LEO E36 330i kupeja

Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

18 Mar 2016, 19:40

Jāsūta savas sadalenes viņiem tad viņi tās regrindo. www.dbilas-shop.com Tur arī cenas ir norādītas.
Kikaps rakstīja:cik tāds prieks izmaksā? Un viņi paši atrod sadalenes, vai sūti savējās?
kaps2
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 20 Feb 2013, 18:38
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Jelgava

19 Apr 2016, 10:11

Super topiks! :super:
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

19 Apr 2016, 11:04

Biju palaidis garām šo topiku! Ar topiku viss vairāk kā kārtībā, viena no retajām skatamajām žurkām šijā forumā! :super:
Nēesi no Ventspils ?
Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

12 Mai 2016, 23:17

Esmu atradis beidzot laiku, lai varētu atrādīt procesu apgreidoto sadales vārpstu uzstādīšanai.
Vecās bezvanosa sadales vārpstas( ieplūdē 240* lifts 9.7/ izplūde 228* lifts 8.8) nomainīju uz jaunām DB Dynamic apgreidotām sadales vārpstām (ieplūdē 260* lifts 10.7/ izplūdē 256* lifts 9.7).

Nu un te būs kā tas notika ;)


karlo2
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 13 Jan 2013, 20:07
Braucu ar: NSP

12 Mai 2016, 23:57

Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

13 Mai 2016, 00:06

karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Kādeļ ir jāsaskrāpē spārni? Un kādēļ zem vārstu vāka ir jēbūt hermētiķim? Ir tāda lieta, kā vārstu vāka blīve! ;)
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

13 Mai 2016, 00:10

edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš :hahaha:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

13 Mai 2016, 00:13

Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš :hahaha:
Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.
Profila bilde
gruzs
Ziņojumi: 542
Pievienojies: 08 Feb 2012, 16:24
Braucu ar: viens astoņ

13 Mai 2016, 00:16

edzis rakstīja:
karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Kādeļ ir jāsaskrāpē spārni? Un kādēļ zem vārstu vāka ir jēbūt hermētiķim? Ir tāda lieta, kā vārstu vāka blīve! ;)
ar kājām pret spārniem ir ļoooooti viegli iegūt nevajadīgus skrāpējumus.
Attēls
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

13 Mai 2016, 01:24

edzis rakstīja:
Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš :hahaha:
Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.

mainiju to blivi reizes 10, visu laiku no kkurienas sak tecec ella, runa ne par vienu motoru :giggle:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Mai 2016, 07:16

edzis rakstīja:
Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš :hahaha:
Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.
Tad tu laikam īsti neesi sapratis, kas īsti ir hermētiķis normāls un kā izskatās tas normāli uzziests.
Blīve piesūksies... Tu redzi, ka nē, motoru kopā liekot visas plaknes vienmēr tiek attaukotas ar brake cleaner un tāpat atrodas, kāda jauna blīve, kura grib sulot...
Iedomājies tagad, ka tu esi salicis afigenno motoru, džeksons tagad ir viņu iecēlis iekš auto un sāk braukt, bet pēkšņi pizģets, sāk tecēt priekšējais vāks, vai aizmugurējais saļņika korpuss, vai karteris... Baigi nu būs vēlēšanās, braukt pie džeksona, raut visu nost un labot kasjaku, labāk nav ar pirkstu plānu plānu kārtiņu kvalitatīva hermētiķa uzziest(tā, ka pēc detaļas pielikšanas tur knapi knapi var pateikt, ka ir hermētiķis apakšā), lai būtu 100% drošs, ka nekas nesulosies.
Bet nu jā vārstu vāka blīves parasti es neliku uz hermētiķa, jo tas ir viegli, no augšas noņemama detaļa un mazums timingu paskatīties ect., bet nu pēc nesenajiem piedzīvojumiem esmu nolēmis arī alumīnija vārstu vāku likt uz hermētiķa.

Salīdzinājums par to atrabotku, jau būtu ok, ja uz jaunas blīves sagāž virsū tādu kārtīgu slāni ar sarkano pēc etiķa smirdošo, tā lai kārtīgi izspiežas pa malām iekšā motorā arī, lai tā maliņa atlūzt nost un aizdambe eļļas pieņēmēju.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

13 Mai 2016, 07:46

Es nesaprotu, kas jums pret hermētiķi? Pat pēc BMW manuāļa IETEICAMS hermētiķi apziest ap galvas priekšu, pie vanosa.
Puikas, neaizmirstiet arī samainīt skrūvju blīves, mainot blīvi, kas nenāk komplektā, bet jāņem atsevišķi.
Lietoju Elring Dirko Grau hermētiķi, viss ir perfekti un vienmēr ir bijis. Mož nedaudz pa daudzu uzsmērēju un 0.1mm kārtiņa ap vārstu vāku ir izspiedusies, bet pilnīgi pajebaķ, man vismaz ir perfekti sauss vārstu vāks no visām 4 debespusēm. :gigigi:
ElvijsR
Ziņojumi: 2412
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

13 Mai 2016, 08:02

funkyasshit rakstīja:Es nesaprotu, kas jums pret hermētiķi? Pat pēc BMW manuāļa IETEICAMS hermētiķi apziest ap galvas priekšu, pie vanosa.
Puikas, neaizmirstiet arī samainīt skrūvju blīves, mainot blīvi, kas nenāk komplektā, bet jāņem atsevišķi.
Lietoju Elring Dirko Grau hermētiķi, viss ir perfekti un vienmēr ir bijis. Mož nedaudz pa daudzu uzsmērēju un 0.1mm kārtiņa ap vārstu vāku ir izspiedusies, bet pilnīgi pajebaķ, man vismaz ir perfekti sauss vārstu vāks no visām 4 debespusēm. :gigigi:
+m3, pieredzējis drifta mehāniķis un kritis uz bmw arī man uzreiz ieteica uzsmērēt arī hermētiķi, iedeva arī kkādu special, bet varot arī parasto izmantot. Jo parasti vārstu vāki paši par sevi ir deformējušies un arī tīrot taču kāds mm skrambiņa noņemās un vel citi faktori. :clap:
Un pa tēmu, auto vienkārši dievīgs :yes:
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

14 Mai 2016, 10:39

Es parasti kad mainu vārsta vāka blīvi hermētiķi uzlieku tikai pēc grāmatas paredzētās vietās un nekad nekas nesulo. Un izmantoju tikai šo ''Viktor Reinz'' , pagaidām neko labāku par šo nēesmu atradis. :super: http://www.ebay.ie/itm/VICTOR-REINZ-REI ... SwgQ9V6uoz
Attēls
Profila bilde
Eglitis
Ziņojumi: 615
Pievienojies: 29 Mar 2013, 00:45
Braucu ar: apdauzītu hlamu
Atrašanās vieta: Garkalne/ Rīga
Reputācija: 1
 

14 Mai 2016, 10:49

edzis rakstīja:
Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš :hahaha:
Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.

kā naglai pa pauri :D
Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

14 Mai 2016, 15:37

karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Viss ir čībā vecais hermētiķis nost un jaunais bij virsū. Visas blīvju vietas lasot kopā dzinēju tika papildinātas ar hermētiķiem it sevišķi jau nu vārstu vākam. Pēc dzinēja tapšanas nobraukti kādi 4000 km tā jau motortelpa pilnīgi sausa.
Pēdējais labojis Leo - 14 Mai 2016, 15:57, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Leo
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 02 Jan 2013, 20:02
Braucu ar: 325 (3.0)

14 Mai 2016, 15:55

Vienmēr izmantoju tikai Wurth Super RTV ātri un ērti lietojams :D
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
samanta
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 20 Feb 2016, 01:01
Braucu ar: 2.5 Coupe

14 Mai 2016, 23:57

Skaists un apsveicams darbs. Iedvesmo. :clap:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Mai 2016, 09:32

Kur pazuda video?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Mai 2016, 10:07

Palasiet bmw tis, tur daudziem motoriem iesaka šur tur pie galvas uzziest hermetiki ;)