2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 72
- chevron_right
paldies čoms jau svinās no aizvakardienas
Bļin, man nav miera par to glāžu atsaiti, es arī gribu tik precīzu kā Tu uztaisīji tam rallija sporta auto.
Bļin, man nav miera par to glāžu atsaiti, es arī gribu tik precīzu kā Tu uztaisīji tam rallija sporta auto.
es par vinju sanjemu ja pareizi aceros 350 eiro
jamegjina izrakt kadu bildi prikola pec
jamegjina izrakt kadu bildi prikola pec
...
es par to domāju kopš tā brīža kad izlasīju yes, bilde būtu klau, kā pareizi tik precīzu uztaisīt?
cik saprotu jēga no atsaites reāli ir tāda, ja tā ir tik precīza nevis , piemēram, tāda, kurai caurumi, caur kuriem iet skrūve ir ar rezervi, lai var pieregulēt vajadzības gadījumā?
cik saprotu jēga no atsaites reāli ir tāda, ja tā ir tik precīza nevis , piemēram, tāda, kurai caurumi, caur kuriem iet skrūve ir ar rezervi, lai var pieregulēt vajadzības gadījumā?
ir jataisa preks katra auto atseviski un jataisa uz auto
nu protams ka varetu taisit uz viena auto preks visiem, bet tad kadam toc nederes, var jau sakt pectam uzrbt caurumus lielakus utt, bet tas vairs nau tas.
un jaa pareizi jau atbildeji, vienigais veids lai tiesam savilcejs pilda saas divas pamatfunkcijas ir bez visadiem liekiem savienojumiem
pamekleshu kadu kadru
nu protams ka varetu taisit uz viena auto preks visiem, bet tad kadam toc nederes, var jau sakt pectam uzrbt caurumus lielakus utt, bet tas vairs nau tas.
un jaa pareizi jau atbildeji, vienigais veids lai tiesam savilcejs pilda saas divas pamatfunkcijas ir bez visadiem liekiem savienojumiem
pamekleshu kadu kadru
...
OK... tad kā pareizi tādu uztaisīt, lai strādā uz MAX tas savilcējs? plāns ir priekšā, aizmugurē un apakšā... X-brace diez vai tik ātri nopirkšu, bet četrkantīgu rāmi uzmeistarotu gan pa diviem .
nu taisi tieshi uz auto lai deretu tiesi tikai tavam auto, caurumi nedrikst but valjigi. bez liekiem likumiem un skruvem. idealaa gadijumaa bez savienojumiem, bet rallija auto gadijumaa tas ir neparocigi, jo vajag atri nonjemt no auto visu kas vajadzigs. es tados gadijumos vienaa pusse uztaisu iegriezumu stienim caur kuru iet skruuve, un ielieku ieksaa stieniti, un uzgrieznis no arpuses notur to vietaa, lai nenak araa. lai nau taa ka savienojums grieztos pa rinkji. (pa rinkji ir parspilejot, bet nu lai butu saslegts vienaa vietaa, bet tev nebutu jasarezgjii sev dziive un taisi vienk vienu veselu.Ridlihs rakstīja:OK... tad kā pareizi tādu uztaisīt, lai strādā uz MAX tas savilcējs? plāns ir priekšā, aizmugurē un apakšā... X-brace diez vai tik ātri nopirkšu, bet četrkantīgu rāmi uzmeistarotu gan pa diviem .
vel buutu labi ja varetu uztaisit glazei iekspusee atbalstu, kaa bildes redzams, pret ieksejo glazes sienu, lai nau taa ka tikai viss speeks izdalaas uz skruuvem
par xbracu, cetrkantigs raamis ir vajakais kas vien var buut inzenierijaa. trisstuuris veido visstiprako formu. tatad viss ko partaisi par trissturi bus tiesam labakais slodzes panesejs.
nau svarigi kautvai pa diognaali vienu trubu, lai butu divi trisstuuri vai divas lai buutu 4tri tristuuri
ari dazi kadri. sis mk2 eskorts kura buuveshanaa man bija tas gods taa pamatigi piekjerties, (kadus 3g taisijam no nulles) ir colina mcree eskorta vizuala kopija.
savilceeju preks vinja bija pilnigs murgs taisit, jo vins gribeja lidz spogulim puletu nerzas savilceeju, un man nau pulejamaa vanna, tapec puleju ar roku
te velvienam eskortam tik mk3
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Dabūta TA
Liels paldies motoring.lv/xtreme21 ,Driver, seeingman, siikajam par steidzamiem darbiem pirms TA.
Sadarīts ir viss kas, tiek darīts vēl...... vnk galva plīst pušu no slimošanas, negribas šobrīd neko rakstīt.
Liels paldies motoring.lv/xtreme21 ,Driver, seeingman, siikajam par steidzamiem darbiem pirms TA.
Sadarīts ir viss kas, tiek darīts vēl...... vnk galva plīst pušu no slimošanas, negribas šobrīd neko rakstīt.
motorings.lv cīnījās ar gāzes iekārtu .... Drivers dēļ tās pašas gāzes un apgriezienu staigāšanas diagnostiku taisīja, siikais bremzes čekoja, jo izdrāza par tām TA, lai gan kluči/diski bija normāli. Kroče, aizdomas , ka bremzes vnk jāatgaiso ir kārtīgi un pie reizes arī uzkraušu aizmugurē jaunu setu ar diksiem un klučiem. Jo pirmās reizes kad uzspiež uz bremzēm esot uz bremžu stenda rāda galīgā pakaļā rādījumus, bet ar kādu desmito viss čotka.
Par gāzi.... nu tas ir PSC vnk, vēl viens meistardarba atklājums parādījās - gāzes sprauslām ir tādas dīzītes vai kā viņas sauc kur izurbj caurumus vajadzīgajā lielumā, nu man bija ,salīdzinot ar vajadzīgo lielumu, ziloņa dirsas cauruma lielumā
Par gāzi.... nu tas ir PSC vnk, vēl viens meistardarba atklājums parādījās - gāzes sprauslām ir tādas dīzītes vai kā viņas sauc kur izurbj caurumus vajadzīgajā lielumā, nu man bija ,salīdzinot ar vajadzīgo lielumu, ziloņa dirsas cauruma lielumā
Čota tev ar to gāzi neveicas.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
pagaidām tā bija lielākā kļūda..... braukt jau var , bet prieka nekāda.
Vecīt, arī es mocījos, kad man bija M50B25TU (pieļauju, ka dēļ M52 ieplūdes sadalenes). Braukt varēja, bet bauda vispār nebija Netiku galā, nepaspēju, bet arī braukāju katru nedēļu pie meistariem u.t.t. Toties uz M52 - nekādu atšķirību starp benzīnu vai gāzi. Nuu, naudas izteiksmē tikai atšķirība manāma Ar motoru nekas nav darīts? Kādas pazīmes vispār?
ar gāzi iet tā it kā Kamaz piesiets aizmugurē būtu.... smagi, grūti.... tak es zinu, ka iet tie motori normāli arī ar gāzi. Pēc Driver diagnostikas nomainījām zondi un aizdomas, ka viena benzīna sprausla mošk tidirk (lej pari vai kas tur). Kroče ja tagad nevarēs sataisīt un saregulēt, tad dirsā to gāzi, es labāk pastrādāju vēl vairāk bet braucu ar benzīnu un bēdu nezinu.
Vieglāk ir nopelnīt vēl nekā šitā jāties.
Vieglāk ir nopelnīt vēl nekā šitā jāties.
Ir grūti meklēt problēmu, ja nezini, kur meklēt.. Vieglāk atmest ar roku, tas gan
Es domāju Tu pa gadu arī izbesītos līdz kliņķim , ja nevarētu rast risinājumu.
Pie kā tev lika to gāzi? Normālam meistaram tā kā būtu jāzina, kāda izmēra dīzes jāliek uz attiecīgā dzinēja. Man arī sākumā peldēja tukšgaita un negāja, bet meistars uzreiz ierubijās, ka dīzes neder, tāpēc nomainīja un viss ok
Ko motoringā saka par to, ka braucot ar gāzi aizmugurē piesiets kamazs?
Ko motoringā saka par to, ka braucot ar gāzi aizmugurē piesiets kamazs?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tev tas seeingmans nesataisīja to gāzi? nebija vaina reduktora novietojumā?
Un draivers arī neko? Nav tev kaut kāds nepareizs motora vadības bloks vai dačiks? detonācijas sensori?
Kaut kas tev tam motoram saknē nav, nevis gāzē!
Un draivers arī neko? Nav tev kaut kāds nepareizs motora vadības bloks vai dačiks? detonācijas sensori?
Kaut kas tev tam motoram saknē nav, nevis gāzē!
Man arī dirsā ar gāzi, pirmās 2ned. bija oke, pēc tam sākās problēmas ar sprauslām, tās nomainīja, tad ar apgriezieniem, nomainīju zondi, brīvgaitas regulatoru, un nu jau pus gads pagājis un apgriezieni joprojām peld, un neviens nezin kas tas ir.Ridlihs rakstīja:ar gāzi iet tā it kā Kamaz piesiets aizmugurē būtu.... smagi, grūti.... tak es zinu, ka iet tie motori normāli arī ar gāzi. Pēc Driver diagnostikas nomainījām zondi un aizdomas, ka viena benzīna sprausla mošk tidirk (lej pari vai kas tur). Kroče ja tagad nevarēs sataisīt un saregulēt, tad dirsā to gāzi, es labāk pastrādāju vēl vairāk bet braucu ar benzīnu un bēdu nezinu.
Vieglāk ir nopelnīt vēl nekā šitā jāties.
Es arī varu paraudāt, man kompaktam kamēr auksts (30-70c) peld apgriezieni tā, ka grib slāp nost. uzliku pat baracuda sprauslas, jo bija aizdoma, ka velteki līp. visu samainīju. pat uzliku citu vadības bloku un viss tieši tas pats. kad uzsilsts viss ok - vid patēriņš 9l/100km . man tam motoram vairs nav ko mainīt, vienīgi pašu motoru, bet to nē - patēriņa dēļ. ar bendzīnu nekādu problēmu.
Draivers ar tevi izbrauca - inpā skatījās dzīvos datus? visi rādītāji normās?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 72
- chevron_right