JānisK-[JK]-E36-Ķiršu-Kompots
Čau visiem! Piereģistrējos pirms e36 iegādes, lai uzzinātu dažus jautājumus, tā kā šeit esmu jauniņais
Esmu atkal ticis pie BMW un sajūta ir laba
Kādu laiku meklēju "ziemas miskasti" tieši sportiskām aktivitātēm, ezeri, minirallijs, ziemas drifts un tā :ag:
Tika apsvērtas daudzas auto šķirnes un tika daudzi apskatīti. Diemžēl vienmēr bija kāds nepatīkams faktors, pārāk liels lūznis, pārāk liels lūznis par lielu cenu, labs lūznīs par kosmosu un tā tālāk.... Vienmēr esmu teicis, ka tometus man nevajag ne par 100eiro ne par 1000eiro tāpēc atrast bija grūti, bet nu izrādās, ka meklēju ne tur kur vajag un ne to ko vajag
Bija vairāki kandidāti kurzemes pusē, kurus palūdzu čomam apskatīt, labāko tad arī braucu skatīites un ja pieņemams tad pirkt!
Pēc ento stundu kratīšanās ibio_rio_e_talon_tipa_busā ar kuru daudzus gadus nebija braukts un arī negribu vairs, tad nu nonācu Skrudā no kurienes jau kopā ar čomu devāmies uz Kūldīgu :)
Pirmais ispaids bija labs, protams bildēs izskatījās labāk, atradās vēl daži defekti uz kura rēķina sarunājām mazāku cenu un pēc vienošanās ar saimnieku devāmies uz CSDD turpat dažus soļus tālāk.
Pirmais brauciens no Kūldīgas līdz skrunda-1 "spoku" pilsētiņai kur kādu stundu pavazājamies un pēc tam arī pārsteigums braucot prom, nevar iedarbināt, vaina bojāta kontaktgrupa aizdedzes slēdzenē, bet jutos mierīgi jo ja ne citādi var pa taino pie startera savienot kontaktus tomēr ar kaut kādu tur reizi pieleca un devāmies uz Saldu, kur satikām vēl vienu http://www.rwd.lv biedru, kopīgi apspriedām pirkumu un dzīvi un tad tālāk devos uz Rīgu, atbraucu bez jeb kādām problēmām :) Pēc ikdienas auto 300Zs bija tā dīvaini, bet visumā tīri labi viņš kustās un uz slapja ar vienriteni otrajā robā pat var paspolēt
Par auto:
Marka:......................... E36
Modelis:....................... 316
Dzimis:........................ 1994g.
Virsbūves tips:................ Kompots
Durvju skaits:................. Divas (2)
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ M40B16
Jauda:.......................... 102hp/5500rpm
Grieze Griezīte................ 150ņergas/3900rpm
Pārnesumu kārba:............. Manuālā 5 robu
Piedziņa:........................ Pareizā
Krāsa:........................... ķiršu
Iegādāts:....................... 24.09.14
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/CD/FM.
Agrāk biju diezgan skeptisks pret kompotiem, bet nu izrādās tas tāds uzlabots E30 sanāk un vizuāli tik slikts nemaz nav, kupeja gan patīk vairāk, bet toties kompots ir praktiskāks jo var ko garāku aizvest
Nu un tagad pie tā kas visiem vairāk interesē, bildessss Maģis arī komplektā :) Un pat saglabājušies: Bijis kāds pirms manis skatīties (nēsot nauda bijusi, algu gaidīšot) un pie strādājoša dzinēja atvēris korķi, protams eļļa pa gaisu,citādi motors tīrs: Pie reizes sakārtoti vadi un pieslēgta sekretka kas bija visai interesanta, bet atslēgta kopumā vados nekāda holhoza nav tā kā tikai piepravīju :) Pirms salona un aizmugures tīrīšanas, saimniek teicās, ka esot suni vadājis, bet izkatījās, ka suns tur dzīvojis: No defektiem:
1. Atlobījusies griestu lupata: Ir melnais matreāls un līme airesolā tā kā 8-)
2.Ieplūdes gofra caura vairākās vietās, pagaidām tika saholhozēta ar hermētiķi, bet ir pasūtīta jauna :) 3.Sapuvusi brille un labajam spārnam caurums, šur tur burbuļi uz kreisā pārna arkas, aizmugurē nesmukums zem lapas labā pusē, un sliekšni apļupuši.
Brille ir sarunāta tik jābrauc pakaļ, spārnu salabošu ar stiliņu (nekādi stikerbombi), nesmukumus nokrāsos.
4. Aizdedzes atslēgas kontaktgrupa čakrējās, tieši satartera kontakti, tas ir atriināts uzliekot atsevišku pogu: 5. Nerādīja dzeses šķidruma temperatūru, bijušais saimnieks teicās kas ar štekeri devējam, paskatījos, ka tur viss ok un ņēmu mērinstrumentu paneli nost, tā arī bija vaina, kontaks slikts, izjaucu iztīrīju un salodēju bojātos celiņus: 6. Slikti strādāja apgaismojuma reostats, konkrētā punktā, darbu sāku vēlu, noņemot sapratu, ka man tāda nav, ir tikai no e30, bet ir atšķirība, galvenokārt štekerī, saliku no diviem vienu, nebūtu vēls (nakts) aizbrauktu nopirktu citu. Pa kreisi kompota un pa labi e30 slēdzis Nomainīju pašu reostatu: Panelī labajā pusē ieliku papildus spūldzītes, patīkami ka var redzēt, ieliku arī trūktošās spūldzītes, kā piemēram dzes šķidruma signāllampiņai.
Nu visumā tie bija lielākie defekti, hadene ir laba, bremzes labas, kluči, bremžu diki labi, salons normāls, vizuālais pieņemams, motors ziemas nemotoru driftam pietiks
Esmu diezgan apmierināts par tādu cenu nopirkt salīdzinoši normaļu auto un TA arī vēl ir pietiekoši :)
Sākumā bija doma ziemu riktīgi nežēlojot nobraukt un tad uz tolmetu, bet redzot labo auto tehnisko stāvokli pārdomāju!
Plāni:
Galvenais plāns ir gūt prieku piedaloties sportiskās aktivitātēs, nenolocīt auto! varētu startēt arī vsarā kādās sacenēs vai pat driftā!
Plāni uz sezonu:
1. Sakopt dzinēju, eļļa, antifrīzs, sveces, svečvadi, gofra, filtri.
2. Sakopt bremzes, doma aizmugurē pārbaudīt un ja vajag samainīt lokus, priekšā ir visai svaigi kluči.
3. Cietāku piekari un nolaist nedaudz zemāk.
4. Bloķējošo reduktoru 4:10 vai īsāku.
5. Dziļo stūri.
6. Dzelzs diskus ar pārliktu centru, lai platāka bāze.Sagatavoti būs divi komplekti, ziemas un vasaras.
7. Programējamais vadības bloks (ir nopirkts).
8. Ērtāka taburete, iepējams kauss.
9. Iespējams hidroliskā rokas bremze (izdomāšu vai vajag).
10. Ielikt standarta optiku priekšā
11. Ielikt palildus mērinstrumentus, eļļas spiedienu, eļļas temperatūru un voltmetru, neko citu nevajag.
12. Pārējais, ko aizmiru
Nu un plāni uz nākamo gadu pēc TA ja auto būs veels:
Ir divi varianti:
1. Turbinizēt eošo dzinēju, zinu, ka visu pareizi sabūvējot un saregulējot 200Zs ir garantēti
2. Uztaisīt oficālu projektu ar V8 m6040
Protams aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, "polietilēnu" buksēs koilas un citus pribambasus
Nu tas pagaidām viss.......
Esmu atkal ticis pie BMW un sajūta ir laba
Kādu laiku meklēju "ziemas miskasti" tieši sportiskām aktivitātēm, ezeri, minirallijs, ziemas drifts un tā :ag:
Tika apsvērtas daudzas auto šķirnes un tika daudzi apskatīti. Diemžēl vienmēr bija kāds nepatīkams faktors, pārāk liels lūznis, pārāk liels lūznis par lielu cenu, labs lūznīs par kosmosu un tā tālāk.... Vienmēr esmu teicis, ka tometus man nevajag ne par 100eiro ne par 1000eiro tāpēc atrast bija grūti, bet nu izrādās, ka meklēju ne tur kur vajag un ne to ko vajag
Bija vairāki kandidāti kurzemes pusē, kurus palūdzu čomam apskatīt, labāko tad arī braucu skatīites un ja pieņemams tad pirkt!
Pēc ento stundu kratīšanās ibio_rio_e_talon_tipa_busā ar kuru daudzus gadus nebija braukts un arī negribu vairs, tad nu nonācu Skrudā no kurienes jau kopā ar čomu devāmies uz Kūldīgu :)
Pirmais ispaids bija labs, protams bildēs izskatījās labāk, atradās vēl daži defekti uz kura rēķina sarunājām mazāku cenu un pēc vienošanās ar saimnieku devāmies uz CSDD turpat dažus soļus tālāk.
Pirmais brauciens no Kūldīgas līdz skrunda-1 "spoku" pilsētiņai kur kādu stundu pavazājamies un pēc tam arī pārsteigums braucot prom, nevar iedarbināt, vaina bojāta kontaktgrupa aizdedzes slēdzenē, bet jutos mierīgi jo ja ne citādi var pa taino pie startera savienot kontaktus tomēr ar kaut kādu tur reizi pieleca un devāmies uz Saldu, kur satikām vēl vienu http://www.rwd.lv biedru, kopīgi apspriedām pirkumu un dzīvi un tad tālāk devos uz Rīgu, atbraucu bez jeb kādām problēmām :) Pēc ikdienas auto 300Zs bija tā dīvaini, bet visumā tīri labi viņš kustās un uz slapja ar vienriteni otrajā robā pat var paspolēt
Par auto:
Marka:......................... E36
Modelis:....................... 316
Dzimis:........................ 1994g.
Virsbūves tips:................ Kompots
Durvju skaits:................. Divas (2)
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ M40B16
Jauda:.......................... 102hp/5500rpm
Grieze Griezīte................ 150ņergas/3900rpm
Pārnesumu kārba:............. Manuālā 5 robu
Piedziņa:........................ Pareizā
Krāsa:........................... ķiršu
Iegādāts:....................... 24.09.14
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/CD/FM.
Agrāk biju diezgan skeptisks pret kompotiem, bet nu izrādās tas tāds uzlabots E30 sanāk un vizuāli tik slikts nemaz nav, kupeja gan patīk vairāk, bet toties kompots ir praktiskāks jo var ko garāku aizvest
Nu un tagad pie tā kas visiem vairāk interesē, bildessss Maģis arī komplektā :) Un pat saglabājušies: Bijis kāds pirms manis skatīties (nēsot nauda bijusi, algu gaidīšot) un pie strādājoša dzinēja atvēris korķi, protams eļļa pa gaisu,citādi motors tīrs: Pie reizes sakārtoti vadi un pieslēgta sekretka kas bija visai interesanta, bet atslēgta kopumā vados nekāda holhoza nav tā kā tikai piepravīju :) Pirms salona un aizmugures tīrīšanas, saimniek teicās, ka esot suni vadājis, bet izkatījās, ka suns tur dzīvojis: No defektiem:
1. Atlobījusies griestu lupata: Ir melnais matreāls un līme airesolā tā kā 8-)
2.Ieplūdes gofra caura vairākās vietās, pagaidām tika saholhozēta ar hermētiķi, bet ir pasūtīta jauna :) 3.Sapuvusi brille un labajam spārnam caurums, šur tur burbuļi uz kreisā pārna arkas, aizmugurē nesmukums zem lapas labā pusē, un sliekšni apļupuši.
Brille ir sarunāta tik jābrauc pakaļ, spārnu salabošu ar stiliņu (nekādi stikerbombi), nesmukumus nokrāsos.
4. Aizdedzes atslēgas kontaktgrupa čakrējās, tieši satartera kontakti, tas ir atriināts uzliekot atsevišku pogu: 5. Nerādīja dzeses šķidruma temperatūru, bijušais saimnieks teicās kas ar štekeri devējam, paskatījos, ka tur viss ok un ņēmu mērinstrumentu paneli nost, tā arī bija vaina, kontaks slikts, izjaucu iztīrīju un salodēju bojātos celiņus: 6. Slikti strādāja apgaismojuma reostats, konkrētā punktā, darbu sāku vēlu, noņemot sapratu, ka man tāda nav, ir tikai no e30, bet ir atšķirība, galvenokārt štekerī, saliku no diviem vienu, nebūtu vēls (nakts) aizbrauktu nopirktu citu. Pa kreisi kompota un pa labi e30 slēdzis Nomainīju pašu reostatu: Panelī labajā pusē ieliku papildus spūldzītes, patīkami ka var redzēt, ieliku arī trūktošās spūldzītes, kā piemēram dzes šķidruma signāllampiņai.
Nu visumā tie bija lielākie defekti, hadene ir laba, bremzes labas, kluči, bremžu diki labi, salons normāls, vizuālais pieņemams, motors ziemas nemotoru driftam pietiks
Esmu diezgan apmierināts par tādu cenu nopirkt salīdzinoši normaļu auto un TA arī vēl ir pietiekoši :)
Sākumā bija doma ziemu riktīgi nežēlojot nobraukt un tad uz tolmetu, bet redzot labo auto tehnisko stāvokli pārdomāju!
Plāni:
Galvenais plāns ir gūt prieku piedaloties sportiskās aktivitātēs, nenolocīt auto! varētu startēt arī vsarā kādās sacenēs vai pat driftā!
Plāni uz sezonu:
1. Sakopt dzinēju, eļļa, antifrīzs, sveces, svečvadi, gofra, filtri.
2. Sakopt bremzes, doma aizmugurē pārbaudīt un ja vajag samainīt lokus, priekšā ir visai svaigi kluči.
3. Cietāku piekari un nolaist nedaudz zemāk.
4. Bloķējošo reduktoru 4:10 vai īsāku.
5. Dziļo stūri.
6. Dzelzs diskus ar pārliktu centru, lai platāka bāze.Sagatavoti būs divi komplekti, ziemas un vasaras.
7. Programējamais vadības bloks (ir nopirkts).
8. Ērtāka taburete, iepējams kauss.
9. Iespējams hidroliskā rokas bremze (izdomāšu vai vajag).
10. Ielikt standarta optiku priekšā
11. Ielikt palildus mērinstrumentus, eļļas spiedienu, eļļas temperatūru un voltmetru, neko citu nevajag.
12. Pārējais, ko aizmiru
Nu un plāni uz nākamo gadu pēc TA ja auto būs veels:
Ir divi varianti:
1. Turbinizēt eošo dzinēju, zinu, ka visu pareizi sabūvējot un saregulējot 200Zs ir garantēti
2. Uztaisīt oficālu projektu ar V8 m6040
Protams aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, "polietilēnu" buksēs koilas un citus pribambasus
Nu tas pagaidām viss.......
Pēdējais labojis JānisK-[JK] - 13 Apr 2015, 22:14, kopā labots 2 reizes.
Izskatās pēc skata baigais grauzts Bet pēc visa rakstītā kas plānos jābūt labam. Veiksmi darbos!
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Kompakts
1.6
Ķirsis
Servisa grāmatiņa un manuālis
Sarūsējusi zapaska 20 gadi neaiztikta
Lampas
Iekārtie griesti
Rezumē = cīnies !
1.6
Ķirsis
Servisa grāmatiņa un manuālis
Sarūsējusi zapaska 20 gadi neaiztikta
Lampas
Iekārtie griesti
Rezumē = cīnies !
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Sveicināts kompotu barā.
Pa cik paņēmi ja nav noslepums?
Pa cik paņēmi ja nav noslepums?
Pati ikdienā pārvietojos ar compactu...sveiks... Barinjaa...
Nezinu...neko shajaa auto labu nesaskatu...un ieguldīt shaadaa auto...nu galīgi neatmaksājas...bet lai veicas darbos
Nezinu...neko shajaa auto labu nesaskatu...un ieguldīt shaadaa auto...nu galīgi neatmaksājas...bet lai veicas darbos
Par graustu gluži negribētu dēvēt salīdzinot ar citiem, kurus apskatīju šis ir koņča
Bija žurkas ar 2.0L un 2.5L izpuvušiem sliekšniem, apuvušām kabatām, piekare kā sālsskābē babijusi, eļļas tekošiem un uzvārītiem motoriem par cenām virs 1000eiro, ko dod tas 2.5l dzinējs ja tajā auto vispār nekā dzīva nav apskatīju auto arī virs 2000k/eiro jo bija doma uzreiz gatavu drifta vāģi iepirkt, lai atliek tik braukt, bet redzētais lika vilties ja reiz prasi tādu summu tad visam jābūt kārtībā, sēdies un brauc nevis nu tur tikai kārba jāmaina, tikai galva jāmaina, tikai kas jāsametina un līdzīgi..... Tehniski tie auto sagurt vsai smagi pēc visiem tiem burnoutiem, driftiem ar metinātiem reduktoriem un citu herņu.... Tāpēc labāk izvēlos nemotoru ar veselu virsbūvi, pārējo var salabot!
Vienīgais, kas man ne sevišķi patīkt ir tas, ka aizmugurē nav vietas aķim, gribu pārnest uz aizmuguri labākam izsvarojumam, bet bagažniekā īsti vietas nav auto visumā sportam, bet šobrīd vienīgais no vairākiem, kurā kādus garus krāmus var ielikt lēnā garā būvēju darbnīcu vajag tā, lai bagažniekā var kādus matreālus ielikt, parok maisu vai līstes utt... katram krāmam negribas busu īrēt! īsti tur nav kur aķi novietot tikai labajā pusē kādu mazo pēc izmēriem...
Cena nav noslēpums, sarunāju par 430Eiro, pārrakstīšana 28eiro + OCTA uz gadu 40Eiro tās visas izmaksas :)
Nu par to, ka nav vērt iegūldīt negribētu piekrist, auto nav ikdienai, bet sportam un jebkurā gadījumā būs jāieliek. Ja pamats ir vesel tad ir lielāka jēga iegūldīt kā reanimēt sapuvušus un teniski saguruūs graustus jo tādi labāki nepaliks, lai cit tur lāpītu..... Ikdienā braucu ar auto kur ir pilns ar ektrām pēc tāda iekāpjot kompotā un braucot ir kā ir, bet nu nav tik traki un domāju, ka mierīgi varētu braukt arī ikdienā! galvenais, lai tehniski ir kārtībā!
Priekšējā optika man riebjas tāpēc tā arī tiks mainīta
Bija žurkas ar 2.0L un 2.5L izpuvušiem sliekšniem, apuvušām kabatām, piekare kā sālsskābē babijusi, eļļas tekošiem un uzvārītiem motoriem par cenām virs 1000eiro, ko dod tas 2.5l dzinējs ja tajā auto vispār nekā dzīva nav apskatīju auto arī virs 2000k/eiro jo bija doma uzreiz gatavu drifta vāģi iepirkt, lai atliek tik braukt, bet redzētais lika vilties ja reiz prasi tādu summu tad visam jābūt kārtībā, sēdies un brauc nevis nu tur tikai kārba jāmaina, tikai galva jāmaina, tikai kas jāsametina un līdzīgi..... Tehniski tie auto sagurt vsai smagi pēc visiem tiem burnoutiem, driftiem ar metinātiem reduktoriem un citu herņu.... Tāpēc labāk izvēlos nemotoru ar veselu virsbūvi, pārējo var salabot!
Vienīgais, kas man ne sevišķi patīkt ir tas, ka aizmugurē nav vietas aķim, gribu pārnest uz aizmuguri labākam izsvarojumam, bet bagažniekā īsti vietas nav auto visumā sportam, bet šobrīd vienīgais no vairākiem, kurā kādus garus krāmus var ielikt lēnā garā būvēju darbnīcu vajag tā, lai bagažniekā var kādus matreālus ielikt, parok maisu vai līstes utt... katram krāmam negribas busu īrēt! īsti tur nav kur aķi novietot tikai labajā pusē kādu mazo pēc izmēriem...
Cena nav noslēpums, sarunāju par 430Eiro, pārrakstīšana 28eiro + OCTA uz gadu 40Eiro tās visas izmaksas :)
Nu par to, ka nav vērt iegūldīt negribētu piekrist, auto nav ikdienai, bet sportam un jebkurā gadījumā būs jāieliek. Ja pamats ir vesel tad ir lielāka jēga iegūldīt kā reanimēt sapuvušus un teniski saguruūs graustus jo tādi labāki nepaliks, lai cit tur lāpītu..... Ikdienā braucu ar auto kur ir pilns ar ektrām pēc tāda iekāpjot kompotā un braucot ir kā ir, bet nu nav tik traki un domāju, ka mierīgi varētu braukt arī ikdienā! galvenais, lai tehniski ir kārtībā!
Priekšējā optika man riebjas tāpēc tā arī tiks mainīta
Sporta paka vēl nav uzinstilēta tiek sakopts pamats
Sakoptas aizmugurējās bremzes, nav tā ka viss sadilis, lokiem ferrodo tikai pa 1.5mm nodiluši, bet drošibai nav žēl jauni darba cilindri un jauni loki un caurules uz darba cilindriem Bik arī kosmētiski jāsatūnē Patīkami, ka apakša tik svaiga Turpinājums sekos!
Sakoptas aizmugurējās bremzes, nav tā ka viss sadilis, lokiem ferrodo tikai pa 1.5mm nodiluši, bet drošibai nav žēl jauni darba cilindri un jauni loki un caurules uz darba cilindriem Bik arī kosmētiski jāsatūnē Patīkami, ka apakša tik svaiga Turpinājums sekos!
Pēdējais labojis JānisK-[JK] - 13 Apr 2015, 22:16, kopā labots 1 reizi.
Labi ka apakša nav izpuvusi, un arkas dzīvas!
tiesa gan, vizuālajā izskatā, ir kur roku pielikt.
tiesa gan, vizuālajā izskatā, ir kur roku pielikt.
Viss ir labi. Virziens uzņemts pareizs.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Sākotnēji bija paredzēs to auto bez žēlošans likt pa ezeriem, trasēm un pavasarī nodot tolmetā, bet redzot dzīvo apakšu ar vien vairāk žēl..... vizuālo tik un tā bija paredzēts savest kārtībā kas arī tiks darīts. Arī pa ezeru gribas braukt ar normālu auto
Pieturies labak pie sis idejasJānisK-[JK] rakstīja:Sākotnēji bija paredzēs to auto bez žēlošans likt pa ezeriem, trasēm un pavasarī nodot tolmetā
Braukts protams tiks, tikai ar žēlestību ja pavasarī būs vesels tad taps kas nopietnāks, ir divi varianti: officāls v8 vai būvēšu turbo uz 1.8 vai 1.8Is, varbūt arī uz esošā jo šķirba starp 1.6 un 1.8 maza. Dzinēju sakops, sabūvēs galvu, protams programmējamā vadība MS, kura arī ir, kvalitatīva izplūde utt...
Šķirba starp 1.6 un 1.8is ir aptuveni 1/3 zirgu!JānisK-[JK] rakstīja:Braukts protams tiks, tikai ar žēlestību ja pavasarī būs vesels tad taps kas nopietnāks, ir divi varianti: officāls v8 vai būvēšu turbo uz 1.8 vai 1.8Is, varbūt arī uz esošā jo šķirba starp 1.6 un 1.8 maza. Dzinēju sakops, sabūvēs galvu, protams programmējamā vadība MS, kura arī ir, kvalitatīva izplūde utt...
Runa starp 1.6 un 1.8l, IS ir cita tēma!
Ir kas padarīts
Iepirkta sporta stūre +50Zs Šitā slimība laikam ir visiem hečbekiem: Bet tiem kas man bija agrāk to risināju šādi: Hidro roceni likšu nākamgad, šoziem pietiks ar šādu variantu: Atlaižot roceni pogu nospiež kā parasti tad viss notiek kā parasti, bet ja vajag "raustīšanas" režimu pogu iespiež dziļāk un tā nofiksējās, pati rocenene ir bezfiksācijjas režimā, kad vajag parastu rocenes darbību caur prezi uzpiež melīti un viss ir kā parasti
Šitās bikses man nekad nebija patikušas Piekaramie griesti ļoti traucēja bija palicis matreāls no e30 laikiem: Divu vakaru darbs bez steigas: Baltās detaļas pagaidām paliks.......
Kopskats Turpinājums sekos.....
Sporta redaktors jau sagatavots, tikai eļļa jāielej un jauzliek
Iepirkta sporta stūre +50Zs Šitā slimība laikam ir visiem hečbekiem: Bet tiem kas man bija agrāk to risināju šādi: Hidro roceni likšu nākamgad, šoziem pietiks ar šādu variantu: Atlaižot roceni pogu nospiež kā parasti tad viss notiek kā parasti, bet ja vajag "raustīšanas" režimu pogu iespiež dziļāk un tā nofiksējās, pati rocenene ir bezfiksācijjas režimā, kad vajag parastu rocenes darbību caur prezi uzpiež melīti un viss ir kā parasti
Šitās bikses man nekad nebija patikušas Piekaramie griesti ļoti traucēja bija palicis matreāls no e30 laikiem: Divu vakaru darbs bez steigas: Baltās detaļas pagaidām paliks.......
Kopskats Turpinājums sekos.....
Sporta redaktors jau sagatavots, tikai eļļa jāielej un jauzliek
Cik saprotu skavas pats taisiji plauktam aizmugurējam? Var iegādāties no tevis vienu komplektu?
Vajadzīga individuāla pieeja, noņem tos plauktus atved man un uztaisīšu! Pārējo PM.
kompakti labakie
no arpuses skiet biski zobs pakeris, bet baguzis no iekspuses labs iesaku padauzit laicigi propku vietas. tas parasti maldinosas
samainisi lukturus bus
no arpuses skiet biski zobs pakeris, bet baguzis no iekspuses labs iesaku padauzit laicigi propku vietas. tas parasti maldinosas
samainisi lukturus bus
Tici vai nē, bet trakākā rūsa ir brillē un spārnā, pārējais viss kā bildēs ar aizmuguri :) kabatas izbakstītas, tur viss ok :)
Brille jau nopirkta, lukturi procesā, kad tie būs savedīs visu kārtībā ar priekšu un tad tūnos piekari
Brille jau nopirkta, lukturi procesā, kad tie būs savedīs visu kārtībā ar priekšu un tad tūnos piekari
ja baidies no rūsas, pērc audāku!