām.... izmantojam šādu verķi:
Nu tad tā..... saprazdams, ka naudas tomēr dēļ citiem neparedzētiem izdevumiem pēkšņi (ev, katru gadu ir ZS un JG ? ) nepietieks ieplānotajiem darbiem priekš auto attiecīgajās vietās, servisos utt... nācās meklēt palīdzību pie draugiem ar prasmīgām rokām, siltu garāžu, bedri un štrumiem. un labi vien ir.... nācās daudz ko darīt pašam, kā rezultātā daudz ko jaunu redzēju, samacījos un izrādās, ka nemaz rokas no dirsas neaug kā sākumā likās un tas man priecē pašu.
Vispār darbi sākās, jo nomira sajūgs, izspūtējs turējās uz drāti un bija kasjaks arkā un slieksnī (te gan izrādījās drusku vairāk kā kasjaks ).
Pirms sākās darbi bija jānolemj, vai taisīt kā priekš sevis vai ķep ļep kā rumbulniekam un pārdot stāstot, ka auto ideāls, trasi nav redzējis un braukusi grūtniece Pārdot, jo galvā jaucās domas pa e34 ar 4.4..... e32..... e30.... Nissan 200sx .... Bet pieredze liecina, ka ar pārdošanu man nesokas labi, jo līdz ko pircējs gatavs principā ņemt, tā man iestājas kamols kaklā un saprotu, ka nespēju no sava e36 dampja šķirties. Ok, whatever.... pēc šīm pārdomām plāns gatavs.... ir 3 sutkas laika visam ko varam sadarīt (darbs un citi apstākļi vairāk neļauj)..... tātad taisam cik daudz un labi varam.... UN pats galvenais... vasarā jaucam visu auto pa reizinātājiem un sataisam no A - Z kā vajag protams kamēr tas tiks darīts, vajadzēs ar ko gāzt.... nu tātad līdz tam laikam derētu sagādāt kādu visticamāk e30 vai kādu citu old school.... tikai kā jau smējām, ka beigās to pašu e30 nesāk taisīt ar pilnu jaudu un e36 paliek otrā plānā
Katrā ziņā vajadzēs vēl 3 sutkas.... jo kā parasti atklājas kas vairāk nekā domāts.
Biju iebraucis pie DJ Zii.... uzmetām uz pacēlāja, izpētījām apakšu, novērtējām stāvokli un aptuvenos vajadzīgos darbus, materiālus. Nekas iepriecinoš šobrīdējam maciņa biezumam (nu X6 paņem visus līdzekļus uzturēšanā ).
Iesākas viss pie seeingman, kur tiek tiek piemetināts uz ātro izspūtējam jauni kronšteini, pieliktas normāli ķegas kur skrūvējas klāt izspūtējs, jo viena no tām bija vispār dīvainā kārtā skrūvēta cauri grabažnieka grīdai... šobrī tur divi caurumi, bet tur viss tiks savests kārtībā ārī .
Nu visi kasjaki, lažas un līkrocības rezultāts,:
1)slieksnis... pats labākais ka uz grīdas špaktele nav žēlota 2) iepriekšējās izspūtēja ķegas stiprinājuma vietas 3) pakaļējā arka šofera pusē
Liekam jaunu bildi iekšā un dodamies pie laba čoma Bauskā.... apkurināma plaša garāža, bedre un štrumi īstie, ir OK noteikti mājas apstākļiem
čoma haizivs lauku ceļi dara savu grabažnieks: hell yeah bitch un aiziet.... felksējam, tīram, metinām.... izmantojam šādu verķi:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
otrā diena.....
tiek savākts sajūgs (paldies liels KĻAVIŅAM par ātro, operatīvo sagādi un cenu )...
keramiskais pagaidām atliekas, jo tam paredzētā naudiņa aizgāja citām lietām priekš auto...
Ar slieknsi, grīdu esam puslīdz tikuši kārtībā... arka: Paldies Orkaans par konsultāciju par metinājumu un pretrūsas apstrādi, tehniku un visiem smāķiem. Siekala notecēja par garāžā pieejamo ekipējumu prieks skrūvēšanas....
Ok... raujam nost kārbu...
Tāāā.... nu beidzot es saprotu kāpēc servisus tādu piķi plēš par kārbas noņemšanu/pielikšanu..... iedomātā čikčirik un nost vietā izvērtās pasākums un vairākām h izmantoti tika arī uz vietas improvizēti štrumi... Nost ir un te vecais sajūgs ar kkārbu jau norautu
tiek savākts sajūgs (paldies liels KĻAVIŅAM par ātro, operatīvo sagādi un cenu )...
keramiskais pagaidām atliekas, jo tam paredzētā naudiņa aizgāja citām lietām priekš auto...
Ar slieknsi, grīdu esam puslīdz tikuši kārtībā... arka: Paldies Orkaans par konsultāciju par metinājumu un pretrūsas apstrādi, tehniku un visiem smāķiem. Siekala notecēja par garāžā pieejamo ekipējumu prieks skrūvēšanas....
Ok... raujam nost kārbu...
Tāāā.... nu beidzot es saprotu kāpēc servisus tādu piķi plēš par kārbas noņemšanu/pielikšanu..... iedomātā čikčirik un nost vietā izvērtās pasākums un vairākām h izmantoti tika arī uz vietas improvizēti štrumi... Nost ir un te vecais sajūgs ar kkārbu jau norautu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
turpinam..... jau trešā diena un gulēts tik pat kā nava....
vecais VS jaunais spararats bija drusku ar violetiem pleķiem.... bet nu nebija traki... bija redzēti dāāāādz traģiskāki gadījumi...
Apstrādājām un gan jau būs ok.
Atgaisojot sajūgu izbeidzas sajūga cilindrīša gala štoks.... sazvanam veiksmīgi Bauskā dullā šrotu un ir jā.... tas labi.
Beigtais: Beidzot: Izārdu salonu un apstrādājam.... Ūūūūūūn apakša, 3 naktī, sievas dusmīgas, rīt uz darbu un pārgurums mēmākais...
vecais VS jaunais spararats bija drusku ar violetiem pleķiem.... bet nu nebija traki... bija redzēti dāāāādz traģiskāki gadījumi...
Apstrādājām un gan jau būs ok.
Atgaisojot sajūgu izbeidzas sajūga cilindrīša gala štoks.... sazvanam veiksmīgi Bauskā dullā šrotu un ir jā.... tas labi.
Beigtais: Beidzot: Izārdu salonu un apstrādājam.... Ūūūūūūn apakša, 3 naktī, sievas dusmīgas, rīt uz darbu un pārgurums mēmākais...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vēl darāmās štelītes....
Sašpaktelēt un normāli sakrāsot arku,
grabažnieka kasjaks,
sliekšņos, arkās pretrūsas figņu vienu ( )
pusass jānomaina,
priekšējie zaldāti,
pāris trubiņas drošības pēc vnk,
vis bremžu diski/kluči.... it kā gāzt vēl var mierīgi, bet nu....
izņemt eņģeļus un iziet TA.....
Līdz vasarai tiks sagādāti jauni sliekšņi , arkas utt. vai nu dara vai nedara !!!!!!!!
Tuvākajā laikā būs arī kāda "ekstra" manā izpratnē.... redzēs kā ies ar $$$.
Un jā, bļin, šausmīgi gribās uzlikt žileti .... vai nu piedāvājam normālu spoileri vai atrunājam
Tā, un piedāvāt var pusassi resno, LSD un sporta taburetes (kosmosu nevajag, AD parts pats zinu kur ir ), glāžu atsaites (tās mīkstās kuras lokās kā špicka var droši sev paturēt priekš acumāna ) vai sagataves kur pašam tik truba jāiemauc pa vidu. Vai vislabāk mošk te ir kāds kurš var tik pat zolīdi kā Armano uztaisīja Archivz (sorry ja ne tā nikus sarakstīju, nenormāli miegs nāk ).
Pēc 3 dienām pa garāžu, zemes/māla ceļiem...
Sašpaktelēt un normāli sakrāsot arku,
grabažnieka kasjaks,
sliekšņos, arkās pretrūsas figņu vienu ( )
pusass jānomaina,
priekšējie zaldāti,
pāris trubiņas drošības pēc vnk,
vis bremžu diski/kluči.... it kā gāzt vēl var mierīgi, bet nu....
izņemt eņģeļus un iziet TA.....
Līdz vasarai tiks sagādāti jauni sliekšņi , arkas utt. vai nu dara vai nedara !!!!!!!!
Tuvākajā laikā būs arī kāda "ekstra" manā izpratnē.... redzēs kā ies ar $$$.
Un jā, bļin, šausmīgi gribās uzlikt žileti .... vai nu piedāvājam normālu spoileri vai atrunājam
Tā, un piedāvāt var pusassi resno, LSD un sporta taburetes (kosmosu nevajag, AD parts pats zinu kur ir ), glāžu atsaites (tās mīkstās kuras lokās kā špicka var droši sev paturēt priekš acumāna ) vai sagataves kur pašam tik truba jāiemauc pa vidu. Vai vislabāk mošk te ir kāds kurš var tik pat zolīdi kā Armano uztaisīja Archivz (sorry ja ne tā nikus sarakstīju, nenormāli miegs nāk ).
Pēc 3 dienām pa garāžu, zemes/māla ceļiem...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Ridlihs - 21 Dec 2013, 22:17, kopā labots 2 reizes.
biški ir jā..... nu ziemas pārdzīvošanai toč sagatavots.... un ja krīze nesāksies, tad nevaru sagaidīt vasaru kad visu pārjauks un sataisīs vnk top zustand. Līdz tam arī tikšu skaidrībā vai būs želeja un mošk pat pārkrāsota vai arī wannebe drifter kaplis
Pēdējais labojis Ridlihs - 21 Dec 2013, 22:18, kopā labots 1 reizi.
ta tik turpinat
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Man likās, ka mana grīda ir traka, bet te.. Nu super darbs padarīts
Malači, ka visu tā apstrādājāt, baigais prieks par paveikto, it kā par manu mašīnu ietu runa
Malači, ka visu tā apstrādājāt, baigais prieks par paveikto, it kā par manu mašīnu ietu runa
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Vajadzēja redzēt iepriekšējās žurkas grīdu, joprojām dusma par savu stulbumu , ka uzticējos un paļāvos uz maldinošo ārējo izskatu... bet visu nekad neuzraksi... šitam arī dīrājot visu ārā uzpeldēja šādas tādas interesantas lietas,par kurām pirkstus tik salauzt vien prasās 'darba" autoram kaut kāds špakteles atkarīgais bijis
Nu Tu jau mani zini, vai nu daru vai nedaru nemaz un visu nah**.... ķep ļep lai paliek rumbulas plaču pavēlniekiem.
Nu Tu jau mani zini, vai nu daru vai nedaru nemaz un visu nah**.... ķep ļep lai paliek rumbulas plaču pavēlniekiem.
prieks skatities.labi darbi sadariti
bin there done that
darbs neerts un pinkjerigs,un cepums
darbs neerts un pinkjerigs,un cepums
ar kompatu pa brugji
njā, nu kārbas noņemšana ir drusku gemorojs.....cipruss18 rakstīja:bin there done that
darbs neerts un pinkjerigs,un cepums
jā, nu čomam/darba kolēģim rokas aug no pareizās vietas un megapaldies viņam par paveikto bet nu pats arī darīju cik varēju/mācēju utt.Archizlv rakstīja:Kopaa ar visu chomaku malachi! Labi esat cinijushies, cepuri nost!
žēl, ka nebija nedēļa tam visam, tad būtu tiešām viss ideāli.Armando rakstīja:fantastiski darbinji sadariti
nebija varianti, bija jāizlemj ko darīt ar to auto vispār..... nu domāju, ka jautajumu nav, kas tika nolemtsmarens rakstīja:prieks skatities.labi darbi sadariti
Ūūūūn šorīt samazgāts un apkopts daudzmaz
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Liekas ka buutu tehniski ja likvidetu tas paris haotiskas naklenes un grabazhniekam spoileriti nahrenizetu, butu uzreiz cits skats.
cik tie orkāna smāķi maksā? un kur tos var nopirkt?
Es vnk neesmu izdomājis ko darīšu ar mašīnu vēl, tāpēc nav skaidrības arī kāds stils tiks ieturēts un kādu imidžu un vizuālo taisīšu.... principā jau tikai divi varianti ir man ir palikuši nu jau katrā ziņā ziema ir īstais laiks , lai tiktu ar to skaidrībā.....Archizlv rakstīja:Liekas ka buutu tehniski ja likvidetu tas paris haotiskas naklenes un grabazhniekam spoileriti nahrenizetu, butu uzreiz cits skats.
Tie nav Orkaan smāķi, viņš man vnk konsultēja ko un kā pareizi darīt un ieteica kādus smāķus labāk likt Bet šitie ir līdzīga sastāva kā Orkaana ieteiktie un viņš arī par labiem šos atzina Šitos pirku uz Biķernieku ielas , bija kā reiz akcija un iedeva vēl atlaidi, kopā viss Ls 35 sanāca... sanāk epo gruntene, cietinātājs un 5 baloņi pats smāķis... ar to pietiek VISAM auto mierīgi.RENIO rakstīja:cik tie orkāna smāķi maksā? un kur tos var nopirkt?
Veikals: https://www.google.lv/maps/preview#!q=R ... 4682&fid=5
Domāju esam pelnījuši mazliet pēc tik smagiem darbiņiem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 72
- chevron_right