lai ieliktu atpakaļgaitā, jāielauž kloķis plastmasā
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
no kaudzes ar kaarbam izlasiiju chotku detalju nr 14, ar to tapinju kas tur pa vidu, detlja nr 12 ir kura? taa asiite kas kaarbaa ieiet?yanks rakstīja:nu nesāc ar stieņa maiņu. Ja reiz esi tik tālu ticis ka tiešam tā kustība ir tur tad sāc ar jaunas tapiņas un 12 detaļaas dabūšanu. Tikai tad varēsi pateikt vai tieši tajā stienī ir tā brīvkustība jeb tomēr tapa un tas gals izdilis.
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:00, kopā labots 1 reizi.
Varbūt kāds var ieteikt servisu Rīgā, kas veic kulises remontu/maiņu? Kādas varētu būt aptuvenās izmaksas?
Tātad, beidzot izdevās nomainīt tā saucamo "shift rod joint". Pisne bija diezgan liela, jo mainīju neņemot nost kardānu. Čakars paliels, bet izdarīt var. Man kloķis bija pilnībā izjāts. Ieliekt atpakaļgaitā prasīja piepūli, jo kloķis bija jāspiež plastmasā, nodeldējot to kloķa ādas apvalku. Tagad, uzliekot jauno shift rod joint slēdzas bez problēmām, kloķa lufte ir ļoti minimāla, kopumā uzlabojums par 90% noteikti! Liekot atpakaļgaitā vairs nepieskaras plastmasai. Iesaku visiem, kam ir līdzīgas problēmas. To shift rod joint pirku autospares punkts elvē, maksāja kādi 13eur.
Lejā arī links no aptuvenā procesa, tikai man bija sūdīgāka piekļuve tam visam, jo, kā jau teicu, kardāns palika uz auto. Vissarežģītākais no tā visa bija noņemt to metāla gredzenu, kas notur vietā tapu. Divas dienas pisos, goda vārds Bet beigās izdevās ar tādu asu pinceti dabūt nost to visu pasākumu.
Links: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -Rod-Joint
Lejā arī links no aptuvenā procesa, tikai man bija sūdīgāka piekļuve tam visam, jo, kā jau teicu, kardāns palika uz auto. Vissarežģītākais no tā visa bija noņemt to metāla gredzenu, kas notur vietā tapu. Divas dienas pisos, goda vārds Bet beigās izdevās ar tādu asu pinceti dabūt nost to visu pasākumu.
Links: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -Rod-Joint
Man gan necik laika neaizņēma šiftera maiņa. Spicplaķenes un viss easy. Arī neņēmu kardānu nost.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Jautājums par kārbas kronšteiniem, viņi kautkā atšķirās uz 6cyl no 1.8is ?
Otrā problēma tāda pati kā citiem, ka atdurās visi apakšējie robi plastmasā, ko īsti samainīt ?
Otrā problēma tāda pati kā citiem, ka atdurās visi apakšējie robi plastmasā, ko īsti samainīt ?
Ja neintrālā pozīcijā kloķis stāv konsolei tieši pa vidu, tad nomaini kulisei visas buksītes, paliks īsāki gājieni.GintsG_ rakstīja:Jautājums par kārbas kronšteiniem, viņi kautkā atšķirās uz 6cyl no 1.8is ?
Otrā problēma tāda pati kā citiem, ka atdurās visi apakšējie robi plastmasā, ko īsti samainīt ?
Otrs variants vienkārši uztaisi šortšiftu
karbas kronsteini tur nav pie vainas.GintsG_ rakstīja:Jautājums par kārbas kronšteiniem, viņi kautkā atšķirās uz 6cyl no 1.8is ?
Otrā problēma tāda pati kā citiem, ka atdurās visi apakšējie robi plastmasā, ko īsti samainīt ?
getragu karbam ir dazas minimalas nianses kuras atskiras. tava problema ir shiftera stienii.
det nr 9
vinji ir tris veidi getragu karbam uz e36.
ja pameklesi sijaa topikaa uz atpakalu tad atradisi manu bildi, reiz jau biju licis kur var redzet visus tris kopaa.
ja nevari atrast pareizo, tad pagarini savu esosho, jo izklausas ka tev ir isakais stienis sobrid
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4