JānisK-[JK]-E36-Ķiršu-Kompots
Bet redz 8,3j platus diskus vajag
Diski nav taisīti riepām, bet lai diska ārmala ir vienā līmenī ar arku, tāpēc arī 8.3 collas.
Pieķēros priekšas piekarei, viena stūres gofra bija pārplīsusi, bet nopirku abas un ja jau maina gofras tad tad pie reizes arī ķegas un galvenais bija palikt šaibas stūres leņķa palielināšanai.
Pirms salikšanas noteikti jāsasmērē:
Jāsasmērē, lai nebūtu šādi:
Samērīju, ka maksimālais šaibas platums ir 4mm ja ir vairāk tad stūres stieņa zobrats iet uz zobstieņa daļas kur vairs nav zobu, tādas šaibas tika pasūtītas virpotājam:
Salikts:
Šodien iebraucu saregulēt savirzi, tagad viss čotka :)
Runājot par leņķi, pārmetināt stūres ķegas vietu tuvāk galīgi nav labi, pirmkārt metinājums ir bīstams šajā vietā un otrkār palielinās slodze uz stūres sistēmu kopumā!
Izdomāju vislabāko variantu, kuru centīšos realizēt uz donora reikas
Runājot par leņķi, pārmetināt stūres ķegas vietu tuvāk galīgi nav labi, pirmkārt metinājums ir bīstams šajā vietā un otrkār palielinās slodze uz stūres sistēmu kopumā!
Izdomāju vislabāko variantu, kuru centīšos realizēt uz donora reikas
flekset stieni zobus vel?
Fleksēt nē!
nu lab lab frezet domu jau izteicu pareizi?
nu metinatas stupicas nav labakais variants, bet tas saibas ari ir pilnigs suds, vienigais ko tu iegusti ir viegli nokaujamu reiku, vairak apgriezienus no gala lidz galam, un knapi lielaku lenkiti. gribi normalu lenki kas nav gateris, kraj piki. varianti ir daudz. piem komplekts no wu ryder, wisefab, un ari lietuva razo precizu wisefabkopiju par puscenu. asv razo ari tiri solidus komplektus, viens kas ar kvalitati vismaz vizuali iekrita acis ir SLR razojums
Ar 4mm saibam iegust apmeram gradu klat
Kāpēc nokauj reiku es jau minēju, ja liek biezākas šaibas par 4mm stūres stieņa zobrats uziet uz stūres zobstieņa daļas kur nav zobu un pastiprināti tiek traumēts deldēts! Ar metināto rumbu ir tīri fizika, jo īsāks plecs jo lielāks spēks vajadzīgs jo lielāka slodze uz reigu, lielāka slodze stūres pastiprinātājam!
Ar četriem milimetriem uz savirzes stenda samēriti 2 garādi
Ar četriem milimetriem uz savirzes stenda samēriti 2 garādi
liekas ka biš vairāk par grādu būs, bet nu nekas ievērības cienīgs tur nav. Čomaks uzlika, gaja slipi, kā palaida lockaa, reika izbeidzās.nuugjis rakstīja:Ar 4mm saibam iegust apmeram gradu klat
nevajag iespringt pa to slodzi, arī uz augstā gala komplektiem tas pirksta novietojums saīsināts un kā redzams nebeidzās tās reikas ik pēc gonkas..
Lai samazinātu stūres apgriezienus lock to lock ir variants, kurš arī jau ir uz rasējamā dēļa
pectam padalies, interesanti ko cilveki spej izdomat. powera redzeju viens tirgo kkadu stures kardanu kas samazina apgrieznienu skaitu
Šitais man arī interesē nav nekas labāks par īso reikuJānisK-[JK] rakstīja:Lai samazinātu stūres apgriezienus lock to lock ir variants, kurš arī jau ir uz rasējamā dēļa
Ja nauda nav problēma, tad plug & play labākais variants ir reika no z4m coupe, tik pamēgini atrast tādu
Pārbūves darbi būs kompleksā, paralēli citiem darbiem, protams pēc tam viss tiks parādīts, bet tas nebūs tuvākajā nākotnē, patreiz apmierina esošais leņķis turpināšu darbus pie piekares un dzinēja.
Kādu laiku nekas nav rakstīts jo tā īsti nebija ko rakstīt, auto pa laikam izmantos kādu krāmu pārvadāšanai, kuri nelien sedanā un vairākas nedēļas nobraukāts ikdienā kamēr ikdienas auto apkopjas :)
Pirms vairāk kā mēneša pienāca TA laiks, aizbraucu un noķēru četrus divniekus :( eh nu neko darīt, bet par laimi nekas traks...... Tālie pirms braukšanas strādāja, izrādījās relejs uzmeta
Inspektors sakarīgs cilvēks par stikla bojājumu kur stabils divnieks ielika atzīmi, ka jāsamaina uz nākamo tehnisko :)
Atbalsti jau bija nopirkti koilām Pie reizes apstrādāju glāzes, lai nerūsē tālāk: Paņēmu no donora, vairāk, lai caurumu aizpildītu, bet pieslēgs ja jau ir: Atkarotajā problēmu nebija, inspektors ko par griestu materiālu sāka jautāts, bet izrādījās, ka gribēja uzzināt, kur tādu var nopirkt :) Tas pagaidām viss, sanāk ar tādiem sīkumiem nodarboties, bet arī tie vajadzīgi :)
Drīzumā jāķeras pie tilta, motora swapa un dažiem citiem darbiem, lai beidzot var gāzēt
Pirms vairāk kā mēneša pienāca TA laiks, aizbraucu un noķēru četrus divniekus :( eh nu neko darīt, bet par laimi nekas traks...... Tālie pirms braukšanas strādāja, izrādījās relejs uzmeta
Inspektors sakarīgs cilvēks par stikla bojājumu kur stabils divnieks ielika atzīmi, ka jāsamaina uz nākamo tehnisko :)
Atbalsti jau bija nopirkti koilām Pie reizes apstrādāju glāzes, lai nerūsē tālāk: Paņēmu no donora, vairāk, lai caurumu aizpildītu, bet pieslēgs ja jau ir: Atkarotajā problēmu nebija, inspektors ko par griestu materiālu sāka jautāts, bet izrādījās, ka gribēja uzzināt, kur tādu var nopirkt :) Tas pagaidām viss, sanāk ar tādiem sīkumiem nodarboties, bet arī tie vajadzīgi :)
Drīzumā jāķeras pie tilta, motora swapa un dažiem citiem darbiem, lai beidzot var gāzēt
Kādu laiku nekas nav rakstīts, nav ko rakstīt jo neko nēsmu darījis laika trūkuma dēļ, auto izmantos dažādu mazu kravu pārvešanai vai vienkārši ikdienas vajadzībām kamēr ikdienas auto ir citur nodarbināts.
Bet nu beidzot pieķēros, atkal noārdīju griestus uz pārlīmēšanu, karstajā laikā līme vietām atlīmējās un tā kā man tas nepatīk pārlīmēšu visu, jāņem būs vai nu bizonis vai vecā labā 88 līme
Izņēmu arī salonu ar grīdas segu: Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ: Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.
Pagaidām saliku saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.
Primāri gan citiem darbiem pirms kāda laika ir iegādāts šāds pribors: Varēšu pats metināt izplūdes kolektoru, ieplūdes traktu un visu pārējo kas vajadzīgs šajā procesā :)
Protams, ka būs programmējamais vadības bloks
Tiem kas teiks, ka nav jēgas nepiekritīšu, bija un varbūt vēl ir piemērs ar M4018 turbo :) protams vieglāk ielikt M50 un mīt, bet mani interesē citi varianti
Bet nu beidzot pieķēros, atkal noārdīju griestus uz pārlīmēšanu, karstajā laikā līme vietām atlīmējās un tā kā man tas nepatīk pārlīmēšu visu, jāņem būs vai nu bizonis vai vecā labā 88 līme
Izņēmu arī salonu ar grīdas segu: Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ: Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.
Pagaidām saliku saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.
Primāri gan citiem darbiem pirms kāda laika ir iegādāts šāds pribors: Varēšu pats metināt izplūdes kolektoru, ieplūdes traktu un visu pārējo kas vajadzīgs šajā procesā :)
Protams, ka būs programmējamais vadības bloks
Tiem kas teiks, ka nav jēgas nepiekritīšu, bija un varbūt vēl ir piemērs ar M4018 turbo :) protams vieglāk ielikt M50 un mīt, bet mani interesē citi varianti
Lietuvā vienam bija m62 eaton uz m43 izlkausījās un gāja labi, veiksmi darbos
Patīkams topiks veiksmi ar motoru darbiem!
Lai veicās, ar nepacietību gaidīšu iznākumu.